quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn pappa is een beetje ziekig.![]()
Rommelend maagje etc.![]()
Dus hij ging -als thee hater- toch maar een kopje groene thee zetten om het buikje tot rust te brengen.
Vijf minuten erna trekt hij lijkwit weg, zweten!Mijn moeder schrok zich kapot... tot ze het theezakje zag liggen.
Pappa had een kopje 'thee' getrokken van een zakje mix voor een liter bouillion.![]()
![]()
![]()
Na veel water en wat beschuiten voelt hij zich weer een stuk beter.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
ik ben trouwens moe
al een tijdje van plan om naar bed te gaan voor de rest van het weekend maar het is er nog niet van gekomen
het is iig weekend
Mannenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]Dus je komt niet naar Parkpop want je ligt tot maandagochtend in bed
![]()
Na hoeveel minuten was je moeder in staat om je vader te helpen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen
Niet handig in de keuken, niet handig met dates
Toen de thee begon te werken? Meteen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten was je moeder in staat om je vader te helpen?
Daarna lag ze pas in een deuk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen de thee begon te werken? Meteen.![]()
En toen had ze ook zo de oorzaak achterhaald.
Dan stuur ik m welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Toekito het volgende:
Maar als straf krijg jij lekker mijn sjoelfoto uit 1995 niet
Zo is dat, Limboos rule en delen alles...bijna allesquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo is dat, Limboos rule en delen alles...bijna alles
LOL!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn pappa is een beetje ziekig.![]()
Rommelend maagje etc.![]()
Dus hij ging -als thee hater- toch maar een kopje groene thee zetten om het buikje tot rust te brengen.
Vijf minuten erna trekt hij lijkwit weg, zweten!Mijn moeder schrok zich kapot... tot ze het theezakje zag liggen.
Pappa had een kopje 'thee' getrokken van een zakje mix voor een liter bouillion.![]()
![]()
![]()
Na veel water en wat beschuiten voelt hij zich weer een stuk beter.
Ik heb nog foto's van een kleine Takke in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kwam net toch foto's tegen van een kleine Toek op het drielandenpunt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van een kleine Takke in Zuid-Holland
zwart wit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van een kleine Takke in Zuid-Holland
Hmm, dat niet meer denk ik, maar wel heerlijk oranje-geel verschotenquote:
dat weet bob de bouwer zelf niet. De verf is naar zijn hoofd gestegenquote:
Te grote poten dan he, geen schoenen...das raarquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
Ik ga veolia bellen. Voorzichtig met Takke!!
Zal ik als een echt Takkewijf dit melden bij Veolia?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Toekito het volgende:
Ik ga veolia bellen. Voorzichtig met Takke!!
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zal ik als een echt Takkewijf dit melden bij Veolia?
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het een keer gedaan. Mijn tramcondocteur lette heel goed op bij de tramhaltes, en als de tram ging rijden ging hij lekker smsen. Een tram kan maar één kant op, maar er komt genoeg verkeer en idiote mensen voor die tram langs, doei. Klacht ingediend bij de RETquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zal ik als een echt Takkewijf dit melden bij Veolia?
die man is nu directeurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het een keer gedaan. Mijn tramcondocteur lette heel goed op bij de tramhaltes, en als de tram ging rijden ging hij lekker smsen. Een tram kan maar één kant op, maar er komt genoeg verkeer en idiote mensen voor die tram langs, doei. Klacht ingediend bij de RET
Precies, ik zou het ook melden. Het is niet alleen zijn leven, maar ook dat van andere mensen waar hij mee speelt. Die man moet gewoon zijn werk doen of een handfree setje aanschaffen ( al moet je eigenlijk gewoon niet bellen onder het rijden, mij leidt het altijd ontzettend af).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Sterker nog, ik heb het een keer gedaan. Mijn tramcondocteur lette heel goed op bij de tramhaltes, en als de tram ging rijden ging hij lekker smsen. Een tram kan maar één kant op, maar er komt genoeg verkeer en idiote mensen voor die tram langs, doei. Klacht ingediend bij de RET
wijze vrouwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies, ik zou het ook melden. Het is niet alleen zijn leven, maar ook dat van andere mensen waar hij mee speelt. Die man moet gewoon zijn werk doen of een handfree setje aanschaffen ( al moet je eigenlijk gewoon niet bellen onder het rijden, mij leidt het altijd ontzettend af).
Wat je in je eigen auto doet is je eigen zaak, maar in de tram moet je gewoon je telefoon wegleggen. Binnen 2 uur heb je toch pauze, wat is er nou zo moeilijk aan die telefoon even weg te leggenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies, ik zou het ook melden. Het is niet alleen zijn leven, maar ook dat van andere mensen waar hij mee speelt. Die man moet gewoon zijn werk doen of een handfree setje aanschaffen ( al moet je eigenlijk gewoon niet bellen onder het rijden, mij leidt het altijd ontzettend af).
En datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
Ook in je eigen auto gedraag je je. Ik loop ook op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |