Als Marcel hier niet had gepost was er niet zo diep op ingegaan als dat er nu gebeurd en daadwerkelijk aan hem gericht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef il_fenomeno het volgende:
Maar wat hebben wij met Marcel te maken? Marc krijgt er toch ook van langs?? Wij geven gewoon onze mening, en hij is toevallig ook op deze site gekomen. Moeten we dan nu opeens ons anders gaan voordoen?? En hij had van tevoren kunnen bedenken dat JUIST iemand als hij opmerkingen positief/negatief zou krijgen....
Ja, zal best, maar dat hele emotionele eter gebeuren vind ik normaliter ook zo zwak. Heb je dan zo weinig wilskracht om van dat eten af te blijven? Een beetje ruggengraat is niet ongewenst..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat alle aansporingen tot afvallen die hier worden gezet allang door zijn eigen hoofd zijn gegaan. En als ie zichzelf op tv ziet enzo.
Het probleem als je een emotionele eter bent als Marcel dan werken dergelijke harde uitspraken op de negatieve emoties en dan is het verdomd moeilijk om alsnog van het eten af te blijven. Hoe graag je ook zou willen.
Blijkbaar wel ja.. anders was het allemaal niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef Serene het volgende:
Ja, zal best, maar dat hele emotionele eter gebeuren vind ik normaliter ook zo zwak. Heb je dan zo weinig wilskracht om van dat eten af te blijven? Een beetje ruggengraat is niet ongewenst..
Waarom moet het gelijk zo zwart-wit zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Vind ook niet dat iedereen nu maar poeslief moet doen en de deelnemers met fluwelen handschoentjes moet aanpakken omdat ze in het topic zitten.
Alsof er geen middenweg bestaat nee..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk zo zwart-wit zijn
Niemand scheldt hem uit hier hoor, wellicht zijn de adviezen hard, maar niet onbeleefd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk zo zwart-wit zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Serene het volgende:
Niemand scheldt hem uit hier hoor, wellicht zijn de adviezen hard, maar niet onbeleefd.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk is het goed om te benoemen. Maar de herhaling zit vaak al in iemands hoofd.
Oftewel mijn punt: teveel van hetzelfde, inhoud/boodschap is allang duidelijk mbt uiterlijkheden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:37 schreef Cue_ het volgende:
In het begin toen ie hier kwam werd er ook genoeg gezegd over z'n uiterlijk, maar dat was niet zo fullpull op hem en post naar post en zo hard als dat het nu gaat.
Maar de reden waarom de adviezen steeds terug bleven komen kwam toch echt door Marcel zelfquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel mijn punt: teveel van hetzelfde, inhoud/boodschap is allang duidelijk mbt uiterlijkheden.
Ik ben het wel met je eens dat het teveel van hetzelfde was, het liefst had ik de discussie ook wat breder gezien, maar er komt gewoon geen verandering in en het wordt ook niet geaccepteerd, waardoor het steeds hier weer op terugvalt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel mijn punt: teveel van hetzelfde, inhoud/boodschap is allang duidelijk mbt uiterlijkheden.
Daar was ie allemaal al mee bezig / was al in gang gezet enzo voordat ie hier kwam volgens mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Tinuss92 het volgende:
blijkbaar wel, want Marcel gaat binnenkort beginnen met sporten (hopelijk zet hij dit door) en gaat ook in gesprek met een psycholoog enzo
sporten was hij slechts aan begonnen maar is daarna meteen weer gestopt, omdat hij zich niet op zn gemak voelde. bij dat 2e weegmoment in die ene aflevering kwam toen na lang aarzelen toch het hoge woord eruit dat het sporten hem niet gelukt is en nogal van chocolade hieldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar was ie allemaal al mee bezig / was al in gang gezet enzo voordat ie hier kwam volgens mij.
Dat niet op je gemak voelen is een tenenkrommend excuus m.i.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:19 schreef Tinuss92 het volgende:
[..]
sporten was hij slechts aan begonnen maar is daarna meteen weer gestopt, omdat hij zich niet op zn gemak voelde. bij dat 2e weegmoment in die ene aflevering kwam toen na lang aarzelen toch het hoge woord eruit dat het sporten hem niet gelukt is en nogal van chocolade hield
Er is een verschil met Marcel die op tv nog enigzins normaal overkomt en Michael die aan elke dame vraagt of zij hem wilt ontmaagden. Verder was hij ook bijzonder trots over de daad en schepte daar behoorlijk over op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef il_fenomeno het volgende:
maar we zeiken wel allemaal Michael af? is dat dan wel geoorloofd. het feit dat we Marcel zo breed gignen uitmeten was omdat hij zij kijk op zaken begon te geven. vevrolgens konden veel mensen zich niet vinden in zijn excuses. Het kan inderdaad zijn dat de manier van feedback niet veel zal uithalen bij iemand als hij, maar daar is het mij iig ook niet om te doen. Voor mij was het gewoon een amussant prograama van een aantal karikaturen, als hij niet zo gezien wilt worden moet die er niet aan meedoen....
Michael loopt niet als 30 jarige in een ridderpakje rond te huppelen. ook vond ik Marcels analyse over zijn mogelijke date, waar ze moest gaan zitten enzo ook wel bijzonder....ik denk dat bijna alle kandidaten hun eigenaardigheden hadden, daar zijn ze immers op gecastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is een verschil met Marcel die op tv nog enigzins normaal overkomt en Michael die aan elke dame vraagt of zij hem wilt ontmaagden. Verder was hij ook bijzonder trots over de daad en schepte daar behoorlijk over op.
Dat is like 1 scene geweest die een aantal keer is herhaalt. Die analyse is geknipt en geplakt ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:29 schreef il_fenomeno het volgende:
[..]
Michael loopt niet als 30 jarige in een ridderpakje rond te huppelen. ook vond ik Marcels analyse over zijn mogelijke date, waar ze moest gaan zitten enzo ook wel bijzonder....ik denk dat bijna alle kandidaten hun eigenaardigheden hadden, daar zijn ze immers op gecast
Eens. Micheal is een bizar figuur, maar hij had wel een 'goede' vriendengroep met wie hij vaak wegging.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:29 schreef il_fenomeno het volgende:
[..]
Michael loopt niet als 30 jarige in een ridderpakje rond te huppelen. ook vond ik Marcels analyse over zijn mogelijke date, waar ze moest gaan zitten enzo ook wel bijzonder....ik denk dat bijna alle kandidaten hun eigenaardigheden hadden, daar zijn ze immers op gecast
Wat was er ook weer zo bijzonder aan marc??quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:33 schreef Serene het volgende:
[..]
Eens. Micheal is een bizar figuur, maar hij had wel een 'goede' vriendengroep met wie hij vaak wegging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |