Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
"Ja, we gaan een estafette doen... wie doet er mee?"
"Ja... waarom ook niet... "
Dat heb ik geweten... WAT EEN HEUVEL. Ze hadden wel gezegd dat er een heuvel in het parcours zat die om van te sterven was, maar dat hij zó erg zou zijn wist ik pas toen ik 'm beklom... ik ben echt meerdere malen doodgegaan... máár dat was waarschijnlijk ook omdat ik zo fucking lekker liep... en uiteindelijk heb ik dus de race gelopen in een recordtijd (PR PR PR PR PR!!!!!!! ) van 30.53 op de 3.5EM, met een 5K tijd van 26.58 5.24min/km gemiddeld. Beetje tijd verloren óp de heuvel maar verder goed door kunnen rennen, zeker op het laatste stuk naar beneden...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef slacker_nl het volgende: Een ieder die zegt dat je je 10 graden kouder moet kleden dan het is, of hoe die stomme regel ook is: je kan de boom in. Ik dacht, mooi weer, zonnetje schijnt, ik ga eens gek doen, kort/kort, zonnebril op. Nou, dat was letterlijk met de koude kermis thuiskomen. Lang/lang, want het is brrrrrrrr.
Ik heb tot nu toe altijd kort/kort gelopen, bij 30 graden en bij -3 graden . Als het zo koud is warm ik zelf na een tijdje vanzelf op, ik wandel niet tussendoor. Misschien de komende winter wel longsleeve aanschaffen als dat beter voor je spieren ofzo is, afgelopen winter was ik pas net begonnen met hardlopen dus nog niet echt serieus.
Hoe lang kan dat duren voordat de PR's worden toegekend aan een workout bij Endomondo? Is nu al langer dan een uur geleden dat ik hem heb geupload en staat nog steeds mijn oude PR.
Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Ik heb tot nu toe altijd kort/kort gelopen, bij 30 graden en bij -3 graden . Als het zo koud is warm ik zelf na een tijdje vanzelf op, ik wandel niet tussendoor. Misschien de komende winter wel longsleeve aanschaffen als dat beter voor je spieren ofzo is, afgelopen winter was ik pas net begonnen met hardlopen dus nog niet echt serieus.
Hoe lang kan dat duren voordat de PR's worden toegekend aan een workout bij Endomondo? Is nu al langer dan een uur geleden dat ik hem heb geupload en staat nog steeds mijn oude PR.
Nou, ik loop bijna standaard in lang/lang en bij uitzondering in kort/kort. En dat gaat nu nog meer lang/lang zijn (of lang/kort, dat was vandaag ook nog wel okish geweest).
Duurt niet zo heel lang, geduld is een schone zaak.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik liep vandaag kort-kort en later ...-kort. Endomondo is de laatste dagen wat traag met bekers uitreiken lijkt wel.
Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef E.T. het volgende: Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen
oopssss.. als dat the case is zullen MoBlo en ik het hele jaar door in kort/kort moeten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef E.T. het volgende: Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen
Hoax.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Okay okay. Was dus een slecht plan. Ik heb maar een stukje gedaan van Evy. Mijn knie vond het niet leuk. Ondanks de paracetamol deed het gewoon vreselijk zeer en ik moest gewoon niet meer verder. Heb nog wel even een stukje gesprint achter mijn hardloop/studeermaatje aan, en later ook voor de foto's
Eigenlijk was het toch heel leuk want het strand is top
En we hebben een heleboel toffe foto's gemaakt
vliegen en sprinten:
En heel tof dat ik op die foto's zag dat mijn hardlooplessen echt zin hebben, want ik zag hoe mooi ik schuin hing!
SPOILER
Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Twinky het volgende: Okay okay. Was dus een slecht plan. Ik heb maar een stukje gedaan van Evy. Mijn knie vond het niet leuk. Ondanks de paracetamol deed het gewoon vreselijk zeer en ik moest gewoon niet meer verder. Heb nog wel even een stukje gesprint achter mijn hardloop/studeermaatje aan, en later ook voor de foto's
Eigenlijk was het toch heel leuk want het strand is top
mooie foto's! en ondanks dat je knie even niet mee wil doen, niet opgeven he? Je bent al zo ver gekomen dus "keep it up"
Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Zwabberhark het volgende: Let's face it Swets, jij gaat die HM halen in een mooie tijd en zal daarna de complimenten hier in ontvangst kunnen nemen. Het is niet anders.
Dat gevoel lijkt me zó geweldig. Iets waar je 3-4 maanden strak en kei hard voor traint, nooit een dagje over hebt geslagen júist omdat je je doel zo wilt halen. En dan uiteindelijk je doel halen. Dát is waarom ik die HM in september wil gaan lopen