Trevorquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
[..]
Ze zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft
Vroeger tijdens het uitgaan kwam er een jongen die best wel veel op mij leek. Ik ben een aantal keren aangesproken met hoi Theo. (terwijl ik toch echt Erik) heet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
[..]
Ze zeggen dat iedereen een dubbelganger heeft
Proost danquote:
Hoezo helaasquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
truealleen kan ik niet zo goed gitaar spelen helaas, kan het wel maar niet zo goed
quote:
Nu dus niet een keer aan die stellaquote:
Nee, is cider. Lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet echt biermaar wel lekker
Ja, lange dag gehad maar wel okay thanks, yourself?quote:
Das wel grappig jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger tijdens het uitgaan kwam er een jongen die best wel veel op mij leek. Ik ben een aantal keren aangesproken met hoi Theo. (terwijl ik toch echt Erik) heet.
We zijn daar door wel met elkaar in contact gekomen en door hem ben ik hier op FOK! terecht gekomen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zozo, van 2 walletjes snoepenquote:
Onze buurman is ooit op een feest knock out geslagen omdat hij op iemand leek, naderhand kreeg hij een biertje in zijn hand geduwd met een sorryquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger tijdens het uitgaan kwam er een jongen die best wel veel op mij leek. Ik ben een aantal keren aangesproken met hoi Theo. (terwijl ik toch echt Erik) heet.
We zijn daar door wel met elkaar in contact gekomen en door hem ben ik hier op FOK! terecht gekomen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Onze buurman is ooit op een feest knock out geslagen omdat hij op iemand leek, naderhand kreeg hij een biertje in zijn hand geduwd met een sorry![]()
Ja, zo ben ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel grappig ja
[..]
Zozo, van 2 walletjes snoepen
Beter was het bier goed koud zodat hij het tegen zijn oog kon houden dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Onze buurman is ooit op een feest knock out geslagen omdat hij op iemand leek, naderhand kreeg hij een biertje in zijn hand geduwd met een sorry![]()
Pien!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |