abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:32:03 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128266363
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef GOEDADVIES het volgende:
die post was vooral bedoelt voor de kandidaten, om ze eens GOED advies te geven... Jullie hoeven het veder niet te lezen toch?
Je bent blijkbaar niet op de hoogte hoe een openbaar forum werkt.
Als je iets plaats gaan mensen dat lezen.
Zeker als je pretendeert de wijsheid in pacht te hebben.

Tot zover mijn GOEDE advies aan jou.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128266395
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar niet op de hoogte hoe een openbaar forum werkt.
Als je iets plaats gaan mensen dat lezen.
Zeker als je pretendeert de wijsheid in pacht te hebben.

Tot zover mijn GOEDE advies aan jou.
Nigger pls, wat een kutadvies :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_128266445
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef GOEDADVIES het volgende:
Qua kapsel, dat kan echt niet. Het is een beetje sukkelige/nerdig Balkenende kapsel. Pak wat gel, ..
:D
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:35:29 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128266450
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nigger pls, wat een kutadvies :')
Okee.
C'est la vie
pi_128266520
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik wil voor het lezen dan ook mijn oprechte excuses aan u aanbieden.
Was niet voor jou bedoelt maar voor degene die erom gingen janken
pi_128266524
@helouf

hier advies voor jou:
suck my dick
pi_128266531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

hier advies voor jou:
suck my dick
:')
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:41:36 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128266544
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef GOEDADVIES het volgende:
@helouf

hier advies voor jou:
suck my dick
Nee daar regel je maar wat meids voor.
C'est la vie
pi_128266562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond mezelf al wat opdringerig, maar jij kan er helemaal wat van :')
Inderdaad zeg, totaal overtuigd van zijn eigen visie en owee als je er anders over denkt, want dan ben je natuurlijk teveel aan het "knuffelen".
pi_128266594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef GOEDADVIES het volgende:
die post was vooral bedoelt voor de kandidaten, om ze eens GOED advies te geven... Jullie hoeven het veder niet te lezen toch?
Wat heb jij toch met zonnebankjes? Vind je dat zelf niet een beetje gay?
pi_128266612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef N00dles het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met zonnebankjes? Vind je dat zelf niet een beetje gay?
Het is Michael van Barbie.
Koel en donker bewaren
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:47:37 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128266626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is Michael van Barbie.
Oh dan vind ik zijn beheersing van de Nederlandse taal nog wel meevallen.
C'est la vie
pi_128266647
Ik ben zelfs al zover dat ik meer respect begin te krijgen voor Barbie-Michael dan voor IHHNNG-Michael.
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:50:32 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128266663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:49 schreef N00dles het volgende:
Ik ben zelfs al zover dat ik meer respect begin te krijgen voor Barbie-Michael dan voor IHHNNG-Michael.
Die heeft gewoon de ontknaapingsservice laten komen. Ben ik heilig van overtuigd.
C'est la vie
pi_128266678
@Goedadvies,
Ook jij zegt het nu (over Marcel's baard/snor enz) ook ik zei dat in het vorige topic.. dat het er niet fris uit ziet, waar Marcel niet op gereageerd hebt. Ik wil niet lelijk doen, alleen tip geven. Hier word hij alleen maar sterker van,..
Het belangrijkste is inderdaad afvallen.

Alleen het probleem wat je veel ziet is dat sommige mensen hulp krijgen (ze knappen op, kapper, nettere kleding etc etc )
En na een tijd verslonzen ze helemaal weer, doen ze niets meer met hun uiterlijk.....! Jammer want ze proberen het wel..
pi_128266681
Whatever maine ik ben enige die deze boys echt probeert te helpen en garandeert dat het werkt... Jullie bullshit werkt niet, klaar... Heb zoveel mensen op deze manier chicks weten te bezorgen... Wil je ontkennen dat chicks uiterlijk niet belangrijk vinden?

Marcel is 30 man hij moet aan de slag, al die ''blijf jezelf'' shit heeft duidelijk niet gewerkt en gaat ook zeker niet werken..

En betreft zonnebank, ik bedoel ZEKER niet die barbie/micheal shit... Ik zeg ook, LICHTE tint, don't overdo it... Ziet er een stuk gezonder/beter uit dan een witte nerd, of is dat ook bullshit volgens jullie? En ja het is misschien wel wat gay (zonnebank), maar het heeft gewoon een groot positief effect op de dames...
pi_128266686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:49 schreef N00dles het volgende:
Oh dat echt sowieso. IHHNNG-Michael is echt een kneus eerste klas.
Koel en donker bewaren
pi_128266728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:51 schreef BoefB2 het volgende:
@Goedadvies,
Ook jij zegt het nu (over Marcel's baard/snor enz) ook ik zei dat in het vorige topic.. dat het er niet fris uit ziet, waar Marcel niet op gereageerd hebt. Ik wil niet lelijk doen, alleen tip geven. Hier word hij alleen maar sterker van,..
Het belangrijkste is inderdaad afvallen.

Alleen het probleem wat je veel ziet is dat sommige mensen hulp krijgen (ze knappen op, kapper, nettere kleding etc etc )
En na een tijd verslonzen ze helemaal weer, doen ze niets meer met hun uiterlijk.....! Jammer want ze proberen het wel..
Helemaal mee eens en mijn post over ''knuffelen'' enzo was ook niet voor mensen zoals jou bedoelt, die WEL goed advies geven... Maar klopt over dat ze verslonzen, mensen zoals dit hebben een trap onder de reet nodig en genoeg motivatie/wilskracht... Soms helpt het als ze na hun transformatie een vriendin krijgen, dan blijven ze in shape voor haar... Maar voor Jasper en Alex is opzich wel hoop, die zijn bereid te veranderen en werken er hard aan (geen disrespect naar Marcel, jij doet ook je best, maar ik vind dat je gewoon meer moet sporten en geen smoesjes verzinnen want voor jou is het meeste werk aan de winkel)
pi_128266770
Wel cute dat er mensen zijn die denken dat ik ongevraagd advies of "tips" over m'n haar ter harte neem :')

[add]
Bedoel het trouwens niet lullig, maar de mening, zowel positief als negatief, van le random person scoort extreem laag op mijn waardeschaal.
pi_128266798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef jugler het volgende:
Wel cute dat er mensen zijn die denken dat ik ongevraagd advies of "tips" over m'n haar ter harte neem :')
Well, why don't you?
pi_128266820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef jugler het volgende:
Prima, dan doe je dat toch lekker niet? Dan laat je je haar toch lekker zo? Alleen grote kans dat je dan wel maagd/single tot je 50ste blijft en je nog steeds die vrouw van je dromen blijft aanbidden terwijl ze met je beste vriend neukt... Uiteindelijk is het jou probleem, niet de mijne... Ik probeer je alleen op een realistische en werkende manier te helpen pik...

P.S advies is van iemand die WÉL weet hoe je vrouwen moet regelen, misschien handig om er naar te luisteren... En zeker wat betreft je haar, daar is hier door meerdere al iets over gezegd...
pi_128266838
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:01 schreef N00dles het volgende:

[..]

Well, why don't you?
Zal vast allemaal (min of meer) goed bedoeld zijn, maar aan ongevraagd advies heb ik geen boodschap. Als ik iets als een probleem ervaar dan zoek ik er wel een oplossing voor :)
  One tough cookie woensdag 26 juni 2013 @ 02:05:11 #48
169210 liesje1979
pi_128266847
Niks mis met een grote man, beter dan iets dunnigs, En Den Haag. _O_
pi_128266867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:04 schreef jugler het volgende:

[..]

Zal vast allemaal (min of meer) goed bedoeld zijn, maar aan ongevraagd advies heb ik geen boodschap. Als ik iets als een probleem ervaar dan zoek ik er wel een oplossing voor :)
Ongevraagd? Je doet mee aan een programma waar je aangeeft dat je het zo vervelend vind dat je maagd bent en het wil maar niet lukken. Je vrienden komen met belachelijke oplossingen waar je aan mee werkt, ze raden je zelfs NIET af een gedicht voor te lezen... En die oplossingen werken niet, toch? Luister dan is naar iemand die WÉL weet hoe het moet... En als je daar niet naar wil luisteren, prima... Maar dan moet je ook niet gaan zitten huilen dat je maagd bent of dat het meisje van je dromen geneukt word door je beste vriend...

Misschien hard, maar zo simpel is het wel...
pi_128266869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:03 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Prima, dan doe je dat toch lekker niet? Dan laat je je haar toch lekker zo? Alleen grote kans dat je dan wel maagd/single tot je 50ste blijft en je nog steeds die vrouw van je dromen blijft aanbidden terwijl ze met je beste vriend neukt... Uiteindelijk is het jou probleem, niet de mijne... Ik probeer je alleen op een realistische en werkende manier te helpen pik...

P.S advies is van iemand die WÉL weet hoe je vrouwen moet regelen, misschien handig om er naar te luisteren... En zeker wat betreft je haar, daar is hier door meerdere al iets over gezegd...
Weet je wel hoe arrogant het is om iemand helemaal uit te gaan leggen hoe die z'n leven moet leiden?
Ik snap wel dat je 't goed bedoeld hebt. Laat ik zeggen dat ik je bedank en het ter kennisgeving aanneem.

Mijn grootste klacht over het programma en mijn deelname: dat ze NIET duidelijk hebben gemaakt dat 't hele maagd zijn voor mij een non-issue is en geen noemenswaardig effect op mijn omgang met vrouwen of zelfvertrouwen heeft (mijns inziens).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')