Pics.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben geen vrijgezel
[..]
Die ook niet, ik heb een bloedmooie vrouw hier op de bank
Wil je dat ik weg ga schatje?quote:
Nee hoor, dat zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je gaan samenwonenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen je aanwezigheid
[..]
Helaas zit de mijne weer thuis
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.party hardy dan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wel een hele weekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:46 schreef Miniem het volgende:
Owjee, ben heel de week alleen thuis binnenkort
Dan wordt het maar eens tijd dat je dat ook gaat lerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja
Hoef me niet te vervelen iig.
Alleen ben ik niet zo goed in eten koken.
Opzich kan ik het wel, maar simpelquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat je dat ook gaat leren
zodat ik voor je kan koken zekerquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan wordt het maar eens tijd dat je dat ook gaat leren
Denk dat je dan toch al aardig ver bentquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]hele week tijd om dat onder de knie te krijgen
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch al aardig ver bent
Volgende week eens zebra proberen, schijnt erg lekker te zijnquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee hoormaar als je er dan toch bent
Ja ja dat zeg je nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik zou niet weten waar ik het moet halenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgende week eens zebra proberen, schijnt erg lekker te zijn
Blijdorp ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het moet halen
In belgie bij de Carrefour op bestelling.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het moet halen
Ben je er zo blij mee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef john-frusciante het volgende:
I haz kill skillz
ze topic and ze zebra iz killd
Wanneer ben je dan alleen thuis?quote:
Eens moet toch de eerste keer zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog nooit gehad bij een topic
Zo leer je nog eens watquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef john-frusciante het volgende:
Randall wil weten hoe een piranha uit ziet maar vroeg dus: "Pappa, hoe ziet Karanja uit?"
Ik googlen wat een Karanja is.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Karanja
Blijkt het te bestaan
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar toch niet zo erg dood
ik ben een docu aan het kijken over euthanasiequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Trevland het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom het zo rustig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |