Hij had wel gelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Marcel, trek je niets aan van die gasten ;-)
Kijk dat ik met ze in discussie ga is mijn probleem en dat ze dan toevallig ook andere mensen van het programma erbij gaan betrekken kan ik weinig aan doen maar als je het niet chill vind als mensen zo over je praten moet je er gewoon niet op ingaan en dan houden ze van zelf wel op en dan praten ze ineens alleen nog over mij omdat ik met ze aan het praten ben.
Chill out bro
Nee, z'n date was een acteur.quote:
En hij ziet er op zich normaal en verzorgd uit. Nu ophouden over z'n moeder en z'n maagdelijkheid in elk gesprek en hij komt er nog wel. Ooit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:33 schreef Serene het volgende:
[..]
Eens. Micheal is een bizar figuur, maar hij had wel een 'goede' vriendengroep met wie hij vaak wegging.
Jamaar die handshake aan het eind van een date verzin je opzich ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, z'n date was een acteur.
Die klungeligheid is niet te acteren
En niet zo verdomde arrogant zijn (dus eigenlijk moet hij van z'n onzekerheid af ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:12 schreef 2013 het volgende:
[..]
En hij ziet er op zich normaal en verzorgd uit. Nu ophouden over z'n moeder en z'n maagdelijkheid in elk gesprek en hij komt er nog wel. Ooit.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef GOEDADVIES het volgende:
@ jasper
Aangezien je me als troll bestempelde terwijl ik je probeerde te helpen en gegarandeerd werkend advies gaf. Ga ik je nu écht trollen. Ik heb eenmaal de stempel al, toch? Enjoy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar houd me maar in.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef il_fenomeno het volgende:
Gelukkig kunnen onze bm'ers tegen n stootje zoals ze zelf beweren
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef il_fenomeno het volgende:
Tsja n stootje uitdelen zit er voorlopig niet in...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef il_fenomeno het volgende:
Tsja n stootje uitdelen zit er voorlopig niet in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |