Je bent blijkbaar niet op de hoogte hoe een openbaar forum werkt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef GOEDADVIES het volgende:
die post was vooral bedoelt voor de kandidaten, om ze eens GOED advies te geven... Jullie hoeven het veder niet te lezen toch?
Nigger pls, wat een kutadviesquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet op de hoogte hoe een openbaar forum werkt.
Als je iets plaats gaan mensen dat lezen.
Zeker als je pretendeert de wijsheid in pacht te hebben.
Tot zover mijn GOEDE advies aan jou.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef GOEDADVIES het volgende:
Qua kapsel, dat kan echt niet. Het is een beetje sukkelige/nerdig Balkenende kapsel. Pak wat gel, ..
Okee.quote:
Was niet voor jou bedoelt maar voor degene die erom gingen jankenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil voor het lezen dan ook mijn oprechte excuses aan u aanbieden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
hier advies voor jou:
suck my dick
Nee daar regel je maar wat meids voor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef GOEDADVIES het volgende:
@helouf
hier advies voor jou:
suck my dick
Inderdaad zeg, totaal overtuigd van zijn eigen visie en owee als je er anders over denkt, want dan ben je natuurlijk teveel aan het "knuffelen".quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond mezelf al wat opdringerig, maar jij kan er helemaal wat van
Wat heb jij toch met zonnebankjes? Vind je dat zelf niet een beetje gay?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef GOEDADVIES het volgende:
die post was vooral bedoelt voor de kandidaten, om ze eens GOED advies te geven... Jullie hoeven het veder niet te lezen toch?
Het is Michael van Barbie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef N00dles het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met zonnebankjes? Vind je dat zelf niet een beetje gay?
Oh dan vind ik zijn beheersing van de Nederlandse taal nog wel meevallen.quote:
Die heeft gewoon de ontknaapingsservice laten komen. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:49 schreef N00dles het volgende:
Ik ben zelfs al zover dat ik meer respect begin te krijgen voor Barbie-Michael dan voor IHHNNG-Michael.
Oh dat echt sowieso. IHHNNG-Michael is echt een kneus eerste klas.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:49 schreef N00dles het volgende:
Ik ben zelfs al zover dat ik meer respect begin te krijgen voor Barbie-Michael dan voor IHHNNG-Michael.
Helemaal mee eens en mijn post over ''knuffelen'' enzo was ook niet voor mensen zoals jou bedoelt, die WEL goed advies geven... Maar klopt over dat ze verslonzen, mensen zoals dit hebben een trap onder de reet nodig en genoeg motivatie/wilskracht... Soms helpt het als ze na hun transformatie een vriendin krijgen, dan blijven ze in shape voor haar... Maar voor Jasper en Alex is opzich wel hoop, die zijn bereid te veranderen en werken er hard aan (geen disrespect naar Marcel, jij doet ook je best, maar ik vind dat je gewoon meer moet sporten en geen smoesjes verzinnen want voor jou is het meeste werk aan de winkel)quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:51 schreef BoefB2 het volgende:
@Goedadvies,
Ook jij zegt het nu (over Marcel's baard/snor enz) ook ik zei dat in het vorige topic.. dat het er niet fris uit ziet, waar Marcel niet op gereageerd hebt. Ik wil niet lelijk doen, alleen tip geven. Hier word hij alleen maar sterker van,..
Het belangrijkste is inderdaad afvallen.
Alleen het probleem wat je veel ziet is dat sommige mensen hulp krijgen (ze knappen op, kapper, nettere kleding etc etc )
En na een tijd verslonzen ze helemaal weer, doen ze niets meer met hun uiterlijk.....! Jammer want ze proberen het wel..
Well, why don't you?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef jugler het volgende:
Wel cute dat er mensen zijn die denken dat ik ongevraagd advies of "tips" over m'n haar ter harte neem
Prima, dan doe je dat toch lekker niet? Dan laat je je haar toch lekker zo? Alleen grote kans dat je dan wel maagd/single tot je 50ste blijft en je nog steeds die vrouw van je dromen blijft aanbidden terwijl ze met je beste vriend neukt... Uiteindelijk is het jou probleem, niet de mijne... Ik probeer je alleen op een realistische en werkende manier te helpen pik...quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef jugler het volgende:
Wel cute dat er mensen zijn die denken dat ik ongevraagd advies of "tips" over m'n haar ter harte neem
Zal vast allemaal (min of meer) goed bedoeld zijn, maar aan ongevraagd advies heb ik geen boodschap. Als ik iets als een probleem ervaar dan zoek ik er wel een oplossing voorquote:
Ongevraagd? Je doet mee aan een programma waar je aangeeft dat je het zo vervelend vind dat je maagd bent en het wil maar niet lukken. Je vrienden komen met belachelijke oplossingen waar je aan mee werkt, ze raden je zelfs NIET af een gedicht voor te lezen... En die oplossingen werken niet, toch? Luister dan is naar iemand die WÉL weet hoe het moet... En als je daar niet naar wil luisteren, prima... Maar dan moet je ook niet gaan zitten huilen dat je maagd bent of dat het meisje van je dromen geneukt word door je beste vriend...quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:04 schreef jugler het volgende:
[..]
Zal vast allemaal (min of meer) goed bedoeld zijn, maar aan ongevraagd advies heb ik geen boodschap. Als ik iets als een probleem ervaar dan zoek ik er wel een oplossing voor
Weet je wel hoe arrogant het is om iemand helemaal uit te gaan leggen hoe die z'n leven moet leiden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:03 schreef GOEDADVIES het volgende:
[..]
Prima, dan doe je dat toch lekker niet? Dan laat je je haar toch lekker zo? Alleen grote kans dat je dan wel maagd/single tot je 50ste blijft en je nog steeds die vrouw van je dromen blijft aanbidden terwijl ze met je beste vriend neukt... Uiteindelijk is het jou probleem, niet de mijne... Ik probeer je alleen op een realistische en werkende manier te helpen pik...
P.S advies is van iemand die WÉL weet hoe je vrouwen moet regelen, misschien handig om er naar te luisteren... En zeker wat betreft je haar, daar is hier door meerdere al iets over gezegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |