Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

de grote markt? dan zit je zeker in de bierkelderquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Even zwaaien vanuit het centrum van brussel
6 uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:03 schreef Enfermera het volgende:
Ugh, ik haat vroeg opstaan! Gelukkig hoefde dat vanochtend nietAfgelopen 2 dagen om 6 uur eruit maar nu lekker pas 8 uur
5:15 uurquote:
Das nog steeds later dan Wok z'n wekkerquote:
en hoe laat is Wok weer op t nest ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das nog steeds later dan Wok z'n wekker
dan doen we het enigzins gelijk op 19:15/19:30quote:
je zwaait nog steedsquote:
wie heeft dat kattenluik open gelaten?!quote:
Ja sorry ik hoorde dat hier gespierde katers waren dus ik kwam even kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie heeft dat kattenluik open gelaten?!
Hoi kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tot morgenquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sorry ik hoorde dat hier gespierde katers waren dus ik kwam even kijken.* hoort meldt zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
mijn sixpack komt eindelijk in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
mijn sixpack komt eindelijk in beeld
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan ga jij die gauw ff halen voor mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar moet in Nederland eens een Mcflurry van komen...
Je hebt van de lieve heer ook armen, benen en een grote mond gekregen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ga jij die gauw ff halen voor mij
nopequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hebt van de lieve heer ook armen, benen en een grote mond gekregen...
Dat klinkt ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zoveel te doen dat ik niet weet waar ik ga beginnen
Is niet ongewoonquote:
dus dacht je ik kan wel even FOK!enquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zoveel te doen dat ik niet weet waar ik ga beginnen
Ik presteer alleen onder hoge druk, dus ik moet nog even doorwoggenquote:
Orgasmesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Zometeen maar ns kijken of de dok een goed idee heeft voor mn slaapissues
ik ben wel goed slaperig hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik presteer alleen onder hoge druk, dus ik moet nog even doorwoggen
[..]
Orgasmes
Kom je na de dok nog even koffie doen?
Dit heb ik wel ja;quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is wat voor jou moeraskat
http://ziekte.blogspot.nl/2008/01/diabetes-suikerziekte.html
Net vanwege de ziekte hoor, maar... Naja, lees maar een stukje
geen verzwachte spieren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit heb ik wel ja;
-vermoeidheid
-duizelig
-wazig zicht
-verzwaktespieren
Jezusquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is wat voor jou moeraskat
http://ziekte.blogspot.nl/2008/01/diabetes-suikerziekte.html
Net vanwege de ziekte hoor, maar... Naja, lees maar een stukje
quote:
Dat zag ik inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen verzwachte spieren?
Ik doelde meer op t groooooote aantal spelfouten. Dacht dat jij daar niet zo goed tegen kon
Bel je? Mijn laptop loopt de hele tijd vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben wel goed slaperig hoormaar ff n bakkie kan wel
lang geleden!
Hoe komt 't?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaadmaar ik begreep niet dat je er op doelde.
Ik ben niet zo wakker, 2 nachten bijna niet geslapen.
quote:Type 2 komt heel sluipend begind
tring tringquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bel je? Mijn laptop loopt de hele tijd vast
Ja.quote:
mijn telefoon is bijna leeg. Fha komt ook, ik gok op vijf uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bel je? Mijn laptop loopt de hele tijd vast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
xeorquote:
ik ben net klaar met BBQenquote:
Barbecuen?quote:
hier is het droog en een graadje of 19quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Barbecuen?Ik ben jaloers, hier regen
jij was helemaal niet hierquote:
dat begrijp ikquote:
Hey MKquote:
Hey Roosquote:
Die lust mij zeker welquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat begrijp ik![]()
ik heb nog 2 xxl hamburgers over
geen hertenbiefstukquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gooi weer even een zak zooi in de pan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |