abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128259767

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:49:08 #2
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128259795
Goede TT!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128259805
En nog even zonder schroom m'n blije raceverslagje:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
MIJN HEMEL.... :%

"Ja, we gaan een estafette doen... wie doet er mee?"

"Ja... waarom ook niet... "

Dat heb ik geweten... :%
WAT EEN HEUVEL. Ze hadden wel gezegd dat er een heuvel in het parcours zat die om van te sterven was, maar dat hij zó erg zou zijn wist ik pas toen ik 'm beklom... ik ben echt meerdere malen doodgegaan... máár dat was waarschijnlijk ook omdat ik zo fucking lekker liep... en uiteindelijk heb ik dus de race gelopen in een recordtijd (PR PR PR PR PR!!!!!!! *O* ) van 30.53 op de 3.5EM, met een 5K tijd van 26.58 8-) 5.24min/km gemiddeld. Beetje tijd verloren óp de heuvel maar verder goed door kunnen rennen, zeker op het laatste stuk naar beneden...

Volgend jaar weer :9

Kaartje: http://www.endomondo.com/workouts/208075959/881511

En nu douchen en eten :9 hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja doei.
pi_128259835
En balen Semtex ;( -O-
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:50:37 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128259864
Zeg Mo |:( Doet es eff een leuke TT!

Goed gelopen heb je btw w/
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:51:03 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128259892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Quoi het volgende:
Zeg Mo |:( Doet es eff een leuke TT!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128259930
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef slacker_nl het volgende:
Een ieder die zegt dat je je 10 graden kouder moet kleden dan het is, of hoe die stomme regel ook is: je kan de boom in. Ik dacht, mooi weer, zonnetje schijnt, ik ga eens gek doen, kort/kort, zonnebril op. Nou, dat was letterlijk met de koude kermis thuiskomen. Lang/lang, want het is brrrrrrrr.
Ik heb tot nu toe altijd kort/kort gelopen, bij 30 graden en bij -3 graden :P. Als het zo koud is warm ik zelf na een tijdje vanzelf op, ik wandel niet tussendoor.
Misschien de komende winter wel longsleeve aanschaffen als dat beter voor je spieren ofzo is, afgelopen winter was ik pas net begonnen met hardlopen dus nog niet echt serieus.

Hoe lang kan dat duren voordat de PR's worden toegekend aan een workout bij Endomondo? Is nu al langer dan een uur geleden dat ik hem heb geupload en staat nog steeds mijn oude PR.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:52:12 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_128259959
Zat net te denken 'ik zal het wel doen' ;)

Semtex, wat balen van je baan :{

MoBlo wat een race! Goede heuvel ;)

Morgen maar eens zelf intervallen, alleen nog even geen idee wat voor intervallen ik zal doen :') (normaal laat ik dan aan de looptrainer over ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_128259988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
En nog even zonder schroom m'n blije raceverslagje:

[..]

1 seconde sneller dan mijn PR op de 5 km die ik vanavond heb gelopen :D
Goed bezig :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:53:36 #10
3011 E.T.
pi_128260035
Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:54:16 #11
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128260067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe altijd kort/kort gelopen, bij 30 graden en bij -3 graden :P. Als het zo koud is warm ik zelf na een tijdje vanzelf op, ik wandel niet tussendoor.
Misschien de komende winter wel longsleeve aanschaffen als dat beter voor je spieren ofzo is, afgelopen winter was ik pas net begonnen met hardlopen dus nog niet echt serieus.

Hoe lang kan dat duren voordat de PR's worden toegekend aan een workout bij Endomondo? Is nu al langer dan een uur geleden dat ik hem heb geupload en staat nog steeds mijn oude PR.
Nou, ik loop bijna standaard in lang/lang en bij uitzondering in kort/kort. En dat gaat nu nog meer lang/lang zijn (of lang/kort, dat was vandaag ook nog wel okish geweest).

Duurt niet zo heel lang, geduld is een schone zaak.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:56:31 #12
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_128260188
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ik liep vandaag kort-kort en later ...-kort.
Endomondo is de laatste dagen wat traag met bekers uitreiken lijkt wel.

Oh ja, 1300 km al dit jaar
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:00:36 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128260416
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef E.T. het volgende:
Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen :Y
oopssss.. als dat the case is zullen MoBlo en ik het hele jaar door in kort/kort moeten ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:01:06 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128260446
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Oh ja, 1300 km al dit jaar
^O^
op naar de 3000?
pi_128260502
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef FZN05 het volgende:

[..]

1 seconde sneller dan mijn PR op de 5 km die ik vanavond heb gelopen :D
Goed bezig :)
Ook met heuvels? :P Maar ook goed gedaan *O* nette tijd _O_
Ja doei.
pi_128260532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

oopssss.. als dat the case is zullen MoBlo en ik het hele jaar door in kort/kort moeten ;)
:') _O-

Mooi niet, maar het is hier hemelslief weer. Graadje of 20 en zonnetje vanavond nog. Was fijn O+
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:03:35 #17
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128260604
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef E.T. het volgende:
Hoax.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:04:34 #18
92409 Twinky
Little star.
pi_128260671
Okay okay. Was dus een slecht plan. Ik heb maar een stukje gedaan van Evy. Mijn knie vond het niet leuk. Ondanks de paracetamol deed het gewoon vreselijk zeer en ik moest gewoon niet meer verder. Heb nog wel even een stukje gesprint achter mijn hardloop/studeermaatje aan, en later ook voor de foto's

Eigenlijk was het toch heel leuk want het strand is top O+

En we hebben een heleboel toffe foto's gemaakt :D

vliegen en sprinten:

En heel tof dat ik op die foto's zag dat mijn hardlooplessen echt zin hebben, want ik zag hoe mooi ik schuin hing!

SPOILER
pi_128260721
In het zonnetje was het best warm, maar zodra de zon even weg was was het brrrr.
pi_128260753
Wow mooie foto's Twinky!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:08:40 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128260892
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Twinky het volgende:
Okay okay. Was dus een slecht plan. Ik heb maar een stukje gedaan van Evy. Mijn knie vond het niet leuk. Ondanks de paracetamol deed het gewoon vreselijk zeer en ik moest gewoon niet meer verder. Heb nog wel even een stukje gesprint achter mijn hardloop/studeermaatje aan, en later ook voor de foto's

[ afbeelding ]

vliegen en sprinten:
[ afbeelding ]

En heel tof dat ik op die foto's zag dat mijn hardlooplessen echt zin hebben, want ik zag hoe mooi ik schuin hing!

[ afbeelding ]

SPOILER
mooie foto's!
en ondanks dat je knie even niet mee wil doen, niet opgeven he?
Je bent al zo ver gekomen dus "keep it up"
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:13:01 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128261120
Twinky O+ Mooie foto's!!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:14:25 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128261198
Oh, de zee O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_128261385
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook met heuvels? :P Maar ook goed gedaan *O* nette tijd _O_
Tellen drempels ook? :P
pi_128261459
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Let's face it Swets, jij gaat die HM halen in een mooie tijd en zal daarna de complimenten hier in ontvangst kunnen nemen. Het is niet anders.
Dat gevoel lijkt me zó geweldig. Iets waar je 3-4 maanden strak en kei hard voor traint, nooit een dagje over hebt geslagen júist omdat je je doel zo wilt halen. En dan uiteindelijk je doel halen. Dát is waarom ik die HM in september wil gaan lopen
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Fok! jargon :P laat maar, ik heb het verkeerd begrepen, meende dat Gijsje altijd voor werkloze stond :') Kort gezegd: ik raak mijn baan kwijt.
Wat een kut nieuws :( Eruit gemoeten door 'tegenvallende resultaten' van het bedrijf waar je werkt, zoals zovelen van ons Nederlanders?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:24:03 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128261774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Levitas het volgende:

Wat een kut nieuws :( Eruit gemoeten door 'tegenvallende resultaten' van het bedrijf waar je werkt, zoals zovelen van ons Nederlanders?
Nee, gezeur :P Dit krijgt ook nog een staartje :P Heb 't sporten nu ook ff hard nodig als uitlaatklep.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_128262129
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') _O-

Mooi niet, maar het is hier hemelslief weer. Graadje of 20 en zonnetje vanavond nog. Was fijn O+
Hier was het ook heerlijk hoor. Er zijn hier alleen wat mensen met een wat aparte ervaring van temperatuur :)
pi_128262559
Was de állerlaatste bij vertrek 8-)

Maar had er stiekem nog best wel wat ingehaald. _O-
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:42:11 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128262768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
Was de állerlaatste bij vertrek 8-)
[ afbeelding ]

Maar had er stiekem nog best wel wat ingehaald. _O-
Mark 10:31 ;)
pi_128263446
Que?
Ja doei.
pi_128263476
Gut, 68m klimmen over 900 meter. Dat vind ik best wat.
Ja doei.
pi_128264759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mark 10:31 ;)
Iets met eersten, laatsten en de volgorde waarin ze aankomen, toch? ;)
pi_128265243
Oh, bijbelcitaat...
Ja doei.
pi_128265284
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, bijbelcitaat...
Ik denk het...
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:26:44 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128266274
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Iets met eersten, laatsten en de volgorde waarin ze aankomen, toch? ;)
:Y
  woensdag 26 juni 2013 @ 05:07:38 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128267618
ik kwam vandaag deze "herstel-regel" tegen.
Ik had er nog nooit van gehoord (of het niet willen horen) en het klinkt een beetje "te veel van goede qua herstel" maar Foster zal er goede ervaring mee gehad hebben om het zo te doen.

quote:
For each mile that you race, allow one day of recovery before returning to hard training or racing.

That means no speed workouts or racing for six days after a 10-K or 26 days after a marathon. The rule's originator was the late Jack Foster, the masters marathon world record holder (2:11:18) from 1974 to 1990. Foster wrote in his book, Tale of the Ancient Marathoner, "My method is roughly to have a day off racing for every mile I raced."

The Exception: If your race effort wasn't all-out, taking fewer recovery days is okay.
pi_128267729
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord (of het niet willen horen) en het klinkt een beetje "te veel van goede qua herstel" maar Foster zal er goede ervaring mee gehad hebben om het zo te doen.

[..]
Die heb ik volgens mij al wel vaker langs zien komen, dus je zal het wel niet willen horen ;). Of misschien dat ik hem ergens anders gezien heb. Maar het is niet dat je dan niet kan trainen he, alleen geen snelheidstraining en ander intensieve dingen. Ook alleen maar als je voluit bent gegaan, vind het eigenlijk best een goede regel. Misschien ook maar eens toepassen :).

Twinky, erg mooie foto's, vooral die zweeffoto! Erg tof! _O_ Wel uitkijken dat je je niet blesseerd he! Daarom wel goed dat je het niet hebt afgemaakt helemaal.

Oh ja, voor degene die nog een nieuwe GPS willen, er is vanavond/vannacht een giveaway van dcrainmaker. Hij geeft elke 3 uur spullen weg met een totale waarde van 5000 dollar. Ook internationaal mag iedereen meedoen :). Dus ga voor die suunto/610 :P.
http://www.dcrainmaker.co(...)ay-extravaganza.html
pi_128267746
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Twinky het volgende:

[ afbeelding ]

vliegen en sprinten:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Leuke foto's Twinky! Ook een mooi strand, daar ben ik drie weken geleden ook geweest vlak voor het skydiven. :P
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 07:25:01 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_128267969
Toffe foto's Twinky *O*

MoBlo, hoe gaat t met de blaren? Heb je de Kruidvat-tape geprobeerd?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128268209
Mooie foto's Twinky! O+

Semtex, dat is balen zeg. -O- Is het onverwacht of zag je het aan komen?
pi_128268333
Twinky, MoBlo: Super foto's ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128268704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Toffe foto's Twinky *O*

MoBlo, hoe gaat t met de blaren? Heb je de Kruidvat-tape geprobeerd?
Geen nieuwe blaren, maar m'n oude blaar is helemaal open en een beetje gaan ontsteken. Gisteren een blarenplijster eroverheen gedaan, maar die is gaan verschuiven waardoor ik nu op 't randje van de ontstoken ex-blaar een klein blaartje heb; máár dat komt dus door de verschoven plijster en niet door de schoen zelf; op m'n linkervoet géén blaar, ondanks een beetje compenseren omdat 't wel verdomd pijn deed tijdens 't rennen. Zondag (10K wedstrijd) blarenplijster vastzetten met kruidvattape 8-)
Ja doei.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:51:03 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128268893
quote:

[..]

Wat is de reden dat het je als teveel van het goede vindt?
pi_128268959
Hmm, kak.. Nou wordt vandaag die Garmin bezorgd.. en is er niemand thuis.. Dat wordt dus morgen de 2e bezorgpoging afwachten :(
pi_128269010
Nu het voetbalseizoen is afgelopen loop ik ook weer twee keer in de week hard. Maar dat is vooral om in conditie te blijven en ik richt me niet echt op tijden ofzo.

Wel heb ik laatste (drie weken geleden) mee gedaan aan een hardloopwedstrijd hier in de buurt over 5km. De tijd die ik toen liep was 19.32min.

Volgens mij is dat toch wel vrij aardig. Was wel helemaal naar de klote en had echt het gevoel dat ik doodging. Als ik alleen loop kom ik ook bij lange na niet aan die tijd trouwens.

Maar ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk interval te trainen, omdat dat voor voetballers het beste is. Dus paar honderd meter joggen, paar honderd meter versnellen. En dat steeds afwisselen op een afstand van 8-10 km.
pi_128269162
quote:

[..]

Hmm, ik heb 8 dagen na mijn HM al weer op hoger tempo dan dat gelopen. Maarja ik voelde me eigenlijk ook alweer prima een dag na de wedstrijd. Misschien toch niet voluit genoeg gegaan dan, maarja aan het eind kon ik ook echt niet meer harder..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:10:53 #47
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_128269294
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef Foca het volgende:
Nu het voetbalseizoen is afgelopen loop ik ook weer twee keer in de week hard. Maar dat is vooral om in conditie te blijven en ik richt me niet echt op tijden ofzo.

Wel heb ik laatste (drie weken geleden) mee gedaan aan een hardloopwedstrijd hier in de buurt over 5km. De tijd die ik toen liep was 19.32min.

Volgens mij is dat toch wel vrij aardig. Was wel helemaal naar de klote en had echt het gevoel dat ik doodging. Als ik alleen loop kom ik ook bij lange na niet aan die tijd trouwens.

Maar ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk interval te trainen, omdat dat voor voetballers het beste is. Dus paar honderd meter joggen, paar honderd meter versnellen. En dat steeds afwisselen op een afstand van 8-10 km.
Ah, een zomerloper. Voor het bijhouden van voetbalconditie hoef je niet langer dan een half uur te lopen gedurende de zomer en het doen van intervallen is het belangrijkst. Als je wil kan ik je tempo's aangeven waarop je het beste kan trainen (aangezien ik afgelopen donderdag 8 seconden sneller was op de 5 k, zijn de trainingstempo's hetzelfde.)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_128269515
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, een zomerloper. Voor het bijhouden van voetbalconditie hoef je niet langer dan een half uur te lopen gedurende de zomer en het doen van intervallen is het belangrijkst. Als je wil kan ik je tempo's aangeven waarop je het beste kan trainen (aangezien ik afgelopen donderdag 8 seconden sneller was op de 5 k, zijn de trainingstempo's hetzelfde.)
Tuurlijk wil ik dat. Tof!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:24:18 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128269598
Zo, ik kan vandaag wel weer een beetje denken aan hardlopen w/

Mogge c_/
pi_128269738
Mooi om die race verhalen langs te zien komen :)
Vanmiddag zelf maar weer eens een training plannen. Zag dat ik afgelopen maandag over de 100km dit jaar heen ben gegaan, goed gevoel.

Succes vandaag allemaal, met lopen, werken of wat er op de planning staat!
All management is Strategic Management.
pi_128269849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, kak.. Nou wordt vandaag die Garmin bezorgd.. en is er niemand thuis.. Dat wordt dus morgen de 2e bezorgpoging afwachten :(
Als de postbode maar niet zo stom doet als bij mij. Die bezorgt zonder toestemming mijn pakketje met een volleybal bij de buurman. Waarom doen ze dat nog? Het is geen 1985 meer. En dan is die buurman ook nog zo stom om het aan te nemen, terwijl hij altijd een hele week weg is. Dus nu is er zaterdag een bal bezorgd en door twee stommiteiten heb ik hem pas op z'n vroegst vrijdag.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:39:31 #52
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128269994
http://mijnpakket.postnl.nl -> accountje aanmaken -> kg code invoeren -> adres verified -> voordat je pakket aangeboden wordt kan je al zaken regelen (afleveren op alt adres, postkantoor, buren, ander tijdstip).
pi_128270012
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als de postbode maar niet zo stom doet als bij mij. Die bezorgt zonder toestemming mijn pakketje met een volleybal bij de buurman. Waarom doen ze dat nog? Het is geen 1985 meer. En dan is die buurman ook nog zo stom om het aan te nemen, terwijl hij altijd een hele week weg is. Dus nu is er zaterdag een bal bezorgd en door twee stommiteiten heb ik hem pas op z'n vroegst vrijdag.
Je moet expliciet vermelden als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd. Maar soms kan dat niet. Voor mij wordt ongeveer alles bij de buren geleverd, maar die zijn nooit langer dan een paar uur weg.
pi_128270017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef slacker_nl het volgende:
http://mijnpakket.postnl.nl -> accountje aanmaken -> kg code invoeren -> adres verified -> voordat je pakket aangeboden wordt kan je al zaken regelen (afleveren op alt adres, postkantoor, buren, ander tijdstip).
Veel te veel moeite. Een postbode moet gewoon niks bij buren afleveren.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:43:10 #55
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128270102
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het wel fijn, het is nu te laat voor je, maar in het vervolg kost het geen enkele moeite. En niet bij de buren afleveren, ja, eens. Ik weiger vaak dingen aan te nemen want ik vind het zelf ook irritant (plus ik ben echt te weinig thuis).
pi_128270105
quote:

[..]

Moet je dat aangeven bij de verzender. Dat is gangbaar, altijd geweest ook.
All management is Strategic Management.
pi_128270167
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:43 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Ik vind dat echt iets van TNT. Tegen de verzender zeg ik namelijk dat het naar mijn adres moet en die doet dat ook. TNT bezorgt het vervolgens standaard bij een ander, wat niet zou moeten.
pi_128270189
Jeuj, dat ging lekker! Na 3 weken strompelen door Italie (want hardlopen kon je het niet noemen), een heerlijk rondje gedaan van 5,6 km met een gemiddelde van 6.22. Dat is voor een slak als mij supersnel, volgens mij de eerste keer dat ik onder de 7 zit.

Wat een verschil ineens. Natuurlijk voor het eerst weer zonder bergen, hitte, buik vol pizza en benen vol grappa.
pi_128270207
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vind dat echt iets van TNT. Tegen de verzender zeg ik namelijk dat het naar mijn adres moet en die doet dat ook. TNT bezorgt het vervolgens standaard bij een ander, wat niet zou moeten.
Maar zo werkt het dus niet. Selektvracht levert ook gewoon bij de buren als er niet op wordt gezet dat het niet mag, ook gewoon als er een handtekening vereist is. Het maakt ze geen moer uit van wie die handtekening is...
pi_128270227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeuj, dat ging lekker! Na 3 weken strompelen door Italie (want hardlopen kon je het niet noemen), een heerlijk rondje gedaan van 5,6 km met een gemiddelde van 6.22. Dat is voor een slak als mij supersnel, volgens mij de eerste keer dat ik onder de 7 zit.

Wat een verschil ineens. Natuurlijk voor het eerst weer zonder bergen, hitte, buik vol pizza en benen vol grappa.
Wat goed! ^O^
Ja doei.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:49:43 #61
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128270279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:43 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Veel verzenders bieden die optie niet aan. Overigens heb ik ook pakketten bij de buren afgeleverd zien worden waar expliciet op staat: NIET BIJ DE BUREN AFLEVEREN. Dus. En nu ga ik rennen naar m'n werk.
pi_128270285
Ik vind het heerlijk als ze bij de buren afleveren. Echter is bij deze een handtekening vereist en doen ze dat helaas dus niet.. :(
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:52:26 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128270334
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die TNT knakker wordt ook per stukloon betaald,die is allang blij dat-ie 't kwijt is. Geef hem eens ongelijk.
pi_128270477
Ik denk dat ik een vermoeden heb waar het geld wat ik bespaard zou hebben sinds ik gestopt ben met roken zich verstopt heeft... :@ :')

SPOILER
pi_128270493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:50 schreef CRX_master het volgende:
Ik vind het heerlijk als ze bij de buren afleveren. Echter is bij deze een handtekening vereist en doen ze dat helaas dus niet.. :(
Dat heb ik dus ook ja. Mijn pakketje wordt vanmiddag tussen 14.00 en 16.00uur bezorgd. Hopelijk hebben ze wat vertraging, zodat ik nog op tijd thuis kan zijn.
pi_128270504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef Muis84 het volgende:
Ik denk dat ik een vermoeden heb waar het geld wat ik bespaard zou hebben sinds ik gestopt ben met roken zich verstopt heeft... :@ :')

SPOILER
Mooie verzameling :D Ook erg color-coordinated ;)
pi_128270528
quote:

SPOILER
:D
pi_128270659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooie verzameling :D Ook erg color-coordinated ;)
:@ Tja, als je dan toch bezig bent he ;) De andere dingetjes die ik heb zijn niet zo mooi coordinated hoor.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:08:40 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:

Fijn zeg *O*
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:09:48 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270714
quote:

SPOILER
Mooie spulletjes heb je daar ^O^ O+
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:11:14 #71
3011 E.T.
pi_128270754
Muis :D

Rondje geintervalled hier :) Kan vanavond niet naar de loopgroep, dus dan maar zelf. 7x200m met een minuutje rust ertussen. Totaal 5km in 33.40 gelopen :)
Vond het al wel weer behoorlijk warm trouwens :Y
pi_128270770
quote:

SPOILER
Ow! Hoe cool!
pi_128270788
quote:

SPOILER
*O* *O*
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:15:34 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270884
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:11 schreef E.T. het volgende:
Muis :D

Rondje geintervalled hier :) Kan vanavond niet naar de loopgroep, dus dan maar zelf. 7x200m met een minuutje rust ertussen. Totaal 5km in 33.40 gelopen :)
Vond het al wel weer behoorlijk warm trouwens :Y
Mooie tijd uiteindelijk zeg :)
F means you're fucked
pi_128270887
Goed bezig Muis :D

@Semtex: das wel ff klote :( Is er wel iets van een traject dat er iets anders voor je gezocht wordt?
pi_128270934
Erg, he? Muis heeft ook een nieuwe hobby: spend all the money! :')
pi_128270936
Gisteravond trouwens officiële afsluiting van het seizoen gehad; soort van halve training en daarna binnen verder trainen aan de bar :9
Maar was wel ff leuk. Nog met trainer over volgend seizoen gesproken. Hij dacht wel dat ik nog lang niet op m'n top was en dat er nog genoeg te halen viel. Toch wel leuk om te horen :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:18:27 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270964
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Muis84 het volgende:
Join the club! :')
F means you're fucked
pi_128270969
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Muis84 het volgende:
In een willekeurige hardloopwinkel:
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 10:18:51 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128270975
Zo hier weer een rondje intervallen gedaan. Pak nu weer 2 dagen rust en doe zaterdag een LDL van een kilometer of 17 (hoop ik)
pi_128271023
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Join the club! :')
Oh gelukkig, het is een bekend verschijnsel. ;)

quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Arquero het volgende:

[..]

In een willekeurige hardloopwinkel:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. :D

En dan zeggen ze dat hardlopen zo'n goedkope sport is. Alleen een paar schoenen en gaan... Ik weet niet waar het precies mis is gegaan... :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:22:10 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271066
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo hier weer een rondje intervallen gedaan. Pak nu weer 2 dagen rust en doe zaterdag een LDL van een kilometer of 17 (hoop ik)
Wat je ook kunt doen, is een duurloop van 100 minuten inplannen. Zonder nadruk op snelheid en afstand
F means you're fucked
pi_128271072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:20 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

En dan zeggen ze dat hardlopen zo'n goedkope sport is. Alleen een paar schoenen en gaan... Ik weet niet waar het precies mis is gegaan... :)
Da's joggen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:22:59 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271088
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:20 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

Wij hadden samen ons hele leven door kunnen roken voor al het geld dat we al hebben uitgegeven aan hardlopen....
F means you're fucked
pi_128271160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Da's joggen.
Ik had dus moeten gaan joggen... :')

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Wij hadden samen ons hele leven door kunnen roken voor al het geld dat we al hebben uitgegeven aan hardlopen....
_O- Maar dit is leuker. En gezonder. En zo.
pi_128271192
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

En je houdt er spullen aan over ipv zwarte longen. En conditie. En zo.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:27:15 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens :) Het is nu ruim anderhalf jaar geleden voor me, en ik kan me echt niet voorstellen dat ik hier nu met een sigaret zou zitten.
F means you're fucked
pi_128271244
Gisteren stond er achter mijn motor een van de hardlopers van de race 'stiekem' te roken _O- niet van onze club iig. Was toch wel even een raar gezicht :o
Ja doei.
pi_128271263
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
Dit krijgt ook nog een staartje Heb 't sporten nu ook ff hard nodig als uitlaatklep.
Hardlopen is daar perfect voor, is mijn ervaring O+ In ieder geval heel veel succes en sterkte met 'het staartje'!
pi_128271266
Terug van een paar dagen weg geweest, geen zin om alles bij te lezen ;) . Ook paar dagen niet gelopen, maar genoeg andere zware activiteiten gedaan, waaronder een behoorlijk pittig mountainbike parcours. Daarna 2 dagen rust gehad, maar had toch behoorlijk knoopjes nog in mijn kuiten net.

Volgens mij is runkeeper in de war, want kreeg snelheid met geen mogelijkheid onder 7.20m/km, dus proberen te versnellen, want zou 20 minuutjes lopen, dus dat moet makkelijk met snelheid van 6.30 kunnen, ook met knoopjes. Na 6 minuten zat ik er al doorheen, maar was ik ook al even mijn 1km punt voorbij. Denk dat runkeeper in miles ipv kilometers aan het rekenen was. Op pc staat ook een heel andere tijd. Stom ding, voortaan gaat mooi de afstand en pace uit en lekker lopen hoe het goed voelt.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_128271328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren stond er achter mijn motor een van de hardlopers van de race 'stiekem' te roken _O- niet van onze club iig. Was toch wel even een raar gezicht :o
Dat lijkt me idd wel ja. :o Ik kwam vrijdag ook een hardloper tegen op een hoek van een bospad. Ik liep hem voorbij terwijl hij rustig een sigaretje stond te roken. :) Na een paar minuten haalde hij me alsnog in, dus blijkbaar heeft roken niet zo'n effect op je conditie. ;) Nou had ik er wel bijna 5km op zitten (da's voor mij nog best veel), en geen idee hoe ver hij was.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens :) Het is nu ruim anderhalf jaar geleden voor me, en ik kan me echt niet voorstellen dat ik hier nu met een sigaret zou zitten.
Daar kom ik ook wel, hoop ik. Het is niet eens zo dat ik het mis, of dat ik er echt zo'n zin in heb. Maar heb af en toe een paar seconden zoiets van 'en nu een peuk. oh nee wacht'. |:(
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:31:42 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128271355
quote:
Ik zag gisteren ook zo iemand wegrijden bij de sportschool :')
pi_128271394
Dat vind ik in Italie altijd zo grappig. Zie je een politie-auto staan, maar je kunt bijna niet zien wie er in zitten, staat blauw van de rook. Dat zul je hier toch echt niet tegen komen, twee agenten gezellig samen rokend in de auto tijdens de surveillance...
pi_128271408
quote:
Een postbode moet gewoon niks bij buren afleveren.
Ik ben de postbode al véle malen dankbaar geweest om mijn pakketjes bij de buren af te geven, zo ook vice versa.
quote:
Gisteren stond er achter mijn motor een van de hardlopers van de race 'stiekem' te roken niet van onze club iig. Was toch wel even een raar gezicht
Kennis van me rookt stevig, maar loopt ook regelmatig. Vooral vóór wedstrijden gaan er de nodige peukjes er doorheen, i.v.m zenuwen, maar vervolgens wel een HM lopen. Dan denk je ook wel "Pff, ik stop met roken, train hard voor een HM. Jij rookt als een malloot en loopt die HM ook. Moet ik roken dan écht opgeven?"

Maar... Nog steeds niet gerookt! :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:33:40 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271414
quote:
13s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag gisteren ook zo iemand wegrijden bij de sportschool :')
Herkenbaar hoor :)

Lees net je verhaal, mooi klote zeg... hoop dat alles snel weer goed komt!
F means you're fucked
pi_128271423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:30 schreef Muis84 het volgende:

Daar kom ik ook wel, hoop ik. Het is niet eens zo dat ik het mis, of dat ik er echt zo'n zin in heb. Maar heb af en toe een paar seconden zoiets van 'en nu een peuk. oh nee wacht'. |:(
Mijn opa is al bijna 50 jaar geleden gestopt met roken (hij moest zijn leerlingen leren dat het ongezond was, dus vond hij dat hij beter ook kon stoppen) en hij heeft nu nog wel eens als hij thuis komt hij denkt 'nu eerst een sigaartje'. _O-
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_128271741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:33 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik ben de postbode al véle malen dankbaar geweest om mijn pakketjes bij de buren af te geven, zo ook vice versa.

[..]

Kennis van me rookt stevig, maar loopt ook regelmatig. Vooral vóór wedstrijden gaan er de nodige peukjes er doorheen, i.v.m zenuwen, maar vervolgens wel een HM lopen. Dan denk je ook wel "Pff, ik stop met roken, train hard voor een HM. Jij rookt als een malloot en loopt die HM ook. Moet ik roken dan écht opgeven?"

Maar... Nog steeds niet gerookt! :D
Goed bezig! ^O^
pi_128271992
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Muis84 het volgende:
Goed bezig!
Je zult die momenten zelf ook vast wel kennen, waarop je oh zo graag een sigaret wilt opsteken, of dat je denkt 'waarom moet ik het laten als een ander het ook kan combineren met x?'. Maar elke keer dat we die momenten overwinnen, worden we sterker.

En, jij hebt ook nog niet gerookt toch?, dus ook super bezig! (+ alle anderen die gestopt zijn met roken/drinken / begonnen zijn met hardlopen! :D)

Zo, even een bakje koffie en dan doe ik eens gek. Ik ga m'n horloge op alarm zetten (afstand) en dan het scherm alleen op "tijd" (dus niet van het lopen, maar een normale klok). Geen tijd, geen pace, geen hartslag. Alleen 6,5km lopen en genieten. Daar heb ik zin in!

[ Bericht 13% gewijzigd door Levitas op 26-06-2013 11:09:20 ]
pi_128272287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Je zult die momenten zelf ook vast wel kennen, waarop je oh zo graag een sigaret wilt opsteken, of dat je denkt 'waarom moet ik het laten als een ander het ook kan combineren met x?'. Maar elke keer dat we die momenten overwinnen, worden we sterker.

En, jij hebt ook nog niet gerookt toch?, dus ook super bezig! (+ alle anderen die gestopt zijn met roken/drinken / begonnen zijn met hardlopen! :D)
Thanks!
pi_128272298
Goedemorgen!!!!

Mijn oudste zoon na een herexamen ook geslaagd!!!! Dubbelblij dus want de jongste was twee weken geleden al geslaagd. Volgende week druk met uitreikingen dus:-))))) Volgend jaar gaat het echte werk beginnen qua studeren. Tenminste mijn oudste zoon gaat Europese studies doen en mijn jongste weet het nog niet precies.

Mijn oudste zoon had al hardloopschoenen van me gehad omdat we dachten dat hij het niet zou redden en ik hem toch hetzelfde wilde geven als de ander. Nu ook maar een ipodje shuffle erbij die hij graag wilde hebben voor het rennen en zijn vakantiewerk wat hij nu doet (gras maaien enzo op crematorium)

Ik vanmiddag weer een rondje. Zonder plan, hopelijk gaat het net zo goed als vorige week en anders in ieder geval niet zo slecht als maandag. Alles hangt van mijn knie af. En dan nu nog een bak koffie!! Nachtbraken is leuk, maar je komt zo langzaam op gang :)
This whole world is wild at heart and weird on top
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:11:44 #101
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_128272391
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Lekker! Ik heb daarstraks ook mijn Spartaanse woensdaginterval door de velden weer volbracht. Kwam er nu pas achter dat je met Endomondo gewoon rechtstreeks van je Garmin kan importeren. Dat had ik eerder moeten weten!
SPOILER
Life is what you make it.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 11:13:51 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128272455
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat je ook kunt doen, is een duurloop van 100 minuten inplannen. Zonder nadruk op snelheid en afstand
Ja nou precies, ik moet inderdaad naar "langer dan <x> minuten" gaan kijken.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:18:40 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128272630
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja nou precies, ik moet inderdaad naar "langer dan <x> minuten" gaan kijken.
Hoeveel LDLs wil je nog doen voor de HM?
F means you're fucked
pi_128272680
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zo, even een bakje koffie en dan doe ik eens gek. Ik ga m'n horloge op alarm zetten (afstand) en dan het scherm alleen op "tijd" (dus niet van het lopen, maar een normale klok). Geen tijd, geen pace, geen hartslag. Alleen 6,5km lopen en genieten. Daar heb ik zin in!
Niet meer gerookt nee. Even app erbij pakken: 25 dagen en 11uur, 637 sigaretten niet gerookt. :o
Gelukkig geen echte 'ik wil een sigaret'-momenten meer. Alleen af en toe de gedachte dat ik er een op ga steken omdat ik dan vergeten ben dat ik gestopt ben of zo. :@ Dan heb ik er niet eens echt ongelooflijk zin in, maar gewoon gewoonte oid. Raar eigenlijk. Ik heb er wel wat meer zin in als ik mensen tegenkom die een sigaret aan het roken zijn. :')
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 11:22:45 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128272766
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoeveel LDLs wil je nog doen voor de HM?
Nou ik wil anderhalve week voor de HM gaan taperen, dus vanaf 1 Augustus. Dan zou ik nog 6 keer een behoorlijke LDL kunnen doen. Maar volgende week is bijvoorbeeld al de Ekiden en die week erop heb ik een concert in het weekend, dus geen ideale omstandigheden voor een behoorlijke LDL.

Kan er dus realistisch gezien nog zo'n 4 doen waarvan ik er 2 rond de 2 uur wil lopen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:23:31 #106
3011 E.T.
pi_128272788
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:20 schreef Muis84 het volgende:
Alleen af en toe de gedachte dat ik er een op ga steken omdat ik dan vergeten ben dat ik gestopt ben of zo. :@
Dit kan nog heel lang voor blijven komen :Y wel steeds minder vaak, maar de komende paar jaar nog wel als het tegenzit...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 11:23:44 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128272792
En die overige weken in ieder geval 1 keer 10+
pi_128272839
Heb zondag een 10K en ben nu al een beetje zenuwachtig. Wil eigenlijk echt wel onder de 58, maar heb geen idee hoe vlak of heuvelachtig het parcours is. Zit net aan de rand van de peaks wel, maar er zijn ook best wat vlakkere wegen te vinden.... maar aan de andere kant: als het begin omhoog is, dan is de andere helft naar beneden en kan ik goed inhalen.
Ja doei.
pi_128272858
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dit kan nog heel lang voor blijven komen :Y wel steeds minder vaak, maar de komende paar jaar nog wel als het tegenzit...
really? dat had ik niet.
Na een paar weken had ik geen "een peukie zou nu wel lekker zijn" gedachten meer...
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:28:42 #110
3011 E.T.
pi_128272974
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:25 schreef Guard het volgende:

[..]

really? dat had ik niet.
Na een paar weken had ik geen "een peukie zou nu wel lekker zijn" gedachten meer...
niet eens die gedachte.. juist niet.. Maar wel de 'gewoonte'.. (in mijn geval was het bureaustoel achteruit schuiven en 'ik ga... roken niets doen' ) om je vervolgens direct te realiseren dat je al 1,5 jaar gestopt bent en roken vind stinken :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:28:56 #111
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128272985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ik wil anderhalve week voor de HM gaan taperen, dus vanaf 1 Augustus. Dan zou ik nog 6 keer een behoorlijke LDL kunnen doen. Maar volgende week is bijvoorbeeld al de Ekiden en die week erop heb ik een concert in het weekend, dus geen ideale omstandigheden voor een behoorlijke LDL.

Kan er dus realistisch gezien nog zo'n 4 doen waarvan ik er 2 rond de 2 uur wil lopen.
Ik zou de LDLs iedere keer met 10 minuten uitbreiden: 90, 100, 110, 120.
En als je verwacht/hoopt de HM te lopen in bijvoorbeeld 6min gemiddeld, zou ik de LDLs zo rond de 6m30 ofzo gaan lopen. De kilometers boeien niet, de minuten die je maakt des te meer.
F means you're fucked
pi_128272995
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

Bij mij duurde het een half jaar ofzo, maar ook vooral door stress. En toen jatte ik met m'n dronken hoofd een keer een sigaretje van iemand, vond ik het eigenlijk best wel smerig en was ik zo ongeveer wel genezen. Alleen met stress wil ik nog wel eens trek in een peukie hebben, maar meer ook gewoon zo'n gedachte die dan op komt, niet MOOOEEET NUUU ROKEN!!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 11:31:20 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128273084
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef YUR het volgende:

[..]

En als je verwacht/hoopt de HM te lopen in bijvoorbeeld 6min gemiddeld, zou ik de LDLs zo rond de 6m30 ofzo gaan lopen. De kilometers boeien niet, de minuten die je maakt des te meer.
Ok, klinkt goed.
pi_128273086
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef E.T. het volgende:

[..]

niet eens die gedachte.. juist niet.. Maar wel de 'gewoonte'.. (in mijn geval was het bureaustoel achteruit schuiven en 'ik ga... roken niets doen' ) om je vervolgens direct te realiseren dat je al 1,5 jaar gestopt bent en roken vind stinken :')
oh zo...
muscle memory :P
In ene hand een kop koffie en dan onbewust pen tussen de vingers van de ander hand :D
pi_128273110
Ik vind meerdere keren 2 uur lopen trouwens best lang.. Hoe lang verwacht je over de HM te gaan doen?

Ik heb 1 keer 110 minuten gelopen en een paar keer 90-100 minuten, niet langer..
pi_128273236
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad. :Y Hoewel ik het nog niet vind stinken...
pi_128273307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bij mij duurde het een half jaar ofzo, maar ook vooral door stress. En toen jatte ik met m'n dronken hoofd een keer een sigaretje van iemand, vond ik het eigenlijk best wel smerig en was ik zo ongeveer wel genezen. Alleen met stress wil ik nog wel eens trek in een peukie hebben, maar meer ook gewoon zo'n gedachte die dan op komt, niet MOOOEEET NUUU ROKEN!!!
Daar was ik in het begin bang voor, dat ik na een biertje of wat gewoon een sigaret zou aannemen indien aangeboden, ipv : "nee joh ik ben gestopt".
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:35 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad. :Y Hoewel ik het nog niet vind stinken...
Dat komt nog wel, geloof me :)
pi_128273314
Semtex, balen! hoop dat het snel goed komt.

Muis, gefeli met je aankopen!

Hier vanmorgen wezen hobbelen, maar pfffff m'n benen leken wel van lood!! M'n lijf was gewoon echt moe! En m'n kuiten lijken op ontploffen te staan ofzo.

Ik denk dat ik voorlopig even 2x in de week ga lopen, tot m'n lijf wat gewend is aan al dat schoonmaakwerk.
pi_128273361
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind meerdere keren 2 uur lopen trouwens best lang.. Hoe lang verwacht je over de HM te gaan doen?

Ik heb 1 keer 110 minuten gelopen en een paar keer 90-100 minuten, niet langer..
Loop nu na de hm zelf nog 100 / 110 minuten :D
Lekker op zondag, rustig tempo. Ontspannen en genieten.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:43:18 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128273524
quote:

Ik loop altijd heen en weer routes :P Bijv. 10km heen, en dan moet ik vanzelf weer 10km terug :P (de laatste keer dat ik zo'n afstand heb gelopen is alweer december :') ). De laatste kilometers was mijn tempo dan wel kak met een grote K, maar je hebt de afstand tenminste een keer gedaan en de volgende keer doe je er weer een schepje bovenop.

Oh en dank jullie wel, lieve hardloperds O+ Komt wel goed hoor. Van elke baanwisseling leer je weer en ik ben tot nu toe nooit (lang) werkloos geweest. Mocht dit de eerste keer worden, dan zij het maar zo. Maar er lopen gelukkig alweer wat lijntjes, in de buurt. Want dat ik dood en doodmoe werd van het reizen, is me inmiddels meer dan duidelijk en dat ik weer méér wil hardlopen ook O+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 11:48:59 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128273719
quote:

Ik hoop rond de 2 uur, maar dat staat niet in steen gebeiteld :)

Langste afstand nu is 16.1KM, langst gelopen dit jaar is 95 minuten ofzo.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:56:53 #122
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128274018
SPOILER: jogger
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:58:15 #123
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128274062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
bbbbbrrrrrrrrr, waarom doe je nu weer zoiets Slacker, net nu ik van plan ben om maar bed te gaan kom je op met het vreselijke J woord
pi_128274168
Hoe werkt dat ANT ding van de Garmin in godsnaam? Ik heb maar zo'n heel klein friemelding erbij gekregen, en dat is heul geen USB stick? :?
pi_128274197
quote:
En daarom haal je mij voorlopig niet in :P Dat kan pas als je weer hardloper bent.
pi_128274217
quote:
Wanneer ben je een jogger en wanneer ben je een hardloper? Denk dat er wel een groter verschil in moet zitten dan alleen roken/drinken. Maar heb geen idee wat het is. Behalve dan dat joggen goedkoper is blijkbaar. ;)
pi_128274248
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef Muis84 het volgende:
Hoe werkt dat ANT ding van de Garmin in godsnaam? Ik heb maar zo'n heel klein friemelding erbij gekregen, en dat is heul geen USB stick? :?
Zou toch zo'n ding bij moeten zitten:

pi_128274314
quote:
Bij mij zat zo'n ding op de foto van CRX er idd bij. Maar google zegt dat er ook zulke sticks zijn:

Die past als het goed is ook wel in je USB-poort :D
pi_128274375
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bij mij zat zo'n ding op de foto van CRX er idd bij. Maar google zegt dat er ook zulke sticks zijn:

[ afbeelding ]

Ah, dat lijkt ook een USB frutsel idd, maar dan kleiner..
pi_128274396
Ik heb ook zo'n kleine Ant stick past gewoon in je USB poort muis
pi_128274414
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb dit... En na ietsje harder duwen lijkt het te passen. Al blijft het een raar ding... :@
pi_128274429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef Shravani het volgende:
Ik heb ook zo'n kleine Ant stick past gewoon in je USB poort muis
Klopt. :@ Ik ben gewoon niet zo slim. :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:13:04 #133
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_128274625
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat langzamere tempo vind ik zelf altijd heel erg moeilijk. Ik heb ook het gevoel dat mijn lijf dan gaat wennen aan langzaam lopen, zodat ik het, als het nodig is, ook niet meer snel kan. Wat is daar nou het idee achter, om langzamer te gaan lopen dan je 'basistempo'.
pi_128274747
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat langzamere tempo vind ik zelf altijd heel erg moeilijk. Ik heb ook het gevoel dat mijn lijf dan gaat wennen aan langzaam lopen, zodat ik het, als het nodig is, ook niet meer snel kan. Wat is daar nou het idee achter, om langzamer te gaan lopen dan je 'basistempo'.
Dat heb ik zelf ook, ik loop makkelijker anderhalf uur op 5:00 dan anderhalf uur op 5:30. Ook heb ik het idee dat het proberen 5:30 te lopen mij meer moeite kost dan 5:00 vast te houden. Verschil in vermoeidheid is er na de tijd nauwelijks
pi_128274818
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:13 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Meer rust aan je hele lijf, zodat je als het wel moet(bij evenementen) meer kan. Er zijn er al heel veel die hebben bewezen dat je harder gaat lopen als je langzamer traint.
pi_128274892
quote:
Dat stop je dus in je usb poort, dan krijg je een icoontje rechtsonderin je balk en daar kun je hem openen. Dan zie je hoe ver hij is met het downloaden van de gegevens naar je garminconnect account (die moet je nog wel aanmaken :))
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 12:20:08 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128274941
Als je met een lagere hartslag loopt kan je toch ook steeds sneller met dezelfde hartslag? Ergo, door trager te lopen bouw je uithoudingsvermogen op.
pi_128275459
Ik ben wat betreft het roken weer een datum aan het bedenken.. maar punt is, ik heb het echt ontzettend druk op mijn werk met een hele hoge stressfactor op verschillende projecten.
Het dan even weg kunnen lopen voor een sigaret (waarvan ik weet dat het niet tegen stress helpt) geeft mij nog enig comfort. Moet er even niet de 'ik ben net gestopt' periode bijhebben. Ik woon ook nog met 4 andere mensen onder 1 dak :D

Zag verder terug nog een opmerking over loopprestaties die leiden onder de druk van het werk. Dat kan ik geloof ik wel onderschrijven.
Afgelopen maandag weg geweest maar was er zo klaar mee dat het loopje ook (zoals ook mijn werk niet loopt zoals het moet) al niet ging als gepland dat ik die hele sessie niet eens opgeslagen heb. Vergeten, en uit de boeken houden :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:36:41 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128275467
Je lichaam raakt de snelheid echt niet kwijt door langzaam te gaan lopen. Je doet toch niet alleen LDL's?

Herstel van een training op lage intensiteit is een stuk sneller, terwijl je je duurvermogen traint door de tijdsomvang van je training.

Langzaam hardlopen is overigens wel iets dat je moet leren
F means you're fucked
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 12:38:00 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_128275503
Muis, wat een vette aankopen!! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:40:05 #141
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128275570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
En daarom haal je mij voorlopig niet in :P Dat kan pas als je weer hardloper bent.
}:|

@Muis84 dat is hier een dunne lijn. Ik ben een jogger want ik loop ook in Rocky Balboa kleding
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 12:41:05 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_128275605
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

}:|

@Muis84 dat is hier een dunne lijn. Ik ben een jogger want ik loop ook in Rocky Balboa kleding
Ik ook, want ik loop heul niet hard :+
pi_128275798
Dubbel
pi_128275916
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Muis, wat een vette aankopen!! *O*
Dank u! O+

Als het zo'n 'fine line' is tussen jogger en hardloper, wat is dan de afkeer van joggers? :?
En moet je dan eerst 5km in 20 minuten kunnen lopen voordat de 'jogger-af' bent, of eerst 10km?
Ik mis wat hoor. ;)
pi_128275926
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:46 schreef Shravani het volgende:
Dan ben ik ook een jogger, boeit me niet of ik 5 km afleg in 30,40 of 50 minuten. En als ik tussendoor wil wandelen vind ik het ook prima. Maar ben wel een jogger die het afgelopen jaar 3x per week die zuignap van de bank afgekregen heeft (dat dan weer wel :p )
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:51:27 #146
30560 2Mini
Official Logo
pi_128275965
Ik ben begonnen!!

Gisteren 2K gelopen in 12 minuten..
Uiteindelijk doel is om zoveel te trainen om in november de 10K te doen in Valencia :)
Camera 1... 1!
pi_128275977
Nee joh muis , niet al te serieus nemen
;-)

Alhoewel 10 km in 20 minuten ..... Lijkt me handig !!! Maar dat redt ik op m'n bezemsteel niet eens xD
pi_128276025
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben begonnen!!

Gisteren 2K gelopen in 12 minuten..
Uiteindelijk doel is om zoveel te trainen om in november de 10K te doen in Valencia :)
Mooi doel!

Heb je al een loopschema met hoeveel dagen je in de week wilt hardlopen en hoe je het gaat opbouwen?
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 12:53:03 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_128276026
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:49 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Dank u! O+

Als het zo'n 'fine line' is tussen jogger en hardloper, wat is dan de afkeer van joggers? :?
En moet je dan eerst 5km in 20 minuten kunnen lopen voordat de 'jogger-af' bent, of eerst 10km?
Ik mis wat hoor. ;)
Wat we eigenlijk willen zeggen is dat er geen verschil is. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier en voor mij hoeft daar nou niet per se een labeltje aan te hangen. Ik ga gewoon rennen :)
pi_128276063
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef Shravani het volgende:
Nee joh muis , niet al te serieus nemen
;-)
Dat snap ik. :) Maar vraag me gewoon serieus af of er verschil is.
En nu ik toch een 'stomme' ;) vraag stel, waarom hebben de sommige mensen hier roze juichende smileys en anderen weer groene? :?
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:55:16 #151
30560 2Mini
Official Logo
pi_128276095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:53 schreef Foca het volgende:

[..]

Mooi doel!

Heb je al een loopschema met hoeveel dagen je in de week wilt hardlopen en hoe je het gaat opbouwen?
Jup.. ik streef voor 3x in de week met minimaal 1 dag rust nadat ik heb gelopen, maar vanwege werk kan dit nogal lastig worden. En dan rustig opbouwen met een halve tot hele K per week.
Camera 1... 1!
pi_128276169
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:55 schreef 2Mini het volgende:

[..]

Jup.. ik streef voor 3x in de week met minimaal 1 dag rust nadat ik heb gelopen, maar vanwege werk kan dit nogal lastig worden. En dan rustig opbouwen met een halve tot hele K per week.
Ik zou in het begin gewoon rustig opbouwen met een halve k in de week. En als je voelt dat je het makkelijk aan kan is dat alleen maar goed. Niet te hard van stapel lopen in ieder geval, anders vergroot je je kans op blessures.
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:58:51 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276226
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Muis84 het volgende:

[..]

En nu ik toch een 'stomme' ;) vraag stel, waarom hebben de sommige mensen hier roze juichende smileys en anderen weer groene? :?
*O* *G*
F means you're fucked
pi_128276275
Gisteren alweer les 10 van Evy voltooid.
Ik sta er elke keer van te kijken hoe snel je conditie opgebouwd wordt doormiddel van interval training. Had me nooit kunnen bedenken dat lopen zo verslavend kan zijn!
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 13:01:01 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_128276291
Ik ben trouwens gewoon fysiek moe van de hooikoorts :( bah
pi_128276302
Yur, Uitslovert haha ik heb geen smileys zit op m'n telefoon te tikken

Gup vervelend he ?!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 13:02:12 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128276331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben wat betreft het roken weer een datum aan het bedenken.. maar punt is, ik heb het echt ontzettend druk op mijn werk met een hele hoge stressfactor op verschillende projecten.
Het dan even weg kunnen lopen voor een sigaret (waarvan ik weet dat het niet tegen stress helpt) geeft mij nog enig comfort. Moet er even niet de 'ik ben net gestopt' periode bijhebben. Ik woon ook nog met 4 andere mensen onder 1 dak :D

Zag verder terug nog een opmerking over loopprestaties die leiden onder de druk van het werk. Dat kan ik geloof ik wel onderschrijven.
Afgelopen maandag weg geweest maar was er zo klaar mee dat het loopje ook (zoals ook mijn werk niet loopt zoals het moet) al niet ging als gepland dat ik die hele sessie niet eens opgeslagen heb. Vergeten, en uit de boeken houden :P
Ik ben gestopt in een van de meest stressvolle periodes in mijn leven. Het is allemaal motivatie. Als je er in je hoofd klaar mee ben is stoppen zo eenvoudig. Als je voor jezelf verantwoordingen bedenkt waarom je niet kan stoppen, ben je er gewoon niet klaar voor :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:02:15 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef Shravani het volgende:
Uitslovert haha ik heb geen smileys zit op m'n telefoon te tikken
Ik ook :Y Op mn nieuwe foon O+
F means you're fucked
pi_128276347
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Jouw nieuwe foon? GotC moest toch een nieuwe?
pi_128276360
quote:

[..]

Hoe dan ?? * voel me beetje blond ineens *
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:03:30 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276380
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jouw nieuwe foon? GotC moest toch een nieuwe?
Ze wilde graag de mijne. Eind van het jaar is haar abbo aan de beurt :)
F means you're fucked
pi_128276404
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ben gestopt in een van de meest stressvolle periodes in mijn leven. Het is allemaal motivatie. Als je er in je hoofd klaar mee ben is stoppen zo eenvoudig. Als je voor jezelf verantwoordingen bedenkt waarom je niet kan stoppen, ben je er gewoon niet klaar voor :)
Ook waar inderdaad.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:04:17 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276406
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:03 schreef Shravani het volgende:

[..]

Hoe dan ?? * voel me beetje blond ineens *
Door gewoon de codes van de smilies in te tikken :)
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:04:22 #164
30560 2Mini
Official Logo
pi_128276410
Iemand nog een voorkeur qua leuke app? Ik vind die van Nike niks.. :{
Camera 1... 1!
pi_128276415
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef YUR het volgende:
Ik geloof dat ik daar redelijk in ben geslaagd, voornamelijk omdat jij me hierop bleef wezen.
En daar ben ik je dankbaar voor!

Ik heb net dus, zoals gezegd, een rondje gelopen met m`n horloge die alleen de huidige tijd liet zien. Geen snelheid, geen gelopen tijd, geen afstand. Niks. En dat liep me toch lekker! Zat al snel in een lekker ritme, en voor m`n gevoel véél bewuster en constanter gelopen.
Sluit ik net m`n horloge aan en upload ik de data naar Endomondo en m`n gevoel lijkt redelijk te kloppen: De grafiek met pace is nog nooit zo vlak geweest!

http://www.endomondo.com/workouts/208251814/8850231

Dit moet ik vaker doen! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef 2Mini het volgende:
Vrijwel iedereen hier zit op Endomondo. Runkeeper heeft ook wel wat leuke functie's, maar Endomondo is hier "the way to go"
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:04:47 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef 2Mini het volgende:
Kijk eens in de OP
F means you're fucked
pi_128276473
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze wilde graag de mijne. Eind van het jaar is haar abbo aan de beurt :)
Ik hoor zo vaak dat vriendinnetjes de oude telefoon van vriendje overnemen, omdat vriendje zo nodig weer een nieuwe wilde. Mijn eventueel toekomstige vriendje kan dat in ieder geval vergeten :)
pi_128276480
Runkeeper is de beste, Endo de sociaalste :) Wat mij betreft.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:07:34 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik hoor zo vaak dat vriendinnetjes de oude telefoon van vriendje overnemen, omdat vriendje zo nodig weer een nieuwe wilde. Mijn eventueel toekomstige vriendje kan dat in ieder geval vergeten :)
Het was gewoon mijn beurt. Ik ga in december ook niet zeuren omdat zij dan een nieuwe mag :)
F means you're fucked
pi_128276518
quote:

[..]

Welke is het geworden?
pi_128276543
Heerlijk, kleine zweepslag in m'n kuit te pakken. Mensen ervaring hoelang het duurt voordat je er geen last meer van hebt?
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:08:20 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276547
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:07 schreef Arquero het volgende:

[..]

Welke is het geworden?
S4 :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 13:09:18 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128276573
Ik koop gewoon losse toestellen en zoek voor het goedkoopste sim-only abonnement wat ik vinden kan. Niks afhankelijk van aflopen van abonnements periode.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:10:21 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128276616
quote:

[..]

Zal hier ook niet gebeuren. MrQ is nogal anti-appel, ik nogal vóór *)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef Stienn het volgende:
Heerlijk, kleine zweepslag in m'n kuit te pakken. Mensen ervaring hoelang het duurt voordat je er geen last meer van hebt?
Wat versta je onder een kleine zweepslag? Schoot het ineens in je kuit? Kun je nog lopen? Hoe pijnlijk is het nu?
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:11:45 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276673
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik koop gewoon losse toestellen en zoek voor het goedkoopste sim-only abonnement wat ik vinden kan. Niks afhankelijk van aflopen van abonnements periode.
Dat kan ook :)
F means you're fucked
pi_128276691
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb nu sinds kort een S3, maar mis m'n iphone ;(
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:12:48 #177
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128276710
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:49 schreef Muis84 het volgende:
Ik mis wat hoor. ;)
Er is geen verschil, maar sommige hier vinden joggers anders dan hardlopers omdat ze hun veters anders strikken. Of omdat ze stoppen bij stoplichten, of omdat ze alleen lopen voor de Dam tot Damloop of of of. Kortom, er is eigenlijk geen verschil. (je mist sarcasme, is vaak moeilijk over te brengen met alleen tekst).
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:13:03 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128276717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef Arquero het volgende:

[..]

Heb nu sinds kort een S3, maar mis m'n iphone ;(
Heb er nooit 1 gehad, dus kan ik m ook niet missen
F means you're fucked
pi_128276718
Zwaar de pest in!!! Wat een baggerrondje!! Na drie kilometer omgedraaid, het zat er niet in. De wil was er wel maar mijn lichaam sputterde tegen.

Endomondo deed vervelend, gps lag er steeds uit, heb hem uitgezet en was nu wel erg blij met mijn Garmin, kan ik toch het rondje nog uploaden
http://www.endomondo.com/workouts/208255242/5638894

Volgende keer maar weer beter, misschien iets gezonder eten ook. Laatste dagen was slecht, slecht en nog eens slecht. Leuk die vakantie, maar ik snack net zo hard mee met de kinderen
This whole world is wild at heart and weird on top
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:13:38 #180
30560 2Mini
Official Logo
pi_128276752
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar redelijk in ben geslaagd, voornamelijk omdat jij me hierop bleef wezen.
En daar ben ik je dankbaar voor!

Ik heb net dus, zoals gezegd, een rondje gelopen met m`n horloge die alleen de huidige tijd liet zien. Geen snelheid, geen gelopen tijd, geen afstand. Niks. En dat liep me toch lekker! Zat al snel in een lekker ritme, en voor m`n gevoel véél bewuster en constanter gelopen.
Sluit ik net m`n horloge aan en upload ik de data naar Endomondo en m`n gevoel lijkt redelijk te kloppen: De grafiek met pace is nog nooit zo vlak geweest!

http://www.endomondo.com/workouts/208251814/8850231

Dit moet ik vaker doen! :D

[..]

Vrijwel iedereen hier zit op Endomondo. Runkeeper heeft ook wel wat leuke functie's, maar Endomondo is hier "the way to go"
Vet.. dan doe ik dat ook :)
Camera 1... 1!
pi_128276894
quote:

[..]

Hier is het ook andersom hoor. ;) Ik krijg de nieuwe telefoons, hij de afdankertjes. Ik hou van gadgets. O+

*G* (Thanks, Yur)
pi_128276910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Er is geen verschil, maar sommige hier vinden joggers anders dan hardlopers omdat ze hun veters anders strikken. Of omdat ze stoppen bij stoplichten, of omdat ze alleen lopen voor de Dam tot Damloop of of of. Kortom, er is eigenlijk geen verschil. (je mist sarcasme, is vaak moeilijk over te brengen met alleen tekst).
Wel vreemd, leef normaal op sarcasme. :)
pi_128277313
Op telefoon kan je ook boven op je naam drukken, dan opties en daar kan je smileys en UI's aanzetten. Gister bij toeval ontdekt. Wil zelf eigenlijk fok in het zwart met lichte tekst, scheelt accu :P .

pi_128277630
Jero,

Thanks!! *O* :7
pi_128277855
Gisteren ook nieuwe phone besteld, gewoon die chinese foon op ibood :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:39:42 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128277893
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Op telefoon kan je ook boven op je naam drukken, dan opties en daar kan je smileys en UI's aanzetten. Gister bij toeval ontdekt. Wil zelf eigenlijk fok in het zwart met lichte tekst, scheelt accu :P .

Is dit gewoon de website op jouw foon die ik zie als screenshot?
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:50:46 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128278453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Is dit gewoon de website op jouw foon die ik zie als screenshot?
Zo te zien is dat de mobiele versie van het forum
F means you're fucked
pi_128278586
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Gz, bevalt hij?
Heb zelf een S3, vind het wel plastic fantastic :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:58:09 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128278800
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo te zien is dat de mobiele versie van het forum
Maar dan dus de mobiele website?
Er is toch niet zoiets als een Fok! applicatie?

8)7
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:59:25 #190
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128278871
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Doe ik ook.
Heb sinds kort een lg optimus 4x hd voor eur 315.-
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:02:21 #191
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128278997
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Stomme vragen bestaan niet, wel stomme antwoorden O-)
pi_128279085
Duurt het altijd zo lang voordat de 610 satellieten gevonden heeft? :? Hij ligt nu al een kwartier buiten, twee streepjes en de derde knippert...
pi_128279136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Jero_nimo het volgende:

Hoe cool is dat!! Dat wist ik niet, maar ik ben je eeuwig dankbaar :) _O_ *) :Y O+ *O* ^O^ w/
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:05:50 #194
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128279137
quote:
rtfm ?
pi_128279325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Zelus het volgende:

[..]

rtfm ?
Welkom in het topic, waar we doorgaans erg vriendelijk zijn.
pi_128279378
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:04 schreef Muis84 het volgende:
Duurt het altijd zo lang voordat de 610 satellieten gevonden heeft? :? Hij ligt nu al een kwartier buiten, twee streepjes en de derde knippert...
Eerste keer duurt het langst. Daarna gaat het hier meestal vrij rap.
pi_128279511
Mijn 610 heeft er op sommige dagen wat meer moeite mee dan op andere dagen :+ Vandaag had hij ze vrij snel gevonden, maar heeft hij een klein foutje gemaakt in het begin :+ Verkeerde straat gepakt ofzo :P haha

http://www.endomondo.com/workouts/208205230/5661302

12.8km, ging wel ok. Meestal probeer ik wat te versnellen aan het einde van een LDL om dat langzame gevoel uit mijn benen te krijgen, maar dat lukte niet echt meer :+ Mijn tempo was eigenlijk ook iets te hoog denk ik.
Ongeveer 2-3 km voordat ik thuis ben, moet een trap op om op de brug te komen. Ik voel me altijd dood na die trap :') Nog een beetje aan wennen denk ik :P
pi_128279530
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Eerste keer duurt het langst. Daarna gaat het hier meestal vrij rap.
Dit inderdaad. Als ik voor het eerst in een gebied kom, duurt het doorgaans ook wat langer om sattelieten te vinden. De eerste keer thuis in de tuin duurde ruim 5-10 minuten, dus max. 1 minuut (tenzij bagger weer).
pi_128279597
quote:

[..]

rtfm ?
Er zit alleen een snelstartgids bij, en daar stonden de vragen die ik had niet in.
Maar zeer bedankt voor je behulpzame (en niet te vergeten zeer aardige) antwoord.

Mensen met wél een nuttig antwoord: bedankt. Hij heeft zowaar na een half uur de satellieten gevonden. ^O^ Ga er dan maar vanuit dat dat de volgende keer wat sneller gaat.
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:17:24 #200
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128279626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:16 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Er zit alleen een snelstartgids bij, en daar stonden de vragen die ik had niet in.
Maar zeer bedankt voor je behulpzame (en niet te vergeten zeer aardige) antwoord.
yw :6
pi_128279657
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Zelus het volgende:

[..]

yw :6
Betaal jij per letter?
pi_128279668
quote:

[..]

rtfm ?
Gewoon doordrukken, een pak met drivers downloaden bij meneer garmin en uploaden maar :D
pi_128279708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Gewoon doordrukken, een pak met drivers downloaden bij meneer garmin en uploaden maar :D
Mannen... Dat wist ik dus niet, stond niet in het (beperkte) boekje wat erbij zet, en kon het zo gauw niet vinden. Gezien de hoeveelheid Garmin gebruikers hier, dacht ik het te vragen. Niet geschoten is altijd mis. Lesson learned.
pi_128279772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Mannen... Dat wist ik dus niet, stond niet in het (beperkte) boekje wat erbij zet, en kon het zo gauw niet vinden. Gezien de hoeveelheid Garmin gebruikers hier, dacht ik het te vragen. Niet geschoten is altijd mis. Lesson learned.
klopt het boekje stroomt over van informatie. Maar wees gerust, als man duurde het ook even voordat ik hem werkend had ^O^
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:21:43 #205
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128279780
quote:

[..]

niet denken, google is your friend!
pi_128279807
quote:

[..]

Als het goed is zit er iets van een cd bij met de complete handleiding ofzo, mocht je je ooit vervelen :+ haha

(ik had de eerste keer ook een beetje ruzie met de Garmin aansluiten hoor :@ Mijn usb poorten wilden het niet doen en ik dacht dus dat mijn ANT stick slecht was, paniek enzo :') haha)
pi_128279857
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:22 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Als het goed is zit er iets van een cd bij met de complete handleiding ofzo, mocht je je ooit vervelen :+ haha

(ik had de eerste keer ook een beetje ruzie met de Garmin aansluiten hoor :@ Mijn usb poorten wilden het niet doen en ik dacht dus dat mijn ANT stick slecht was, paniek enzo :') haha)
Oja na de installatie van de drivers, die stick er even uithalen en opnieuw indoen kan ook helpen :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:23:40 #208
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_128279859
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Welkom in het topic, waar we doorgaans erg vriendelijk zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Betaal jij per letter?
Zijn we ook ^O^
pi_128279885
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Zelus het volgende:

[..]

[..]

Zijn we ook ^O^
:') Wat is daar onaardig aan?
pi_128279931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef Zelus het volgende:

[..]

[..]

Zijn we ook ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef Muis84 het volgende:

[..]

:') Wat is daar onaardig aan?
/popcorn
:')
pi_128280214
Viel me vandaag trouwens weer op hoe vervelend mensen zijn in mijn buurt. Ze willen gewoon niet aan de kant gaan voor me ofzo, stomme fietsers met zijn 4'en naast elkaar waarvoor ik opzij moest springen, voetgangers die je staan aan te staren alsof je gek bent...
Ik mis de aardige mensen :+

Hoogtepuntje was wel dat ik eindelijk een hardloper tegenkwam die ook groette, dat dan weer wel :9 (ook voor het eerst ofzo :') :+)
pi_128280345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:33 schreef Miezziej het volgende:
Viel me vandaag trouwens weer op hoe vervelend mensen zijn in mijn buurt. Ze willen gewoon niet aan de kant gaan voor me ofzo, stomme fietsers met zijn 4'en naast elkaar waarvoor ik opzij moest springen, voetgangers die je staan aan te staren alsof je gek bent...

Hoogtepuntje was wel dat ik eindelijk een hardloper tegenkwam die ook groette, dat dan weer wel :9 (ook voor het eerst ofzo :') :+)
Sowieso mensen die je geergerd aankijken of gaan schreeuwen dat je aan de kant moet als je aan de linkerkant loopt, nee dat moet gewoon als voetganger op een fietspad/autoweg en zo voorkom ik dat ik van achteren geschept word!
pi_128280596
quote:

Kom eens meelopen in Rotterdam, is echt het tegenovergestelde :)
pi_128280610
quote:

Kijk, daarom heb ik dus een hekel aan Amsterdam.
pi_128280721
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
als je aan de linkerkant loopt, nee dat moet gewoon als voetganger op een fietspad/autoweg en zo voorkom ik dat ik van achteren geschept word!
Mensen die denken dat je aan de verkeerde kant loopt, als je links van de weg loopt :') Want iedereen heeft natuurlijk ogen in zijn/haar achterhoofd en kan precies zien wat er van achteren aankomt :') :') :')
pi_128280916
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Alleen daarom? :)
Ik heb alleen een probleem met hondeneigenaren die de hond niet bij zich houden. :(
En ja, ik heb ook een hond. Die blijft wel braaf naast me lopen en reageert niet op lopers.
pi_128280978
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Arquero het volgende:

[..]

010 :r
(grapje ;) )

De meeste hardlopers die ik vandaag tegenkwam liepen trouwens rechts. Kon ik ook weer aan de kant voor hen :+ Want ik loop wel altijd links :P

Verder vind ik het wel okee in Amsterdam hoor :+ Alleen veel mensen zijn zo.. opgefokt ofzo :') Of ik kom gewoon de verkeerde mensen tegen, dat kan ook :P
pi_128281082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Miezziej het volgende:

[..]

(grapje ;) )

De meeste hardlopers die ik vandaag tegenkwam liepen trouwens rechts. Kon ik ook weer aan de kant voor hen :+ Want ik loop wel altijd links :P

Verder vind ik het wel okee in Amsterdam hoor :+ Alleen veel mensen zijn zo.. opgefokt ofzo :') Of ik kom gewoon de verkeerde mensen tegen, dat kan ook :P
Ik zit hemelsbreed maar een paar km bij jou vandaan, maar hier veelal hele vriendelijke mensen. Over hondeneigenaren laat ik me dan maar niet uit ~O>
pi_128281107
"dat doet ie anders nooit" :{
pi_128281156
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:53 schreef Shravani het volgende:

[..]

Ik zit hemelsbreed maar een paar km bij jou vandaan, maar hier veelal hele vriendelijke mensen. Over hondeneigenaren laat ik me dan maar niet uit ~O>
Soms staar ik hardlopers aan om te kijken of jij niet per ongeluk verdwaald bent en naar het park bent gegaan :+ hahaha
pi_128281211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef Guard het volgende:
"dat doet ie anders nooit" :{
Dat inderdaad. 'Hij doet niets, hoor'. Da's fijn. Maar hij komt wel in volle vaart op me af, en wil tegen me aan springen. En dat is wel erg, want a. ik moet stil staan, en b. die hond is groter dan ik als hij op zijn achterpoten staat....
pi_128281217
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Soms staar ik hardlopers aan om te kijken of jij niet per ongeluk verdwaald bent en naar het park bent gegaan :+ hahaha
hahaha , misschien toch eens doen dan *)
pi_128281254
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:56 schreef Shravani het volgende:

[..]

hahaha , misschien toch eens doen dan *)
Konijntjes bezoeken O+
pi_128281347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:57 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Konijntjes bezoeken O+
konijntjes O+ O+ Maar ik heb zo'n hekel aan die brug daar :') dat houdt me eigenlijk tegen om die kant op te lopen.
pi_128281412
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:50 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Alleen daarom? :)
Ik heb alleen een probleem met hondeneigenaren die de hond niet bij zich houden. :(
En ja, ik heb ook een hond. Die blijft wel braaf naast me lopen en reageert niet op lopers.
Het is wel een goede samenvatting :P Fietsers en toeristen, en in mindere mate idiote automobilisten, vind ik toch wel het allervervelendst daar.
pi_128281415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Shravani het volgende:

[..]

konijntjes O+ O+ Maar ik heb zo'n hekel aan die brug daar :') dat houdt me eigenlijk tegen om die kant op te lopen.
Die lus zeg maar? :P
Of een andere burg waarvan ik blij moet zijn dat ik die niet tegenkom? :+
pi_128281446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Die lus zeg maar? :P
Of een andere burg waarvan ik blij moet zijn dat ik die niet tegenkom? :+
Die brug met die lus inderdaad 8)7 Daar fiets ik altijd overheen als ik naar blijburg ga.
pi_128281553
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:02 schreef Shravani het volgende:

[..]

Die brug met die lus inderdaad 8)7 Daar fiets ik altijd overheen als ik naar blijburg ga.
Leuke brug idd... Al gaat het wel steeds beter hier gelukkig :P
pi_128281651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Leuke brug idd... Al gaat het wel steeds beter hier gelukkig :P
Ik ga volgende week een keer die kant op 8-)

Nu maar eens richting winkel, was vrij vandaag maar heb echt gruwelijk genikst :X
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:07:27 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128281663
Amsterdam heeft overigens wel een handje vol van kijk-mij-nou-hip-zijn-renners. Gister zat ik prinsheerlijk op een terras in Oud-West nee, ik deed niet kijk-mij-nou-hip-zijn ;), best een drukke weg ervoor, en daar liepen er zo al 10 per minuut :o Die gaan nog nét niet in de Kalverstraat hardlopen.
pi_128281681
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het is wel een goede samenvatting :P Fietsers en toeristen, en in mindere mate idiote automobilisten, vind ik toch wel het allervervelendst daar.
oeh fietsers, don't get me started...
pi_128281695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Miezziej het volgende:

[..]

(grapje ;) )

o|O

:D :D
pi_128281770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Guard het volgende:

[..]

oeh fietsers, don't get me started...
Fietsers. Dat zijn toch die wezens op twee wielen die denken dat de hele wereld voor hunnie is?
Als loper erger ik me er aan, als automobilist nog veel meer hahaha
pi_128281879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:10 schreef _Zeddicus_ het volgende:

[..]

Fietsers. Dat zijn toch die wezens op twee wielen die denken dat de hele wereld voor hunnie is?
Als loper erger ik me er aan, als automobilist nog veel meer hahaha
Ik erger me zelfs kapot aan ze als ik zelf op de fiets zit, kun je nagaan :P
pi_128281918
Wat heb ik het toch lekker dan met mijn bosroutes. Af en toe een verdwaalde wandelaar met een hond die aan de lijn moet want het is een soort vogelreservaat.

Gisteren stonden er wel 8 opstandige jonge konijntjes op het pad. Heel klein O+ . Toen ik er bijna bij was renden ze weg.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 15:26:12 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128282366
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:42 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dit.
pi_128282584
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit.
Op 6 juli zien we of het gezellig is daar. ;)
pi_128282631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar dan dus de mobiele website?
Er is toch niet zoiets als een Fok! applicatie?

8)7
Ja, dat was gewoon de mobiele website. :) Toch wel makkelijk zo, weet ook nog lang niet alle codes uit mijn hoofd. *G*
pi_128283063
Ik moet in de komende dagen nog even 400 meter lopen, en dan zondag de 10km van de meidenloop, zodat ik deze maand op 100 kom :+ haha
Of toch maar 99,6 dan...
pi_128283216
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet in de komende dagen nog even 400 meter lopen, en dan zondag de 10km van de meidenloop, zodat ik deze maand op 100 kom :+ haha
Of toch maar 99,6 dan...
Nou dat moet te doen zijn, lijkt me. :Y
pi_128283306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef Miezziej het volgende:
Of toch maar 99,6 dan...
400 meter warmlopen!
pi_128283314
Goed. Dilemma's. Op het schema staan deze week (t/m het weekend): 8km tempoloop, 11km LDL.
In principe zou ik donderdag en zaterdag lopen, maar op mijn programma staat ook nog: Vanavond beachvolleytraining en zaterdag een beachvolleybaltoernooi. Beetje te veel van het goede misschien.

Beachvolley overslaan is geen optie (da's niet sociaal in een teamsport jongens, kom op). Ik zou nu morgen die tempoloop toch kunnen doen en dan zondag die LDL, maar wellicht te veel dus. Morgen dan maar LDL en het beachtoernooi zien als de interval (heel, heel veel korte sprintjes van gemiddeld 3 meter)?
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:52:58 #243
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_128283385
Ik loop ook altijd links op de weg. Zodra ik weer ga fietsen moet ik echt bezig zijn om aan de rechterkant te fietsen :')
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:53:28 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128283401
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef mosselmossel het volgende:
Goed. Dilemma's. Op het schema staan deze week (t/m het weekend): 8km tempoloop, 11km LDL.
In principe zou ik donderdag en zaterdag lopen, maar op mijn programma staat ook nog: Vanavond beachvolleytraining en zaterdag een beachvolleybaltoernooi. Beetje te veel van het goede misschien.

Beachvolley overslaan is geen optie (da's niet sociaal in een teamsport jongens, kom op). Ik zou nu morgen die tempoloop toch kunnen doen en dan zondag die LDL, maar wellicht te veel dus. Morgen dan maar LDL en het beachtoernooi zien als de interval (heel, heel veel korte sprintjes van gemiddeld 3 meter)?
Ik zou vooral niets overslaan en heel erg hard gaan trainen tot aan de Ekiden. Ook de dag ervoor, kan best!

>:)
pi_128283434
quote:

In Egmond aan zee, beachvolleyball?
pi_128283532
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik zou vooral niets overslaan en heel erg hard gaan trainen tot aan de Ekiden. Ook de dag ervoor, kan best!

He zeg! Tssk... ;)
pi_128283685
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Op 6 juli zien we of het gezellig is daar. ;)
Komt goed! :)14.gif
pi_128283719
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef Arquero het volgende:

[..]

Komt goed! :)[ afbeelding ]
Ben ook niet bang voor Rotterdam. Voor de Fok!ers des te meer.... ;)
pi_128283745
quote:

[..]

Ik ben het eens met Quoi! ^O^
pi_128283764
quote:

[..]

Vind ik een goed advies! :9
pi_128283826
En daarom ben ik dus banger voor Fok!ers... _O-
pi_128283861
quote:

[..]

Neuh... ik zou lekker gaan taperen vanaf nu

:7
pi_128283884
Hmm, het damesteam wordt wat fanatiek, geloof ik? :o
pi_128283900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:06 schreef Arquero het volgende:

[..]

Neuh... ik zou lekker gaan taperen vanaf nu

:7
Met veel bier en pizza! Vooral vrijdag is veel bier essentieel!
pi_128283905
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:07 schreef GlenHighland het volgende:
Hmm, het damesteam wordt wat fanatiek, geloof ik? :o
Tikkeltje wel, ja. :)
pi_128283936
Ik ben stiekem wel een beetje nerveus, omdat ik moet finishen enzo.

Niet verder vertellen he! :@ :+
pi_128283943
We geven gewoon welgemeende goede raad O-)
pi_128283958
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Met veel bier en pizza! Vooral vrijdag is veel bier essentieel!
En zaterdag bij het ontbijt bierpannenkoeken ofzo :+
pi_128284030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:09 schreef Miezziej het volgende:

[..]

En zaterdag bij het ontbijt bierpannenkoeken ofzo :+
:Y)
pi_128284078
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:54 schreef Guard het volgende:

[..]

In Egmond aan zee, beachvolleyball?
Nope. Zoutelande. Volgende maand pas toernooien van het beachvolleybalcircuit.
pi_128284293
quote:

[..]

Als ik jou was, zou ik een bierfestivalletje of drie aflopen volgende week.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:20:29 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128284356
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als ik jou was, zou ik een bierfestivalletje of drie aflopen volgende week.
Goeie O-)
pi_128284518
:D

Girlpowerrrr!
pi_128284798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje nerveus, omdat ik moet finishen enzo.

Niet verder vertellen he! :@ :+
Joh, ik ben ook nerveus en hoef niet te finishen. We steunen elkaar wel. ;)
pi_128284832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goeie O-)
Kijk, daar zit het probleem: ik lust geen geen bier. :@ Nooit leren drinken of zo.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:33:02 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128284898
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:31 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Kijk, daar zit het probleem: ik lust geen geen bier. :@ Nooit leren drinken of zo.
Gelukkig zit je dan ook niet in het Girlpower team.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:33:23 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128284915
En nu moet ik iets gaan toevoegen: :')

;)
pi_128284943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goeie O-)
Met whisky zal dat dan weer niet opgaan :N :'(
pi_128285376
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:16 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Mensen met wél een nuttig antwoord: bedankt. Hij heeft zowaar na een half uur de satellieten gevonden. ^O^ Ga er dan maar vanuit dat dat de volgende keer wat sneller gaat.

Ik had het gisteren ook weer, en daardoor de eerste 500m van de training niet meegepakt (mijn statistieken, wat doe je :o )
Uit en aanzetten leidt dan vaak tot gewenst resultaat. Maar de eerste keer duurde ook lang.
pi_128285717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:33 schreef Quoi het volgende:
En nu moet ik iets gaan toevoegen: :')

;)
Ik had hem zowaar begrepen zonder :') . ;)
pi_128285812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:34 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Met whisky zal dat dan weer niet opgaan :N :'(
Het slaat dan ook op vrouwen, he? ;) Voor mannen werkt het omgekeerd. Misschien werkt het bij mannen juist met whisky.
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 16:58:21 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_128285964
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gelukkig zit je dan ook niet in het Girlpower team.
Oh fuck :@
pi_128286024
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

woensdag 26 juni 2013 @ 17:07:42 #274
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_128286352
Ik ga ervanuit dat bij de Ekiden het parcours langs allerlei leuke winkeltjes gaat.. dus tja.. daar gaan de tijden voor de dames.
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:14:54 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128286700
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gupperd wel ;) *O*
pi_128286852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gupperd wel ;) *O*
Jaja, ik niet, ik weet het. Speedy Gonzales is ook een muis, he? ;(

:')
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:32:07 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128287378
;)
Ik heb volgens mij de conclusie gemist van het to-bbq-or-not-to-bbq debat. Wat wordt het nu? No prob hier om wat spulletjes mee te nemen :)
pi_128287455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:32 schreef Quoi het volgende:
;)
Ik heb volgens mij de conclusie gemist van het to-bbq-or-not-to-bbq debat. Wat wordt het nu? No prob hier om wat spulletjes mee te nemen :)
Ik heb geen idee, eigenlijk. Soort van overleg over wie wat meeneemt is misschien ook handig. Anders hebben we straks 200 hamburgers oid.
pi_128287463
Ik neem niks mee!
pi_128287552
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ik neem niks mee!
Ok. 190 hamburgers dan. :6
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 17:37:06 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_128287559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gupperd wel ;) *O*
Jamaar dat ik geen bier drink dan. Dus :@
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:37:14 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128287563
200/30=6,67 hamburger pp :9

Gups dat is je vergeven :)
pi_128287643
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:37 schreef Quoi het volgende:
200/30=6,67 hamburger pp :9

Gups dat is je vergeven :)
20 BBQ-ers toch?
pi_128287721
Hats en Quoi, komen jullie nooit in dit topic?

Topicreeks: Speciaalbieren
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:42:11 #285
92409 Twinky
Little star.
pi_128287734
quote:

ik kreeg laatst onderweg een high five van een collega-hardloper :D *O* (kan ook komen omdat ik er helemaal doorheen zat en nog probeerde door te gaan :P )

daarover gesproken: ik probeer echt iedereen te groeten en hallo te zeggen. Vind eigenlijk dat dat hoort bij hardlopen, beetje aardig doen tegen elkaar.
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:44:25 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128287805
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef hatsaflats het volgende:
In West groeten de mensen elkaar anders heel lief en aardig enzo.

Ik heb gister trouwens een jogger aangesproken die op de fiets was en gewoon mij ging afsnijden, ze gaat op een kruising naar het midden, en ik denk dan, ow, die gaat naar links, nou, mevrouw nam de bocht naar rechts waarop ik vol in de ankers moest. Heb het principe van armen uitsteken aan der uitgelegd. (Dit was in Zuid/Centrum, waar al het tuig woont)
pi_128287864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In West groeten de mensen elkaar anders heel lief en aardig enzo.

Ik heb gister trouwens een jogger aangesproken die op de fiets was en gewoon mij ging afsnijden, ze gaat op een kruising naar het midden, en ik denk dan, ow, die gaat naar links, nou, mevrouw nam de bocht naar rechts waarop ik vol in de ankers moest. Heb het principe van armen uitsteken aan der uitgelegd. (Dit was in Zuid/Centrum, waar al het tuig woont)
Armen uitsteken? Richting aangeven? Op de fiets? :?

:9
pi_128287981
quote:

Morgen tempoloop of LDL en zondag met mij op het gemak een rondje van 7 km. *O* En deze post tik ik geheel zonder eigenbelang enzo.
pi_128288014
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Morgen tempoloop of LDL en zondag met mij op het gemak een rondje van 7 km. *O* En deze post tik ik geheel zonder eigenbelang enzo.
Uiteraard. :Y
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:52:22 #290
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128288072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Armen uitsteken? Richting aangeven? Op de fiets? :?

:9
Bizar concept, beetje als afslaan zonder je knipperlichten te gebruiken, te vreemd.
pi_128288103
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:49 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Misschien wel een goed plan ja. Gezellig.
pi_128288171
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Bizar concept, beetje als afslaan zonder je knipperlichten te gebruiken, te vreemd.
Als fietser is de wereld van jou toch... Gewoon afslaan zonder richting en zonder te kijken! :D

Ik heb trouwens ook gemist wat de conclusie was rond de bbq van de Ekiden, dus dat hoor ik nog graag :9
BBQ, pizza, patat, ik vind het allemaal prima :+
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:56:57 #293
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_128288222
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef YUR het volgende:
Je lichaam raakt de snelheid echt niet kwijt door langzaam te gaan lopen. Je doet toch niet alleen LDL's?

Herstel van een training op lage intensiteit is een stuk sneller, terwijl je je duurvermogen traint door de tijdsomvang van je training.

Moeten leren in de zin van: je kunt het ook fundamenteel fout doen, of leren in de zin van: het is wat tegennatuurlijk en daardoor moeilijk om toe te passen?
pi_128288323
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Misschien wel een goed plan ja. Gezellig.
Het was je eigen plan waar ik je nu alleen maar heel subtiel even aan herinner. :P

Even wat leuks trouwens; net aan collega's heel trots m'n rondje van gisteren laten zien op Endomondo. Waarop één collega enthousiast zegt dat ze ook wel een keer een rondje samen wilt lopen. Dus binnenkort na het werk een keer samen om een meertje hier vlakbij heen lopen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:00:08 #295
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128288339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:55 schreef Miezziej het volgende:
Als fietser is de wereld van jou toch... Gewoon afslaan zonder richting en zonder te kijken! :D
Das waar, en als hardloper heb je nog meer rechten dan als fietser. Als jogger minder (voor Muis84: grapje).
pi_128288471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Das waar, en als hardloper heb je nog meer rechten dan als fietser. Als jogger minder (voor Muis84: grapje).
Zo stom ben ik nu ook weer niet... :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:11:47 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128288734
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Moeten leren in de zin van: je kunt het ook fundamenteel fout doen, of leren in de zin van: het is wat tegennatuurlijk en daardoor moeilijk om toe te passen?
Optie B ;)
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:16:39 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_128288892
Zie ik dat er ook een Facebook-groep is voor de loopjunkies uit het topic, blijkt ie niet (meer) te bestaan. :P
Vandaag even voorzichtig een stukje gaan lopen, ging nog niet van harte, wat irritatie bij m'n enkel en voet zelf, leuk dat voetballen. :r _O-
pi_128289008
Zaten zwarte veters in mijn nieuwe schoenen, maar dat kan natuurlijk niet!

/end wijvenupdate
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:20:22 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128289035
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:19 schreef mosselmossel het volgende:
Zaten zwarte veters in mijn nieuwe schoenen, maar dat kan natuurlijk niet!

[ afbeelding ]

/end wijvenupdate
Wijf :D
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:20:35 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128289043
vol
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties