Ik wil het resultaat van een opiniepeiling voor de Europese verkiezingen plaatsen. Welk topic heeft de voorkeur?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef 99.999 het volgende:
Hier ook al een topic over de EP verkiezingen POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #1 ik moet er nog even over nadenken of dit als los topic kan blijven.
Ik denk die ik genoemd heb in die quote.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:08 schreef freako het volgende:
[..]
Ik wil het resultaat van een opiniepeiling voor de Europese verkiezingen plaatsen. Welk topic heeft de voorkeur?
Vreemd dat dit nergens aangegeven staat, het zal vast wel vaker voorkomen dat er klachten zijn. De mods hier blijven ook angstvallig stil. Kritiek is zeker niet welkom op dit punt.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:46 schreef Tem het volgende:
Dit is dan sowieso niet de juiste plek lijkt mij, aangezien hij mod van dit subforum is. Serieuze klachten kan je beter mailen naar forum@fok.nl.
POL / Verkiezingen Europees Parlement 2014 #1quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk die ik genoemd heb in die quote.
Kritiek is van harte welkom maar ik ben de enige polmod die online is op dit moment. Beetje gek wanneer ik mezelf zou ontslaanquote:Op zondag 12 januari 2014 15:31 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Vreemd dat dit nergens aangegeven staat, het zal vast wel vaker voorkomen dat er klachten zijn. De mods hier blijven ook angstvallig stil. Kritiek is zeker niet welkom op dit punt.
Ik stel me beschikbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
Misschien hebben jullie er toch een mod bij nodig als men hier meer dan 6 uur op een antwoord moet wachten
Niks voor jou Ryan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, go ahead, buddy, maar niet te links zijn hè.
Nee, ik zou wel willen, maar andersom niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag
Ik denk niet dat dat zijn functioneren als mod zou beïnvloeden, maar als user die zijn mening uit schiet ie tegenwoordig af en toe door naar extreem-links. Maar dat deed ie een paar jaar geleden nog naar extreem-rechts dus ik denk en ik hoop dat ie z'n balans wel vindt ergens in het midden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij maar niet te links wordt, Remlof... eerlijk is eerlijk..
Ah op die manier andersom. Nou ik vind je een toffe kerel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel willen, maar andersom niet.
Ik ben persona non grata daarvoor..
Ja, okee, maar dat moeten ze erbij vertellen dan: de balans...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zijn functioneren als mod zou beïnvloeden, maar als user die zijn mening uit schiet ie tegenwoordig af en toe door naar extreem-links. Maar dat deed ie een paar jaar geleden nog naar extreem-rechts dus ik denk en ik hoop dat ie z'n balans wel vindt ergens in het midden.
Maar ik word nooit mod...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier andersom. Nou ik vind je een toffe kerel hoor![]()
maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |