quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat was ik van plan maar is er toen niet van gekomen.
Is het zo'n klerezooi dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug
Oh, goed idee. Ik moet wel snel opruimen want m'n moeder en broer komen vanavond terug.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug
Nee, maar. Gewoon. Gaat automatisch.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar. Gewoon. Gaat automatisch.
Ik denk dat de buitentemperatuur te hoog is :s :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Thermostaat stuk? Of niet aan gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |