abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128356795
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee, dat was ik van plan maar is er toen niet van gekomen :@ .
:') :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:52:31 #252
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128356799
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef TienVingers het volgende:

[..]

De winkels zijn nog open
Ja maar ik heb nu geen zin meer hoor. Ik ben net thuis en ik heb er nu wel even genoeg van.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:52:39 #253
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_128356803
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT, ze zijn er al, snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:52:59 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_128356809
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug :')
Is het zo'n klerezooi dan? :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:53:05 #255
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128356814
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug :')
Oh, goed idee. Ik moet wel snel opruimen want m'n moeder en broer komen vanavond terug.
pi_128356830
hey
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:53:58 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_128356836
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef zwerty het volgende:
hey
Hoi :)
Jij ook hier? :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:53:59 #258
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_128356837
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Is het zo'n klerezooi dan? :')
Nee, maar. Gewoon. Gaat automatisch.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:54:05 #259
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128356839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef zwerty het volgende:
hey
Jouw UI blijft me fascineren.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:54:31 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_128356850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef supersof het volgende:

[..]

Nee, maar. Gewoon. Gaat automatisch.
Haha :P Herkenbaar :P
pi_128356853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef supersof het volgende:

[..]

wat moest ik doen?
je laptop opruimen
pi_128356854
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hoi :)
Jij ook hier? :D
Ja :@
Kom je hier vaker? :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Jouw UI blijft me fascineren.
Mij ook
pi_128356865
zwertyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:55:21 #264
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_128356873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef zwerty het volgende:
hey
does hie :W
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:55:53 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_128356882
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Jouw UI blijft me fascineren.
geakkie :P
pi_128356940
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
zwertyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:55 schreef nodig het volgende:

[..]

does hie :W
hai daar
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:00:40 #267
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128357007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:') :D
Niet uitlachen ;( .
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:00:45 #268
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_128357009
Waarom wil de verwarming niet aan slaan
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:00:58 #269
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128357014
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:55 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

geakkie :P
vriendinnetje O+ .
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:01:29 #270
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128357025
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef nodig het volgende:
Waarom wil de verwarming niet aan slaan
Thermostaat stuk? Of niet aan gezet?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:01:49 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_128357032
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

vriendinnetje O+ .
O+ O+ O+ :* :* :* :*
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:02:20 #272
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_128357051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Thermostaat stuk? Of niet aan gezet?
Ik denk dat de buitentemperatuur te hoog is :s :s
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:02:26 #273
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128357053
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef xcachet het volgende:

[..]

Hallotjes
Hoe is het mop?
pi_128357069
Weekend :@
pi_128357082
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Niet uitlachen ;( .
huehuehue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')