abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128205483

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_128205688
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig ga ik nooit naar de club, is niks voor mij.
Problem solved! *O*
Ook buiten de club werkt het zo.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelijk gaan vingeren ;D
:Y :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128205767
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Canillas het volgende:

[..]

Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.

Je tactiek 'werkt' omdat het aansluit bij de droevige staat waarin veel mensen in de Westerse wereld in verkeren, knap om dat 'succes' te noemen, je hebt functioneel gezien net zoveel productwaarde als een nieuwe smartphone.
Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128205943
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.
Girls just wanna have fun is niet voor niks zo een succesvol kut liedje bij tienermeisjes.
Rustig aan.
pi_128205998
Wat nou als een meisje begint met jou te zoenen?
Dan zijn je kansen op seks vast helemaal uitgestorven :o :'(
Rustig aan.
pi_128206167
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef firefly3 het volgende:
Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128206234
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.
Mwoah, ego en wereld.. Ik zie een verband :o
Rustig aan.
pi_128206695
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Girls just wanna have fun is niet voor niks zo een succesvol kut liedje bij tienermeisjes.
Dit exact.
pi_128206792
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat nou als een meisje begint met jou te zoenen?
Dan zijn je kansen op seks vast helemaal uitgestorven :o :'(
Ligt aan de locatie. Als ik nog niet op de sekslocatie ben, dan plaag ik haar door telkens eerder te stoppen met zoenen. Maar dit is dus ook gewoon handig voor als je gewoon nog een 2e date met haar wilt hebben enzo, puur om de kansen te vergroten en de spanning erin te houden.
pi_128207073
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je verward met haar ego voeden met dat ze zich op dat moment daadwerkelijk goed voelt. Ze wilt je namelijk meemaken en leren kennen, dat kan alleen als je dingen doet / expressie toont. Zorgen dat ze snel weet wat je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat enkele ruige kantjes en tegelijk tederheid. M.a.w.: Wees echt jezelf. (Dat is bij de meeste mensen pas zo als ze 1 glaasje alcohol op hebben).
pi_128208441
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je verward met haar ego voeden met dat ze zich op dat moment daadwerkelijk goed voelt. Ze wilt je namelijk meemaken en leren kennen, dat kan alleen als je dingen doet / expressie toont. Zorgen dat ze snel weet wat je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat enkele ruige kantjes en tegelijk tederheid. M.a.w.: Wees echt jezelf. (Dat is bij de meeste mensen pas zo als ze 1 glaasje alcohol op hebben).
Mwoah alcohol versterkt alleen naar mijn ervaring.
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:59:57 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128208451
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Btw, Kaneel, jij nog succes gehad op versiergebied? :P
Nee. Ik doe niet echt veel de laatste tijd.
Ik zit slechts op mijn kamertje te kutten. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128208834
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee. Ik doe niet echt veel de laatste tijd.
Ik zit slechts op mijn kamertje te kutten. ;(
Ik dacht dat jij laatst een date had of zoiets?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128209409
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwoah alcohol versterkt alleen naar mijn ervaring.
Alcohol haalt filters/blokkades weg.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:21:17 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128209509
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij laatst een date had of zoiets?
Een vriendin die ik al jaren ken.
pi_128210426
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.
Rustig aan.
pi_128212136
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.
Bij iedereen behalve mensen die zo erg hunzelf zijn dat ze geen verschil voelen tussen wel of geen alcohol.
pi_128220148
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.
pi_128220220
Hoi jongens, ik ga morgenochtend op vakantie dus jullie horen weer van mij over een aantal weken :W
Ik hoop veel positieve dingen te lezen bij terugkomst ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 23:12:57 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128220355
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.
Hoi :@
pi_128220479
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Filters en blokkades houden juist je persoonlijkheid tegen. De gedachten die als eerste door je hoofd heen gaan is de ware zelf, niet de aanpassingen naar buiten toe.

Zoek maar op het internet over alcohol...
  maandag 24 juni 2013 @ 23:16:37 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128220550
Ik ben tot de conclusie gekomen, ik ben ontzettend saai.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik daarom geen vriendin.
En ook dat ik dat allebei prima vind.

Tot zover mijn vertoon van oneindige zelfkennis.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128220726
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen, ik ben ontzettend saai.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik daarom geen vriendin.
En ook dat ik dat allebei prima vind.

Tot zover mijn vertoon van oneindige zelfkennis.
Ik vraag me altijd af waar de saaie meisjes zijn. Is misschien ook handig voor jou. Weet jij al waar ze zijn?
seduco sum.en ben erg stout
pi_128222241
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Canillas het volgende:

Dat onzekerheid (dus geloven in negatieve gedachten over jezelf) de basis voor problemen is zie je in bijna alle topics in R&P terug, het uit zich op oneindige veel manieren. Daarom had ik deze post in elkaar geknutseld omdat ik vond dat ie in elk topic wel geplaatst kon worden:

[..]

Ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar daar heb je wel gelijk in. Goede post, jammer dat er zo overheen gelezen wordt.

Eigenlijk zou elke poster in R&P even een schopje richting het Kracht van het Nu topic moeten krijgen ;)
pi_128222894
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
TLDR... mij te zweverig...
Zonde dat je na vijf minuten zonder te lezen al afhaakt.
Zoals ik al zei vond ik het zelf aanvankelijk ook te zweverig, maar mijn behoefte om minder onzeker en simpelweg gelukkig te zijn was groter dan mijn behoefte om vast te houden aan wat ik al dan niet zweverig vond. En ik ben blij dat ik tijdelijk aan de kant heb kunnen zetten :).

Ik denk dat mensen die zichzelf zien als rationeel, ontzettend pragmatisch en nuchter (zoals ik zelf) het type mensen zijn die juíst baat zouden hebben bij die stof. Wanneer je je een beetje verdiept in de stof merk je pas dat het juist een stuk pragmatischer en meer down-to-earth is dan het continu vasthouden aan en identificeren met je ratio / verstand.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mediteren is bazig. Heb je Het boek al gelezen?
Ja, behoorlijk bazig! Boek heb ik voor de helft gelezen, toen begon z'n manier van schrijven me wat tegen te staan (te zweverig ;) ) en vond ik 'm vooral in herhaling vallen, maar nog steeds een absolute aanrader! Momenteel me aan het verdiepen in de andere boeken uit de OP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')