Nouja, beetje hetzelfde als Sterretje van Oh oh Cherso. Het heeft ze wel geholpen om nog een seizoen te doen denk ik. Wat meer bekendheid, maar mensen die je kunnen zien etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, dus de naam heb je al. Hoe helpt deelname aan het 2e seizoen dan?Wat Cue je dus eigenlijk ook al vraagt.
Kan. 15 minutes of Fame.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, beetje hetzelfde als Sterretje van Oh oh Cherso. Het heeft ze wel geholpen om nog een seizoen te doen denk ik. Wat meer bekendheid, maar mensen die je kunnen zien etc.
Iddquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, beetje hetzelfde als Sterretje van Oh oh Cherso. Het heeft ze wel geholpen om nog een seizoen te doen denk ik. Wat meer bekendheid, maar mensen die je kunnen zien etc.
Zolang ze geen duidelijk contract geven waar ik meer te zeggen heb over wat in het programma komt teken ik niet voor seizoen 2.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan. 15 minutes of Fame.![]()
Moet Marcel zelf weten maar ik zou er niet voor tekenen.
Dat ben ik ook van planquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Och ik zou in ieder geval in gesprek met ze gaan. Alleen al omdat ik benieuwd zou zijn wat ze er nu van zouden willen maken
Al heeft ie het wel goed voor elkaar. Dat 'jokertjes ja-woord' is natuurlijk fantastisch. Ook natuurlijk redelijk gescrypt, maar ze doen mie fucking vette dingen allemaal en maken veel meequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Idd
Tony wou sowieso "bekend" worden en de showbizz wereld in en heeft dat een beetje op de "Dennis Storm" manier gedaan.
Dennis deed het weliswaar via BNN, maar gewoon veel je kop laten zien en zorgen dat je groeit.
Nou vind ik Tony wat gemaakter overkomen alleen...
Verstandig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zolang ze geen duidelijk contract geven waar ik meer te zeggen heb over wat in het programma komt teken ik niet voor seizoen 2.
Preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heeft ie het wel goed voor elkaar. Dat 'jokertjes ja-woord' is natuurlijk fantastisch. Ook natuurlijk redelijk gescrypt, maar ze doen mie fucking vette dingen allemaal en maken veel mee
Gratis tripjes naar Vegas. Niet slecht nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heeft ie het wel goed voor elkaar. Dat 'jokertjes ja-woord' is natuurlijk fantastisch. Ook natuurlijk redelijk gescrypt, maar ze doen mie fucking vette dingen allemaal en maken veel mee
Zit ik eerder te denken gen-con en comic-conquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gratis tripjes naar Vegas. Niet slecht nee.
Inderdaad. Hij heeft op mooie plekken mogen draaien.. wat hem anders niet zo snel gelukt was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Gewoon zolang je die bekendheid kan gebruiken om dit soort dingen te gaan doen, is daar natuurlijk niks mis mee.
Bovendien bouw je een aardig netwerk op binnen het BN-er circuit, wat natuurlijk altijd weer nieuwe dingen kan opleveren.
Zo weet ik dat Tony redelijk goed omgaat met Jamie (drummer van Di-rect en tevens ook DJ). Die heeft al een aardige naam, dus daar kan je lekker op meeliften natuurlijk
Niks mis mee als het je droom is, je moet werken voor je doel
"en hier is BN-er Marcel" Zie het wel voor mequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:15 schreef De-Dwerg het volgende:
Zit ik eerder te denken gen-con en comic-con
Ik heb het nog nooit gedaan seizoen twee, Marcel zoekt de leifde in Americaquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"en hier is BN-er Marcel" Zie het wel voor me
Marcel's maagdenshow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan seizoen twee, Marcel zoekt de leifde in America
Zolang het geen xbox one isquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Marcel's maagdenshow.
En dan geen roos uitdelen maar een console.![]()
Niet lullig bedoelt... maar werkt het echt voor jou, ja?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:57 schreef De-Dwerg het volgende:
Oh en voor de mensen die echt de hele tijd over mijn uiterlijk zeiken.
Leuk dat je een expert bent maar wat voor jouw werkt werkt niet voor mij ik ben namelijk niet jouw. en als dat niet helpt misschien dit, een beetje cru maar ja sommige mensen hebben dat sneller door "je kunt mijn dikke harige kont kussen" er is heel wat meer aan de hand dan er gedacht wordt.
juist, ik moet mij niet veranderen voor anderen, ik moet mij veranderen voor mijzelf.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
'dit ben ik en ik ben gelukkig, deal with it'?
Precies... kijk, ik ben er heilig van overtuigd dat het leven maakbaar is. En daarom kan ik er zelf niet zo heel goed tegen als mensen maar jankie-jankie lopen te doen omdat het allemaal zo zwaar is, zo oneerlijk, en zo moelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
juist, ik moet mij niet veranderen voor anderen, ik moet mij veranderen voor mijzelf.
ja ik be bezig met sport, nee ik focus mij niet op gewichts verlies, ik focus mij op condiitie training, gewichts verlies is een leuk extratje.
Dikke onzin wat hierboven geschreven is natuurlijk en gelukkig maar dat de deelnemers met mij die mening delen. Het leven bestaat niet uit richtlijnen en codes die je 1 2 3 moet volgen om succes te hebben bij meisjes. Het is velen malen complexer dan alleen wat aan je uiterlijkheden veranderen. De manier waarop interactie met meisjes plaatsvind is juist meestal doorslaggevend of iemand een vriendin krijgt of niet. Geen een meisje is hetzelfde: de 1 wilt een bad boy of klootzak, een ander wilt misschien een stabiel man, weer een ander wilt een romanticus etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef GOEDADVIES het volgende:
Oke, na het kijken van dit programma en het lezen van een aantal van deze topics wil ik de kandidaten die hier posten helpen met ECHT goed advies, want de meeste posts hier zijn een beetje in de ''blijf jezelf'' trend en ik lees allemaal geknuffel... Dat gaat niet helpen, deze mensen moeten met hun neus op de feiten gedrukt worden...
Die student van 23
Je bent in principe een sympathieke kerel, de reden dat je nog maagd bent is een combinatie van factoren, dat komt niet alleen door jezelf, ook door je vrienden. Je vrienden zijn echt kneuzen/nerds en het verbaast me dat zij überhaupt wél sex hebben gehad, maar dat terzijde.
Ik heb het idee dat jij je beeld over vrouwen te veel van TV-shows en/of boeken hebt laten afleiden. Het voorlezen van een gedicht is daar een goed voorbeeld van. Je zit in de friend-zone met die chick... In tegenstelling tot wat jij misschien op TV/films/boeken hebt geleert, chicks houden niet van een lieve jonge. De meeste vrouwen zullen dit zelf nooit toegeven, maar dit is wel zo. Waarom denk je dat (mooie) meids bij jongens blijven die haar als stront behandelen/vreemd gaan etc. maar niet bij een jonge blijven die super lief is en alles voor haar over heeft? Precies, vrouwen willen een beetje een klootzak... Niet een complete TE erge klootzak (want vreemdgaan is een extreem voorbeeld, dat is voor de meeste chicks weer TE klootzak-achtig) maar in ieder geval niet TE lief... Een gedicht voorlezen aan een meid is iets wat je NEVER moet doen, 99,9% van die meids vinden dat helemaal niks en zetten je gelijk in de friend-zone. Daarom noem ik je vrienden ook een factor in het maagd zijn/geen vriendin hebben. Normale mannen vrienden zouden je ONMIDDELLIJK moeten afraden een gedicht voor te lezen wanneer je dat plan hebt.
Je moet een beetje de aplha-male houding aannemen (zoek dat maar op). Vrouwen willen een sterke (niet alleen fysiek) man die de leiding neemt. Ze willen geen pussy die gedichten voorleest. Zo simpel is het... Misschien een idee om wat meer te kijken naar jongens die WEL meids regelen en daar van leren, want jou vrienden regelen volgens mij geen moer...
En qua uiterlijk, ookal zeggen meids vaak dat ze uiterlijk niet heel belangrijk vinden bij jongens, dat is een leugen. Als ze moeten kiezen tussen 2 jongens waar ze allebei een klik mee hebben, maar de 1 knapper is dan de ander, kiezen ze altijd de knappere. Meisjes zijn net zo oppervlakkig qua uiterlijk als jongens. Jij bent niet lelijk, maar hebt een beetje een sukkelig uiterlijk/style wat meisjes niet aantrekkelijk vinden. Maar dit kan je volledig veranderen.
Qua lichaam en gezicht ben je een beetje chubby, ga naar de sportschool en werk hier aan. Niet alleen voel je je dan beter, je ziet er ook in een kwestie van een paar maanden een stuk beter uit, dit merk je al heel snel aan de aandacht die je plots van meids krijgt. Bovendien als je een beetje spieren kweekt, kan je mooiere kleren dragen en er goed in uit zien.
Qua kapsel, dat kan echt niet. Het is een beetje sukkelige/nerdig Balkenende kapsel. Pak wat gel, en experimenteer met iets coolers/nieuws. Denoods ga je naar de kapper en vraag je wat hip is en laat het in dat model knippen.
Qua kleding stijl, dit kan ook stuk beter. Ga naar populaire winkels (H&M, Zara etc.) en zoek wat leuke kleren uit die jou goed staan.
Optioneel, neem een zonnebankje. Doe dit met mate, dat je gewoon een licht tintje hebt, dit ziet er gezonder en mooier uit. Kan heel veel verschil maken.
Verander deze aspecten (met goede motivatie en hard werk kost dat hooguit half jaar) en ik garandeer je dat je veel chicks krijgt. Qua sex heb je dan genoeg keuze, qua relatie ook. Wellicht komt die ene meid waar je gedicht aan voorlas smeken voor een kans... Nu gelijk beginnen, geen excuus, je bent 23, hoe ouder je bent hoe moeilijker het word (goeie/mooie meisjes zijn dan bezet etc.) Als je jezelf op deze manier verbeterd word je aantrekkelijker, stijgt je ''marktwaarde'' en heb jij ook meer keuze uit meids/mooiere meids...
Marcel
Je bent een sympathieke kerel, dat is al eerder gezegd en dat siert je. Bij jou ligt het probleem bij gebrek aan ervaring en uiterlijk. Gebrek aan ervaring, tja, dat moet je gewoon leren en daarvoor ben je al op het goede pad door op dates te gaan etc. (blijf dit doen! via internet dating etc!)
Qua uiterlijk moet je gewoon heel erg veranderen, vrouwen vinden uiterlijk net zo belangrijk als mannen. Beginnen met je gewicht. Je bent te dik PUNT. Dit weet je zelf, dit is ook gezegd. Geen enkele meid vind dit aantrekkelijk... En dit probleem heb je zelf veroorzaakt en jij bent de enige die het kan oplossen. In plaats van smoesjes voor jezelf verzinnen waarom je het psychologisch etc. nog niet kan, GA AAN DE SLAG. STOP met zelfmedelijden en smoesjes... De smoesjes etc zijn tekens dat je het nog niet genoeg wil namelijk. De keuze is aan jou, ga aan de slag en je hebt binnen 1 jaar een leuke vriendin/sex. Blijf zo leven en je bent over 20 jaar wellicht nog steeds single/maagd, wil je dat? Lijkt me niet toch? Je moet je eigen geluk maken....
In plaats van je vol te vreten als iemand een opmerking maakt, waarom denk je niet; Ik zou diegene is wat laten zien en afvallen! Of; hij heeft gelijk, ik ben te dik... ik moet dit gaan veranderen... Eten is geen troost, eten is een oorzaak van het probleem! Eten als troost voor het dik zijn is hetzelfde als huilen dat je GEEN maagd bent (toepasselijk voorbeeld) en dan heel veel gaan neuken in de hoop dat je maagd word. (fucking for virginity)
Als je nu gemotiveerd en goed begint, kan je binnen een half jaar slank zijn en zelfs al wat spiermassa opgebouwd hebben!!! Denk daar is over na, je doel... In plaats van over hoeveel werk het is of hoe zielig je bent. Zou het niet fantastisch zijn dat je over een half jaar gewoon in een t-shirt kan lopen met een mooi lichaam, wellicht met een leuke meid naast je? Dit heb je zelf in de hand, je moet hier zelf helemaal voor gaan, anders gaat het nooit lukken... In het begin is het moeilijk, maar het word daarna alleen maar makkelijker, bijt door de zure appel!
Hoe?
De snelste manier om af te vallen is een combinatie van gezond eten met een Kcal tekort, en sporten. Bereken hoeveel Kcal je op een dag gebruikt. (hier zijn verschillende manieren/methode voor, zoek internet) en zorg dat je 500Kcal ONDER die behoefte eet. Er is een app beschikbaar (calorieen teller) waarmee je gemakkelijk kan tellen hoeveel Kcal je op een dag op hebt (type eten/drinken wat je op hebt invullen, en totale calculatie van hele dag word gemaakt) Als je hier dan ook nog een half uurtje per dag bij gaat sporten, dan VLIEGEN de kilos eraf. Dat half uurtje sporten is bij voorkeur hardlopen... Als je je schaamt voor je lichaam om hard te lopen buiten of in de sportschool, koop desnoods een hometrainer en train lekker thuis! Zodra je wat afgevallen bent, kun je naar de sportschool zonder je te schamen!
Eet gezond! Van gezonde voeding zoals groente, kun je grote hoeveelheden eten zonder veel Kcal binnen te krijgen, hierdoor heb je toch een ''vol'' gevoel en niet de hele dag honger... Gebruik de eerder aangeraden calorieenteller app om te kijken hoeveel calorieën elke type voedsel bevat. Groente kun je bijvoorbeeld grote hoeveelheden van eten zonder dat je veel calorieën binnen krijgt. Zorg veder dat je geen chips, snoep e.d. eet, want dit zit vol met calorieën. Als je het moeilijk vind om bijv van chocola af te blijven, KOOP HET NIET, zorg dat je het niet in huis haalt dan hoef je jezelf ook niet in te houden. Als je bang bent dat je het stiekem toch gaat kopen, neem een vriend/kennis/familielid mee en doe de boodschappen samen, zorg dat deze vriend/kennis/familie lid alle snoep en chips die je stiekem pakt uit je boodschappen kar flikkert... Drink ook geen frisdrank, hou het bij water (kan je oneindig veel van drinken, bevat geen Kcal) en melk...
Als je eenmaal bent afgevallen, zul je je zoveel beter voelen en ook leukere kleren kunnen dragen. Dit is het belangrijkste voor jou, als je eenmaal bent afgevallen, kun je jezelf veder gaan verbeteren. In plaats van een bril, waarom probeer je niet lenzen te nemen? En die baard/snor, die moet er echt af. Hier heb je moeite mee zag ik in de show, prima, maar dan wil je niet graag genoeg een vriendin. Want vrouwen vinden z'n baard/snor gewoon onverzorgd en niet mooi, dus wil je een vriendin, zou die baard/snor er af moeten. Veder je haar regelmatig knippen zoals het bij die makeover gedaan was en optioneel af en toe een zonnebankje pakken voor een gezonde mooie kleur..
Doe dit nu meteen, NU BEGINNEN, GEEN SMOESJES! En ik garandeer je dat je binnen 1 jaar ontmaagd bent en wellicht een vriendin hebt. Doe dit niet, grote kans dat je over 20 jaar nog steeds maagd/single bent... De keuze is aan jou, jij bent de enige die jou leven kan verbeteren en je geluk kan creëren...
Alex
Ook voor jou geld, afvallen. Je hebt geluk met een vriend als Wasim, hij heeft het al meegemaakt en is al afgevallen, hij kan jou dus ondersteunen/motiveren/steunen. Zodra je afgevallen bent, koop betere kleren. Niet te baggy. Wasim heeft redelijk goede kleding style in de laatste paar afleveringen merkte ik op, wellicht kan hij jou helpen.. Veder zou een zonnebankje bij jou ook geen kwaad kunnen en wellicht iets anders met je haar doen (experimenteer of vraag een kapper).
Bij jou is het grootste probleem denk ik wel gedrag/ervaring. Je bent te onzeker/verlegen. Werk hier aan door meer op dates te gaan desnoods via internet dating of eventueel een dating coach. En please maak never ever ever sexuele grappen... Chicks waarderen dat over het algemeen niet, helemaal niet bij een 1e date of ontmoeting!!!
EN DIT GELD VOOR ALLE KANIDATEN:
Zeg NIET, ik herhaal NIET, tegen een vrouw dat je nog maagd bent. NEVER EVER... Geen enkele vrouw vind dit aantrekkelijk. Ook voordat je sex met haar hebt, NIET ZEGGEN, je kunt het na de sex gewoon rustig vertellen...
Maar Sterretje was DJ en wou optredens. De types in IHHNNG waren over het algemeen totaal niet ondernemend (sorry Marcel). Zowel op het vlak van een meid/jongen versieren als b.v. ambities als DJ.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf vooral voorhouden. Mij ga je niet vertellen dat jij stukken gelukkiger zou zijn op een normaal gewicht. Ik denk dat je bang bent om het voor jezelf gestelde doel niet te halen en dat het met betrekking tot je conditie niet direct te zien is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
juist, ik moet mij niet veranderen voor anderen, ik moet mij veranderen voor mijzelf.
ja ik be bezig met sport, nee ik focus mij niet op gewichts verlies, ik focus mij op condiitie training, gewichts verlies is een leuk extratje.
Leuker dan Oh Oh Cherso (en al helemaal leuker dan Oh Oh Tirol) idd. Er zat veel meer een doel achter (dagjes organiseren en een bruiloft natuurlijk b.v.) en de omgeving was interessanter. Zo leuk dat ik erdoor echt een keer naar Vegas wil. Vreemd dat er zo weinig mensen naar leken te kijken. Echt een beetje een 'film-idee' heel die serie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of het is gewoon angst om uit z'n comfort zone te komen. Maar goed, wij zijn geen psycholoog en Marcel moet zelf doen wat het beste voelt voor hem. Maar toch blijf ik me afvragen of het niet angst is om uit het vertrouwde te stappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt... maar werkt het echt voor jou, ja?
Je omvang, uiterlijk, baard, lange haren, etc. daar voel jij je fijn bij, op-en-top gelukkig, niets meer aan doen 'dit ben ik en ik ben gelukkig, deal with it'?
Hangt ook van de huidskleur van de persoon af. Bij hele bleek persoon kan een subtiel tintje (en dan dat je eigenlijk niet ziet dat het door de zon/zonnebank komt) echt wel verschil maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
Waarom moet iedereen maar meteen onder de zonnebank. Als je in de zomer vaak buiten komt krijg je vanzelf wel kleur en dat ziet er beter uit dan een zonnebankkleurtje.
Dan nog ... moet je ook weer bijhouden en elke week naar de zonnebank, zou ik niet doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef 2013 het volgende:
[..]
Hangt ook van de huidskleur van de persoon af. Bij hele bleek persoon kan een subtiel tintje (en dan dat je eigenlijk niet ziet dat het door de zon/zonnebank komt) echt wel verschil maken.
En de laatste jaren kun je in Nederland heel de zomer buiten staan, maar van dit kutweer word je eerder bleker dan bruiner.
Wijze woorden dit. Ik zal zelf alleen nooit echt tevreden kunnen zijn. Blijf altijd ambitie houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Tevreden zijn met jezelf is het belangrijkste wat er is. En dan bedoel ik niet "accepteren zoals je bent", maar echt tevreden!
En daar geef je idd heel goed aan waar precies het verschil ligtquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Tevreden zijn met jezelf is het belangrijkste wat er is. En dan bedoel ik niet "accepteren zoals je bent", maar echt tevreden!
Ambitie is goed. Als je een doel bereikt ben je gelukkiger en dat straal je uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wijze woorden dit. Ik zal zelf alleen nooit echt tevreden kunnen zijn. Blijf altijd ambitie houden.
Je kunt best tevreden zijn met wie of wat je hier en nu bent, zonder ambitie te verliezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wijze woorden dit. Ik zal zelf alleen nooit echt tevreden kunnen zijn. Blijf altijd ambitie houden.
Ohh, dat ben ik ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt best tevreden zijn met wie of wat je hier en nu bent, zonder ambitie te verliezen.
En als je zelf tevreden bent met hoe je bent / eruit ziet en je wil iemand die dat accepteert.. dan moet je ook accepteren dat de groep vrouwen waaruit je kan kiezen gewoon een stuk kleiner is.quote:
Of je bent niet tevreden, maar wilt er ook geen moeite voor doen. Dan geldt dit ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je zelf tevreden bent met hoe je bent / eruit ziet en je wil iemand die dat accepteert.. dan moet je ook accepteren dat de groep vrouwen waaruit je kan kiezen gewoon een stuk kleiner is.
Als je daar geen problemen mee hebt, dan lijkt het me ook niet dat je moet veranderen.
Yupquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of je bent niet tevreden, maar wilt er ook geen moeite voor doen. Dan geldt dit ook.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Voor onzekere mensen:
Van meidz in de reet neuqe voelje je eigen echt een fokking KONING. Daarna kun je de hele wereld aan!
Kijk eens in de OPquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Dale. het volgende:
Oh serieus? Dafuq!Die Marcel van het programma zit gewoon ook op FOK!.
Welke andere mensen van IkHebHetNogNooitGedaan zitten nog meer op FOK!? Kan iemand een lijstje geven?
Verder Marcal echt ff serieus advies wat al vaker moet gezegd zijn SCHEER JE. Die baard ziet niet uit, al die haren die overalbah bah. Als je nou een verzorgde baard had OK. Maar jou baard ziet er totaal niet verzorgd uit. Echt dat je dik bent vind OK maar die baard is echt het ergste naar mijn mening. Lijkt t niet eens op een baard maar meer op gewoon een grote dos schaamhaar
maar i.p.v. bij je schaamstreek op je gezicht.
Ohquote:
Hij heeft helaas wel gelijk vind op.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef jugler het volgende:
Wel cute dat er mensen zijn die denken dat ik ongevraagd advies of "tips" over m'n haar ter harte neem
[add]
Bedoel het trouwens niet lullig, maar de mening, zowel positief als negatief, van le random person scoort extreem laag op mijn waardeschaal.
/\ dit...quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Die GOEDADVIES had anders bij een paar punten wel gelijk, vooral het verdriet wegeten van Marcel.
Ik wil de discussie niet weer oplaaien, maar het is toch gewoon duidelijk dat je als dik persoon veel meer moeite hebt om een leuke vriendin te krijgen dan wanneer je gewoon op een normaal gewicht zit?
Dat hij dan door wat nare opmerkingen verdriet gaat wegeten en daardoor juist nog dikker wordt is alleen maar een negatieve spiraal, zodra die doorbroken wordt door eindelijk eens motivatie te krijgen om naar de sportschool te gaan + een beter dieet zal je zien dat die over een jaar gewoon op een normaal gewicht zit, daardoor veel meer zelfvertrouwen heeft en dat ook uitstraalt. Dat het gesprek dan niet op gang zou komen, whatever, de ervaring komt dan wel en dan is er ook geen "eindelijk eens iemand die interesse heeft, ik MOET nu alles uit de kast trekken"-gevoel.
Ik heb een paar keer die RTL4-programma's gezien over mensen die op een extreem gewicht zaten en met zo'n personal trainer gingen afvallen, die gingen binnen een maand van 180kg naar 170kg, dat motiveert ook weer om van de 170 naar de 160 te gaan, en zo maar door.
Ik vind het ook zo zonde dat als iemand echt wel aangeeft een mooier leven te willen vervolgens de meest overduidelijke tips gewoon negeert en met smoesjes komt, scheer gewoon dat vieze baardje en snor eraf en zorg voor een wat hipper kapsel, probeer dat twee maanden samen met de sportschool en kijk dán pas of het niet wat voor je is, na twee weken alweer stoppen is gewoon een pure "ik wil het wel maar ik wil er totaal geen moeite voor doen"-mentaliteit.
Ik ben bijna jaloers op Marcel omdat bij hem zó duidelijk is wat er veranderd kan worden voor een veel beter, tevreden leven, ik heb zelf meer psychische problemen en dat is haast niet aan te passen, maar gewicht is echt zóóó makkelijk.
Het enige wat jij moet doen is een paar kilo afvallen en proberen iets spontaner en zelfverzekerder over te komen. Dan komt het echt wel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 03:32 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
1. Ik ben bezig met afvallen, ik wil nog zoo'n 15 kilo afvallen ;-) (ik ben al aardig wat kwijt)
2. Natuurlijk helpt wasim mij af en toe met dingen.
3. Ik ben idd bezig met andere kleding te kopen alleen ik vind het gewoon wat fijner als ik wat lossere kleding heb dan die strakke broeken/tshirts, dan voel ik me zo opgesloten.
4. Zonnebank heb ik al eens geprobeerd op de laagste stand met een paar vrienden van me toen moest ik 10 euro betalen nou ik hield het nog geen eens 10 seconden vol en ik was er al onder uit ik vind het vreselijk warm.. ik heb tenslotte blond haar en blauwe ogen, oftewel ik kan niet goed tegen de zon of nep licht.
5. Ik ga binnenkort ook me haar style laten veranderen door de kapper van michael, zolang ik maar niet kaal wordt.
6. gedrag/ervaring/onzeker/verlegen, je moet me eens zonder cameras zien dan denk je hey wtf dit is alex niet, ik kom anders over voor een camera op me snufferd ;-)
7. En over die sexuele grappen.. welcome to tv.
8. Daten is idd erg leuk om te doen ;-)
Squat je al?quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:32 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
1. Ik ben bezig met afvallen, ik wil nog zoo'n 15 kilo afvallen ;-) (ik ben al aardig wat kwijt)
Jouw advies dat je niet voortellen dat je nog maagd bent slaat dan weer nergens op. En ook die tip van de zonnebank voor Alex slaat nergens op. Dát ziet er gewoon prima uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
/\ dit...
En
@alex
Jij bent (zoals ik ook in de show zag) goed bezig en de goede kant op aan t gaan, jij komt er wel, kwestie van tijd... En over die zonnebank, meeste zonnebanken tegenwoordig hebben ventilator/airco waardoor het niet warm is! Met een lichte huid moet je ook zeker niet vaak en zeker niet een hoge stand gaan, maar een licht tintje doet veel. Als je straks ook wat spier masse hebt, komt dat ook beter uit met een tintje (is ook de reden waarom bodybuilders overdreven veel bruiningscreme opdoen, omdat spieren met donkere huid beter uitkomen)
@marcel
Ik geloof best dat je mentaal/psychologisch op het moment wat problemen hebt en alles en dat is vervelend. Dat moet idd ook opgelost worden, maar waarom niet gelijkertijd met afvallen? Waarom zou je daarvoor eerst mentaal/psychologische zaken op moeten lossen? Voor sport heb je je hersenen niet nodig. Sterker nog, misschien kan sport op een gegeven moment wel een leuke afleiding worden?
Het is moeilijk, dat zou ik niet ontkennen, maar je moet er voor gaan. Precies zoals in de qoute hierboven gezegd werd. Je hebt op dit moment de instelling van ''ik wil het wel maar wil er geen moeite voor doen'' en dat is niet goed... En waarom wil je precies je conditie verbeteren? Gewichts verlies bied je veel meer voordelen (qua uiterlijk en qua gezondheid) en je zult verbaast zijn over hoe snel je resultaten behaalt! (Elke maand vliegen kilo's eraf!!!)
Kijk sommige mensen zijn van zichzelf heel lelijk en kunnen hier ondanks ze alles proberen, niks aan veranderen, dat is triest. Maar jij bent dat niet, jij hebt alleen overgewicht en moet jezelf iets beter verzorgen, maar heel lelijk ben je niet, jij hebt dus het lot in je eigen handen!
En waarom er door mij (en ook andere) zo veel op je uiterlijk gewezen word, is omdat in deze maatschappij uiterlijk heel belangrijk is. We zijn nou eenmaal zo oppervlakkig (mannen EN vrouwen). Als jij je uiterlijk niet wil verbeteren, dat is prima, maar dan moet je ook accepteren dat daardoor de kans op een vriendin/sex veeeel kleiner, tot wellicht nihil word. Het is maar net wat je wil...
Meeste meisjes vinden het een afknapper als je vertelt dat je nog maagd bent, dat ben je wel eens toch? Wellicht zullen een aantal er geen problemen mee hebben, maar het word niet als aantrekkelijk beschouwt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jouw advies dat je niet voortellen dat je nog maagd bent slaat dan weer nergens op. En ook die tip van de zonnebank voor Alex slaat nergens op. Dát ziet er gewoon prima uit.
Hoezo? Ben jij degene die hem lekker/aantrekkelijk moet vinden? Ik zou het even wijzigen in je je fobo: 'Seksualiteit: bi' (of homo).quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
De beste jongen/man heeft gewoon gelijk. Ga als vrouw alsjeblieft geen advies proberen te geven
Als ik naar vrouwen zou luisteren had ik ook aan het programma mee kunnen doenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij degene die hem lekker/aantrekkelijk moet vinden? Ik zou het even wijzigen in je je fobo: 'Seksualiteit: bi' (of homo).
Ik denk hij júist het meeste heeft aan tips van vrouwen.
Overreden door een traktor tijdens de laatste opnamesquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:09 schreef Broodboor het volgende:
Was deze week nou het laatste deel? Wat is er dan gebeurt met de Joost en die Surinaamse? Die kwamen en verdwenen tegelijk weer. Dat christelijke stel voegde ook niets toe
Haha bazen reactie...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik naar vrouwen zou luisteren had ik ook aan het programma mee kunnen doen![]()
Verder heb ik gewoon een vriendin en een bewezen track record bij het vrouwelijk geslacht.
Vaak kan je in de aflevering zelf al aanwijzen wat er mis gaat maar sommige mensen missen dit inzicht. Goedadvies geeft per persoon een paar hoofdlijnen waar ze aan kunnen werken en die zijn gewoon prima. Zonnebankje ben ik zelf niet erg van maar je moet wat als je niet genoeg buiten komt
Precies, dit is wat ik bedoelde met dat stukje over beter niet vertellen. Als je het per see wil vertellen, kan je het beter ná de sex doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is inderdaad geen praatmateriaal voor de eerste date, maar als ze elkaar wat beter kennen en er ook daadwerkelijk een seksuele klik is, is het niet zo raar om het te vertellen op een goed moment, of misschien zelfs naderhand, maar als er geen rare capriolen zijn gebeurd tijdens de daad is dat eigenlijk niet eens nodig, gewoon don't ask, don't tell.
Hoe het echter in dit programma werd gedaan door bijv. Michael die meteen bij de eerste kennismaking met wat vrouwen al erover begint en daarna ook meteen vraagt of ze vanavond met hem uit willen (beetje doorzichtig) is echt niet aan te raden in ieder geval.
Als die man er leuk uitziet, een goede baan heeft, sociaal is en intelligent, zou ik daar helemaal geen problemen mee hebben. Ik heb liever dat hij eerlijk is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
Haha bazen reactie...
Van een afstand roept ze (en geld voor meerdere vrouwen) wellicht dat ze het niet erg vind (aardig/politiek correct antwoord). Maar als ze in werkelijkheid een leuke man ontmoet (helemaal een van 30+) en die vervolgens tegen haar zegt ik ben nog maagd, reken maar dat zij (en geen enkele vrouw trouwens) daar nat van wordt haha...
Geen problemen mee hebben is wat anders dan het aantrekkelijk vinden. Het vertellen dat je nog maagd bent heeft geen enkele toegevoegde waarde. Het kan (zoals bij jou) zo zijn dat de vrouw in kwestie er geen problemen mee heeft MAAR de andere optie is dat ze het wél erg vind! Maar het is nooit zo, dat een vrouw er opgewonden van word of het aantrekkelijk vind. Dus waarom vermelden? Geen toegevoegde waarde. Daarom mijn advies; niet vermelden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Als die man er leuk uitziet, een goede baan heeft, sociaal is en intelligent, zou ik daar helemaal geen problemen mee hebben. Ik heb liever dat hij eerlijk is.
De ene maagd van 30+ is de andere niet heh
Dan is het waarschijnlijk niet de vrouw voor hemquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
Geen problemen mee hebben is wat anders dan het aantrekkelijk vinden. Het vertellen dat je nog maagd bent heeft geen enkele toegevoegde waarde. Het kan (zoals bij jou) zo zijn dat de vrouw in kwestie er geen problemen mee heeft MAAR de andere optie is dat ze het wél erg vind! Maar het is nooit zo, dat een vrouw er opgewonden van word of het aantrekkelijk vind. Dus waarom vermelden? Geen toegevoegde waarde. Daarom mijn advies; niet vermelden.
Echte maagden in de junglequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef vencodark het volgende:
Uit dit soort programma's is er vaak wel 1 die ineens ergens anders opduikt enzo.
Je vergeet te zeggen om geen handshake te geven na een date, maar 3 kusjes op de wangen op z'n minst.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
/\ dit...
En
@alex
Jij bent (zoals ik ook in de show zag) goed bezig en de goede kant op aan t gaan, jij komt er wel, kwestie van tijd... En over die zonnebank, meeste zonnebanken tegenwoordig hebben ventilator/airco waardoor het niet warm is! Met een lichte huid moet je ook zeker niet vaak en zeker niet een hoge stand gaan, maar een licht tintje doet veel. Als je straks ook wat spier masse hebt, komt dat ook beter uit met een tintje (is ook de reden waarom bodybuilders overdreven veel bruiningscreme opdoen, omdat spieren met donkere huid beter uitkomen)
Edit:
Bro-tip, volgende x op date als je over salsa begint en de meid zegt dans is een stukje, vraag haar gelijk om mee te doen, dan doe je gelijk een dansje met der en score je flirt pointzzzzzz
@marcel
Ik geloof best dat je mentaal/psychologisch op het moment wat problemen hebt en alles en dat is vervelend. Dat moet idd ook opgelost worden, maar waarom niet gelijkertijd met afvallen? Waarom zou je daarvoor eerst mentaal/psychologische zaken op moeten lossen? Voor sport heb je je hersenen niet nodig. Sterker nog, misschien kan sport op een gegeven moment wel een leuke afleiding worden?
Het is moeilijk, dat zou ik niet ontkennen, maar je moet er voor gaan. Precies zoals in de qoute hierboven gezegd werd. Je hebt op dit moment de instelling van ''ik wil het wel maar wil er geen moeite voor doen'' en dat is niet goed... En waarom wil je precies je conditie verbeteren? Gewichts verlies bied je veel meer voordelen (qua uiterlijk en qua gezondheid) en je zult verbaast zijn over hoe snel je resultaten behaalt! (Elke maand vliegen kilo's eraf!!!)
Kijk sommige mensen zijn van zichzelf heel lelijk en kunnen hier ondanks ze alles proberen, niks aan veranderen, dat is triest. Maar jij bent dat niet, jij hebt alleen overgewicht en moet jezelf iets beter verzorgen, maar heel lelijk ben je niet, jij hebt dus het lot in je eigen handen!
En waarom er door mij (en ook andere) zo veel op je uiterlijk gewezen word, is omdat in deze maatschappij uiterlijk heel belangrijk is. We zijn nou eenmaal zo oppervlakkig (mannen EN vrouwen). Als jij je uiterlijk niet wil verbeteren, dat is prima, maar dan moet je ook accepteren dat daardoor de kans op een vriendin/sex veeeel kleiner, tot wellicht nihil word. Het is maar net wat je wil...
Ik lag ook uiteindelijk onder een zonnebank met build-in airco + muziek maar ik vond het niet bepaald verfrissend, ik ga wel eens in de zon zitten gewoon buiten en dan zie je die avond er nog wat van maar dan is het gelijk al de volgende dag weer weg dat kleurtje dus eerlijk gezegt vind ik het nogal overdreven om perse voor het uitgaan in de zon te gaan zitten.. Bovendien ben ik dagelijks en in het weekend over dag bezig met van alles maar ik waardeer je tip.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
/\ dit...
En
@alex
Edit:
Bro-tip, volgende x op date als je over salsa begint en de meid zegt dans is een stukje, vraag haar gelijk om mee te doen, dan doe je gelijk een dansje met der en score je flirt pointzzzzzz
Dat komt wel goed gozer ;-)quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het enige wat jij moet doen is een paar kilo afvallen en proberen iets spontaner en zelfverzekerder over te komen. Dan komt het echt wel goed
quote:
Ik ben het hier mee eens dat we tips en advies moeten krijgen over bepaalde dingen maar het valt me ook op dat sommige mensen het iets meer met respect moeten vertellen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jouw advies dat je niet voortellen dat je nog maagd bent slaat dan weer nergens op. En ook die tip van de zonnebank voor Alex slaat nergens op. Dát ziet er gewoon prima uit.
Ik ben daar persoonlijk ook niet op de hoogte van maar ik heb zoo'n mijn vermoeden dat die weer met seizoen 2 weer mee doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:09 schreef Broodboor het volgende:
Was deze week nou het laatste deel? Wat is er dan gebeurt met de Joost en die Surinaamse? Die kwamen en verdwenen tegelijk weer. Dat christelijke stel voegde ook niets toe
Ik denk dat je eerder kans op iemand die je op straat tegen komt en maagd is en die eventueel een relatie met je wilt dan dat je voor Avithall gaat want die heeft zo veel facebook vriendjes ineens ;-)quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef artm het volgende:
Voor iedereen die Avithal wat wil vragen:
http://ask.fm/Avithall
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
GOEDADVIES weet het wel allemaal mooi te vertellen zeg
irritante poster
Misschien is die user Ewout wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
GOEDADVIES weet het wel allemaal mooi te vertellen zeg
irritante poster
dat zou wel epic zijn, dan moet er echt een IHHNNG-fok-meet komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Misschien is die user Ewout wel.
Als jij nou ook op die fok meeting komt dan kan je ons gelijk advies geven ;-)quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef GOEDADVIES het volgende:
@ alex
De reden waarom ik het gewoon keihard zei is omdat dit soort mensen vaak gewoon met de neus op de feiten gedrukt moeten worden en een schop onder de kont nodig hebben. Het is dat soort mensen al heel vaak op een vriendelijke/politiek correcte manier vertelt, maar dat werkt niet. Ze luisteren gewoon niet en willen de feiten niet onder ogen zien. Dan komen ze met smoesjes en als je daar in mee gaat, geloven ze hun eigen smoesjes/zelf medelijden en doen ze alsnog niks... En op lange termijn maken ze zichzelf alleen maar ongelukkiger...
Dit is iets wat veel mensen met overgewicht doen (smoesjes verzinnen/zelfmedelijde etc.). Ze willen wel afvallen, maar willen niet het werk doen wat er voor nodig is. Dat is ook de reden waarom ik absoluut geen medelijden heb met mensen die te dik zijn. Het feit dat je dik bent heb je uiteindelijk (meestal) zelf veroorzaakt en je kan er heel simpel zelf ook weer vanaf komen. Door gewoon hard te werken, simpel... Dikke mensen praten zichzelf bullshit aan dat het een verslaving is, dat ze er mentaal nog niet klaar voor zijn etc. Terwijl de keiharde waarheid is dat iedereen kan afvallen zolang je maar genoeg voor inzet... Je ziet heel vaak bij van die afval shows (op MTV, RTL etc.) dat die dikke mensen altijd met smoesjes komen, de personal trainers moeten ze dan even flink op hun plek zetten, ze gaan meestal huilen, kotsen, aanstellen en zeggen dat het ze niet lukt etc. Maar uiteindelijk lukt het ze... Omdat IEDEREEN kan afvallen...
P.S het klinkt alsof je goede progressie aan t maken bent, goed zo man, ga zo door!
Ik ook. En blijkbaar de deelnemers ook, dus wat is het nut ervan?quote:
Lol @ boze chick die op der plek gezet is... Veel hier zijn het eens en weten dat wat ik zeg waar is, bewijs mij ongelijk dan? Het is misschien betweterig, maar je kan niet ontkennen dat het waar is wat ik zeg. En geen anoniem account, want heb nooit eerder op fok gezeten en heb ook geen behoeften aan om actief op dit forum te zijn/blijven...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en jij bent zeker perfect![]()
en hebt meteen een account aangemaakt om lekker anoniem betweterig over te komen want ja het is allemaal zoooo simpel.
Ik vind je irritant.
had lekker weg geblevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
Lol @ boze chick die op der plek gezet is... Veel hier zijn het eens en weten dat wat ik zeg waar is, bewijs mij ongelijk dan? Het is misschien betweterig, maar je kan niet ontkennen dat het waar is wat ik zeg. En geen anoniem account, want heb nooit eerder op fok gezeten en heb ook geen behoeften aan om actief op dit forum te zijn/blijven...
En nee, ik ben niet perfect, heb me ook kapot moeten werken om uiteindelijk chicks te krijgen... Ik ben alleen nooit dik geweest, ik heb het tegenovergestelde probleem gehad. Ik was vroeger skinny, en zeker met mijn lengte (1,87) valt dat natuurlijk extra op. En zoals iedereen weet, aankomen is moeilijker dan afvallen... Ik at me kapot en trainde om aan te komen... Niks hielp... Ik ben me gaan verdiepen in fitness, voeding etc. Heb me scheel gekocht aan supplementen, 5 dagen in de week kapot getraind en elke 3 uur gezond eten met veel proteine. Heeft me heel veel tijd en geld gekost. Maar uiteindelijk heb ik nu naar 2/3 jaar trainen een perfect lichaam. 85KG spier met 8% vet... Iedereen kan het perfecte lichaam krijgen wat hij wil. Je moet gewoon hard werken zo simpel is het...
P.S het draait nu niet om mij....
En precies wat drommeldaris zei, daarom zijn ze nog maagd. Ze willen geen tips volgen maar liever op dezelfde manier als nu doorgaan (wat ze al jaren doen) en denken zo een vrouw te scoren, wat dus duidelijk niet werkt, na al die jaren zouden ze dat moeten inzien...quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik ook. En blijkbaar de deelnemers ook, dus wat is het nut ervan?
PM ze gewoon met je goede adviezen of schrijf een boek.
Ja maar gast, dat is nu duidelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
En precies wat drommeldaris zei, daarom zijn ze nog maagd. Ze willen geen tips volgen maar liever op dezelfde manier als nu doorgaan (wat ze al jaren doen) en denken zo een vrouw te scoren, wat dus duidelijk niet werkt, na al die jaren zouden ze dat moeten inzien...
(Dit geld overigens niet voor Alex)
Ik was niet eens van plan om een move te maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder kans op iemand die je op straat tegen komt en maagd is en die eventueel een relatie met je wilt dan dat je voor Avithall gaat want die heeft zo veel facebook vriendjes ineens ;-)
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
En precies wat drommeldaris zei, daarom zijn ze nog maagd. Ze willen geen tips volgen maar liever op dezelfde manier als nu doorgaan (wat ze al jaren doen) en denken zo een vrouw te scoren, wat dus duidelijk niet werkt, na al die jaren zouden ze dat moeten inzien...
(Dit geld overigens niet voor Alex)
U mad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had lekker weg geblevenje voegt niks toe. behalve open deuren die je in loopt te trappen en het onderschatten hoe moeilijk bepaalde dingen voor mensen kunnen zijn. Vaak zit er meer achter dan even afvallen, of even afkicken of even dit of dat
en voor de rest interesseer je me echt geen hol dus nee het gaat niet om jou maar rot aub een eind op met je "goede" advies of wacht goed advies
Grappig dat je dit even uit je glazenbol hebt getoverd en opeens mijn leven weet. Ik heb in mijn jonge leventje meer meegemaakt dan de meeste. Ik heb een vriend op jonge leeftijd voor de trein zien springen, de moeder van mn vriendin zien overlijden, onschuldig vast gezeten enz enz... Tegenslagen zijn geen excuus, maar moeten een motivatie worden!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]echt meer heb ik er niet op te zeggen
jij hebt nog nooit met echte (en met name psychische) tegenslagen te kampen gehad dat is wel duidelijk. Well. good for you maar in het echte leven zijn sommige dingen niet zo simpel
jij hebt volgens mij ook overgewicht aan je duimquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
Grappig dat je dit even uit je glazenbol hebt getoverd en opeens mijn leven weet. Ik heb in mijn jonge leventje meer meegemaakt dan de meeste. Ik heb een vriend op jonge leeftijd voor de trein zien springen, de moeder van mn vriendin zien overlijden, onschuldig vast gezeten enz enz... Tegenslagen zijn geen excuus, maar moeten een motivatie worden!!!
Alles zit tussen je oren! Tsjakka!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef GOEDADVIES het volgende:
Tegenslagen zijn geen excuus, maar moeten een motivatie worden!!!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij ook overgewicht aan je duimmaar hey lekker anoniem de held uithangen op een forum dus je kan iedereen van alles wijsmaken.
Nou je bent echt fantastisch! werkelijk waar een held! en dit is een topic vol met losers waar jij dus verder niks te zoeken hebt , dus doe iedereen een plezier en ga ergens anders verder de held zijn en laat ons lekker losers zijn
en nu ga ik mn bed in
Heb niemand voor gek verklaart, heb alleen gezegd; ''bewijs me ongelijk'' want wat ik heb gezegd zijn min of meer feiten...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is iedereen gek die het niet met je eens is?
Sorry, ik vergat dequote:
Klopt, komt ook een portie geluk/right place right time bij... Maaaar, je hebt het voor 80% of meer zelf in de hand...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat desmilie.
Je hebt in de basis wel een punt; als je iets wilt bereiken moet je er iets voor doen. Maar gelukkig worden, miljonair worden, gezond blijven, onbeperkt 'meids' scoren, whatever, is niet altijd uitsluitend een kwestie van wilskracht, toch?
Zeg Marcel, ik besloot om je maar te quoten zodat je dit sowieso ziet, maar ik moest van mijn broer zeggen dat hij jou het tofste van het programma vindt! We zouden het heel leuk vinden om je in seizoen 2 te zien, maar laat je niet uitbuitenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |