abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128354293
Het zijn jouw woorden marcel, niet die van mij.....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:32:12 #102
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_128354401
En een fokker minder, adios mensen.
Dit is in Engels als je niet kijkt
pi_128354562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef De-Dwerg het volgende:
Laat je niet wegjagen :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_128354583
quote:
Marcel, trek je niets aan van die gasten ;-)

Kijk dat ik met ze in discussie ga is mijn probleem en dat ze dan toevallig ook andere mensen van het programma erbij gaan betrekken kan ik weinig aan doen maar als je het niet chill vind als mensen zo over je praten moet je er gewoon niet op ingaan en dan houden ze van zelf wel op en dan praten ze ineens alleen nog over mij omdat ik met ze aan het praten ben.

Chill out bro :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:41:36 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128354661
Misschien kunnen we beter hier doorgaan:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #120 -

;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_128355254
Even serieus, als meneer er zelf voor kiest zichzelf op de landelijke tv te presenteren. Dan ook nog plannen heeft om zijn nieuw verworven bekendheid te willen gaan gebruiken om zichzelf nog meer aan het grote publiek te presenteren, dan moet Marcel er ook tegen kunnen als niet iedereen het met hem eens is. Ik heb nooit gezegd dat hij minder of wat dan ook dan een ander is. ik heb enkel gezegd dat hij lui is en zichzelf voor de gek aan het houden is met allerlei excuses. na de eerste afleveringen kwam die inderdaad ook sympathiek op mij over, en dat is die mijns inziens nog steeds. Dit betekent echter niet dat ik alles goed aan hem moet vinden. Dit forum is er om je mening over de personages te geven en dat heb ik gedaan, als meneer het er dan niet mee eens is, en niet tegen mijn standpunten kan vind ik het kort door de bocht om maar weer te gaan roepen dat wij de reden zijn waarom hij zich slecht voelt.......het feit dat hij een andere mening deelt betekend niet dat ik maar mijn mening moet gaan bijstellen......
pi_128355435
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef IT-Alex het volgende:

[..]

Kijk dat ik met ze in discussie ga is mijn probleem en dat ze dan toevallig ook andere mensen van het programma erbij gaan betrekken kan ik weinig aan doen maar als je het niet chill vind als mensen zo over je praten moet je er gewoon niet op ingaan en dan houden ze van zelf wel op en dan praten ze ineens alleen nog over mij omdat ik met ze aan het praten ben.

Volgens mij werd er al over jullie gesproken voordat jullie je op dit forum hadden aangemeld, dat was ook de opzet van het forum. pas na aanmelding van sommigen van jullie mochten mensen opeens niet meer hun eigen mening geven....
pi_128355672
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef il_fenomeno het volgende:
"Marcel Stoel

Goddamnit, zo mogen mensen je en zo kraken ze ja af met hun "advies" ugh, waar kan ik mij inschrijven zodat ik mij fysiek door het internet kan bewegen om zulk soort mensen een knal tegen hun kop te geven."

Nou Nou Marcel wat en taalgebruik
Duurt nog wel even voordat je door een UTP kabel past :P
pi_128355711
quote:
Ach als je zo snel al FOK! gaat verlaten is het maar goed ook want dan is FOK! sowieso niks voor jou.
pi_128355752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef il_fenomeno het volgende:
Even serieus, als meneer er zelf voor kiest zichzelf op de landelijke tv te presenteren. Dan ook nog plannen heeft om zijn nieuw verworven bekendheid te willen gaan gebruiken om zichzelf nog meer aan het grote publiek te presenteren, dan moet Marcel er ook tegen kunnen als niet iedereen het met hem eens is. Ik heb nooit gezegd dat hij minder of wat dan ook dan een ander is. ik heb enkel gezegd dat hij lui is en zichzelf voor de gek aan het houden is met allerlei excuses. na de eerste afleveringen kwam die inderdaad ook sympathiek op mij over, en dat is die mijns inziens nog steeds. Dit betekent echter niet dat ik alles goed aan hem moet vinden. Dit forum is er om je mening over de personages te geven en dat heb ik gedaan, als meneer het er dan niet mee eens is, en niet tegen mijn standpunten kan vind ik het kort door de bocht om maar weer te gaan roepen dat wij de reden zijn waarom hij zich slecht voelt.......het feit dat hij een andere mening deelt betekend niet dat ik maar mijn mening moet gaan bijstellen......
Ik zie hem al zitten bij Jenssen met zijn bekendheid. Denk dat hij dan jankend weg loopt :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:18:38 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128355799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef Geo4kant het volgende:

Ik zie hem al zitten bij Jenssen met zijn bekendheid. Denk dat hij dan jankend weg loopt :P
Jensen is niet meer wie hij geweest was. Dat scherpe is er wel vanaf..
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:19:48 #112
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_128355845
Oh nooo ... Hebben jullie em niu weg gepest ..

Dames dames .. Doe is lief :D
pi_128355875
Kusjekroel enzo.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:21:33 #114
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128355903
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oh nooo ... Hebben jullie em niu weg gepest ..

Dames dames .. Doe is lief :D
Wie is "Doe" ?
pi_128355920
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:15 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ach als je zo snel al FOK! gaat verlaten is het maar goed ook want dan is FOK! sowieso niks voor jou.
Hij moet zich gewoon niet zo veel aantrekken van mensen van wat mensen van em vinden... ;-)

quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Duurt nog wel even voordat je door een UTP kabel past :P
Of fiber xD

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:00 schreef il_fenomeno het volgende:
Iedereen mag nog steeds voor mij gevoel zijn mening geven alleen ja sommige mensen kunnen er tegen en sommige die laten het zichzelf verzieken en gaan zich zelf slecht voelen als of heel de wereld hun haat.. Ach gewoon kwestie van leren om met dat soort dingen om te gaan ;-)

Als je een beetje zelfspot krijgt dan maak je er ook gauw wat minder zorgen over denk ik :)
pi_128356176
quote:
Ik snap dit soort reacties niet, alle reactie moeten maar zacht en lief zijn? Zo werkt het niet.. Als je wilt veranderen zijn harde adviezen nodig. De mensen hier 'pesten' ook geenszins; dat is het belachelijk maken/uitlachen/vernederen van een persoon, terwijl je nu in een zekere zin geholpen wordt. Het lijkt me niet dat die mensen van vroeger jou probeerden te helpen in plaats van pesten. Infantiel gedrag is dit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef IT-Alex het volgende:

[..]

Iedereen mag nog steeds voor mij gevoel zijn mening geven alleen ja sommige mensen kunnen er tegen en sommige die laten het zichzelf verzieken en gaan zich zelf slecht voelen als of heel de wereld hun haat.. Ach gewoon kwestie van leren om met dat soort dingen om te gaan ;-)

Als je een beetje zelfspot krijgt dan maak je er ook gauw wat minder zorgen over denk ik :)
Jij bent de enige hier van de kandidaten die de adviezen goed opneemt, dat onderscheid je best wel. Het probleem is dat het te snel als persoonlijke aanvallen gezien wordt door de mensen die adviezen krijgen.
pi_128356236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:30 schreef Serene het volgende:

[..]

Ik snap dit soort reacties niet, alle reactie moeten maar zacht en lief zijn? Zo werkt het niet.. Als je wilt veranderen zijn harde adviezen nodig. De mensen hier 'pesten' ook geenszins; dat is het belachelijk maken/uitlachen/vernederen van een persoon, terwijl je nu in een zekere zin geholpen wordt. Het lijkt me niet dat die mensen van vroeger jou probeerden te helpen in plaats van pesten. Infantiel gedrag is dit.

Hij kruipt nogal graag in de slachtoffer rol.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:59:22 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128356978
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef De-Dwerg het volgende:

[..]

Ik heb twee linker voeten als het om dansen gaat, denk dat ik eerder iet's vam crunshes/pushups ga doen.
ga naar een gym. 3x per week serieuze krachttraining, daarna nog een half uurtje cardio.

Crunches en pushups heb je allebei geen moer aan, zeker niet als dat het enige is wat je wil gaan doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128357159
Het maakt mij allemaal niet uit wat marcel wilt en doet. Ik ga hem dan ook geen advies of wat dan ook geven. Ik zeg alleen dat als die er onverzorgd bij blijft lopen, en niet aan zijn uiterlijk wilt werken het erg moeilijk wordt een relatie te krijgen. Als hij dan met allerlei, in mijn ogen smoesjes komt aanzetten, en ik hem daarmee confronteer wordt meneer opeens agressief. Ik vind dit erg kortzichtig

maar als Marcel denkt dat die de nieuwe Nederlandse Ron Jerremy wordt wens ik hem er veel succes mee.....
pi_128357229
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hij kruipt nogal graag in de slachtoffer rol.
Helaas wel, dat is iets wat sowieso ook moet veranderen wil je zeker overkomen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:59 schreef fathank het volgende:

[..]

ga naar een gym. 3x per week serieuze krachttraining, daarna nog een half uurtje cardio.

Crunches en pushups heb je allebei geen moer aan, zeker niet als dat het enige is wat je wil gaan doen.
Ik zou krachttraining nog niet aanraden als je zo een gewicht hebt, van krachttraining val je niet zo snel af. Het lijkt me beter om 5x in de week cardio te gaan doen in plaats van de 2x dat ie nu gaat. Als je werkloos bent past dat makkelijk in je schema.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:07 schreef il_fenomeno het volgende:
Het maakt mij allemaal niet uit wat marcel wilt en doet. Ik ga hem dan ook geen advies of wat dan ook geven. Ik zeg alleen dat als die er onverzorgd bij blijft lopen, en niet aan zijn uiterlijk wilt werken het erg moeilijk wordt een relatie te krijgen. Als hij dan met allerlei, in mijn ogen smoesjes komt aanzetten, en ik hem daarmee confronteer wordt meneer opeens agressief. Ik vind dit erg kortzichtig

maar als Marcel denkt dat die de nieuwe Nederlandse Ron Jerremy wordt wens ik hem er veel succes mee.....
Ik heb ook nog geen advies gegeven, maar dat werd ook al veelvuldig gedaan en verder is dat wat je zegt exact wat er gebeurt.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:13:16 #121
336404 jugler
Legohaar
pi_128357318
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:05 schreef il_fenomeno het volgende:

[..]

Volgens mij werd er al over jullie gesproken voordat jullie je op dit forum hadden aangemeld, dat was ook de opzet van het forum. pas na aanmelding van sommigen van jullie mochten mensen opeens niet meer hun eigen mening geven....
Van mij mag je je mening geven hoor, je moet alleen niet denken dat ik alles wat je zegt, goed bedoeld advies of kritiek, ook met 'ja en amen' beantwoord :)
De frictie zit 'm volgens mij in dat ik al meerdere keren heb gezegd dat ik 't niet als een probleem ervaar en jij denkt/vindt dat het wel zo is. Herhalen heeft dan geen zin.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:13:24 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128357324
quote:

Hij moet zich gewoon niet zo veel aantrekken van mensen van wat mensen van em vinden... ;-)

Dan nog is het moeilijk als tig mensen, lief tot heel grof, hun mening over je geven. Je leest het toch. En zeker als je al onzeker bent / niet lekker in je vel dan is keer op keer kritiek krijgen/lezen gewoon niet fijn.
Dus snap het wel dat ie het (even) zat is.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:13:30 #123
157922 fathank
pi_128357327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef Serene het volgende:

[..]

Helaas wel, dat is iets wat sowieso ook moet veranderen wil je zeker overkomen.

[..]

Ik zou krachttraining nog niet aanraden als je zo een gewicht hebt, van krachttraining val je niet zo snel af. Het lijkt me beter om 5x in de week cardio te gaan doen in plaats van de 2x dat ie nu gaat. Als je werkloos bent past dat makkelijk in je schema.

[..]

Ik heb ook nog geen advies gegeven, maar dat werd ook al veelvuldig gedaan en verder is dat wat je zegt exact wat er gebeurt.
Juist is krachttraining aan te raden. Van krachttraining krijg je meer spiermassa. meer spiermassa = hogere verbranding = sneller afvallen. Maar staar je niet blind op kilo's, je vetpercentage verlagen is belangrijker.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:15:14 #124
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128357364
Ik ben 5kg afgevallen toen ik serieus krachttraining ging doen...
Moet wel zeggen dat ik m'n eetpatroon niet heb aangepast...
Maar idd, in rust ga je ook veel meer verbranden :). Maar goed, ik was al slank dus dat scheelt :D
pi_128357443
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Juist is krachttraining aan te raden. Van krachttraining krijg je meer spiermassa. meer spiermassa = hogere verbranding = sneller afvallen. Maar staar je niet blind op kilo's, je vetpercentage verlagen is belangrijker.
Maar tijdens de training verbrand je niet zoveel en vooral als je 120kg weegt moet je eerst veel afvallen, voordat je serieus krachttraining kan doen. Het is lastig om tegelijk af te vallen en spiermassa aan te komen; doet men normaliter ook niet.

quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 5kg afgevallen toen ik serieus krachttraining ging doen...
Moet wel zeggen dat ik m'n eetpatroon niet heb aangepast...
Maar idd, in rust ga je ook veel meer verbranden :). Maar goed, ik was al slank dus dat scheelt :D
Ik best veel aangekomen nu :D
pi_128357452
Meteen aanmelden voor het nieuwe seizoen van Obese, weer 15minutes of fame.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 13:18:58 ]
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:22:01 #127
157922 fathank
pi_128357517
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:18 schreef Serene het volgende:

[..]

Maar tijdens de training verbrand je niet zoveel en vooral als je 120kg weegt moet je eerst veel afvallen, voordat je serieus krachttraining kan doen. Het is lastig om tegelijk af te vallen en spiermassa aan te komen; doet men normaliter ook niet.

[..]

Daarom na de krachttraining cardio. Dan heb je namelijk gelijk je glycogeenvoorraad uitgeput en als je dan gaat cardio'en ga je gelijk in vetverbrandingsmodus.

met 120 kilo kun je ook niet direct 5x full pull aan de cardio.

Allerbelangrijkste is minder eten dan je verbrandt. Maar voor je algehele conditie is het wel aan te raden om te sporten, alhoewel het niet persé nodig is om af te vallen.

kcal in < kcal uit is nog steeds de gouden regel om af te vallen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:23:07 #128
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128357542
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:18 schreef Serene het volgende:

[..]

[..]

Nou ik ben op een gegeven moment gestopt met een aantal dingen (gezonder gaan eten, geen bier meer doordeweeks (dronk er 4 per avond). Denk dat ik daar het meeste van ben afgevallen.
Toen ik begon met trainen ben ik idd ook alleen maar aangekomen (maar wel minder vet geworden ;))
pi_128357567
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Daarom na de krachttraining cardio. Dan heb je namelijk gelijk je glycogeenvoorraad uitgeput en als je dan gaat cardio'en ga je gelijk in vetverbrandingsmodus.

met 120 kilo kun je ook niet direct 5x full pull aan de cardio.

Allerbelangrijkste is minder eten dan je verbrandt. Maar voor je algehele conditie is het wel aan te raden om te sporten, alhoewel het niet persé nodig is om af te vallen.

kcal in < kcal uit is nog steeds de gouden regel om af te vallen.
Minder eten dan je verbrandt is duidelijk ja. Verder is krachttraining niet verkeerd om te doen ernaast uiteraard.

quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ik ben op een gegeven moment gestopt met een aantal dingen (gezonder gaan eten, geen bier meer doordeweeks (dronk er 4 per avond). Denk dat ik daar het meeste van ben afgevallen.
Toen ik begon met trainen ben ik idd ook alleen maar aangekomen (maar wel minder vet geworden ;))
Netjes in ieder geval.
pi_128357578
In dit topic krijgen de heren vele betere tips dan van de so called experts die ingehuurd werden.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:27:00 #131
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128357639
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:24 schreef Serene het volgende:

[..]

Minder eten dan je verbrandt is duidelijk ja. Verder is krachttraining niet verkeerd om te doen ernaast uiteraard.

[..]

Netjes in ieder geval.
Nou was ik voordat ik ging trainen 69kg (ben 1,86m lang).
Toen ging ik trainen en ging ik snel richting 76kg.
Daarna begon ik te drinken, toen werd het 82,5kg...
Gestopt met drinken, en ipv 1 a 2 keer per week nu standaard 3 keer, soms 4 keer per week krachttraining (ik doe geen cardio overigens).
Afgevallen naar 77kg *O*
zelfs met mijn lengte was 82,5kg nog prima acceptabel :D maar ja nu zie je meer spier, want minder vet eroverheen :P
pi_128357689
quote:

[..]

[..]

Of fiber xD

[..]

En hoogstwaarschijnlijk die afzeikers zelf ook maagd, vet van het chips vreten en cola drinken achter de pc, en zijn het van die typische puisterige gamenerds met vet haar die zitten te gniffelen achter hun plakkerige toetsenbord.
5 Ferrari's op videoband!
pi_128357732
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou was ik voordat ik ging trainen 69kg (ben 1,86m lang).
Toen ging ik trainen en ging ik snel richting 76kg.
Daarna begon ik te drinken, toen werd het 82,5kg...
Gestopt met drinken, en ipv 1 a 2 keer per week nu standaard 3 keer, soms 4 keer per week krachttraining (ik doe geen cardio overigens).
Afgevallen naar 77kg *O*
zelfs met mijn lengte was 82,5kg nog prima acceptabel :D maar ja nu zie je meer spier, want minder vet eroverheen :P
Cardio is ook niet handig om te doen als je echt voor spiermassa wilt gaan, is niet bevorderlijk voor je groeihormoon als het goed is. Ik houd nu 4-5x per week aan en ben van rond de 58kg (ja ik was licht, lengte van 1,79) naar 68kg gegaan nu in vier maanden ongeveer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

En hoogstwaarschijnlijk die afzeikers zelf ook maagd, vet van het chips vreten en cola drinken achter de pc, en zijn het van die typische puisterige gamenerds met vet haar die zitten te gniffelen achter hun plakkerige toetsenbord.
Ik denk dat dit niet zo is en daarnaast, wat zou het uitmaken? Hun advies zou niet minder waar worden.
pi_128357750
quote:

[..]

zoiets?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:32:11 #135
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128357769
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Serene het volgende:

[..]

Cardio is ook niet handig om te doen als je echt voor spiermassa wilt gaan, is niet bevorderlijk voor je groeihormoon als het goed is. Ik houd nu 4-5x per week aan en ben van rond de 58kg (ja ik was licht, lengte van 1,79) naar 68kg gegaan nu in vier maanden ongeveer.
Da's ook erg netjes :)
pi_128357792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef jugler het volgende:

[..]

Van mij mag je je mening geven hoor, je moet alleen niet denken dat ik alles wat je zegt, goed bedoeld advies of kritiek, ook met 'ja en amen' beantwoord :)
De frictie zit 'm volgens mij in dat ik al meerdere keren heb gezegd dat ik 't niet als een probleem ervaar en jij denkt/vindt dat het wel zo is. Herhalen heeft dan geen zin.
Ik denk dat jij verschillende personen door elkaar haalt. Ik zeg gewoon wat ik van je vindt zonder de intentie dat je er ook maar iets mee doet. Vervolgens begin jij dat mensen ons maar moeten negeren en dat we trolls zijn. Dus iedereen die zijn menign geeft is opeens een naar mannetje???
pi_128357832
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan nog is het moeilijk als tig mensen, lief tot heel grof, hun mening over je geven. Je leest het toch. En zeker als je al onzeker bent / niet lekker in je vel dan is keer op keer kritiek krijgen/lezen gewoon niet fijn.
Dus snap het wel dat ie het (even) zat is.
waarom ga je dan in godszijn meedoen aan een RTL programma???
pi_128357839
godsnaam
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:34:27 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128357848
Maargoed het topic is dan ook niet bedoelt om eet/beweegadviezen tot in detali te gaan bespreken. Daarvoor hebben we LIF!
pi_128357892
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed het topic is dan ook niet bedoelt om eet/beweegadviezen tot in detali te gaan bespreken. Daarvoor hebben we LIF!
Sorry hoor :@ Maar ze kunnen er wellicht wat aan hebben als ze zien hoe het ook kan?
pi_128357894
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef Cue_ het volgende:
In LIF leer je niks, die vrouwen proppen zich altijd maar vol met de verkeerde dingen. Beter ga je langs in het bodybuild topic al worden daar alleen cardio-boys niet op prijs gesteld (logisch).
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:37:12 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128357954
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef il_fenomeno het volgende:
waarom ga je dan in godszijn meedoen aan een RTL programma???
Omdat ie er wat uit wou halen, dat het voor hem misschien de trigger zou zijn om dus wat te gaan doen aan zichzelf. Waar hij dus ook mee begonnen is. En ja met ups en downs gaat dat.

In het begin toen ie hier kwam werd er ook genoeg gezegd over z'n uiterlijk, maar dat was niet zo fullpull op hem en post naar post en zo hard als dat het nu gaat.

Het is toch wel te begrijpen dat het gewoon niet leuk is om allemaal te lezen als je al niet heel sterk in je schoenen staat.
Dat het een consequentie is van meedoen aan het programma, ja dat is logisch. Wie weet heeft ie zich verkeken op de fokkers (in dit geval) en ziet hij dat ie niet zo sterk is als dat hij misschien dacht.
pi_128358001
Beter melden ze zich voortaan gewoon aan bij "knoop in je zakdoek"

vrijdag 28 juni 2013 @ 13:38:38 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128358014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef Geo4kant het volgende:

In LIF leer je niks, die vrouwen proppen zich altijd maar vol met de verkeerde dingen. Beter ga je langs in het bodybuild topic al worden daar alleen cardio-boys niet op prijs gesteld (logisch).
Vind ik ook goed. (gokte dat die daar ook in stond, geen idee)
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef Serene het volgende:
Sorry hoor :@ Maar ze kunnen er wellicht wat aan hebben als ze zien hoe het ook kan?
Natuurlijk is het goed om te benoemen. Maar de herhaling zit vaak al in iemands hoofd.
pi_128358235
Ik zie al pagina's lang in dit topic steeds hetzelfde :')
pi_128358284
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is toch wel te begrijpen dat het gewoon niet leuk is om allemaal te lezen als je al niet heel sterk in je schoenen staat.
Dat het een consequentie is van meedoen aan het programma, ja dat is logisch. Wie weet heeft ie zich verkeken op de fokkers (in dit geval) en ziet hij dat ie niet zo sterk is als dat hij misschien dacht.
'Leuk', het is niet echt bedoeld om leuk te zijn denk ik, maar om de harde koude adviezen te geven die hem wellicht aansporen. Daarnaast is vrijwel niets hier bedoeld als een persoonlijke aanval, dat maakt hij er zelf van.
pi_128358387

vrijdag 28 juni 2013 @ 13:49:50 #148
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128358400
heb weer een hele discussie gemist zie ik zo wel. en Marcel is weer eens verdwenen.

quote:

[..]

Afzeikers? niemand had de hier de intentie om Marcel af te zeiken volgens mij.
oh en ik ben 1.73m weeg zon 65 kilo, gamen doe ik slechts een beetje. en ben geen maagd meer. Marcel uitlachen doe ik al helemaal niet.
Dus..........
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:50:18 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128358412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:45 schreef Serene het volgende:
'Leuk', het is niet echt bedoeld om leuk te zijn denk ik, maar om de harde koude adviezen te geven die hem wellicht aansporen. Daarnaast is vrijwel niets hier bedoeld als een persoonlijke aanval, dat maakt hij er zelf van.
Denk dat alle aansporingen tot afvallen die hier worden gezet allang door zijn eigen hoofd zijn gegaan. En als ie zichzelf op tv ziet enzo.
Het probleem als je een emotionele eter bent als Marcel dan werken dergelijke harde uitspraken op de negatieve emoties en dan is het verdomd moeilijk om alsnog van het eten af te blijven. Hoe graag je ook zou willen.
pi_128358498
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat alle aansporingen tot afvallen die hier worden gezet allang door zijn eigen hoofd zijn gegaan. En als ie zichzelf op tv ziet enzo.
Het probleem als je een emotionele eter bent als Marcel dan werken dergelijke harde uitspraken op de negatieve emoties en dan is het verdomd moeilijk om alsnog van het eten af te blijven. Hoe graag je ook zou willen.
Maar wat hebben wij met Marcel te maken? Marc krijgt er toch ook van langs?? Wij geven gewoon onze mening, en hij is toevallig ook op deze site gekomen. Moeten we dan nu opeens ons anders gaan voordoen?? En hij had van tevoren kunnen bedenken dat JUIST iemand als hij opmerkingen positief/negatief zou krijgen....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:54:50 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128358546
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef il_fenomeno het volgende:
Maar wat hebben wij met Marcel te maken? Marc krijgt er toch ook van langs?? Wij geven gewoon onze mening, en hij is toevallig ook op deze site gekomen. Moeten we dan nu opeens ons anders gaan voordoen?? En hij had van tevoren kunnen bedenken dat JUIST iemand als hij opmerkingen positief/negatief zou krijgen....
Als Marcel hier niet had gepost was er niet zo diep op ingegaan als dat er nu gebeurd en daadwerkelijk aan hem gericht.
Ik zeg ook niet dat je niets over mag zeggen of dat alles maar lief en aardig moet.
pi_128358559
Mijn hemel, dit topic is echt totaal verkracht na alle briljante adviezen. :')
pi_128358582
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, zal best, maar dat hele emotionele eter gebeuren vind ik normaliter ook zo zwak. Heb je dan zo weinig wilskracht om van dat eten af te blijven? Een beetje ruggengraat is niet ongewenst..
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:56:46 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128358623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef Serene het volgende:
Ja, zal best, maar dat hele emotionele eter gebeuren vind ik normaliter ook zo zwak. Heb je dan zo weinig wilskracht om van dat eten af te blijven? Een beetje ruggengraat is niet ongewenst..
Blijkbaar wel ja.. anders was het allemaal niet zo moeilijk.
pi_128358685
Vind ook niet dat iedereen nu maar poeslief moet doen en de deelnemers met fluwelen handschoentjes moet aanpakken omdat ze in het topic zitten. :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:59:06 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128358696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Vind ook niet dat iedereen nu maar poeslief moet doen en de deelnemers met fluwelen handschoentjes moet aanpakken omdat ze in het topic zitten. :')
Waarom moet het gelijk zo zwart-wit zijn :')
pi_128358726
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alsof er geen middenweg bestaat nee..
pi_128358737
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niemand scheldt hem uit hier hoor, wellicht zijn de adviezen hard, maar niet onbeleefd.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:02:02 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128358807
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Serene het volgende:
Niemand scheldt hem uit hier hoor, wellicht zijn de adviezen hard, maar niet onbeleefd.
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk is het goed om te benoemen. Maar de herhaling zit vaak al in iemands hoofd.
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:37 schreef Cue_ het volgende:

In het begin toen ie hier kwam werd er ook genoeg gezegd over z'n uiterlijk, maar dat was niet zo fullpull op hem en post naar post en zo hard als dat het nu gaat.
Oftewel mijn punt: teveel van hetzelfde, inhoud/boodschap is allang duidelijk mbt uiterlijkheden.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:04:03 #160
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128358869
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Oftewel mijn punt: teveel van hetzelfde, inhoud/boodschap is allang duidelijk mbt uiterlijkheden.
Maar de reden waarom de adviezen steeds terug bleven komen kwam toch echt door Marcel zelf
Dus..........
pi_128358887
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het teveel van hetzelfde was, het liefst had ik de discussie ook wat breder gezien, maar er komt gewoon geen verandering in en het wordt ook niet geaccepteerd, waardoor het steeds hier weer op terugvalt.
pi_128358903
Dan kun je jezelf afvragen of het nog zin heeft om adviezen te blijven geven.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:15:02 #163
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128359192
blijkbaar wel, want Marcel gaat binnenkort beginnen met sporten (hopelijk zet hij dit door) en gaat ook in gesprek met een psycholoog enzo
Dus..........
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:15:41 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128359213
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Tinuss92 het volgende:
blijkbaar wel, want Marcel gaat binnenkort beginnen met sporten (hopelijk zet hij dit door) en gaat ook in gesprek met een psycholoog enzo
Daar was ie allemaal al mee bezig / was al in gang gezet enzo voordat ie hier kwam volgens mij.
pi_128359273
maar we zeiken wel allemaal Michael af? is dat dan wel geoorloofd. het feit dat we Marcel zo breed gignen uitmeten was omdat hij zij kijk op zaken begon te geven. vevrolgens konden veel mensen zich niet vinden in zijn excuses. Het kan inderdaad zijn dat de manier van feedback niet veel zal uithalen bij iemand als hij, maar daar is het mij iig ook niet om te doen. Voor mij was het gewoon een amussant prograama van een aantal karikaturen, als hij niet zo gezien wilt worden moet die er niet aan meedoen....
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:19:09 #166
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128359298
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar was ie allemaal al mee bezig / was al in gang gezet enzo voordat ie hier kwam volgens mij.
sporten was hij slechts aan begonnen maar is daarna meteen weer gestopt, omdat hij zich niet op zn gemak voelde. bij dat 2e weegmoment in die ene aflevering kwam toen na lang aarzelen toch het hoge woord eruit dat het sporten hem niet gelukt is en nogal van chocolade hield
Dus..........
pi_128359326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:19 schreef Tinuss92 het volgende:

[..]

sporten was hij slechts aan begonnen maar is daarna meteen weer gestopt, omdat hij zich niet op zn gemak voelde. bij dat 2e weegmoment in die ene aflevering kwam toen na lang aarzelen toch het hoge woord eruit dat het sporten hem niet gelukt is en nogal van chocolade hield
Dat niet op je gemak voelen is een tenenkrommend excuus m.i.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:21:30 #168
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_128359361
hoeveel foksters hebben inmiddels al vrijwillige pityfucks gedoneerd?
&lt;hr&gt;
pi_128359382
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef il_fenomeno het volgende:
maar we zeiken wel allemaal Michael af? is dat dan wel geoorloofd. het feit dat we Marcel zo breed gignen uitmeten was omdat hij zij kijk op zaken begon te geven. vevrolgens konden veel mensen zich niet vinden in zijn excuses. Het kan inderdaad zijn dat de manier van feedback niet veel zal uithalen bij iemand als hij, maar daar is het mij iig ook niet om te doen. Voor mij was het gewoon een amussant prograama van een aantal karikaturen, als hij niet zo gezien wilt worden moet die er niet aan meedoen....
Er is een verschil met Marcel die op tv nog enigzins normaal overkomt en Michael die aan elke dame vraagt of zij hem wilt ontmaagden. Verder was hij ook bijzonder trots over de daad en schepte daar behoorlijk over op.
pi_128359589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Er is een verschil met Marcel die op tv nog enigzins normaal overkomt en Michael die aan elke dame vraagt of zij hem wilt ontmaagden. Verder was hij ook bijzonder trots over de daad en schepte daar behoorlijk over op.
Michael loopt niet als 30 jarige in een ridderpakje rond te huppelen. ook vond ik Marcels analyse over zijn mogelijke date, waar ze moest gaan zitten enzo ook wel bijzonder....ik denk dat bijna alle kandidaten hun eigenaardigheden hadden, daar zijn ze immers op gecast
pi_128359621
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:29 schreef il_fenomeno het volgende:

[..]

Michael loopt niet als 30 jarige in een ridderpakje rond te huppelen. ook vond ik Marcels analyse over zijn mogelijke date, waar ze moest gaan zitten enzo ook wel bijzonder....ik denk dat bijna alle kandidaten hun eigenaardigheden hadden, daar zijn ze immers op gecast
Dat is like 1 scene geweest die een aantal keer is herhaalt. Die analyse is geknipt en geplakt ...
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:32:56 #172
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128359675
je kunt je beter afvragen wat niet niet herhaald was aan dit programma (na aflevering 1 dan he)
Dus..........
pi_128359681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:29 schreef il_fenomeno het volgende:

[..]

Eens. Micheal is een bizar figuur, maar hij had wel een 'goede' vriendengroep met wie hij vaak wegging.
pi_128359853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:33 schreef Serene het volgende:

[..]

Eens. Micheal is een bizar figuur, maar hij had wel een 'goede' vriendengroep met wie hij vaak wegging.
Wat was er ook weer zo bijzonder aan marc??
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:39:49 #175
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128359894
hij nam overal zijn gourmetschotel mee naartoe en zijn bijzondere liefde voor paarden. ook had hij nul empathie.

iedereen met een beetje gezond verstand kon zien dat iets niet helemaal aan haak was met die Linda, maar Marc was zo hotel de botel dat hij dat niet doorhad.
Dus..........
pi_128362328
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef IT-Alex het volgende:

[..]

Hij had wel gelijk
pi_128362783
Is die Marcel niet een acteur?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:10:13 #178
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128362946
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Is die Marcel niet een acteur?
Nee, z'n date was een acteur.
Die klungeligheid is niet te acteren :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:12:32 #179
391839 2013
Op FOK daar post een kuikentje
pi_128363017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:33 schreef Serene het volgende:

[..]

En hij ziet er op zich normaal en verzorgd uit. Nu ophouden over z'n moeder en z'n maagdelijkheid in elk gesprek en hij komt er nog wel. Ooit.
pi_128363022
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee, z'n date was een acteur.
Die klungeligheid is niet te acteren :D
Jamaar die handshake aan het eind van een date verzin je opzich ook weer niet.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:16:47 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_128363149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:12 schreef 2013 het volgende:

[..]

En hij ziet er op zich normaal en verzorgd uit. Nu ophouden over z'n moeder en z'n maagdelijkheid in elk gesprek en hij komt er nog wel. Ooit.
En niet zo verdomde arrogant zijn (dus eigenlijk moet hij van z'n onzekerheid af ook ;))
pi_128366786
@ jasper

Aangezien je me als troll bestempelde terwijl ik je probeerde te helpen en gegarandeerd werkend advies gaf. Ga ik je nu écht trollen. Ik heb eenmaal de stempel al, toch? Enjoy!

[ Bericht 16% gewijzigd door GOEDADVIES op 28-06-2013 18:26:22 ]
pi_128367247
:D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:31:11 #184
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128367323
Hahahahhaha.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:41:04 #185
406645 Tinuss92
Doorgeven!
pi_128367638
Burn! hahaha
Dus..........
pi_128368355
Ik vraag me af wat Marcel afgelopen week op het menu had, en wat er van het sporten terecht is gekomen? Wsl was de enige sport het naar binnen werken van de nodige kilo's chocola. En hij zal ons wel als excuus gebruiken...
pi_128368468
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef GOEDADVIES het volgende:
@ jasper

Aangezien je me als troll bestempelde terwijl ik je probeerde te helpen en gegarandeerd werkend advies gaf. Ga ik je nu écht trollen. Ik heb eenmaal de stempel al, toch? Enjoy!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O-
pi_128368488

HOOP DAT NU HET VERSCHIL TUSSEN ADVIES GEVEN/PROBEREN TE HELPEN EN TROLLEN DUIDELIJK IS! GEEN DANK!
pi_128368519
Godverdomme, raap me op _O-
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128368633
Dat lego poppetje is wel gelukkig :)
pi_128368792
Gelukkig kunnen onze bm'ers tegen n stootje zoals ze zelf beweren
pi_128368832

Tja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...
pi_128368839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef il_fenomeno het volgende:
Gelukkig kunnen onze bm'ers tegen n stootje zoals ze zelf beweren
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar houd me maar in.
pi_128368883
Tsja n stootje uitdelen zit er voorlopig niet in...
pi_128368899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef il_fenomeno het volgende:
:D
pi_128368976
T mooiste is dat ze ondanks hun praatjes toch nog steeds stiekem zitten mee te lezen. Tsjongejonge wat kan n mens zich vergissen in iemand. Ik hoor ons Marcel nog roepen dat het tij is gekeerd en dat die eens flink aan de slag zou gaan met zichzelf (of was dat sexueel bedoeld?)
pi_128369042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef il_fenomeno het volgende:
_O_ _O-
pi_128369081
Volgens mij is Jasper trouwens homo, lag die niet samen met die vriend van hem op zijn bangblanket porno te kijken??
pi_128369218
Alex ga je op stap vanavond?
pi_128369243
-

[ Bericht 99% gewijzigd door GOEDADVIES op 28-06-2013 22:36:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')