abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128259767

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:49:08 #2
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128259795
Goede TT!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128259805
En nog even zonder schroom m'n blije raceverslagje:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
MIJN HEMEL.... :%

"Ja, we gaan een estafette doen... wie doet er mee?"

"Ja... waarom ook niet... "

Dat heb ik geweten... :%
WAT EEN HEUVEL. Ze hadden wel gezegd dat er een heuvel in het parcours zat die om van te sterven was, maar dat hij zó erg zou zijn wist ik pas toen ik 'm beklom... ik ben echt meerdere malen doodgegaan... máár dat was waarschijnlijk ook omdat ik zo fucking lekker liep... en uiteindelijk heb ik dus de race gelopen in een recordtijd (PR PR PR PR PR!!!!!!! *O* ) van 30.53 op de 3.5EM, met een 5K tijd van 26.58 8-) 5.24min/km gemiddeld. Beetje tijd verloren óp de heuvel maar verder goed door kunnen rennen, zeker op het laatste stuk naar beneden...

Volgend jaar weer :9

Kaartje: http://www.endomondo.com/workouts/208075959/881511

En nu douchen en eten :9 hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ja doei.
pi_128259835
En balen Semtex ;( -O-
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:50:37 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128259864
Zeg Mo |:( Doet es eff een leuke TT!

Goed gelopen heb je btw w/
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:51:03 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128259892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Quoi het volgende:
Zeg Mo |:( Doet es eff een leuke TT!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128259930
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:30 schreef slacker_nl het volgende:
Een ieder die zegt dat je je 10 graden kouder moet kleden dan het is, of hoe die stomme regel ook is: je kan de boom in. Ik dacht, mooi weer, zonnetje schijnt, ik ga eens gek doen, kort/kort, zonnebril op. Nou, dat was letterlijk met de koude kermis thuiskomen. Lang/lang, want het is brrrrrrrr.
Ik heb tot nu toe altijd kort/kort gelopen, bij 30 graden en bij -3 graden :P. Als het zo koud is warm ik zelf na een tijdje vanzelf op, ik wandel niet tussendoor.
Misschien de komende winter wel longsleeve aanschaffen als dat beter voor je spieren ofzo is, afgelopen winter was ik pas net begonnen met hardlopen dus nog niet echt serieus.

Hoe lang kan dat duren voordat de PR's worden toegekend aan een workout bij Endomondo? Is nu al langer dan een uur geleden dat ik hem heb geupload en staat nog steeds mijn oude PR.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:52:12 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_128259959
Zat net te denken 'ik zal het wel doen' ;)

Semtex, wat balen van je baan :{

MoBlo wat een race! Goede heuvel ;)

Morgen maar eens zelf intervallen, alleen nog even geen idee wat voor intervallen ik zal doen :') (normaal laat ik dan aan de looptrainer over ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_128259988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
En nog even zonder schroom m'n blije raceverslagje:

[..]

1 seconde sneller dan mijn PR op de 5 km die ik vanavond heb gelopen :D
Goed bezig :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:53:36 #10
3011 E.T.
pi_128260035
Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:54:16 #11
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128260067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe altijd kort/kort gelopen, bij 30 graden en bij -3 graden :P. Als het zo koud is warm ik zelf na een tijdje vanzelf op, ik wandel niet tussendoor.
Misschien de komende winter wel longsleeve aanschaffen als dat beter voor je spieren ofzo is, afgelopen winter was ik pas net begonnen met hardlopen dus nog niet echt serieus.

Hoe lang kan dat duren voordat de PR's worden toegekend aan een workout bij Endomondo? Is nu al langer dan een uur geleden dat ik hem heb geupload en staat nog steeds mijn oude PR.
Nou, ik loop bijna standaard in lang/lang en bij uitzondering in kort/kort. En dat gaat nu nog meer lang/lang zijn (of lang/kort, dat was vandaag ook nog wel okish geweest).

Duurt niet zo heel lang, geduld is een schone zaak.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:56:31 #12
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_128260188
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ik liep vandaag kort-kort en later ...-kort.
Endomondo is de laatste dagen wat traag met bekers uitreiken lijkt wel.

Oh ja, 1300 km al dit jaar
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:00:36 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128260416
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef E.T. het volgende:
Overigens liepen vandaag schoolkinderen hier gewoon in korte broek op school (inclusief die van mij die zich met de lunch in korte broek had gestoken).. Dan kan je zeker in kort/kort rennen :Y
oopssss.. als dat the case is zullen MoBlo en ik het hele jaar door in kort/kort moeten ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:01:06 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128260446
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Oh ja, 1300 km al dit jaar
^O^
op naar de 3000?
pi_128260502
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef FZN05 het volgende:

[..]

1 seconde sneller dan mijn PR op de 5 km die ik vanavond heb gelopen :D
Goed bezig :)
Ook met heuvels? :P Maar ook goed gedaan *O* nette tijd _O_
Ja doei.
pi_128260532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

oopssss.. als dat the case is zullen MoBlo en ik het hele jaar door in kort/kort moeten ;)
:') _O-

Mooi niet, maar het is hier hemelslief weer. Graadje of 20 en zonnetje vanavond nog. Was fijn O+
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:03:35 #17
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128260604
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:53 schreef E.T. het volgende:
Hoax.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:04:34 #18
92409 Twinky
Little star.
pi_128260671
Okay okay. Was dus een slecht plan. Ik heb maar een stukje gedaan van Evy. Mijn knie vond het niet leuk. Ondanks de paracetamol deed het gewoon vreselijk zeer en ik moest gewoon niet meer verder. Heb nog wel even een stukje gesprint achter mijn hardloop/studeermaatje aan, en later ook voor de foto's

Eigenlijk was het toch heel leuk want het strand is top O+

En we hebben een heleboel toffe foto's gemaakt :D

vliegen en sprinten:

En heel tof dat ik op die foto's zag dat mijn hardlooplessen echt zin hebben, want ik zag hoe mooi ik schuin hing!

SPOILER
pi_128260721
In het zonnetje was het best warm, maar zodra de zon even weg was was het brrrr.
pi_128260753
Wow mooie foto's Twinky!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:08:40 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128260892
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Twinky het volgende:
Okay okay. Was dus een slecht plan. Ik heb maar een stukje gedaan van Evy. Mijn knie vond het niet leuk. Ondanks de paracetamol deed het gewoon vreselijk zeer en ik moest gewoon niet meer verder. Heb nog wel even een stukje gesprint achter mijn hardloop/studeermaatje aan, en later ook voor de foto's

[ afbeelding ]

vliegen en sprinten:
[ afbeelding ]

En heel tof dat ik op die foto's zag dat mijn hardlooplessen echt zin hebben, want ik zag hoe mooi ik schuin hing!

[ afbeelding ]

SPOILER
mooie foto's!
en ondanks dat je knie even niet mee wil doen, niet opgeven he?
Je bent al zo ver gekomen dus "keep it up"
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:13:01 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128261120
Twinky O+ Mooie foto's!!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:14:25 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128261198
Oh, de zee O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_128261385
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook met heuvels? :P Maar ook goed gedaan *O* nette tijd _O_
Tellen drempels ook? :P
pi_128261459
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Let's face it Swets, jij gaat die HM halen in een mooie tijd en zal daarna de complimenten hier in ontvangst kunnen nemen. Het is niet anders.
Dat gevoel lijkt me zó geweldig. Iets waar je 3-4 maanden strak en kei hard voor traint, nooit een dagje over hebt geslagen júist omdat je je doel zo wilt halen. En dan uiteindelijk je doel halen. Dát is waarom ik die HM in september wil gaan lopen
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Fok! jargon :P laat maar, ik heb het verkeerd begrepen, meende dat Gijsje altijd voor werkloze stond :') Kort gezegd: ik raak mijn baan kwijt.
Wat een kut nieuws :( Eruit gemoeten door 'tegenvallende resultaten' van het bedrijf waar je werkt, zoals zovelen van ons Nederlanders?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:24:03 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128261774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Levitas het volgende:

Wat een kut nieuws :( Eruit gemoeten door 'tegenvallende resultaten' van het bedrijf waar je werkt, zoals zovelen van ons Nederlanders?
Nee, gezeur :P Dit krijgt ook nog een staartje :P Heb 't sporten nu ook ff hard nodig als uitlaatklep.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_128262129
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') _O-

Mooi niet, maar het is hier hemelslief weer. Graadje of 20 en zonnetje vanavond nog. Was fijn O+
Hier was het ook heerlijk hoor. Er zijn hier alleen wat mensen met een wat aparte ervaring van temperatuur :)
pi_128262559
Was de állerlaatste bij vertrek 8-)

Maar had er stiekem nog best wel wat ingehaald. _O-
Ja doei.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:42:11 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128262768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
Was de állerlaatste bij vertrek 8-)
[ afbeelding ]

Maar had er stiekem nog best wel wat ingehaald. _O-
Mark 10:31 ;)
pi_128263446
Que?
Ja doei.
pi_128263476
Gut, 68m klimmen over 900 meter. Dat vind ik best wat.
Ja doei.
pi_128264759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mark 10:31 ;)
Iets met eersten, laatsten en de volgorde waarin ze aankomen, toch? ;)
pi_128265243
Oh, bijbelcitaat...
Ja doei.
pi_128265284
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, bijbelcitaat...
Ik denk het...
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:26:44 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128266274
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Iets met eersten, laatsten en de volgorde waarin ze aankomen, toch? ;)
:Y
  woensdag 26 juni 2013 @ 05:07:38 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128267618
ik kwam vandaag deze "herstel-regel" tegen.
Ik had er nog nooit van gehoord (of het niet willen horen) en het klinkt een beetje "te veel van goede qua herstel" maar Foster zal er goede ervaring mee gehad hebben om het zo te doen.

quote:
For each mile that you race, allow one day of recovery before returning to hard training or racing.

That means no speed workouts or racing for six days after a 10-K or 26 days after a marathon. The rule's originator was the late Jack Foster, the masters marathon world record holder (2:11:18) from 1974 to 1990. Foster wrote in his book, Tale of the Ancient Marathoner, "My method is roughly to have a day off racing for every mile I raced."

The Exception: If your race effort wasn't all-out, taking fewer recovery days is okay.
pi_128267729
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord (of het niet willen horen) en het klinkt een beetje "te veel van goede qua herstel" maar Foster zal er goede ervaring mee gehad hebben om het zo te doen.

[..]
Die heb ik volgens mij al wel vaker langs zien komen, dus je zal het wel niet willen horen ;). Of misschien dat ik hem ergens anders gezien heb. Maar het is niet dat je dan niet kan trainen he, alleen geen snelheidstraining en ander intensieve dingen. Ook alleen maar als je voluit bent gegaan, vind het eigenlijk best een goede regel. Misschien ook maar eens toepassen :).

Twinky, erg mooie foto's, vooral die zweeffoto! Erg tof! _O_ Wel uitkijken dat je je niet blesseerd he! Daarom wel goed dat je het niet hebt afgemaakt helemaal.

Oh ja, voor degene die nog een nieuwe GPS willen, er is vanavond/vannacht een giveaway van dcrainmaker. Hij geeft elke 3 uur spullen weg met een totale waarde van 5000 dollar. Ook internationaal mag iedereen meedoen :). Dus ga voor die suunto/610 :P.
http://www.dcrainmaker.co(...)ay-extravaganza.html
pi_128267746
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Twinky het volgende:

[ afbeelding ]

vliegen en sprinten:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Leuke foto's Twinky! Ook een mooi strand, daar ben ik drie weken geleden ook geweest vlak voor het skydiven. :P
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 07:25:01 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_128267969
Toffe foto's Twinky *O*

MoBlo, hoe gaat t met de blaren? Heb je de Kruidvat-tape geprobeerd?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_128268209
Mooie foto's Twinky! O+

Semtex, dat is balen zeg. -O- Is het onverwacht of zag je het aan komen?
pi_128268333
Twinky, MoBlo: Super foto's ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128268704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Toffe foto's Twinky *O*

MoBlo, hoe gaat t met de blaren? Heb je de Kruidvat-tape geprobeerd?
Geen nieuwe blaren, maar m'n oude blaar is helemaal open en een beetje gaan ontsteken. Gisteren een blarenplijster eroverheen gedaan, maar die is gaan verschuiven waardoor ik nu op 't randje van de ontstoken ex-blaar een klein blaartje heb; máár dat komt dus door de verschoven plijster en niet door de schoen zelf; op m'n linkervoet géén blaar, ondanks een beetje compenseren omdat 't wel verdomd pijn deed tijdens 't rennen. Zondag (10K wedstrijd) blarenplijster vastzetten met kruidvattape 8-)
Ja doei.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:51:03 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128268893
quote:

[..]

Wat is de reden dat het je als teveel van het goede vindt?
pi_128268959
Hmm, kak.. Nou wordt vandaag die Garmin bezorgd.. en is er niemand thuis.. Dat wordt dus morgen de 2e bezorgpoging afwachten :(
pi_128269010
Nu het voetbalseizoen is afgelopen loop ik ook weer twee keer in de week hard. Maar dat is vooral om in conditie te blijven en ik richt me niet echt op tijden ofzo.

Wel heb ik laatste (drie weken geleden) mee gedaan aan een hardloopwedstrijd hier in de buurt over 5km. De tijd die ik toen liep was 19.32min.

Volgens mij is dat toch wel vrij aardig. Was wel helemaal naar de klote en had echt het gevoel dat ik doodging. Als ik alleen loop kom ik ook bij lange na niet aan die tijd trouwens.

Maar ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk interval te trainen, omdat dat voor voetballers het beste is. Dus paar honderd meter joggen, paar honderd meter versnellen. En dat steeds afwisselen op een afstand van 8-10 km.
pi_128269162
quote:

[..]

Hmm, ik heb 8 dagen na mijn HM al weer op hoger tempo dan dat gelopen. Maarja ik voelde me eigenlijk ook alweer prima een dag na de wedstrijd. Misschien toch niet voluit genoeg gegaan dan, maarja aan het eind kon ik ook echt niet meer harder..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:10:53 #47
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_128269294
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef Foca het volgende:
Nu het voetbalseizoen is afgelopen loop ik ook weer twee keer in de week hard. Maar dat is vooral om in conditie te blijven en ik richt me niet echt op tijden ofzo.

Wel heb ik laatste (drie weken geleden) mee gedaan aan een hardloopwedstrijd hier in de buurt over 5km. De tijd die ik toen liep was 19.32min.

Volgens mij is dat toch wel vrij aardig. Was wel helemaal naar de klote en had echt het gevoel dat ik doodging. Als ik alleen loop kom ik ook bij lange na niet aan die tijd trouwens.

Maar ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk interval te trainen, omdat dat voor voetballers het beste is. Dus paar honderd meter joggen, paar honderd meter versnellen. En dat steeds afwisselen op een afstand van 8-10 km.
Ah, een zomerloper. Voor het bijhouden van voetbalconditie hoef je niet langer dan een half uur te lopen gedurende de zomer en het doen van intervallen is het belangrijkst. Als je wil kan ik je tempo's aangeven waarop je het beste kan trainen (aangezien ik afgelopen donderdag 8 seconden sneller was op de 5 k, zijn de trainingstempo's hetzelfde.)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_128269515
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, een zomerloper. Voor het bijhouden van voetbalconditie hoef je niet langer dan een half uur te lopen gedurende de zomer en het doen van intervallen is het belangrijkst. Als je wil kan ik je tempo's aangeven waarop je het beste kan trainen (aangezien ik afgelopen donderdag 8 seconden sneller was op de 5 k, zijn de trainingstempo's hetzelfde.)
Tuurlijk wil ik dat. Tof!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:24:18 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128269598
Zo, ik kan vandaag wel weer een beetje denken aan hardlopen w/

Mogge c_/
pi_128269738
Mooi om die race verhalen langs te zien komen :)
Vanmiddag zelf maar weer eens een training plannen. Zag dat ik afgelopen maandag over de 100km dit jaar heen ben gegaan, goed gevoel.

Succes vandaag allemaal, met lopen, werken of wat er op de planning staat!
All management is Strategic Management.
pi_128269849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef CRX_master het volgende:
Hmm, kak.. Nou wordt vandaag die Garmin bezorgd.. en is er niemand thuis.. Dat wordt dus morgen de 2e bezorgpoging afwachten :(
Als de postbode maar niet zo stom doet als bij mij. Die bezorgt zonder toestemming mijn pakketje met een volleybal bij de buurman. Waarom doen ze dat nog? Het is geen 1985 meer. En dan is die buurman ook nog zo stom om het aan te nemen, terwijl hij altijd een hele week weg is. Dus nu is er zaterdag een bal bezorgd en door twee stommiteiten heb ik hem pas op z'n vroegst vrijdag.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:39:31 #52
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128269994
http://mijnpakket.postnl.nl -> accountje aanmaken -> kg code invoeren -> adres verified -> voordat je pakket aangeboden wordt kan je al zaken regelen (afleveren op alt adres, postkantoor, buren, ander tijdstip).
pi_128270012
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als de postbode maar niet zo stom doet als bij mij. Die bezorgt zonder toestemming mijn pakketje met een volleybal bij de buurman. Waarom doen ze dat nog? Het is geen 1985 meer. En dan is die buurman ook nog zo stom om het aan te nemen, terwijl hij altijd een hele week weg is. Dus nu is er zaterdag een bal bezorgd en door twee stommiteiten heb ik hem pas op z'n vroegst vrijdag.
Je moet expliciet vermelden als je niet wilt dat het bij de buren wordt bezorgd. Maar soms kan dat niet. Voor mij wordt ongeveer alles bij de buren geleverd, maar die zijn nooit langer dan een paar uur weg.
pi_128270017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef slacker_nl het volgende:
http://mijnpakket.postnl.nl -> accountje aanmaken -> kg code invoeren -> adres verified -> voordat je pakket aangeboden wordt kan je al zaken regelen (afleveren op alt adres, postkantoor, buren, ander tijdstip).
Veel te veel moeite. Een postbode moet gewoon niks bij buren afleveren.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:43:10 #55
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128270102
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het wel fijn, het is nu te laat voor je, maar in het vervolg kost het geen enkele moeite. En niet bij de buren afleveren, ja, eens. Ik weiger vaak dingen aan te nemen want ik vind het zelf ook irritant (plus ik ben echt te weinig thuis).
pi_128270105
quote:

[..]

Moet je dat aangeven bij de verzender. Dat is gangbaar, altijd geweest ook.
All management is Strategic Management.
pi_128270167
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:43 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Ik vind dat echt iets van TNT. Tegen de verzender zeg ik namelijk dat het naar mijn adres moet en die doet dat ook. TNT bezorgt het vervolgens standaard bij een ander, wat niet zou moeten.
pi_128270189
Jeuj, dat ging lekker! Na 3 weken strompelen door Italie (want hardlopen kon je het niet noemen), een heerlijk rondje gedaan van 5,6 km met een gemiddelde van 6.22. Dat is voor een slak als mij supersnel, volgens mij de eerste keer dat ik onder de 7 zit.

Wat een verschil ineens. Natuurlijk voor het eerst weer zonder bergen, hitte, buik vol pizza en benen vol grappa.
pi_128270207
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vind dat echt iets van TNT. Tegen de verzender zeg ik namelijk dat het naar mijn adres moet en die doet dat ook. TNT bezorgt het vervolgens standaard bij een ander, wat niet zou moeten.
Maar zo werkt het dus niet. Selektvracht levert ook gewoon bij de buren als er niet op wordt gezet dat het niet mag, ook gewoon als er een handtekening vereist is. Het maakt ze geen moer uit van wie die handtekening is...
pi_128270227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeuj, dat ging lekker! Na 3 weken strompelen door Italie (want hardlopen kon je het niet noemen), een heerlijk rondje gedaan van 5,6 km met een gemiddelde van 6.22. Dat is voor een slak als mij supersnel, volgens mij de eerste keer dat ik onder de 7 zit.

Wat een verschil ineens. Natuurlijk voor het eerst weer zonder bergen, hitte, buik vol pizza en benen vol grappa.
Wat goed! ^O^
Ja doei.
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:49:43 #61
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128270279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:43 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Veel verzenders bieden die optie niet aan. Overigens heb ik ook pakketten bij de buren afgeleverd zien worden waar expliciet op staat: NIET BIJ DE BUREN AFLEVEREN. Dus. En nu ga ik rennen naar m'n werk.
pi_128270285
Ik vind het heerlijk als ze bij de buren afleveren. Echter is bij deze een handtekening vereist en doen ze dat helaas dus niet.. :(
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:52:26 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128270334
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die TNT knakker wordt ook per stukloon betaald,die is allang blij dat-ie 't kwijt is. Geef hem eens ongelijk.
pi_128270477
Ik denk dat ik een vermoeden heb waar het geld wat ik bespaard zou hebben sinds ik gestopt ben met roken zich verstopt heeft... :@ :')

SPOILER
pi_128270493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:50 schreef CRX_master het volgende:
Ik vind het heerlijk als ze bij de buren afleveren. Echter is bij deze een handtekening vereist en doen ze dat helaas dus niet.. :(
Dat heb ik dus ook ja. Mijn pakketje wordt vanmiddag tussen 14.00 en 16.00uur bezorgd. Hopelijk hebben ze wat vertraging, zodat ik nog op tijd thuis kan zijn.
pi_128270504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef Muis84 het volgende:
Ik denk dat ik een vermoeden heb waar het geld wat ik bespaard zou hebben sinds ik gestopt ben met roken zich verstopt heeft... :@ :')

SPOILER
Mooie verzameling :D Ook erg color-coordinated ;)
pi_128270528
quote:

SPOILER
:D
pi_128270659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooie verzameling :D Ook erg color-coordinated ;)
:@ Tja, als je dan toch bezig bent he ;) De andere dingetjes die ik heb zijn niet zo mooi coordinated hoor.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:08:40 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:

Fijn zeg *O*
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:09:48 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270714
quote:

SPOILER
Mooie spulletjes heb je daar ^O^ O+
F means you're fucked
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:11:14 #71
3011 E.T.
pi_128270754
Muis :D

Rondje geintervalled hier :) Kan vanavond niet naar de loopgroep, dus dan maar zelf. 7x200m met een minuutje rust ertussen. Totaal 5km in 33.40 gelopen :)
Vond het al wel weer behoorlijk warm trouwens :Y
pi_128270770
quote:

SPOILER
Ow! Hoe cool!
pi_128270788
quote:

SPOILER
*O* *O*
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:15:34 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270884
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:11 schreef E.T. het volgende:
Muis :D

Rondje geintervalled hier :) Kan vanavond niet naar de loopgroep, dus dan maar zelf. 7x200m met een minuutje rust ertussen. Totaal 5km in 33.40 gelopen :)
Vond het al wel weer behoorlijk warm trouwens :Y
Mooie tijd uiteindelijk zeg :)
F means you're fucked
pi_128270887
Goed bezig Muis :D

@Semtex: das wel ff klote :( Is er wel iets van een traject dat er iets anders voor je gezocht wordt?
pi_128270934
Erg, he? Muis heeft ook een nieuwe hobby: spend all the money! :')
pi_128270936
Gisteravond trouwens officiële afsluiting van het seizoen gehad; soort van halve training en daarna binnen verder trainen aan de bar :9
Maar was wel ff leuk. Nog met trainer over volgend seizoen gesproken. Hij dacht wel dat ik nog lang niet op m'n top was en dat er nog genoeg te halen viel. Toch wel leuk om te horen :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:18:27 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128270964
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Muis84 het volgende:
Join the club! :')
F means you're fucked
pi_128270969
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Muis84 het volgende:
In een willekeurige hardloopwinkel:
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 juni 2013 @ 10:18:51 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128270975
Zo hier weer een rondje intervallen gedaan. Pak nu weer 2 dagen rust en doe zaterdag een LDL van een kilometer of 17 (hoop ik)
pi_128271023
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Join the club! :')
Oh gelukkig, het is een bekend verschijnsel. ;)

quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Arquero het volgende:

[..]

In een willekeurige hardloopwinkel:
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. :D

En dan zeggen ze dat hardlopen zo'n goedkope sport is. Alleen een paar schoenen en gaan... Ik weet niet waar het precies mis is gegaan... :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:22:10 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271066
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo hier weer een rondje intervallen gedaan. Pak nu weer 2 dagen rust en doe zaterdag een LDL van een kilometer of 17 (hoop ik)
Wat je ook kunt doen, is een duurloop van 100 minuten inplannen. Zonder nadruk op snelheid en afstand
F means you're fucked
pi_128271072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:20 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

En dan zeggen ze dat hardlopen zo'n goedkope sport is. Alleen een paar schoenen en gaan... Ik weet niet waar het precies mis is gegaan... :)
Da's joggen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:22:59 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271088
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:20 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

Wij hadden samen ons hele leven door kunnen roken voor al het geld dat we al hebben uitgegeven aan hardlopen....
F means you're fucked
pi_128271160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Da's joggen.
Ik had dus moeten gaan joggen... :')

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Wij hadden samen ons hele leven door kunnen roken voor al het geld dat we al hebben uitgegeven aan hardlopen....
_O- Maar dit is leuker. En gezonder. En zo.
pi_128271192
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

En je houdt er spullen aan over ipv zwarte longen. En conditie. En zo.
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:27:15 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Muis84 het volgende:

[..]

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens :) Het is nu ruim anderhalf jaar geleden voor me, en ik kan me echt niet voorstellen dat ik hier nu met een sigaret zou zitten.
F means you're fucked
pi_128271244
Gisteren stond er achter mijn motor een van de hardlopers van de race 'stiekem' te roken _O- niet van onze club iig. Was toch wel even een raar gezicht :o
Ja doei.
pi_128271263
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
Dit krijgt ook nog een staartje Heb 't sporten nu ook ff hard nodig als uitlaatklep.
Hardlopen is daar perfect voor, is mijn ervaring O+ In ieder geval heel veel succes en sterkte met 'het staartje'!
pi_128271266
Terug van een paar dagen weg geweest, geen zin om alles bij te lezen ;) . Ook paar dagen niet gelopen, maar genoeg andere zware activiteiten gedaan, waaronder een behoorlijk pittig mountainbike parcours. Daarna 2 dagen rust gehad, maar had toch behoorlijk knoopjes nog in mijn kuiten net.

Volgens mij is runkeeper in de war, want kreeg snelheid met geen mogelijkheid onder 7.20m/km, dus proberen te versnellen, want zou 20 minuutjes lopen, dus dat moet makkelijk met snelheid van 6.30 kunnen, ook met knoopjes. Na 6 minuten zat ik er al doorheen, maar was ik ook al even mijn 1km punt voorbij. Denk dat runkeeper in miles ipv kilometers aan het rekenen was. Op pc staat ook een heel andere tijd. Stom ding, voortaan gaat mooi de afstand en pace uit en lekker lopen hoe het goed voelt.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_128271328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren stond er achter mijn motor een van de hardlopers van de race 'stiekem' te roken _O- niet van onze club iig. Was toch wel even een raar gezicht :o
Dat lijkt me idd wel ja. :o Ik kwam vrijdag ook een hardloper tegen op een hoek van een bospad. Ik liep hem voorbij terwijl hij rustig een sigaretje stond te roken. :) Na een paar minuten haalde hij me alsnog in, dus blijkbaar heeft roken niet zo'n effect op je conditie. ;) Nou had ik er wel bijna 5km op zitten (da's voor mij nog best veel), en geen idee hoe ver hij was.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens :) Het is nu ruim anderhalf jaar geleden voor me, en ik kan me echt niet voorstellen dat ik hier nu met een sigaret zou zitten.
Daar kom ik ook wel, hoop ik. Het is niet eens zo dat ik het mis, of dat ik er echt zo'n zin in heb. Maar heb af en toe een paar seconden zoiets van 'en nu een peuk. oh nee wacht'. |:(
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:31:42 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128271355
quote:
Ik zag gisteren ook zo iemand wegrijden bij de sportschool :')
pi_128271394
Dat vind ik in Italie altijd zo grappig. Zie je een politie-auto staan, maar je kunt bijna niet zien wie er in zitten, staat blauw van de rook. Dat zul je hier toch echt niet tegen komen, twee agenten gezellig samen rokend in de auto tijdens de surveillance...
pi_128271408
quote:
Een postbode moet gewoon niks bij buren afleveren.
Ik ben de postbode al véle malen dankbaar geweest om mijn pakketjes bij de buren af te geven, zo ook vice versa.
quote:
Gisteren stond er achter mijn motor een van de hardlopers van de race 'stiekem' te roken niet van onze club iig. Was toch wel even een raar gezicht
Kennis van me rookt stevig, maar loopt ook regelmatig. Vooral vóór wedstrijden gaan er de nodige peukjes er doorheen, i.v.m zenuwen, maar vervolgens wel een HM lopen. Dan denk je ook wel "Pff, ik stop met roken, train hard voor een HM. Jij rookt als een malloot en loopt die HM ook. Moet ik roken dan écht opgeven?"

Maar... Nog steeds niet gerookt! :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:33:40 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128271414
quote:
13s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag gisteren ook zo iemand wegrijden bij de sportschool :')
Herkenbaar hoor :)

Lees net je verhaal, mooi klote zeg... hoop dat alles snel weer goed komt!
F means you're fucked
pi_128271423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:30 schreef Muis84 het volgende:

Daar kom ik ook wel, hoop ik. Het is niet eens zo dat ik het mis, of dat ik er echt zo'n zin in heb. Maar heb af en toe een paar seconden zoiets van 'en nu een peuk. oh nee wacht'. |:(
Mijn opa is al bijna 50 jaar geleden gestopt met roken (hij moest zijn leerlingen leren dat het ongezond was, dus vond hij dat hij beter ook kon stoppen) en hij heeft nu nog wel eens als hij thuis komt hij denkt 'nu eerst een sigaartje'. _O-
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_128271741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:33 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik ben de postbode al véle malen dankbaar geweest om mijn pakketjes bij de buren af te geven, zo ook vice versa.

[..]

Kennis van me rookt stevig, maar loopt ook regelmatig. Vooral vóór wedstrijden gaan er de nodige peukjes er doorheen, i.v.m zenuwen, maar vervolgens wel een HM lopen. Dan denk je ook wel "Pff, ik stop met roken, train hard voor een HM. Jij rookt als een malloot en loopt die HM ook. Moet ik roken dan écht opgeven?"

Maar... Nog steeds niet gerookt! :D
Goed bezig! ^O^
pi_128271992
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef Muis84 het volgende:
Goed bezig!
Je zult die momenten zelf ook vast wel kennen, waarop je oh zo graag een sigaret wilt opsteken, of dat je denkt 'waarom moet ik het laten als een ander het ook kan combineren met x?'. Maar elke keer dat we die momenten overwinnen, worden we sterker.

En, jij hebt ook nog niet gerookt toch?, dus ook super bezig! (+ alle anderen die gestopt zijn met roken/drinken / begonnen zijn met hardlopen! :D)

Zo, even een bakje koffie en dan doe ik eens gek. Ik ga m'n horloge op alarm zetten (afstand) en dan het scherm alleen op "tijd" (dus niet van het lopen, maar een normale klok). Geen tijd, geen pace, geen hartslag. Alleen 6,5km lopen en genieten. Daar heb ik zin in!

[ Bericht 13% gewijzigd door Levitas op 26-06-2013 11:09:20 ]
pi_128272287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Je zult die momenten zelf ook vast wel kennen, waarop je oh zo graag een sigaret wilt opsteken, of dat je denkt 'waarom moet ik het laten als een ander het ook kan combineren met x?'. Maar elke keer dat we die momenten overwinnen, worden we sterker.

En, jij hebt ook nog niet gerookt toch?, dus ook super bezig! (+ alle anderen die gestopt zijn met roken/drinken / begonnen zijn met hardlopen! :D)
Thanks!
pi_128272298
Goedemorgen!!!!

Mijn oudste zoon na een herexamen ook geslaagd!!!! Dubbelblij dus want de jongste was twee weken geleden al geslaagd. Volgende week druk met uitreikingen dus:-))))) Volgend jaar gaat het echte werk beginnen qua studeren. Tenminste mijn oudste zoon gaat Europese studies doen en mijn jongste weet het nog niet precies.

Mijn oudste zoon had al hardloopschoenen van me gehad omdat we dachten dat hij het niet zou redden en ik hem toch hetzelfde wilde geven als de ander. Nu ook maar een ipodje shuffle erbij die hij graag wilde hebben voor het rennen en zijn vakantiewerk wat hij nu doet (gras maaien enzo op crematorium)

Ik vanmiddag weer een rondje. Zonder plan, hopelijk gaat het net zo goed als vorige week en anders in ieder geval niet zo slecht als maandag. Alles hangt van mijn knie af. En dan nu nog een bak koffie!! Nachtbraken is leuk, maar je komt zo langzaam op gang :)
This whole world is wild at heart and weird on top
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')