Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

de grote markt? dan zit je zeker in de bierkelderquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Even zwaaien vanuit het centrum van brussel
6 uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:03 schreef Enfermera het volgende:
Ugh, ik haat vroeg opstaan! Gelukkig hoefde dat vanochtend nietAfgelopen 2 dagen om 6 uur eruit maar nu lekker pas 8 uur
5:15 uurquote:
Das nog steeds later dan Wok z'n wekkerquote:
en hoe laat is Wok weer op t nest ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das nog steeds later dan Wok z'n wekker
dan doen we het enigzins gelijk op 19:15/19:30quote:
je zwaait nog steedsquote:
wie heeft dat kattenluik open gelaten?!quote:
Ja sorry ik hoorde dat hier gespierde katers waren dus ik kwam even kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie heeft dat kattenluik open gelaten?!
Hoi kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tot morgenquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorry ik hoorde dat hier gespierde katers waren dus ik kwam even kijken.* hoort meldt zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
mijn sixpack komt eindelijk in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
mijn sixpack komt eindelijk in beeld
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ga jij die gauw ff halen voor mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar moet in Nederland eens een Mcflurry van komen...
Je hebt van de lieve heer ook armen, benen en een grote mond gekregen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ga jij die gauw ff halen voor mij
nopequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hebt van de lieve heer ook armen, benen en een grote mond gekregen...
Dat klinkt ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zoveel te doen dat ik niet weet waar ik ga beginnen
Is niet ongewoonquote:
dus dacht je ik kan wel even FOK!enquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zoveel te doen dat ik niet weet waar ik ga beginnen
Ik presteer alleen onder hoge druk, dus ik moet nog even doorwoggenquote:
Orgasmesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Zometeen maar ns kijken of de dok een goed idee heeft voor mn slaapissues
ik ben wel goed slaperig hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik presteer alleen onder hoge druk, dus ik moet nog even doorwoggen
[..]
Orgasmes
Kom je na de dok nog even koffie doen?
Dit heb ik wel ja;quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is wat voor jou moeraskat
http://ziekte.blogspot.nl/2008/01/diabetes-suikerziekte.html
Net vanwege de ziekte hoor, maar... Naja, lees maar een stukje
geen verzwachte spieren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit heb ik wel ja;
-vermoeidheid
-duizelig
-wazig zicht
-verzwaktespieren
Jezusquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is wat voor jou moeraskat
http://ziekte.blogspot.nl/2008/01/diabetes-suikerziekte.html
Net vanwege de ziekte hoor, maar... Naja, lees maar een stukje
quote:
Dat zag ik inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen verzwachte spieren?
Ik doelde meer op t groooooote aantal spelfouten. Dacht dat jij daar niet zo goed tegen kon
Bel je? Mijn laptop loopt de hele tijd vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben wel goed slaperig hoormaar ff n bakkie kan wel
lang geleden!
Hoe komt 't?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaadmaar ik begreep niet dat je er op doelde.
Ik ben niet zo wakker, 2 nachten bijna niet geslapen.
quote:Type 2 komt heel sluipend begind
tring tringquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bel je? Mijn laptop loopt de hele tijd vast
Ja.quote:
mijn telefoon is bijna leeg. Fha komt ook, ik gok op vijf uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bel je? Mijn laptop loopt de hele tijd vast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
xeorquote:
ik ben net klaar met BBQenquote:
Barbecuen?quote:
hier is het droog en een graadje of 19quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Barbecuen?Ik ben jaloers, hier regen
jij was helemaal niet hierquote:
dat begrijp ikquote:
Hey MKquote:
Hey Roosquote:
Die lust mij zeker welquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik![]()
ik heb nog 2 xxl hamburgers over
geen hertenbiefstukquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gooi weer even een zak zooi in de pan
ik wil ook naar bedquote:
dan ga je tochquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik![]()
ik heb nog 2 xxl hamburgers over
Straks jaquote:
Jaquote:
als ik nu ga ben ik morgen heel vroeg wakker.quote:
Ik was eerstquote:
Ik zeg toch ook niet dat je nu al moet gaan slapenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks ja
[..]
Ja
ik ben knuffelig op`t moment.
[..]
als ik nu ga ben ik morgen heel vroeg wakker.
die eet ik morgen zelf wel opquote:
oh dat dacht ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was eerst
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je nu al moet gaan slapen
Ik hou wel van een beetje knuffelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks ja
[..]
Ja
ik ben knuffelig op`t moment.
[..]
als ik nu ga ben ik morgen heel vroeg wakker.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die eet ik morgen zelf wel op![]()
zuip zequote:
slecht voor de rugquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er mis is met lekker in bed liggen te fokken
over 2 weken begint mijn vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]we moeten een deze dagen nog eens samen bbq-een
![]()
hoe lang heb je??quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 2 weken begint mijn vakantie
22-07 de mijnequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 2 weken begint mijn vakantie
3 wekenquote:
oh dan kunnen we wel een datum prikken, zal Randall weer leuk vinden om met Ben en Harry te spelenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DoeiDan knuffel ik wel even met MoKa
![]()
Waardoor kan een harde schijf corrupt worden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DoeiDan knuffel ik wel even met MoKa
![]()
Ik heb een beknelde zenuw in mijn pols. en elektrokutie heeft uitgewezen dat ie ongeveer 1/3 "presteert" van wat de gelijke zenuw in de linkerpols doet. en dat moet behandeld worden. weet niet hoe of wat maar het word laser is gevallen. dus ik moet het zelf ook nog horenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Crv! Ik had niet meer meegekregen wat voor operatie je nou ws moest?
Hoe staat t ervoor?
quote:
jongensquote:
zit je de vrijgezellenclub weer op te geilen ?quote:
Niet alleen de vrijgezellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
zit je de vrijgezellenclub weer op te geilen ?
trevquote:
Meinimquote:
nee hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
je krabbelt al terug?quote:
Ik doe niets verkeerdquote:
Nee, ik wil je voor mezelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
je krabbelt al terug?
Ik ben geen vrijgezelquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Die ook niet, ik heb een bloedmooie vrouw hier op de bankquote:
Alleen je aanwezigheidquote:
Helaas zit de mijne weer thuisquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben geen vrijgezel
[..]
Die ook niet, ik heb een bloedmooie vrouw hier op de bank
Pics.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben geen vrijgezel
[..]
Die ook niet, ik heb een bloedmooie vrouw hier op de bank
Wil je dat ik weg ga schatje?quote:
Nee hoor, dat zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je gaan samenwonenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen je aanwezigheid
[..]
Helaas zit de mijne weer thuis
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.party hardy dan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wel een hele weekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:46 schreef Miniem het volgende:
Owjee, ben heel de week alleen thuis binnenkort
Dan wordt het maar eens tijd dat je dat ook gaat lerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja
Hoef me niet te vervelen iig.
Alleen ben ik niet zo goed in eten koken.
Opzich kan ik het wel, maar simpelquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat je dat ook gaat leren
zodat ik voor je kan koken zekerquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat je dat ook gaat leren
Denk dat je dan toch al aardig ver bentquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]hele week tijd om dat onder de knie te krijgen
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch al aardig ver bent
Volgende week eens zebra proberen, schijnt erg lekker te zijnquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee hoormaar als je er dan toch bent
Ja ja dat zeg je nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik zou niet weten waar ik het moet halenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgende week eens zebra proberen, schijnt erg lekker te zijn
Blijdorp ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het moet halen
In belgie bij de Carrefour op bestelling.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het moet halen
Ben je er zo blij mee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef john-frusciante het volgende:
I haz kill skillz
ze topic and ze zebra iz killd
Wanneer ben je dan alleen thuis?quote:
Eens moet toch de eerste keer zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog nooit gehad bij een topic
Zo leer je nog eens watquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef john-frusciante het volgende:
Randall wil weten hoe een piranha uit ziet maar vroeg dus: "Pappa, hoe ziet Karanja uit?"
Ik googlen wat een Karanja is.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Karanja
Blijkt het te bestaan
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar toch niet zo erg dood
ik ben een docu aan het kijken over euthanasiequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Trevland het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom het zo rustig is
Interessant?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben een docu aan het kijken over euthanasie
Best interessant. Bijna afgelopen geloof ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Interessant?
Hier ontspannend naar Crock Dundie te kijken
Waarom?quote:
Kijk ze dan nog evenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Best interessant. Bijna afgelopen geloof ik.
D heeft een ban daar komt het doorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nogal bijzonder extreem druk met buitenFOK!se dingenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Trevland het volgende:
Om de stilte te doorbreken, wat anders?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nogal bijzonder extreem druk met buitenFOK!se dingen![]()
...
Ja maar de rest dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
D heeft een ban daar komt het door
Wat, heb je een leven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nogal bijzonder extreem druk met buitenFOK!se dingen![]()
...
Kan ook anders hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Om de stilte te doorbreken, wat anders?
Aanzetten? Die gaat hier nooit uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een muziekje aan zetten
Deze boi weet!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een muziekje aan zetten
Ja maar in de kcs wel, GF deed dat altijd samen met het ligtquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aanzetten? Die gaat hier nooit uit.
liever die anderequote:
Waar ligt GF dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar in de kcs wel, GF deed dat altijd samen met het ligt
Deze?quote:
Barretje80 woont vlakbij Den Haag en volgens werkt/werkte LDG in Den Haag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie komt er hier uit Den Haag en hoe makkelijk is het parkeren in de omgeving van het Zuiderpark aanstaande zondag?
Jij begon eroverquote:
ookquote:
Bomenverzamelingquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barretje80 woont vlakbij Den Haag en volgens werkt/werkte LDG in Den Haag.
Is er geen Den Haag topic in STA waar je het kunt vragen anders??
Ik ben bang dat ik me daar dan ook weer twintig keer moet voorstellen enzo, daarom hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barretje80 woont vlakbij Den Haag en volgens werkt/werkte LDG in Den Haag.
Is er geen Den Haag topic in STA waar je het kunt vragen anders??
Ik gok drama. P&R een optie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie komt er hier uit Den Haag en hoe makkelijk is het parkeren in de omgeving van het Zuiderpark aanstaande zondag?
Hm, misschien. Waar is Yuki als je haar nodig hebt?quote:
Ik zet deze maar even aanquote:
Hey Bosquote:
Prima knakker.quote:
Dat is nou ook weer niet nodigquote:
Of jij op hemquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef john-frusciante het volgende:
die gast lijkt verdomd veel op mij
Welk nummer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
Dat nummer is zo verpest![]()
" Kom er maar in Chantal "
Under the bridge.quote:
wij zijn een tweelingquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet nodig
[..]
Of jij op hem
Helaas ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
[..]
Ze zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft
truequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
[..]
Trevorquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
[..]
Vroeger tijdens het uitgaan kwam er een jongen die best wel veel op mij leek. Ik ben een aantal keren aangesproken met hoi Theo. (terwijl ik toch echt Erik) heet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
[..]
Proost danquote:
Hoezo helaasquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
truealleen kan ik niet zo goed gitaar spelen helaas, kan het wel maar niet zo goed
quote:
Nu dus niet een keer aan die stellaquote:
Nee, is cider. Lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet echt biermaar wel lekker
Ja, lange dag gehad maar wel okay thanks, yourself?quote:
Das wel grappig jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger tijdens het uitgaan kwam er een jongen die best wel veel op mij leek. Ik ben een aantal keren aangesproken met hoi Theo. (terwijl ik toch echt Erik) heet.
We zijn daar door wel met elkaar in contact gekomen en door hem ben ik hier op FOK! terecht gekomen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zozo, van 2 walletjes snoepenquote:
Onze buurman is ooit op een feest knock out geslagen omdat hij op iemand leek, naderhand kreeg hij een biertje in zijn hand geduwd met een sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger tijdens het uitgaan kwam er een jongen die best wel veel op mij leek. Ik ben een aantal keren aangesproken met hoi Theo. (terwijl ik toch echt Erik) heet.
We zijn daar door wel met elkaar in contact gekomen en door hem ben ik hier op FOK! terecht gekomen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Onze buurman is ooit op een feest knock out geslagen omdat hij op iemand leek, naderhand kreeg hij een biertje in zijn hand geduwd met een sorry![]()
Ja, zo ben ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel grappig ja
[..]
Zozo, van 2 walletjes snoepen
Beter was het bier goed koud zodat hij het tegen zijn oog kon houden dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Onze buurman is ooit op een feest knock out geslagen omdat hij op iemand leek, naderhand kreeg hij een biertje in zijn hand geduwd met een sorry![]()
Pien!quote:
Wat is daar dan mee gebeurt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Pien85 het volgende:
Maar een nieuwe krabpaal besteld, beetje jammer want de oude was pas 4 maanden oudMaar goed, deze is stiekem wel mooier
![]()
[ afbeelding ]
Ik las zoiets bij je ja. Wat was er nu aan de hand? Je kat had een bevlieging?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Pien85 het volgende:
Maar een nieuwe krabpaal besteld, beetje jammer want de oude was pas 4 maanden oudMaar goed, deze is stiekem wel mooier
![]()
[ afbeelding ]
zover was het niet gekomen uiteraardquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beter was het bier goed koud zodat hij het tegen zijn oog kon houden dan.
Trevquote:
Die brak na nog geen 4 maanden door midden, sleurde de kat mee in z'n val enz.quote:
De kat lag gewoon rustig te slapen in z'n mandje bovenin de paal en toen brak het klereding in 2enquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las zoiets bij je ja. Wat was er nu aan de hand? Je kat had een bevlieging?
Ja, het leeft. En daar?quote:
Ja goed eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lange dag gehad maar wel okay thanks, yourself?
En nu vertel je me uiteraard dat je haar nummer ook hebtquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ben erg moeen ben me best aan het doen om een leuk gesprek te starten met een meisje
Dat zijn ze ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind die dingen sowieso lelijk
Hai Pien![]()
Heb je al eens een camera op proberen te hangen net zoals in de oscar-winnende film Paranormal Activity?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De kat lag gewoon rustig te slapen in z'n mandje bovenin de paal en toen brak het klereding in 2en
Uiteraardquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En nu vertel je me uiteraard dat je haar nummer ook hebt
Wat een enthousiasmequote:
MKquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind die dingen sowieso lelijk
Hai Pien![]()
Dat is wel balen jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Trev
[..]
Die brak na nog geen 4 maanden door midden, sleurde de kat mee in z'n val enz.![]()
Door dat ie gebroken is weet ik nu wel dat ik zo'n ding NOOIT meer wil... Kartonne paaltjes, plastic schroefdop en dat dan vastnieten... das toch niet stevig genoeg om een kat te dragen?!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er schijnt ergens in Polen een of andere rumstokende dronkaard rond te lopen die als twee druppels water op mij lijkt, heb ik me weleens laten vertellen. Het enige verschil zou dan de taal moeten zijn.
Why?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je al eens een camera op proberen te hangen net zoals in de oscar-winnende film Paranormal Activity?
Tofquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Uiteraardben nu met haar aan het appen, ben er alleen niet zo een held in
maar komt goed.
HJ moet NIET scherenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]zie jij dan uit als een rumstokende pool, moet je toch eens scheren en bad nemen
Nou ik heb wel eens een mooie gezien. Als ik ooit een kat heb, dan wil ik zo`n ding.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme
[..]
MK![]()
![]()
Mja, echt heel mooi zullen ze nooit worden, maar poes was er zo blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |