Datquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef Franknfurter het volgende:
Uithof haten is echt typisch iets voor mensen die nooit fietsenkwartiertje en je zit in het centrum, dus uitgaan is echt geen probleem. Daarnaast is de uithof gewoon goedkoop en is het prettig dat je dicht bij school zit. Alleen jammer dat we geen fatsoenlijke supermarkt hebben, die spar is echt kut.
Oh en we hebben bbq's op de grasvelden en het dakterras van confetti
Het ging toch om waar in Utrecht? Goed ik snap ook niet waarom Speknek ook Leidsche Rijn ingekleurd heeft, maar dat zal wel een vergissing zijn geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:10 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Je bent vergeten om De Bilt groen te kleuren
Groen!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:24 schreef speknek het volgende:
Even vlug wat gekrabbeld, het is niet heel precies, niet haten.
Cue heel veel mensen die gaan haten.
[ afbeelding ]
Groen = gewoon doen.
Blauw = even per huis kijken of het wat voor je is.
Rood = moet je niet willen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Nielsch het volgende:
Zijn ook meer vrouwen dan mannen in Utrecht dus dan is het procentueel gezien ook niet gek dat er meer lesbo's dan homo's zijn.
Ken ook veel meer lesbo's dan homo's moet ik zeggen, al komt dat deels doordat ik rugby speel en het merendeel van het vrouwenteam de vrouwenliefde bedrijft. Als mannen zitten we op het veld en na de wedstrijd graag aan elkaar (al dan niet naakt), maar als we dan weer naar huis gaan worden we weer gewoon straight.
Tot je een chick scoort, ja lekker 2KM dronken naar huis fietsen met een chick achterop of 30 euro voor een taxi betalen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef Franknfurter het volgende:
Uithof haten is echt typisch iets voor mensen die nooit fietsenkwartiertje en je zit in het centrum, dus uitgaan is echt geen probleem. Daarnaast is de uithof gewoon goedkoop en is het prettig dat je dicht bij school zit. Alleen jammer dat we geen fatsoenlijke supermarkt hebben, die spar is echt kut.
Oh en we hebben bbq's op de grasvelden en het dakterras van confetti
gewoon bij haar natuurlijk, kun je tenminste weg wanneer je wil.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tot je een chick scoort, ja lekker 2KM dronken naar huis fietsen met een chick achterop of 30 euro voor een taxi betalen.
Damn zeg, 2 KM fietsen, wat moet jouw leven zwaar zijn. Bovendien regel je voor 10 euro gewoon een taxi buiten die oplichters van UTC, zat kleinere taxibedrijfjes die voor dat bedrag rijden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tot je een chick scoort, ja lekker 2KM dronken naar huis fietsen met een chick achterop of 30 euro voor een taxi betalen.
Dan moet je maar wat harder doortrappen. De Uithof is trouwens 4 KM van het Janskerkhof af.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Nielsch het volgende:
Als je wilt neuken kan 2 km best lang zijn.
Je hebt alle chicks in je huidige buurt al gehad?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Silenus het volgende:
Ik ga volgende week trouwens verhuizen naar de Stadhouderslaan, vlakbij het Wilhelminapark. Na 8 jaar weer iets nieuws.
Oostquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Silenus het volgende:
Ik ga volgende week trouwens verhuizen naar de Stadhouderslaan, vlakbij het Wilhelminapark. Na 8 jaar weer iets nieuws.
Huur. Kopen vind ik eng, abject en infaam. (Ook met mijn salaris.quote:
Ik had mijn jachtgebied jaren geleden al uitgebreid tot ver in de buitenwijken van 't Sticht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt alle chicks in je huidige buurt al gehad?
psst your line is "Original Series over Next Generation but Picard over Kirk"quote:
Zeker in Oost.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huur. Kopen vind ik eng, abject en infaam. (Ook met mijn salaris.)
And nothing over DS9.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef speknek het volgende:
[..]
psst your line is "Original Series over Next Generation but Picard over Kirk"
Nee het was mijn grote ideele hart te na niet te waarschuwen voor Leidsche Rijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het ging toch om waar in Utrecht? Goed ik snap ook niet waarom Speknek ook Leidsche Rijn ingekleurd heeft, maar dat zal wel een vergissing zijn geweest.
Ik hoop dat je dit dan regelt via Woningnet en niet particulier. Minstens 800/900 euro aan huur betalen voor een kippenhok is pas abject en infaam, voor minder heb je dan een hypotheek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huur. Kopen vind ik eng, abject en infaam. (Ook met mijn salaris.)
Waar heb je voor minder een hypotheek, in Overvecht?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:01 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit dan regelt via Woningnet en niet particulier. 800/900 euro aan huur betalen voor een kippenhok is pas abject en infaam, voor minder heb je dan een hypotheek.
Kanaleneiland!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar heb je voor minder een hypotheek, in Overvecht?
Oooh, is meer dan prima.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef Silenus het volgende:
Ik ga nog met huisgenoten wonen, want zit niet heel vast in mn huidige baan en wil niet bijv. over een half jaar ineens voor verrassingen komen te staan. Mocht ik iets nieuws (qua werk)vinden, kan ik uiteindelijk weer ergens anders gaan wonen.
Nu betaal ik 450 voor 35m2, met een tuintje. Prima te doen.
Voor een vierkamerappartement van 60m2 in de Rivierenwijk betaalden wij destijds 440 euro per maand netto op een hypotheek van 165.000 euro.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Jouw usernamequote:
Voor een grappig startersappartementje in Wittevrouwen was dat rond de 500 euro, ja. Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kun je wel mooi zeggen, maar met een tijdelijk contract en een bovenmodaal salaris, gaat zowel kopen als sociaal huren niet lukken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Voor een grappig startersappartementje in Wittevrouwen was dat rond de 500 euro, ja. Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.
Een grappig startersappartementje kopen bij dalende huizenprijzen ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Voor een grappig startersappartementje in Wittevrouwen was dat rond de 500 euro, ja. Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.
Is toch win/win.. tot aan volgend jaar blijft het alsmaar zakken. Koop je nu en wil je er later vanaf, dan raak je je huis in een populaire wijk wel weer kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Een grappig startersappartementje kopen bij dalende huizenprijzen ook.
Ja makkelijk zeggen, maar hoeveel mensen kunnen tegenwoordig geen hypotheek krijgen....quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Particulier huren is wel het domste wat je kunt doen.
Uhm ja maar dan zit je met restschuld, heb je nog niks afgelost, dus een dure 'huur' en ben je de kosten koper kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:02 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Is toch win/win.. tot aan volgend jaar blijft het alsmaar zakken. Koop je nu en wil je er later vanaf, dan raak je je huis in een populaire wijk wel weer kwijt.
Ik heb mijn appartement via kamernet gevondenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb het al eerder geroepen, maar als jullie nog tips hebben om een goed startersappartement te huren: graag.
Kijk eens of je een dealtje kan sluiten met K&W / hoe ons huis verkoopklaar te makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb het al eerder geroepen, maar als jullie nog tips hebben om een goed startersappartement te huren: graag.
Soms zijn er projecten van investeerders die in Wittevrouwen een pand mooi opknappen en onderverdelen in startersappartementen. Prijzen van 80.000 tot 110.000 geloof ik, ik ben in twee panden wezen kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Uhm ja maar dan zit je met restschuld, heb je nog niks afgelost, dus een dure 'huur' en ben je de kosten koper kwijt.
Overigens wel knap, wist niet dat er nog zulke goedkope appartementen waren. In ieder geval niet op de plekken waar ik had gekeken.
Studeer je nog of pas afgestudeerd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:26 schreef dotKoen het volgende:
Studeer nog, ben bijna afgestudeerd en begin (onder voorbehoud) 1 dec of 1 jan in UMC Utrecht. In dat MAX mag ik trouwens niet wonen (niet in Utrecht gestudeerd).
Bij station Overvecht wordt het Mariakwartier volgens mij dit jaar nog opgeleverd. Zijn diverse nieuwbouw appartementen, maar geen idee hoe ze qua werving van huurders nu zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:23 schreef dotKoen het volgende:
Heb je al geinformeerd bij bureau huisvesting op het UMC? Door de hele stad heeft het UMC kamers (zowel met eigen keuken/douche als zonder) zitten waar medewerkers maximaal 3 jaar in mogen wonen, Het zijn kleine vertrekken dus vast niet hetgene wat je zoekt maar zo win je wel tijd voor het zoeken naar iets groters.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:26 schreef dotKoen het volgende:
Studeer nog, ben bijna afgestudeerd en begin (onder voorbehoud) 1 dec of 1 jan in UMC Utrecht. In dat Maxx mag ik trouwens niet wonen (niet in Utrecht gestudeerd).
Dat zouden wij niet moeten willen met zijn allen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dan woon je alsnog op fietsafstand maar wel dicht in de buurt van Paul.
thanks! Maar:quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je al geinformeerd bij bureau huisvesting op het UMC? Door de hele stad heeft het UMC kamers (zowel met eigen keuken/douche als zonder) zitten waar medewerkers maximaal 3 jaar in mogen wonen, Het zijn kleine vertrekken dus vast niet hetgene wat je zoekt maar zo win je wel tijd voor het zoeken naar iets groters.
je zou ook in Zeist kunnen informeren maar een appartementje klik. Dan woon je alsnog op fietsafstand maar wel dicht in de buurt van Paul.
First world problemsquote:Inkomens gegevens, het gezamelijke inkomen mag niet boven de ¤ 34.229,- komen
Oh, ik dacht eerst dat je het over die daktuin had maar dit is weer iets anders zie ik net.quote:
Ah ja, maar had je al bij het huisvestingsbureau geinformeerd?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
thanks! Maar:
[..]
First world problems
Vanwege de schaal waar je inkomt? Als dat niet aan de orde is dan zou ik als ik jou was gewoon even bellen, genoeg Nederlanders (in uiteenlopende functies) die zo een tijdelijk onderkomen weten te vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:14 schreef dotKoen het volgende:
Tijd geleden wel op intranet gekeken, kwam als Nederlander niet in aanmerking geloof ik. Maar zal nog eens kijken.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je al geinformeerd bij bureau huisvesting op het UMC? Door de hele stad heeft het UMC kamers (zowel met eigen keuken/douche als zonder) zitten waar medewerkers maximaal 3 jaar in mogen wonen, Het zijn kleine vertrekken dus vast niet hetgene wat je zoekt maar zo win je wel tijd voor het zoeken naar iets groters.
je zou ook in Zeist kunnen informeren maar een appartementje klik. Dan woon je alsnog op fietsafstand maar wel dicht in de buurt van Paul.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zouden wij niet moeten willen met zijn allen.
Geen idee hoe het daar wonen is. Heb wel altijd het idee dat je in een groene omgeving zit.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef droommoord het volgende:
Ik ga volgend jaar als eerstejaars student in lunetten-noord wonen, is dat een leuke beurt? Hebben jullie nog tips ofzo?
Niks mis mee. Wonen best veel studenten in Lunetten. Het is wel een kwartier fietsen van de stad ofzo, dat kan 's nachts nogal eens vervelend zijn. Het is een woonwijk, verder gebeurd er niet zo heel veel. Geen kroegen of iets dergelijks. Welkom in Utrecht.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef droommoord het volgende:
Ik ga volgend jaar als eerstejaars student in lunetten-noord wonen, is dat een leuke beurt? Hebben jullie nog tips ofzo?
Beatrixpark is alleen niet zo heel leuk. Het is vooral een 'wild'park waar ze het gras hoog laten groeien. Een park waar mensen met hun hond gaan lopen. Het is dus niet echt een ligpark waar je kunt BBQ'en helaas. Heb ooit een voorstel gedaan bij de gemeente om een deel van het Beatrixpark zo in te richten dat het wel geschikt is om op een lekkere dag naartoe te gaan met je kleedje en een krat bier. Een beetje a la Griftpark, Lepelenburg, Julianapark en Wilhelminapark. Nooit iets gehoord natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef droommoord het volgende:
Dankjewel allemaal! Dat kwartiertje naar de stad vind ik niet erg. Gewoon een rustige wijk dus, voor mij het fijnste. Me vrienden maak ik toch wel op mijn studie/ in mijn huis
Over dat groene, ik woon dan naast het beatrixpark, dus je hebt wel gelijk :p
in de depressieve dagen wel, lekker geitjes voeren.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:59 schreef Nielsch het volgende:
Kinderboerderij in Lunetten is trouwens ook wel tof, maar daar heb je als student weinig aan.
Of vermoorden.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef droommoord het volgende:
[..]
in de depressieve dagen wel, lekker geitjes voeren.
quote:
De hele spar zat al vol met 16-jarige Ijslandse dames ja, maar ik val niet op jonger helaasquote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Gesloten het volgende:
Dit is wel je kans om een zestienjarige Bulgaarse kogelstootster aan de haak te slaan!
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef droommoord het volgende:
[..]![]()
hebben ze ook varkens? ik ben niet zo avontuurlijk, maar gratis vlees is altijd welkom
Zeg dan maar ajuus tegen suus.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of ze er nu nog loopt weet ik niet, maar 2 jaar geleden hadden ze "Suus" rondlopen
[ afbeelding ]
Dankje, Zanzi is wel heel ver fietsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
22:00 volgens mij.
Zanzi is tot 3:00 open.
Nee, ik heb er wel een keer een werkborrel gehad en ben er 's avonds eens binnen gelopen om wat te drinken. Het is vrij hip en chique... De sfeer vond ik niet heel gezellig. Maar goed, geen idee hoe het eten is, waarschijnlijk wel goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:49 schreef Matip het volgende:
Iemand ervaring met restaurantje San Siro? Morgenavond gereserveerd, weet niet zo goed wat ik moet verwachten.
Ja, wat irritant. Wil een universiteitsgebouw in, afgesloten voor die kindjes, moest ik omlopenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef Franknfurter het volgende:
Schijt EYOFKinderen lopen hier de hele dag te puberen op de Uithof, harde muziek, veel gekrijs, gooien met dingen. Had de ssh vast even geen rekening mee gehouden
Serieus, nemen ze al die stenen en bordjes dan mee terug naar hun thuisland?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, wat irritant. Wil een universiteitsgebouw in, afgesloten voor die kindjes, moest ik omlopen
En alle parkeerplaatsen zijn gejat door ze.
quote:De politie in Utrecht onderzoekt een vermoedelijk valse melding over een drenkeling in het Amsterdam-Rijnkanaal. Bij de reddingsactie rukten hulpdiensten massaal uit en werd ook een helikopter ingezet.
Bij de reddingsactie in de nacht van dinsdag op woensdag rukten hulpdiensten massaal uit. Maar het lijkt een wraakactie te zijn van mensen op het woonwagenkamp aan de Kanaalweg, meldde de politie donderdag.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel een keer een werkborrel gehad en ben er 's avonds eens binnen gelopen om wat te drinken. Het is vrij hip en chique... De sfeer vond ik niet heel gezellig. Maar goed, geen idee hoe het eten is, waarschijnlijk wel goed.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Heb er jaren geleden gegeten en toen was het wel oke vond ik. Enige wat me bij is gebleven dat er veel dezelfde ingredienten gebruikt werden in verschillende gerechten.
Thanks voor de reacties, zal jullie op de hoogte houden morgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:43 schreef Vanyel het volgende:
Jaar of 2 geleden heel lekker gegeten, fijne bediening.
NWS / Mogelijke wraakactie woonwagenkampquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef Neelix het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-woonwagenkamp.html
[..]
Verbaasde mij ook, maar er ligt een heel fijn fietspad aangelegd tussen het zand en hekken nu.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:52 schreef Q. het volgende:
Oooh, is de Westerkade wel weer open? Dacht dat die ook gewoon dicht zou blijven deze periode.
De zomervakantie is weer begonnen en er rijden weer treinen naar het spoorwegmuseum. Dus ze zullen daar wel eentje ingezet hebben.quote:
Ohja natuurlijk, even vergeten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
De zomervakantie is weer begonnen en er rijden weer treinen naar het spoorwegmuseum. Dus ze zullen daar wel eentje ingezet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |