Ferrer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
Op wie zetten we ons geld voor dat kwart? Ik zou toch zeggen Paire...maar ik hoop Brown. Als hij dit niveau vasthoudt is dat zeker mogelijk. Wat speelde die briljant zeg. Hewitt was echt totaal niet slecht
quote:
En maar klagen over de voorspelbaarheid tegenwoordigquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het op een afstand meegemaakt. die pot van Fed. Maar wat een dag dit
Dit is al de meest bizarre grand slam sinds Wimby 2002. Ongelooflijk![]()
![]()
Die blessures, Fedje, Brown, het kwart van Fedje, Nadal, het kwart van Murray, Tsonga, de Nederlanders, het toernooi van de vrouwen. Azarenka. Maria. Bizar gewoon, geen woorden voor![]()
Echt ongelooflijk
Ja...Dit jaar is het niveau drama, maar het wordt wel steeds leuker. Lijkt de eredivisie welquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef luckass het volgende:
[..]
En maar klagen over de voorspelbaarheid tegenwoordig.
Jammer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hee, jammer, er was dus juist een interessante discussie aan de gang tussen mij en poster Szusa over de integriteit van sportjournalistiek toen het vorige topic gesloten werd - wellicht een idee om zijn/haar laatste post nog in dit vervolg in te voegen?
Je kan toch gewoon die post quoten?quote:
Mijn kwartfinales:quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef luckass het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
Lopez - Sijsling
Brown - Gulbis
Ohja, we hebben Gulbis ook nog, die zou zomaar eens van Murray kunnen winnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef luckass het volgende:
Als we dan toch bezig zijn.
Lopez - Sijsling
Brown - Gulbis
Sijsling gaat er morgen al uit tegen Raonic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn kwartfinales:
Djoko - Berdych
Sliceling - Nishikori
Paire - Janowicz
Gulbis - Murray
En als Djoko, Berdych en Murray er ook nog even uitvliegen, dan wordt dit echt te geniaal
Ik was die post kwijt... okee, laat maar zitten. Die discussie komt echt wel snel weer terug vermoed ik zo - en voor mij is het tijd om te gaan crashen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die post quoten?en dan hier doorgaan....
Brown had een Rosolletje..alles viel toevallig goed. Lukt geen tweede keer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Norrage het volgende:
Op wie zetten we ons geld voor dat kwart? Ik zou toch zeggen Paire...maar ik hoop Brown. Als hij dit niveau vasthoudt is dat zeker mogelijk. Wat speelde die briljant zeg. Hewitt was echt totaal niet slecht
Eerlijk gezegd zie ik hem niet verliezen tegen Raonic. Dat is echt zo'n zaadje en Slice speelde zo goedin Queens. Maar dit is ook meer hoop dan verwachtingquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sijsling gaat er morgen al uit tegen Raonic.
Slice en Kei gun ik het wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn kwartfinales:
Djoko - Berdych
Sliceling - Nishikori
Paire - Janowicz
Gulbis - Murray
En als Djoko, Berdych en Murray er ook nog even uitvliegen, dan wordt dit echt te geniaal
Ja, maar laten we hopen dat hij het nog 5 wedstrijden kan. Hewitt is ook wel een speler waar je natuurlijk hard kan knallen. Maar Mannarino moet toch wel lukken...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brown had een Rosolletje..alles viel toevallig goed. Lukt geen tweede keer.
Mwah, geen set verloren in de kwalificatie en eerste ronde, lijkt meer op een flow.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brown had een Rosolletje..alles viel toevallig goed. Lukt geen tweede keer.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik hem niet verliezen tegen Raonic. Dat is echt zo'n zaadje en Slice speelde zo goedin Queens. Maar dit is ook meer hoop dan verwachting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |