abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128305226
@ alex

De reden waarom ik het gewoon keihard zei is omdat dit soort mensen vaak gewoon met de neus op de feiten gedrukt moeten worden en een schop onder de kont nodig hebben. Het is dat soort mensen al heel vaak op een vriendelijke/politiek correcte manier vertelt, maar dat werkt niet. Ze luisteren gewoon niet en willen de feiten niet onder ogen zien. Dan komen ze met smoesjes en als je daar in mee gaat, geloven ze hun eigen smoesjes/zelf medelijden en doen ze alsnog niks... En op lange termijn maken ze zichzelf alleen maar ongelukkiger...

Dit is iets wat veel mensen met overgewicht doen (smoesjes verzinnen/zelfmedelijde etc.). Ze willen wel afvallen, maar willen niet het werk doen wat er voor nodig is. Dat is ook de reden waarom ik absoluut geen medelijden heb met mensen die te dik zijn. Het feit dat je dik bent heb je uiteindelijk (meestal) zelf veroorzaakt en je kan er heel simpel zelf ook weer vanaf komen. Door gewoon hard te werken, simpel... Dikke mensen praten zichzelf bullshit aan dat het een verslaving is, dat ze er mentaal nog niet klaar voor zijn etc. Terwijl de keiharde waarheid is dat iedereen kan afvallen zolang je maar genoeg voor inzet... Je ziet heel vaak bij van die afval shows (op MTV, RTL etc.) dat die dikke mensen altijd met smoesjes komen, de personal trainers moeten ze dan even flink op hun plek zetten, ze gaan meestal huilen, kotsen, aanstellen en zeggen dat het ze niet lukt etc. Maar uiteindelijk lukt het ze... Omdat IEDEREEN kan afvallen...

P.S het klinkt alsof je goede progressie aan t maken bent, goed zo man, ga zo door!
pi_128305395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef GOEDADVIES het volgende:
@ alex

De reden waarom ik het gewoon keihard zei is omdat dit soort mensen vaak gewoon met de neus op de feiten gedrukt moeten worden en een schop onder de kont nodig hebben. Het is dat soort mensen al heel vaak op een vriendelijke/politiek correcte manier vertelt, maar dat werkt niet. Ze luisteren gewoon niet en willen de feiten niet onder ogen zien. Dan komen ze met smoesjes en als je daar in mee gaat, geloven ze hun eigen smoesjes/zelf medelijden en doen ze alsnog niks... En op lange termijn maken ze zichzelf alleen maar ongelukkiger...

Dit is iets wat veel mensen met overgewicht doen (smoesjes verzinnen/zelfmedelijde etc.). Ze willen wel afvallen, maar willen niet het werk doen wat er voor nodig is. Dat is ook de reden waarom ik absoluut geen medelijden heb met mensen die te dik zijn. Het feit dat je dik bent heb je uiteindelijk (meestal) zelf veroorzaakt en je kan er heel simpel zelf ook weer vanaf komen. Door gewoon hard te werken, simpel... Dikke mensen praten zichzelf bullshit aan dat het een verslaving is, dat ze er mentaal nog niet klaar voor zijn etc. Terwijl de keiharde waarheid is dat iedereen kan afvallen zolang je maar genoeg voor inzet... Je ziet heel vaak bij van die afval shows (op MTV, RTL etc.) dat die dikke mensen altijd met smoesjes komen, de personal trainers moeten ze dan even flink op hun plek zetten, ze gaan meestal huilen, kotsen, aanstellen en zeggen dat het ze niet lukt etc. Maar uiteindelijk lukt het ze... Omdat IEDEREEN kan afvallen...

P.S het klinkt alsof je goede progressie aan t maken bent, goed zo man, ga zo door!
Als jij nou ook op die fok meeting komt dan kan je ons gelijk advies geven ;-)

Face to face :P
pi_128305396
en jij bent zeker perfect ^O^
en hebt meteen een account aangemaakt om lekker anoniem betweterig over te komen want ja het is allemaal zoooo simpel.

Ik vind je irritant.
pi_128305472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind je irritant.
Ik ook. En blijkbaar de deelnemers ook, dus wat is het nut ervan?
PM ze gewoon met je goede adviezen of schrijf een boek.
pi_128305774
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
en jij bent zeker perfect ^O^
en hebt meteen een account aangemaakt om lekker anoniem betweterig over te komen want ja het is allemaal zoooo simpel.

Ik vind je irritant.
Lol @ boze chick die op der plek gezet is... Veel hier zijn het eens en weten dat wat ik zeg waar is, bewijs mij ongelijk dan? Het is misschien betweterig, maar je kan niet ontkennen dat het waar is wat ik zeg. En geen anoniem account, want heb nooit eerder op fok gezeten en heb ook geen behoeften aan om actief op dit forum te zijn/blijven...

En nee, ik ben niet perfect, heb me ook kapot moeten werken om uiteindelijk chicks te krijgen... Ik ben alleen nooit dik geweest, ik heb het tegenovergestelde probleem gehad. Ik was vroeger skinny, en zeker met mijn lengte (1,87) valt dat natuurlijk extra op. En zoals iedereen weet, aankomen is moeilijker dan afvallen... Ik at me kapot en trainde om aan te komen... Niks hielp... Ik ben me gaan verdiepen in fitness, voeding etc. Heb me scheel gekocht aan supplementen, 5 dagen in de week kapot getraind en elke 3 uur gezond eten met veel proteine. Heeft me heel veel tijd en geld gekost. Maar uiteindelijk heb ik nu naar 2/3 jaar trainen een perfect lichaam. 85KG spier met 8% vet... Iedereen kan het perfecte lichaam krijgen wat hij wil. Je moet gewoon hard werken zo simpel is het...

P.S het draait nu niet om mij....
pi_128305960
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Lol @ boze chick die op der plek gezet is... Veel hier zijn het eens en weten dat wat ik zeg waar is, bewijs mij ongelijk dan? Het is misschien betweterig, maar je kan niet ontkennen dat het waar is wat ik zeg. En geen anoniem account, want heb nooit eerder op fok gezeten en heb ook geen behoeften aan om actief op dit forum te zijn/blijven...

En nee, ik ben niet perfect, heb me ook kapot moeten werken om uiteindelijk chicks te krijgen... Ik ben alleen nooit dik geweest, ik heb het tegenovergestelde probleem gehad. Ik was vroeger skinny, en zeker met mijn lengte (1,87) valt dat natuurlijk extra op. En zoals iedereen weet, aankomen is moeilijker dan afvallen... Ik at me kapot en trainde om aan te komen... Niks hielp... Ik ben me gaan verdiepen in fitness, voeding etc. Heb me scheel gekocht aan supplementen, 5 dagen in de week kapot getraind en elke 3 uur gezond eten met veel proteine. Heeft me heel veel tijd en geld gekost. Maar uiteindelijk heb ik nu naar 2/3 jaar trainen een perfect lichaam. 85KG spier met 8% vet... Iedereen kan het perfecte lichaam krijgen wat hij wil. Je moet gewoon hard werken zo simpel is het...

P.S het draait nu niet om mij....
had lekker weg gebleven ^O^ je voegt niks toe. behalve open deuren die je in loopt te trappen en het onderschatten hoe moeilijk bepaalde dingen voor mensen kunnen zijn. Vaak zit er meer achter dan even afvallen, of even afkicken of even dit of dat

en voor de rest interesseer je me echt geen hol dus nee het gaat niet om jou maar rot aub een eind op met je "goede" advies of wacht goed advies :')
pi_128305971
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik ook. En blijkbaar de deelnemers ook, dus wat is het nut ervan?
PM ze gewoon met je goede adviezen of schrijf een boek.
En precies wat drommeldaris zei, daarom zijn ze nog maagd. Ze willen geen tips volgen maar liever op dezelfde manier als nu doorgaan (wat ze al jaren doen) en denken zo een vrouw te scoren, wat dus duidelijk niet werkt, na al die jaren zouden ze dat moeten inzien...

(Dit geld overigens niet voor Alex)
pi_128306016
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

En precies wat drommeldaris zei, daarom zijn ze nog maagd. Ze willen geen tips volgen maar liever op dezelfde manier als nu doorgaan (wat ze al jaren doen) en denken zo een vrouw te scoren, wat dus duidelijk niet werkt, na al die jaren zouden ze dat moeten inzien...

Ja maar gast, dat is nu duidelijk.

Ik ben het met je eens dat ze wellicht meer resultaat boeken als de meesten een makeover ondergaan, maar als ze niet willen... dan niet.
Je kan doordrammen maar
het
heeft
geen
nut
.
pi_128306064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef IT-Alex het volgende:
[..]

Ik denk dat je eerder kans op iemand die je op straat tegen komt en maagd is en die eventueel een relatie met je wilt dan dat je voor Avithall gaat want die heeft zo veel facebook vriendjes ineens ;-)
Ik was niet eens van plan om een move te maken. :s)
pi_128306067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

:') echt meer heb ik er niet op te zeggen

jij hebt nog nooit met echte (en met name psychische) tegenslagen te kampen gehad dat is wel duidelijk. Well. good for you maar in het echte leven zijn sommige dingen niet zo simpel
pi_128306160
nouja whatever zonde van mn energie dit :+
pi_128306336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

had lekker weg gebleven ^O^ je voegt niks toe. behalve open deuren die je in loopt te trappen en het onderschatten hoe moeilijk bepaalde dingen voor mensen kunnen zijn. Vaak zit er meer achter dan even afvallen, of even afkicken of even dit of dat

en voor de rest interesseer je me echt geen hol dus nee het gaat niet om jou maar rot aub een eind op met je "goede" advies of wacht goed advies :')
U mad?

Bullshit dat er meer achter zit. De reden waarom ze in eerste instantie dik zijn etc zit vaak meer achter idd, psychologisch probleem vaak of verdriet/depressie, daar ben ik mee eens. Maar zoals ik zei IEDEREEN kan afvallen... PUNT. Geen smoesjes geen excuses, zo simpel is het.... Het enige wat NIET simpel is, is dat het hard werken is en tijd kost... Maar dat moet je er voor over hebben. Heb je dat er niet voor over? Prima, maar dan moet je ook niet huilen dat je te dik bent of dat vrouwen je niet aantrekkelijk vinden. Harde waarheid.

Overgewicht heb je zelf aan de hand en kan je wat aan doen, daar heb ik absoluut geen medelijden mee. Als je na een confrontatie met je overgewicht (past niet in achtbaan) een hotdog gaat zitten vreten, heb je geen recht op klagen... Dan zit je het zelf te veroorzaken...

Als ik nu mijn hand eraf hak en vervolgens ga zitten janken dat ik maar 1 hand heb, is het ook een kwestie van eigen schuld/dom en zou je geen medelijden hebben toch? Precies hetzelfde met dat eten...
pi_128306462
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:') echt meer heb ik er niet op te zeggen

jij hebt nog nooit met echte (en met name psychische) tegenslagen te kampen gehad dat is wel duidelijk. Well. good for you maar in het echte leven zijn sommige dingen niet zo simpel
Grappig dat je dit even uit je glazenbol hebt getoverd en opeens mijn leven weet. Ik heb in mijn jonge leventje meer meegemaakt dan de meeste. Ik heb een vriend op jonge leeftijd voor de trein zien springen, de moeder van mn vriendin zien overlijden, onschuldig vast gezeten enz enz... Tegenslagen zijn geen excuus, maar moeten een motivatie worden!!!
pi_128306582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

Grappig dat je dit even uit je glazenbol hebt getoverd en opeens mijn leven weet. Ik heb in mijn jonge leventje meer meegemaakt dan de meeste. Ik heb een vriend op jonge leeftijd voor de trein zien springen, de moeder van mn vriendin zien overlijden, onschuldig vast gezeten enz enz... Tegenslagen zijn geen excuus, maar moeten een motivatie worden!!!
jij hebt volgens mij ook overgewicht aan je duim ^O^ maar hey lekker anoniem de held uithangen op een forum dus je kan iedereen van alles wijsmaken.

Nou je bent echt fantastisch! werkelijk waar een held! en dit is een topic vol met losers waar jij dus verder niks te zoeken hebt , dus doe iedereen een plezier en ga ergens anders verder de held zijn en laat ons lekker losers zijn O+

en nu ga ik mn bed in :z
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 00:19:51 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128306612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef GOEDADVIES het volgende:
Tegenslagen zijn geen excuus, maar moeten een motivatie worden!!!
Alles zit tussen je oren! Tsjakka! ^O^
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_128306675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

jij hebt volgens mij ook overgewicht aan je duim ^O^ maar hey lekker anoniem de held uithangen op een forum dus je kan iedereen van alles wijsmaken.

Nou je bent echt fantastisch! werkelijk waar een held! en dit is een topic vol met losers waar jij dus verder niks te zoeken hebt , dus doe iedereen een plezier en ga ergens anders verder de held zijn en laat ons lekker losers zijn O+

en nu ga ik mn bed in :z
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:21:58 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128306687
@goedadvies. Niets mis met je mening even geven, maar om het tig keer te herhalen, dat heef natuurlijk bar weinig nut.
Want als 1 post niet helpt, dan helpen er 10 ook niet. Mensen moeten het zelf doen en zelf willen. Dan kan je nog zoveel goed (of slechte) adviezen geven en iemand een schop onder de reet willen geven or whatever. Maar niets van dat alles heeft zin als ze zelf tevreden zijn / er nog niet aan toe zijn / of wat dan ook.
pi_128306692
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Alles zit tussen je oren! Tsjakka! ^O^
/\PRECIES DIT!!!!!/\
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 00:22:10 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128306696
Waarom is iedereen gek die het niet met je eens is? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_128306733
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is iedereen gek die het niet met je eens is? :?
Heb niemand voor gek verklaart, heb alleen gezegd; ''bewijs me ongelijk'' want wat ik heb gezegd zijn min of meer feiten...
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 00:24:48 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128306782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef GOEDADVIES het volgende:

[..]

/\PRECIES DIT!!!!!/\
Sorry, ik vergat de :7 smilie.

Je hebt in de basis wel een punt; als je iets wilt bereiken moet je er iets voor doen. Maar gelukkig worden, miljonair worden, gezond blijven, onbeperkt 'meids' scoren, whatever, is niet altijd uitsluitend een kwestie van wilskracht, toch?
pi_128306895
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Sorry, ik vergat de :7 smilie.

Je hebt in de basis wel een punt; als je iets wilt bereiken moet je er iets voor doen. Maar gelukkig worden, miljonair worden, gezond blijven, onbeperkt 'meids' scoren, whatever, is niet altijd uitsluitend een kwestie van wilskracht, toch?
Klopt, komt ook een portie geluk/right place right time bij... Maaaar, je hebt het voor 80% of meer zelf in de hand...
pi_128306969
Heeft goedadvies zich nou eigenlijk speciaal aangemeld om dit te melden?
  † In Memoriam † donderdag 27 juni 2013 @ 00:33:16 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128307040
Vraagje uit belangstelling: Wat beweegt je trouwens om je hier te registreren uitsluitend om je 'hosseladviezen' met ons te delen?

Ben je een (gewetensvolle) medewerker aan het programma? :?
Of kom je zelf uit een diep dal, ken je proefondervindelijk de valkuilen en gun je de rest van de mensheid hetzelfde geluk als jezelf hebt weten te bereiken? :?
Of heb je een Gristelijke insteek, maar dat lijkt me niet, gezien je woordkeuze.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:34:41 #200
380380 MissesCrue
Kickstart my heart
pi_128307079
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef De-Dwerg het volgende:

[..]

juist, ik moet mij niet veranderen voor anderen, ik moet mij veranderen voor mijzelf.
ja ik be bezig met sport, nee ik focus mij niet op gewichts verlies, ik focus mij op condiitie training, gewichts verlies is een leuk extratje.
Zeg Marcel, ik besloot om je maar te quoten zodat je dit sowieso ziet, maar ik moest van mijn broer zeggen dat hij jou het tofste van het programma vindt! We zouden het heel leuk vinden om je in seizoen 2 te zien, maar laat je niet uitbuiten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')