wel ruilen tegen broodjes doner neem ik aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef RenRen- het volgende:
De komkommers staan in de berging. Morgen ga ik er minstens 10 doneren aan meneer Doner
Die ze aan jou moet geven zeker want zij let wel op haar lijn en gezondheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
wel ruilen tegen broodjes doner neem ik aan
voor fietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
wel ruilen tegen broodjes doner neem ik aan
iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die ze aan jou moet geven zeker want zij let wel op haar lijn en gezondheid
quote:
waar was hij vandaag? hij verdien het niet.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
ik ben thuis, Karina zit veilig op de juiste trein nu .. denk ik
was gezellig
Zeg nou niet dat het gezellig wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
was gezellig
Tim een pet, Ren een komkommer of 75 en ik een ledlamp.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Takaiki het volgende:
Wie hebben er nu eigenlijk een prijs gewonnen en wat?
timmmmmmm een soort pet en Renren een doos vol kromme komkommersquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Takaiki het volgende:
Wie hebben er nu eigenlijk een prijs gewonnen en wat?
Oh, dat was het echt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tim een pet, Ren een komkommer of 75 en ik een ledlamp.
het was best matigquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
timmmmmmm een soort pet en Renren een doos vol kromme komkommers
ik won nix
je moet me troosten zondag want ik hoor dingen te winnen![]()
Anders gaan wij hier in de buurt toch eens kienen?quote:
neem je bingobak mee naar bospopquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Anders gaan wij hier in de buurt toch eens kienen?
Kijken wie van die lui er dan komen, met hun grote waffels...
Done deal!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
organiseer maar watquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, ik ben fanatiek op en neer aan het rennen tussen podium en tentquote:
Sp3c, ik ben de lineup aan het checken voor zondag...Unseen Perception hoeft niet voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
ja ik ga maar slapen, wekker gaat binnenkort weer
het was wel gezellig Takaiki
* sp3c runs away
Aw, lief van je dat jequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
de meesten hoeven niet van mij geloof ik
maar het blijft parkpop
hoop dat Karina goed thuiskomt, gentleman als ik ben ga ik er niet op wachten want de wekker gaat echt snel
slaap lekker allen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef RenRen- het volgende:
En je hebt mijn minitekening meegenomen!
deze fotoquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja als je later groot en beroemd ben kan ik zeggen dat ik een echte SjoelSjoel- heb
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja als je later groot en beroemd ben kan ik zeggen dat ik een echte SjoelSjoel- heb
[ afbeelding ]
Ik wil iig meebleren op "I don't like Mondays"quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
de meesten hoeven niet van mij geloof ik
maar het blijft parkpop
hoop dat Karina goed thuiskomt, gentleman als ik ben ga ik er niet op wachten want de wekker gaat echt snel
slaap lekker allen
gewoon zoals die stond maar dan camera eronder en klikquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Whut?![]()
Artistieke foto ....![]()
Wat is deze? Ben ik hier te jong voor?
neem aan dat ze die ook in volwassenmaten hebben.quote:
Wel goed plan, ik ga ook slapenquote:
Et tu Toekitus?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wel goed plan, ik ga ook slapen![]()
en peepz die er wel waren: Thnx, was gezellig!
En leuk om jullie allemaal te ontmoeten. Ik ben net 5 minuten of zo weer thuis en ga zo slapen ik ben kapotquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, lief van je dat je
Superleuk om Karina te ontmoeten
Nah, maakt het nog een beetje goed...quote:
Ik ben er nog steeds niet overheen hoor, dat ik er niet bij wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:34 schreef Murmeli het volgende:
Goede morgen deze brakke morgen!
Dringend weekend nodig!
En het was echt tof gisteravond
Je zult gemist wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:42 schreef Murmeli het volgende:
Ahhh takkieik snap dat wel.
Een troost, volgens mij ga ik dat met parkpop of bospop hebben waar jullie heen gaan.
+1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet overheen hoor, dat ik er niet bij was
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Moeders had vanmorgen trek... Dus liet zonder blikken of blozen haar kinderen in de steek om mee te lopen naar de plek vanwaar het natvoer ontstaat
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef RenRen- het volgende:
Holy shit, ik zit achterin de bus, weet nu weer waarom ik daar nooit zat. Net een achtbaan
En een goede BH?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef RenRen- het volgende:
Holy shit, ik zit achterin de bus, weet nu weer waarom ik daar nooit zat. Net een achtbaan
wtf moet je op zuid. Enige leuke daar is bios en voetbal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mn slechtste natuurlijk, haar niet gekamd en geen makeup oplelleke kleren.
Slechtst uitziende hopelijk alleen, achterin de bus heb je wel wat ondersteuning nodig... tenminste... ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mn slechtste natuurlijk, haar niet gekamd en geen makeup oplelleke kleren.
zeg je nou dat onze bussen ruk zijn?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Slechtst uitziende hopelijk alleen, achterin de bus heb je wel wat ondersteuning nodig... tenminste... ik wel
Bussen zijn achterin per definitie rukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
zeg je nou dat onze bussen ruk zijn?
Dan heb je gelijk.
nee johquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bussen zijn achterin per definitie ruk
Ik ben een braaf meisjequote:
achterin de bus zitten toch altijd hangjongeren of bij jullie niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben een braaf meisje![]()
Uit Limburg..
Wij kennen geen ghetto
Wij hebben geen hangjongeren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
achterin de bus zitten toch altijd hangjongeren of bij jullie niet?
geen hangjongeren? Heerlijk! Klinkt steeds beter daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hebben geen hangjongeren.
Wel hangouderen
Ik zou maar vast gaan rennen als ik jou was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen hangjongeren? Heerlijk! Klinkt steeds beter daar.
Zo oud is Takke niet joh
ik neem het toch voor dr opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou maar vast gaan rennen als ik jou was.
ok het was gezellig maar het had beter geweest met onze limburgers erbijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet overheen hoor, dat ik er niet bij was
Zou ik ze even bellen of in de winkel pesten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef RenRen- het volgende:
Wtf, gisteren kreeg ik een smsje van Hi dat ik 50% van mn internet verbruikt had. Een gig dus. Maar volgens mn mb-app heb ik net 500mb verbruikt. Dat vind ik nogal een verschil
DE APP KLOPT NIET HOOR. Ja mn reet, ik benmeer thuisgeweest dan normaal. Ik denk dat ze bij grotere abo's sjoemelen, maar dat mag ik natuurlijk niet denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zou ik ze even bellen of in de winkel pesten.
Ahoy is wel goed stukkie zuid
Ik hoorde zoiets ook van mijn neefje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DE APP KLOPT NIET HOOR. Ja mn reet, ik benmeer thuisgeweest dan normaal. Ik denk dat ze bij grotere abo's sjoemelen, maar dat mag ik natuurlijk niet denken.
heel vreemd! Ik zou het echt erg vinden maar heb geen bewijs. Ik kijk ook nooit YT-filmpjes op mn telefoon, en nooit te veel sites.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets ook van mijn neefje.
Die ging naar een andere bundel tijdens een lopende maand en daar hebben ze ook creatief lopen boekhouden:')
Dat is te pest je kan het tegendeel erg moeilijk bewijzen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
heel vreemd! Ik zou het echt erg vinden maar heb geen bewijs. Ik kijk ook nooit YT-filmpjes op mn telefoon, en nooit te veel sites.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn pappa is een beetje ziekig.![]()
Rommelend maagje etc.![]()
Dus hij ging -als thee hater- toch maar een kopje groene thee zetten om het buikje tot rust te brengen.
Vijf minuten erna trekt hij lijkwit weg, zweten!Mijn moeder schrok zich kapot... tot ze het theezakje zag liggen.
Pappa had een kopje 'thee' getrokken van een zakje mix voor een liter bouillion.![]()
![]()
![]()
Na veel water en wat beschuiten voelt hij zich weer een stuk beter.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
ik ben trouwens moe
al een tijdje van plan om naar bed te gaan voor de rest van het weekend maar het is er nog niet van gekomen
het is iig weekend
Mannenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]Dus je komt niet naar Parkpop want je ligt tot maandagochtend in bed
![]()
Na hoeveel minuten was je moeder in staat om je vader te helpen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen
Niet handig in de keuken, niet handig met dates
Toen de thee begon te werken? Meteen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten was je moeder in staat om je vader te helpen?
Daarna lag ze pas in een deuk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen de thee begon te werken? Meteen.![]()
En toen had ze ook zo de oorzaak achterhaald.
Dan stuur ik m welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Toekito het volgende:
Maar als straf krijg jij lekker mijn sjoelfoto uit 1995 niet
Zo is dat, Limboos rule en delen alles...bijna allesquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo is dat, Limboos rule en delen alles...bijna alles
LOL!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn pappa is een beetje ziekig.![]()
Rommelend maagje etc.![]()
Dus hij ging -als thee hater- toch maar een kopje groene thee zetten om het buikje tot rust te brengen.
Vijf minuten erna trekt hij lijkwit weg, zweten!Mijn moeder schrok zich kapot... tot ze het theezakje zag liggen.
Pappa had een kopje 'thee' getrokken van een zakje mix voor een liter bouillion.![]()
![]()
![]()
Na veel water en wat beschuiten voelt hij zich weer een stuk beter.
Ik heb nog foto's van een kleine Takke in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kwam net toch foto's tegen van een kleine Toek op het drielandenpunt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van een kleine Takke in Zuid-Holland
zwart wit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van een kleine Takke in Zuid-Holland
Hmm, dat niet meer denk ik, maar wel heerlijk oranje-geel verschotenquote:
dat weet bob de bouwer zelf niet. De verf is naar zijn hoofd gestegenquote:
Te grote poten dan he, geen schoenen...das raarquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
Ik ga veolia bellen. Voorzichtig met Takke!!
Zal ik als een echt Takkewijf dit melden bij Veolia?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
Ik ga veolia bellen. Voorzichtig met Takke!!
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zal ik als een echt Takkewijf dit melden bij Veolia?
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het een keer gedaan. Mijn tramcondocteur lette heel goed op bij de tramhaltes, en als de tram ging rijden ging hij lekker smsen. Een tram kan maar één kant op, maar er komt genoeg verkeer en idiote mensen voor die tram langs, doei. Klacht ingediend bij de RETquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zal ik als een echt Takkewijf dit melden bij Veolia?
die man is nu directeurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het een keer gedaan. Mijn tramcondocteur lette heel goed op bij de tramhaltes, en als de tram ging rijden ging hij lekker smsen. Een tram kan maar één kant op, maar er komt genoeg verkeer en idiote mensen voor die tram langs, doei. Klacht ingediend bij de RET
Precies, ik zou het ook melden. Het is niet alleen zijn leven, maar ook dat van andere mensen waar hij mee speelt. Die man moet gewoon zijn werk doen of een handfree setje aanschaffen ( al moet je eigenlijk gewoon niet bellen onder het rijden, mij leidt het altijd ontzettend af).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het een keer gedaan. Mijn tramcondocteur lette heel goed op bij de tramhaltes, en als de tram ging rijden ging hij lekker smsen. Een tram kan maar één kant op, maar er komt genoeg verkeer en idiote mensen voor die tram langs, doei. Klacht ingediend bij de RET
wijze vrouwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies, ik zou het ook melden. Het is niet alleen zijn leven, maar ook dat van andere mensen waar hij mee speelt. Die man moet gewoon zijn werk doen of een handfree setje aanschaffen ( al moet je eigenlijk gewoon niet bellen onder het rijden, mij leidt het altijd ontzettend af).
Wat je in je eigen auto doet is je eigen zaak, maar in de tram moet je gewoon je telefoon wegleggen. Binnen 2 uur heb je toch pauze, wat is er nou zo moeilijk aan die telefoon even weg te leggenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies, ik zou het ook melden. Het is niet alleen zijn leven, maar ook dat van andere mensen waar hij mee speelt. Die man moet gewoon zijn werk doen of een handfree setje aanschaffen ( al moet je eigenlijk gewoon niet bellen onder het rijden, mij leidt het altijd ontzettend af).
En datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
Ook in je eigen auto gedraag je je. Ik loop ook op straat.
Is goed, mijn tarief is 1 euro per kilometer, meter loopt vanaf Weirdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
Takke wil je mij morgen even naar het werk brengen dan hoef ik pas om 6 uur op ipv om 4 uur.
nou laat maar gaan danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is goed, mijn tarief is 1 euro per kilometer, meter loopt vanaf Weird
doe dat maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef Takaiki het volgende:
Dan zet ik het vanavond maar op een zuipen
Ha nee, je moet nog biergeld overhouden voor over twee wekenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe dat maar
Ja sorry Takke dan is mijn loon al op voor ik het heb.
ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ha nee, je moet nog colageld overhouden voor over twee weken
Cola, chips, fastfood...men...quote:
heb zelf macaroni gemaaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cola, chips, fastfood...men...
Mensen die geen bouwfout aan het hart hebben wordt al afgeraden zo'n leefpatroon te hebben als jij
quote:
Als zij een wandelend geraamte gewend is, ben je nu dik jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als zelfs je nichtje van 4 zegt dat je dik bent....
ja pcies.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als zij een wandelend geraamte gewend is, ben je nu dik ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef Takaiki het volgende:
Ja, dit versturen aan Veolia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja gewoon een nette goede mail. Gelijk opsturen.
Ik ga slapenbijna half 5
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Werk ze morgen skatjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:03 schreef Toekito het volgende:
[..]ja gewoon een nette goede mail. Gelijk opsturen.
Ik ga slapenbijna half 5
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Netjes![]()
Nog iets erbij van: graag hoor ik van u op welke wijze u dit incident af hebt gehandeld, of iets dergelijks.
Dat doen we niet, hier in Limburg!quote:
Ja, nou is die mail al wegquote:
thnx komt goedquote:
Hier, krijg je drie XXXjes van me.quote:
Wij hebben dequote:
Nee, paaltjes bestonden al.quote:
Hoi en welterusten dan maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis, nu meteen eten en meteen naar bed.
quote:
Ja zielig hequote:
Ow, paginaverversing boktequote:
Ookquote:
mooi ga ff brood halen en hier brengen.quote:
Hihi, moet ik altijd aan Herman Finkers denkenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hihi, moet ik altijd aan Herman Finkers denken
mijn halve familie woont daar dus ik versta hem welquote:
vandaag met cap en trui van 010 dus dat kloptquote:
Ik wil jou wel eens als hooligan zien, de vorige keer leek je wel een over the top flamengodanser met je awsome oranje bloesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
vandaag met cap en trui van 010 dus dat klopt
als je WA had....had je al foto. Maar ik mail hem evenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens als hooligan zien, de vorige keer leek je wel een over the top flamengodanser met je awsome oranje bloes
WA is overratedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je WA had....had je al foto. Maar ik mail hem even
Ja waar blijft dat dingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je WA had....had je al foto. Maar ik mail hem even
hij is allang weg volgens gmail. Maar zat in de metro dus is het inet traag...quote:
Op je werkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
vandaag met cap en trui van 010 dus dat klopt
Dan nog. Op je werk mag je er best een beetje netter bijlopenquote:
ik vraag me nu af hoe hij er dan bij loopt..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog. Op je werk mag je er best een beetje netter bijlopen.
ik zal zo mijn overhemden wassen ok?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog. Op je werk mag je er best een beetje netter bijlopen.
Als een hooligan, blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vraag me nu af hoe hij er dan bij loopt..
Toek ziet toch geen klanten? Dan hoef je er toch niet altijd in een pak bij te lopen?
Ik heb ook wel eens als er geen klanten komen een sweatertrui aan op een spijkerbroek (afgelopen week bv een dag toen t koud was, kon geen rokjes aan met brace om, want wandelschoenen), maar ook vaak rokjes met blouse of truitje oid
dank je lieverdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Takaiki het volgende:
Op mijn werk lopen er serieus veel sjofeler geklede gasten rond dan wat Toek nu aan heeft
Volgens mij mag ik blij zijn dat bij ons iedereen in bedrijfskleding looptquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Takaiki het volgende:
Op mijn werk lopen er serieus veel sjofeler geklede gasten rond dan wat Toek nu aan heeft
Eenheidsworstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik blij zijn dat bij ons iedereen in bedrijfskleding loopt.
met het logo op de kontzak, sokken, schoenen, onderbroek en overhemd?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
met het logo op de kontzak, sokken, schoenen, onderbroek en overhemd?
Als het mannelijke klanten zijn teken ze wel elk contract dat je ze voorlegtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:03 schreef Ynske het volgende:
ik vind t geen probleem als iemand eens in iets anders komt dan een mantelpakje of kostuum maar ik ben wel van mening dat je er iig als vrouw niet als hoer bij moet lopen. damn dr liep er laatst eentje hier rond waar dr kont en tieten bijna verloren waren. Dat vind ik storender dan een spijkerbroek en trui oid
mits je niet face to face contact hebt met klanten.
Ik loop op mijn werk ook altijd in bedrijfskleding.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mannen in pakquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik loop op mijn werk ook altijd in bedrijfskleding.![]()
Wit pak (overall) met zo'n mooi rood HC logo erop.
hier ook, en diezelfde hoerige madame gaat dan een klacht indienen als wat van die jonge gastjes van buitenlandse afkomst kwijlend achter haar aanlopen. want ze word seksueel geïntimideerd. joh, trek dan gewoon wat aan, heb je daar ook geen last van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:12 schreef Toekito het volgende:
Wij hebben ook wel eens 'hoeren' aan het werkgaat nergens over.
Hier een groene stofjas met bescheiden bedrijfslogo, en eventueel een groene winterjas eroverheen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik loop op mijn werk ook altijd in bedrijfskleding.![]()
Wit pak (overall) met zo'n mooi rood HC logo erop.
Iig duidelijk dat je daar thuishoortquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier een groene stofjas met bescheiden bedrijfslogo, en eventueel een groene winterjas eroverheen.
dat is helemaal triest idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook, en diezelfde hoerige madame gaat dan een klacht indienen als wat van die jonge gastjes van buitenlandse afkomst kwijlend achter haar aanlopen. want ze word seksueel geïntimideerd. joh, trek dan gewoon wat aan, heb je daar ook geen last van.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Iig duidelijk dat je daar thuishoort
groen in een slabedrijf bedoel je toch?quote:
Dikke jassen hebben wij ook, die doen de meesten aan als ze de vriezer in moeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier een groene stofjas met bescheiden bedrijfslogo, en eventueel een groene winterjas eroverheen.
Nee gewoon dat hij herkenbaar is als medewerkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
groen in een slabedrijf bedoel je toch?
Of ben ik door al het tourgeweld nu al de weg kwijt. Na 1 dag.
Hij lijkt in het groen net op een komkommer. Ook lang en dun toch RenRen-quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee gewoon dat hij herkenbaar is als medewerker
waar ga je naar toe reizen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef Toekito het volgende:
8 juli ben ik wellicht ivm besparingsmodus voor de grote reis maar tot uur of 22:00 in onze gezamenlijke huiskamer hoor mensen. Klachten? Die kan je hier kwijt. Of anders hier.
heb je daar een week voor nodig?quote:
neuh maar kan moeilijk op maandag tot het licht uit gaat in de kroeg hangen en geen geld over houden voor drankje in Limburgquote:
dat is idd wat andersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
neuh maar kan moeilijk op maandag tot het licht uit gaat in de kroeg hangen en geen geld over houden voor drankje in Limburg
Gefeliciteerd en veel drinkplezierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Fles wijn gewonnen met jeu de boule
![]()
Was poedelprijs
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:43 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Was poedelprijs
Rode?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:43 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Was poedelprijs
wil je ook TUCs?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:18 schreef Takaiki het volgende:
Feestje bij Cat: zij heeft drank, Toek misschien nog wat chips
Was en is is nog verpakt dus geen ideequote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:18 schreef Takaiki het volgende:
Feestje bij Cat: zij heeft drank, Toek misschien nog wat chips
Ik ga NU naar bed dus geniet er van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik heb één ragoutbroodje maar daar moeten jullie snel voor zijn, zit nu in de oven.
O noes!quote:
druk met Theo Maassen kijkenquote:
Is dat zo? WTF is dat voor onzin? Dat gaat de NS maar regelen VOOR bospop. Anders ga ik zwart rijdenquote:Op zondag 30 juni 2013 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Wat ben jij trouwens hip internettend vanuit de trein Takke![]()
Zal na Eendhoven wel klaar zijn. Want richting Den Haag is no wifi
Ik ben bij Breda ?quote:Op zondag 30 juni 2013 09:53 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:07 schreef Takaiki het volgende:
Ja, wilde geen tijdschrift meenemen, dan val ik in slaap
Doe eens woord leggenquote:Op zondag 30 juni 2013 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Veel kroeg, weinig tijgerquote:Op zondag 30 juni 2013 10:15 schreef Toekito het volgende:
Er zit op FB iemand mij tot "kroegtijger" om te lullen al paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |