quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice.
Die van mij was net zo groot qua MB's, alleen 1/5de keer zo groot qua resolutie
Soms heb ik het idee dat je relatie met het Fok! Feyenoordkamp niet echt vruchtbaar voor een liefdesbaby is.quote:
Waar was je heen dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Loopt ook meteen weer uit de hand als ik er een keertje niet ben hè.
Gelukkig blijft die in Eindhoven ipv Manchesterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zakaria Bakkali.
Het grootste talent uit onze jeugdopleiding.
Met mijn zus naar de dierenarts met die kittens enzo. En daar blijven eten en toen gevoetbald met mijn zwager en neefje en nichtje.quote:
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn zus naar de dierenarts met die kittens enzo. En daar blijven eten en toen gevoetbald met mijn zwager en neefje en nichtje.
JR Mertens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn zus naar de dierenarts met die kittens enzo. En daar blijven eten en toen gevoetbald met mijn zwager en neefje en nichtje.
ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat fotoshop? Dat heb ik namelijk niet
pics van je nichtje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Enoh klein?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Ik schoot alles over met voetbal. Ik ben eerder een soort Enoh. Maar dan blank.
Nieuw logo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je de ideale versie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JR Enoh.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mis het andere logo en "© mrstyloproductions".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |