Ferrer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
Op wie zetten we ons geld voor dat kwart? Ik zou toch zeggen Paire...maar ik hoop Brown. Als hij dit niveau vasthoudt is dat zeker mogelijk. Wat speelde die briljant zeg. Hewitt was echt totaal niet slecht
quote:
En maar klagen over de voorspelbaarheid tegenwoordigquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het op een afstand meegemaakt. die pot van Fed. Maar wat een dag dit
Dit is al de meest bizarre grand slam sinds Wimby 2002. Ongelooflijk![]()
![]()
Die blessures, Fedje, Brown, het kwart van Fedje, Nadal, het kwart van Murray, Tsonga, de Nederlanders, het toernooi van de vrouwen. Azarenka. Maria. Bizar gewoon, geen woorden voor![]()
Echt ongelooflijk
Ja...Dit jaar is het niveau drama, maar het wordt wel steeds leuker. Lijkt de eredivisie welquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef luckass het volgende:
[..]
En maar klagen over de voorspelbaarheid tegenwoordig.
Jammer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hee, jammer, er was dus juist een interessante discussie aan de gang tussen mij en poster Szusa over de integriteit van sportjournalistiek toen het vorige topic gesloten werd - wellicht een idee om zijn/haar laatste post nog in dit vervolg in te voegen?
Je kan toch gewoon die post quoten?quote:
Mijn kwartfinales:quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef luckass het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
Lopez - Sijsling
Brown - Gulbis
Ohja, we hebben Gulbis ook nog, die zou zomaar eens van Murray kunnen winnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef luckass het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
Lopez - Sijsling
Brown - Gulbis
Sijsling gaat er morgen al uit tegen Raonic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn kwartfinales:
Djoko - Berdych
Sliceling - Nishikori
Paire - Janowicz
Gulbis - Murray
En als Djoko, Berdych en Murray er ook nog even uitvliegen, dan wordt dit echt te geniaal
Ik was die post kwijt... okee, laat maar zitten. Die discussie komt echt wel snel weer terug vermoed ik zo - en voor mij is het tijd om te gaan crashen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die post quoten?en dan hier doorgaan....
Brown had een Rosolletje..alles viel toevallig goed. Lukt geen tweede keer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
Op wie zetten we ons geld voor dat kwart? Ik zou toch zeggen Paire...maar ik hoop Brown. Als hij dit niveau vasthoudt is dat zeker mogelijk. Wat speelde die briljant zeg. Hewitt was echt totaal niet slecht
Eerlijk gezegd zie ik hem niet verliezen tegen Raonic. Dat is echt zo'n zaadje en Slice speelde zo goedin Queens. Maar dit is ook meer hoop dan verwachtingquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sijsling gaat er morgen al uit tegen Raonic.
Slice en Kei gun ik het wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn kwartfinales:
Djoko - Berdych
Sliceling - Nishikori
Paire - Janowicz
Gulbis - Murray
En als Djoko, Berdych en Murray er ook nog even uitvliegen, dan wordt dit echt te geniaal
Ja, maar laten we hopen dat hij het nog 5 wedstrijden kan. Hewitt is ook wel een speler waar je natuurlijk hard kan knallen. Maar Mannarino moet toch wel lukken...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brown had een Rosolletje..alles viel toevallig goed. Lukt geen tweede keer.
Mwah, geen set verloren in de kwalificatie en eerste ronde, lijkt meer op een flow.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brown had een Rosolletje..alles viel toevallig goed. Lukt geen tweede keer.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik hem niet verliezen tegen Raonic. Dat is echt zo'n zaadje en Slice speelde zo goedin Queens. Maar dit is ook meer hoop dan verwachting
Raonic is echt zo fucking overrated. Echt een slechte versie van Roddick die niet kan rennen. En die uitstraling van die gast. pff..quote:
Slechte tegenstanders gewoon. Daarvoor verloor hij nif van Cox en Armitrajquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mwah, geen set verloren in de kwalificatie en eerste ronde, lijkt meer op een flow.
Leuk hequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat de fuck is er vandaag gebeurt. Een horde aan retirements, walk overs en upsets, toen ik net de site even checkte. Ongelofelijk dit.
Hou op hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Raonic is echt zo fucking overrated. Echt een slechte versie van Roddick die niet kan rennen. En die uitstraling van die gast. pff..
Maar ik gun het hem wel hoor. Hij is geen Tomic ofzo.
Oh sorry jij hebt een ava van Milos, dat had ik niet doorquote:
Valt wel mee toch/ Vaseley of zo en die Korolev zijn gewoon goede spelers, voor een kwali.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechte tegenstanders gewoon. Daarvoor verloor hij nif van Cox en Armitraj
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh sorry jij hebt een ava van Milos, dat had ik niet door
Ik ging het opzoeken, wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechte tegenstanders gewoon. Daarvoor verloor hij nif van Cox en Armitraj
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 06:26 schreef Rosario het volgende:
Wat een toernooi.
Dat Del Potro hem maar wint!![]()
Weet ik, maar ik zit momenteel in Argentinië, dus dat lijkt me een mooi feestje.quote:
Ho ho, ik had Brown tot de sets aan toe goed voorspeldquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zit momenteel in Argentinië, dus dat lijkt me een mooi feestje.
En trouwens.. Brown, Darcis, Stakhovsky zag ook niemand winnen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ho ho, ik had Brown tot de sets aan toe goed voorspeld.
Knap, de bookmakers gaven hem geen kans.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ho ho, ik had Brown tot de sets aan toe goed voorspeld.
Allemaal in het voordeel van Murray Sijsling om het toernooi te gaan ownen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat de fuck is er vandaag gebeurd. Een horde aan retirements, walk overs en upsets, toen ik net de site even checkte. Ongelofelijk dit.
Bizar gewoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
.
Wel beperkt, is er geen uitgebreidere?
heerlijke ballen zegquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
.
Hier zag ze Haasequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:58 schreef rhubarb het volgende:
Haase mixt met ene Rosolska. Is dat Rosol met een rokje?
Hij is baas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
.
2 blessurebehandelingen later wint Li amper nog een puntquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef TheArt het volgende:
Li mist echt bijna geen bal vandaag joh, bizar.
jezelf quotenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
2 blessurebehandelingen later wint Li amper nog een punt
Dat punt op 0.34quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
.
Ik had hem een keer zien spelen tegen Zverev ofzoiets. Toen bakte hij er helemaal niks van. Maar ik vind het toch wel een held na die partij van gisterquote:
Ik heb alleen die samenvatting gezien en begrijp iedereens enthousiasme nu welquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik had hem een keer zien spelen tegen Zverev ofzoiets. Toen bakte hij er helemaal niks van. Maar ik vind het toch wel een held na die partij van gister
Eerste mannenwedstrijd van vandaag eindigt gelijk in een opgave. Dat belooft weer veel goeds voor vandaagquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef borisz het volgende:
Llodra geeft op tegen Seppi nadat hij de eerste set met 7-5 verloor.
Wat deed ze?quote:
Beetje zelfde stijl als Federer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:25 schreef Hazzard het volgende:
Waarom hebben ze het over Raonic als potentiële nummer 1 van de wereld?
quote:
Ja ik doe ook geenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat was een suggestieve vraag niet een waarin ik dit zelf van mening ben.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik doe ook geennaar jou
maar het idee alleen al. Raonic zaadje.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:32 schreef HulkHeld het volgende:
Ik voel dat er nog een breakje aankomt
Gewaagde uitspraak wel op 0-40quote:
Dat doet ie altijd, typische net-niet speler die meteen koppie laat hangen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef geindoctrineerd het volgende:
Raonic lijkt er een beetje met de pet naar te gooien
16 sec later postte de eerste met het feit dat er 3 BP's waren en de tv loopt dik achter op de livescorequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
16 sec later postte de eerste met het feit dat er 3 BP's waren en de tv loopt dik achter op de livescore
Garcia kon nog net de bal uit de hoek terugbrengen en gleed daarbij uit, Serena sloeg de bal die hoog net over het net viel vanaf de service lijn terwijl heel het veld open lag rustig drie meter uitquote:
Is gras zijn favoriete ondergrond? Of weet iemand anders dat toevallig?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sijsling staat echt goed te spelen, amper op een fout te betrappen.
Dat is een van de best bewaarde geheimen van de ATPquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is gras zijn favoriete ondergrond? Of weet iemand anders dat toevallig?
?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat is een van de best bewaarde geheimen van de ATP
Indoor ligt hem goed, gras ook wel. Hij heeft er ook wel een geschikt spelletje voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel de ondergrond waar zijn spel het beste uit de verf komt..goede service, nare sliceballen, aardig aan het net. Ik vind hem op gravel veruit het minste in ieder geval..al bereikte hij in Dusseldorf wel weer de semi dit jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat lijkt me slechts een kwestie van tijd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:46 schreef Gremen het volgende:
Het wordt tijd dat Sijsling Haase voorbij gaat in de ATP ranking
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat lijkt me slechts een kwestie van tijd?
Dat vat het wel samenquote:
Ja dan heeft hij gewonnen, maar is hij Haase nog niet voorbij toch? Of moet ik dat wel zo zien?quote:
Nope, hele set on serve gegaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef Mykonos het volgende:
Zemlja pakt btw de 4e set tegen Dimitrov, terwijl hij volgens mij daarin een break achterstond.
Tanken binnen een setquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Gasquet![]()
2-0 voor in de 2e set, vervolgens 3-2 achterkomen om uiteindelijk toch de set met 6-3 binnen te slepen.
Idd, hopelijk gaat het nu niet alsnog fout als hij het straks moet uitserveren.quote:
Hij is hem nog niet kwijt hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:08 schreef Norrage het volgende:
wss had ie de set gewoon gepakt als hij niet zo vol voor de set was gegaan in die game van Raonic
Ja mijn stream is zo traag, en jullie doen allemaal zo dramatischquote:
Touché.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik weet niet of dit het toernooi is om over voorspelbaarheid te gaan zeuren.
Ik dacht inderdaad ook al of het gedaan was, zat gewoon livescore te volgen. Niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja mijn stream is zo traag, en jullie doen allemaal zo dramatisch
Ja die denken ook, beste maar een enigszins bekende speler in het toernooi behouden. Zijn er gelukkig nog niet zoveel van uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:10 schreef Crocmaz het volgende:
WTF! Ik begin me nu toch ernstig af te vragen wie de Nederlander is op de baan...
idd, *3-4 5e setquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:12 schreef HulkHeld het volgende:
Zemlja - Dimitrov gaat toch een zeer spannende worden.
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/15686503871760.htmlquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
Schakelt de stream over naar een vrouwenpot..
Inderdaad, ultrakut!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
Schakelt de stream over naar een vrouwenpot..
Maestro!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
http://lsh.streamhunter.eu/static/popups/15686503871760.html
PHMquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Het was even geleden, maar we hebben een nieuwe opgave. PHM geeft op tegen Lalo bij 3-6 1-5..
PHM is gewoon een faalhaas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er aan de hand met alle opgaves en walk overs eigenlijk? Heerst er een griepje oid, glijden ze allemaal uit?
Er schijnt een addertje onder het gras te zitten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is er aan de hand met alle opgaves en walk overs eigenlijk? Heerst er een griepje oid, glijden ze allemaal uit?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er schijnt een addertje onder het gras te zitten.
Dit toernooi meten ze dat ook wel echt op een achterlijke manier. Federer had er zogenaamd ook maar 14 ofzo en die zat zeker op 3x zoveelquote:
Die leek me echt ruim uit zelfs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Dimi achterkant lijn of zelfs uit..maar geen call
En geen challenge
Toen hij de bal verkeerd raakte had hij gewoon moeten (proberen te ) challengen
Hij stond net alweer te dubbelen en is nu door na de volgende ronde door een opgave van Hajek/Levinskyquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef borisz het volgende:
Llodra geeft op tegen Seppi nadat hij de eerste set met 7-5 verloor.
Dat soort shit is zo bizar hè..quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij stond net alweer te dubbelen en is nu door na de volgende ronde door een opgave van Hajek/Levinsky.
?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij stond net alweer te dubbelen en is nu door na de volgende ronde door een opgave van Hajek/Levinsky.
1x dacht ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef doornbossie het volgende:
is sijsling gebroken deze wedstrijd hij serveert heel sterk zeg?
neequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef doornbossie het volgende:
is sijsling gebroken deze wedstrijd hij serveert heel sterk zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |