Is goed, mijn tarief is 1 euro per kilometer, meter loopt vanaf Weirdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
Takke wil je mij morgen even naar het werk brengen dan hoef ik pas om 6 uur op ipv om 4 uur.
nou laat maar gaan danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Is goed, mijn tarief is 1 euro per kilometer, meter loopt vanaf Weird
doe dat maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef Takaiki het volgende:
Dan zet ik het vanavond maar op een zuipen
Ha nee, je moet nog biergeld overhouden voor over twee wekenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe dat maar
Ja sorry Takke dan is mijn loon al op voor ik het heb.
ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ha nee, je moet nog colageld overhouden voor over twee weken
Cola, chips, fastfood...men...quote:
heb zelf macaroni gemaaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:14 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cola, chips, fastfood...men...
Mensen die geen bouwfout aan het hart hebben wordt al afgeraden zo'n leefpatroon te hebben als jij
quote:
Als zij een wandelend geraamte gewend is, ben je nu dik jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als zelfs je nichtje van 4 zegt dat je dik bent....
ja pcies.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als zij een wandelend geraamte gewend is, ben je nu dik ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef Takaiki het volgende:
Ja, dit versturen aan Veolia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja gewoon een nette goede mail. Gelijk opsturen.
Ik ga slapenbijna half 5
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Werk ze morgen skatjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:03 schreef Toekito het volgende:
[..]ja gewoon een nette goede mail. Gelijk opsturen.
Ik ga slapenbijna half 5
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Netjes![]()
Nog iets erbij van: graag hoor ik van u op welke wijze u dit incident af hebt gehandeld, of iets dergelijks.
Dat doen we niet, hier in Limburg!quote:
Ja, nou is die mail al wegquote:
thnx komt goedquote:
Hier, krijg je drie XXXjes van me.quote:
Wij hebben dequote:
Nee, paaltjes bestonden al.quote:
Hoi en welterusten dan maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis, nu meteen eten en meteen naar bed.
quote:
Ja zielig hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |