Oke, thug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een ban heb gehad.
Al zal het niet lang meer duren overigens. Vrees dat ik er binnenkort weer één aan mijn broek heb hangen
Ga je binnenkort stout zijn dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Al zal het niet lang meer duren overigens. Vrees dat ik er binnenkort weer één aan mijn broek heb hangen
Bloods of Crips?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Niet zo huilen. Iedereen hier op FOK! is zielig. Ook jij.quote:
Bloodsquote:
Mwoah, ik post gewoon zoals ik wil, maar post vooral veel in ONZ en die hele sfeer in ONZ is echt weg. Tijd voor revolutie daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je binnenkort stout zijn dan?
Doe Kapi ff de groetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Iedereen hier op FOK! is zielig. Ook jij.
Kapi en ik zijn overigens even aan het bijpraten via de DM. Onder andere over jou.
Wat een nuttige besteding van je tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
Kapi en ik zijn overigens even aan het bijpraten via de DM. Onder andere over jou.
Zijn eerdere poging tot een ban door tieten werd door de vingers gezien. Nu heeft hij dus Yvonne ingelicht dat hij tieten ging posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Hij is toch vriendjes met Yvonne
Vergeet HMF en Stokstaartje niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Smoofie
Knut
Kapo
Typisch
Wie nog meer?
Caland vast wel?
Insomnia_quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Smoofie
Knut
Kapo
Typisch
Wie nog meer?
Caland vast wel?
Jij kan niet eens een wrap opwarmen, vent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Iedereen hier op FOK! is zielig. Ook jij.
We zitten hier op FOK!, waarde vriend. Hoe kan je nou spreken over een nuttige besteding van je tijd?quote:
Zozo. Dit zullen wel diepgaande gesprekken zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik praat met johannes_vermeer constant over Stijn.
Happel. Ik ga even Fifa spelen. Houd je het even gezellig tijdens mijn afwezigheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten hier op FOK!, waarde vriend. Hoe kan je nou spreken over een nuttige besteding van je tijd?
Er zijn dingen die zelfs op FOK een dieptepunt zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten hier op FOK!, waarde vriend. Hoe kan je nou spreken over een nuttige besteding van je tijd?
Jij bent een sprekend voorbeeldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dingen die zelfs op FOK een dieptepunt zijn.
ONZ is niet meer zo leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bloods
[..]
Mwoah, ik post gewoon zoals ik wil, maar post vooral veel in ONZ en die hele sfeer in ONZ is echt weg. Tijd voor revolutie daar.
Zal ik je slopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel. Ik ga even Fifa spelen. Houd je het even gezellig tijdens mijn afwezigheid.
Kom online dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja graag. Al had ik moeten winnen en niet jij.
nee joh, hij is geen WA-gesprek waardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas nou op GGMM straks gaan ze nog over whatsapp over je roddelen
Ik word nooit gebeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Blij dat ik geen WA heb.
teveel nutteloos gelul.
Als ze me willen spreken dan bellen ze me wel. Ideaal.
Knut onterecht voor topickaap, Insomnia en nog een paar volgens mij een ban omdat ze toen in hetzelfde topic gingen posten.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut onterecht voor topickaap, Insomnia en nog een paar volgens mij een ban omdat ze toen in hetzelfde topic gingen posten.
Kapiteintje wilde een ban een kreeg er eentje toen hij Yvonne jaloers maakte door Ancilla's tieten te posten.
Insoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut onterecht voor topickaap, Insomnia en nog een paar volgens mij een ban omdat ze toen in hetzelfde topic gingen posten.
Kapiteintje wilde een ban een kreeg er eentje toen hij Yvonne jaloers maakte door Ancilla's tieten te posten.
Het topic heeft zelfs Tom weer aan het posten gekregen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Mijn 'voorspel hier de eindstand van de eredivisie'-topic loopt best goed.
Tompsv18 z'n score tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het topic heeft zelfs Tom weer aan het posten gekregen.
Oh ja, ff posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Monopoly het volgende:
Was de score van afgelopen seizoen al bekend ?
Ik zal eerlijk zijn: we proberen je te dumpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft er aan mijn posts gezeten? Moest dit topic weer volgen.
tt's worden ook zo maar veranderd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft er aan mijn posts gezeten? Moest dit topic weer volgen.
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja, ff posten.
Was de score van afgelopen seizoen al bekend ?
Ik had alleen ajax goed volgens mij
Keurigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013
[ afbeelding ]
3 na laatstequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013
[..]
Ik zal eerlijk zijn: we proberen je te dumpen.
Is goed joh. Ik ga met Smoofie zijn kloon wel in het Ajax topic praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: we proberen je te dumpen.
Je kan voor dit seizoen weer meedoen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had mee moeten doen, ik had Ajax op 1 en PSV op 2.
Hoop dat ik het onthoud. Eerst transfers afwachten hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan voor dit seizoen weer meedoen.
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
Je mag hem evt. nog tot 1 augustus wijzigen, dus je zou hem nu al kunnen invullen en dan na de transfers evt. nog aanpassen, dan doe je sowieso mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop dat ik het onthoud. Eerst transfers afwachten he
Tof initiatiefquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag hem evt. nog tot 1 augustus wijzigen, dus je zou hem nu al kunnen invullen en dan na de transfers evt. nog aanpassen, dan doe je sowieso mee.
Maar ik kick hem eind juli nog wel even als ik er aan denk.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Als Ajax Eriksen, Alderweireld en De Jong kwijt raakt, en PSV met hun leegloop geef ik Feyenoord echt wel een goede kans om kampioen te worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1. Vitesse
2. Heerenveen
3. Cambuur
4. Roda
5. Waalwijk
6. PSV
7 PEC
8 NEC
9 NAC
10 Heracles
11 Go Ahead
12 Feyenoord
13 Utrecht
14 Twente
15 Groningen
16 AZ
17 ADO
18 ajax
Ja, maar als Feyenoord Pelle kwijt raakt worden ze 7'de.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Als Ajax Eriksen, Alderweireld en De Jong kwijt raakt, en PSV met hun leegloop geef ik Feyenoord echt wel een goede kans om kampioen te worden.
Ik las net dat je op zoek was naar een ban, is dit nu je trolpoging?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn voorspelling is natuurlijk de goedste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Oke Happel. Ouwe roddelkoning.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is natuurlijk de goedste.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat je op zoek was naar een ban, is dit nu je trolpoging?
Die raken ze niet kwijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar als Feyenoord Pelle kwijt raakt worden ze 7'de.
jullie doen sowieso al niet meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Tevens geef ik een gemankeerd Ajax nog altijd de voordeel over Feyenoord.
hoezo eigenlijk nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren. Eens kijken of ik nog welkom ben in de crew.
Het halve team moet vervangen worden, ik heb nog geen flauw idee met wie PSV straks allemaal speelt.quote:
Waarom ben je gestopt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren. Eens kijken of ik nog welkom ben in de crew.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat men mijn mening niet waardeert
Hij kon niet goed genoeg beffen.quote:
ja, het lijkt hier soms zuid-koreaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat men mijn mening niet waardeert
pas je opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Monopoly het volgende:
Noord-Korea doet nogal veel aan propaganda, dat zie ik hier niet echt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog geen e-mail gehad. Waarschijnlijk hebben ze mij nooit een geschikte kandidaad gevonden.
Misschien heb je niet genoeg geslijmd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog geen e-mail gehad. Waarschijnlijk hebben ze mij nooit een geschikte kandidaad gevonden.
Ik denk gewoon dat Jojo niet uit de kleren wilde destijdsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heb je niet genoeg geslijmd.
Daar stond kansdidaadquote:
Waarvoor eigenlijk? Heb gearbeit, geen zin om terug te lezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Smoofie
Knut
Kapo
Typisch
Wie nog meer?
Caland vast wel?
kandidaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je me belachelijk wilt maken zorg dat dat je zelf niet voor lul staat
tetten en topickapenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk? Heb gearbeit, geen zin om terug te lezen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Jojo niet uit de kleren wilde destijds
Kapi is te verslaafd om zonder ban te studeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Topics kapen en tettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja altijd hetzelfde hier met die aidspatienten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi is te verslaafd om zonder ban te studeren.
De rest is groot onrecht aangedaan door volledig onterechte bans door de Noord Koreaanse leiding hier.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest is groot onrecht aangedaan door volledig onterechte bans door de Noord Koreaanse leiding hier.
Oke, jij gaat dus weer de positie invullen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik was sarcastisch. Maar misschien als ik klaar ben met m'n 'studie', als ze dan weer iemand zoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, jij gaat dus weer de positie invullen?
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heintje Davids.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Maar misschien als ik klaar ben met m'n 'studie', als ze dan weer iemand zoeken.
Waarom schrijf je: 'studie'? Is het geen volwaardige studie of was dat een lulsmoes om te kappen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Maar misschien als ik klaar ben met m'n 'studie', als ze dan weer iemand zoeken.
Hoe is het?quote:
Dat is toch niet kapen?quote:
Primaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Dat is toch niet kapen?
Bedankt Caland.quote:
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar echt spannend zag het er niet uit. Mensen die de hele tijd over het weer praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch totaal niet boeiend ofzo.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Caland.
Er even van uit gaande dat je hiermee bedoelde dat mijn terugkomst bij voorbaat legendarisch is.
quote:
Oeh, ken je die knakker nog? Die meerdere keren voorzitter was van de supportersvereniging? Hoe heet hij ook alweer/...quote:
Humberto en het weer in timboektoequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er was iemand daar die post volgens mij steeds het weer uit een of ander land, toen gaf Knut daar commentaar op, waarna Knut weer commentaar kreeg. Toen opende hij dat topic. Wat er verder nog is gebeurd weet ik niet, maar volgens mij niet veel.
Geen idee wie er meerdere keren voorzitter is geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, ken je die knakker nog? Die meerdere keren voorzitter was van de supportersvereniging? Hoe heet hij ook alweer/...
Knut is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er was iemand daar die post volgens mij steeds het weer uit een of ander land, toen gaf Knut daar commentaar op, waarna Knut weer commentaar kreeg. Toen opende hij dat topic. Wat er verder nog is gebeurd weet ik niet, maar volgens mij niet veel.
Nee, zo een vent met dat witte krulletjeshaar. Ik ga even zoeken. Zijn bijnaam was op een gegeven moment ook Heintje Davids.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wie er meerdere keren voorzitter is geweest.
Eric van Dorp?
Oh ja, er was ook nog iets met Humberto daar ook, ik weet niet meer wat. Voor vandaag had ik eigenlijk nog nooit van dat onderdeel van het forum gehoord.quote:
Ook het enige wat ik heb meegekregen. Als het alleen daarom is dan is het wederom treurigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
Tuurlijk, hij heeft nu een ban van maar 2 dagen en over 3 dagen gaat hij op vakantie.quote:
Oja. Ik weet wel wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, zo een vent met dat witte krulletjeshaar. Ik ga even zoeken. Zijn bijnaam was op een gegeven moment ook Heintje Davids.
ik heb het nu maar even aan dven gevraagd in het ajax topicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
Nadalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat fifa u20 toernooi is ongeschikt om op te wedden, die zijn niet te peilen.
Wimbledon daarentegen is zeer geschikt.
Probeer je me nu spelfouten van iemand anders aan te smeren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het nu maar even aan dven gevraagd in het ajax topic
kandidaad
ik hoop dat geo haptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je me nu spelfouten van iemand anders aan te smeren?
Kun je nog wat geld op Maher naar PSV zetten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat fifa u20 toernooi is ongeschikt om op te wedden, die zijn niet te peilen.
Wimbledon daarentegen is zeer geschikt.
Mij staat nog bij dat hij altijd van die hele foute jasjes aanhad. Al was dat toen wellicht mode.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Gevonden! Willem Veenman.
[ afbeelding ]
bazoer die is pas goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Bakkali is echt ziek goed. Niet normaal gewoon.
Maak een Bakkali topic aan, j0rdiii doet het bij elke speler uit de ajax-jeugd die meer dan 3 wedstrijden voor de F-jes heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Bakkali is echt ziek goed. Niet normaal gewoon.
Onmogelijk. Ajax koopt spelers in vanaf de B.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een Bakkali topic aan, j0rdiii doet het bij elke speler uit de ajax-jeugd die meer dan 3 wedstrijden voor de F-jes heeft gespeeld.
Dat betekent niet dat ze geen F-jes hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ajax koopt spelers in vanaf de B.
jij heb het gedaan bij slabbekoorn ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was puur als parodie op die Jordii topics.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij heb het gedaan bij slabbekoorn ofzo
Ah leuk, Caland doet typetjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was puur als parodie op die Jordii topics.
Noa Lang zit anders in de Ctjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je een gif voor me maken? Hem filmpje als, dus je bent binnen 10sec klaar.quote:
Feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een Bakkali topic aan, j0rdiii doet het bij elke speler uit de ajax-jeugd die meer dan 3 wedstrijden voor de F-jes heeft gespeeld.
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
TBBT afleveringen aan het terug kijken.. is eigenlijk niet leuk, ik weet bijna alles nog wat er komen gaat
AFFquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De seizoenen voor Amy wel ja
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je een gif voor me maken? Hem filmpje als, dus je bent binnen 10sec klaar.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, niet gezien.
Maar nu ik weet dat je mij kut vindt heb ik hier nog weinig zin in.
Kan ik filmpje naar je sturen, of wil je zelf knippen?quote:
Stuur maar, moet je hem ff ergens uploaden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik filmpje naar je sturen, of wil je zelf knippen?
PSV topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur maar, moet je hem ff ergens uploaden.
En waarvoor ga je hem gebruiken?
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Valt het op dat ik deze kaart zelf gepaint heb?
Cocaine?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Je had moeten zeggen: wat valt er op aan deze kaart?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/#!sN0m(...)bNiARu2XalLS2I7Y1LRw
Hmm... Ik ga het eens in een andere SC proberen. Goede tip welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: wat valt er op aan deze kaart?
En als dan niemand of iemand het was opgevallen dat er aan deze kaart door jou gepaint was dan had je je antwoord.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur anders naar mij, dan probeer ik het
Ja alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet het van het hele filmpje, of van een aantal seconde of wat?
Bestand zelf is 5 mb ofzo. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Bij mij is hij 44 MB
moet er nog even aan sleutelen.
Nee dat moet niet man. Ben die fase allang voorbij.quote:
Jij gaat wel snel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat moet niet man. Ben die fase allang voorbij.
quote:
Wie is die speler?quote:
Wat hebben ze uitgespookt? Weer in het pottentopic geweest? Of tetten gepost?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie niet
Knut/Typisch/Kapo/Insomnia
Hoezo zij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie niet
Zakaria Bakkali.quote:
Saind ook geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie niet
Leer cynisme herkennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef onlogisch het volgende:
En GGMM gaat ook nog wel, als iemand een TR maakt van zijn vergelijking
hetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo zij?
[..]
Zakaria Bakkali.
De grootste talent uit ons jeugdopleiding.
Prima actie is dat in ieder geval.quote:
Hetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo zij?
[..]
Zakaria Bakkali.
Het grootste talent uit ons jeugdopleiding.
Denk er maar eens goed over na.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft cynisme hiermee te maken?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice.
Die van mij was net zo groot qua MB's, alleen 1/5de keer zo groot qua resolutie
Soms heb ik het idee dat je relatie met het Fok! Feyenoordkamp niet echt vruchtbaar voor een liefdesbaby is.quote:
Waar was je heen dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Loopt ook meteen weer uit de hand als ik er een keertje niet ben hè.
Gelukkig blijft die in Eindhoven ipv Manchesterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zakaria Bakkali.
Het grootste talent uit onze jeugdopleiding.
Met mijn zus naar de dierenarts met die kittens enzo. En daar blijven eten en toen gevoetbald met mijn zwager en neefje en nichtje.quote:
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn zus naar de dierenarts met die kittens enzo. En daar blijven eten en toen gevoetbald met mijn zwager en neefje en nichtje.
JR Mertens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn zus naar de dierenarts met die kittens enzo. En daar blijven eten en toen gevoetbald met mijn zwager en neefje en nichtje.
ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat fotoshop? Dat heb ik namelijk niet
pics van je nichtje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Enoh klein?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Ik schoot alles over met voetbal. Ik ben eerder een soort Enoh. Maar dan blank.
Nieuw logo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je de ideale versie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JR Enoh.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mis het andere logo en "© mrstyloproductions".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De heer stylo was niet helemaal tevreden over het oude logo omdat hierin de turkse vlag getoond werd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik mis het andere logo en "© mrstyloproductions".
Die fase is hij al ontgroeid, het gaat snel met styloproductionsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik mis het andere logo en "© mrstyloproductions".
Misschien wil Ajax je wel kopen voor 17 miljoen euro.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ik heb ook wat Sulejmani in me.
Ik wil die 17 miljoen wel hebben hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien wil Ajax je wel kopen voor 17 miljoen euro.
18,5. Flauw om een transfer van Ajax te bagatelliseren omdat je jaloers bent op de financiële mogelijkheden van de club.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien wil Ajax je wel kopen voor 17 miljoen euro.
Vergeet de 1,8 miljoen per jaar niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18,5. Flauw om een transfer van Ajax te bagatelliseren omdat je jaloers bent op de financiële mogelijkheden van de club.
Het feit dat JR een beetje Enoh in zich heeft haalt zijn transferwaarde omlaag naar 17 miljoen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18,5. Flauw om een transfer van Ajax te bagatelliseren omdat je jaloers bent op de financiële mogelijkheden van de club.
kan je lerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best jammer dat ik niet kan voetballen
dkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best jammer dat ik niet kan voetballen
Watte?quote:
uh, okéquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van die post niet begrijpen![]()
![]()
In zijn verdediging: vaak is een achterliggende gedachte bij jouw posts ver te zoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van die post niet begrijpen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |