Leuker dan Oh Oh Cherso (en al helemaal leuker dan Oh Oh Tirol) idd. Er zat veel meer een doel achter (dagjes organiseren en een bruiloft natuurlijk b.v.) en de omgeving was interessanter. Zo leuk dat ik erdoor echt een keer naar Vegas wil. Vreemd dat er zo weinig mensen naar leken te kijken. Echt een beetje een 'film-idee' heel die serie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al heeft ie het wel goed voor elkaar. Dat 'jokertjes ja-woord' is natuurlijk fantastisch. Ook natuurlijk redelijk gescrypt, maar ze doen mie fucking vette dingen allemaal en maken veel mee
Of het is gewoon angst om uit z'n comfort zone te komen. Maar goed, wij zijn geen psycholoog en Marcel moet zelf doen wat het beste voelt voor hem. Maar toch blijf ik me afvragen of het niet angst is om uit het vertrouwde te stappen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt... maar werkt het echt voor jou, ja?
Je omvang, uiterlijk, baard, lange haren, etc. daar voel jij je fijn bij, op-en-top gelukkig, niets meer aan doen 'dit ben ik en ik ben gelukkig, deal with it'?
Hangt ook van de huidskleur van de persoon af. Bij hele bleek persoon kan een subtiel tintje (en dan dat je eigenlijk niet ziet dat het door de zon/zonnebank komt) echt wel verschil maken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
Waarom moet iedereen maar meteen onder de zonnebank. Als je in de zomer vaak buiten komt krijg je vanzelf wel kleur en dat ziet er beter uit dan een zonnebankkleurtje.
Dan nog ... moet je ook weer bijhouden en elke week naar de zonnebank, zou ik niet doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef 2013 het volgende:
[..]
Hangt ook van de huidskleur van de persoon af. Bij hele bleek persoon kan een subtiel tintje (en dan dat je eigenlijk niet ziet dat het door de zon/zonnebank komt) echt wel verschil maken.
En de laatste jaren kun je in Nederland heel de zomer buiten staan, maar van dit kutweer word je eerder bleker dan bruiner.
Wijze woorden dit. Ik zal zelf alleen nooit echt tevreden kunnen zijn. Blijf altijd ambitie houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Tevreden zijn met jezelf is het belangrijkste wat er is. En dan bedoel ik niet "accepteren zoals je bent", maar echt tevreden!
En daar geef je idd heel goed aan waar precies het verschil ligtquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Tevreden zijn met jezelf is het belangrijkste wat er is. En dan bedoel ik niet "accepteren zoals je bent", maar echt tevreden!
Ambitie is goed. Als je een doel bereikt ben je gelukkiger en dat straal je uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wijze woorden dit. Ik zal zelf alleen nooit echt tevreden kunnen zijn. Blijf altijd ambitie houden.
Je kunt best tevreden zijn met wie of wat je hier en nu bent, zonder ambitie te verliezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wijze woorden dit. Ik zal zelf alleen nooit echt tevreden kunnen zijn. Blijf altijd ambitie houden.
Ohh, dat ben ik ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt best tevreden zijn met wie of wat je hier en nu bent, zonder ambitie te verliezen.
En als je zelf tevreden bent met hoe je bent / eruit ziet en je wil iemand die dat accepteert.. dan moet je ook accepteren dat de groep vrouwen waaruit je kan kiezen gewoon een stuk kleiner is.quote:
Of je bent niet tevreden, maar wilt er ook geen moeite voor doen. Dan geldt dit ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je zelf tevreden bent met hoe je bent / eruit ziet en je wil iemand die dat accepteert.. dan moet je ook accepteren dat de groep vrouwen waaruit je kan kiezen gewoon een stuk kleiner is.
Als je daar geen problemen mee hebt, dan lijkt het me ook niet dat je moet veranderen.
Yupquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of je bent niet tevreden, maar wilt er ook geen moeite voor doen. Dan geldt dit ook.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Voor onzekere mensen:
Van meidz in de reet neuqe voelje je eigen echt een fokking KONING. Daarna kun je de hele wereld aan!
Kijk eens in de OPquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Dale. het volgende:
Oh serieus? Dafuq!Die Marcel van het programma zit gewoon ook op FOK!.
Welke andere mensen van IkHebHetNogNooitGedaan zitten nog meer op FOK!? Kan iemand een lijstje geven?
Verder Marcal echt ff serieus advies wat al vaker moet gezegd zijn SCHEER JE. Die baard ziet niet uit, al die haren die overalbah bah. Als je nou een verzorgde baard had OK. Maar jou baard ziet er totaal niet verzorgd uit. Echt dat je dik bent vind OK maar die baard is echt het ergste naar mijn mening. Lijkt t niet eens op een baard maar meer op gewoon een grote dos schaamhaar
maar i.p.v. bij je schaamstreek op je gezicht.
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |