22-07 de mijnequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 2 weken begint mijn vakantie
3 wekenquote:
oh dan kunnen we wel een datum prikken, zal Randall weer leuk vinden om met Ben en Harry te spelenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DoeiDan knuffel ik wel even met MoKa
![]()
Waardoor kan een harde schijf corrupt worden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DoeiDan knuffel ik wel even met MoKa
![]()
Ik heb een beknelde zenuw in mijn pols. en elektrokutie heeft uitgewezen dat ie ongeveer 1/3 "presteert" van wat de gelijke zenuw in de linkerpols doet. en dat moet behandeld worden. weet niet hoe of wat maar het word laser is gevallen. dus ik moet het zelf ook nog horenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Crv! Ik had niet meer meegekregen wat voor operatie je nou ws moest?
Hoe staat t ervoor?
quote:
jongensquote:
zit je de vrijgezellenclub weer op te geilen ?quote:
Niet alleen de vrijgezellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
zit je de vrijgezellenclub weer op te geilen ?
trevquote:
Meinimquote:
nee hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
je krabbelt al terug?quote:
Ik doe niets verkeerdquote:
Nee, ik wil je voor mezelfquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
je krabbelt al terug?
Ik ben geen vrijgezelquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Die ook niet, ik heb een bloedmooie vrouw hier op de bankquote:
Alleen je aanwezigheidquote:
Helaas zit de mijne weer thuisquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben geen vrijgezel
[..]
Die ook niet, ik heb een bloedmooie vrouw hier op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |