quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog geen e-mail gehad. Waarschijnlijk hebben ze mij nooit een geschikte kandidaad gevonden.
Misschien heb je niet genoeg geslijmd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog geen e-mail gehad. Waarschijnlijk hebben ze mij nooit een geschikte kandidaad gevonden.
Ik denk gewoon dat Jojo niet uit de kleren wilde destijdsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heb je niet genoeg geslijmd.
Daar stond kansdidaadquote:
Waarvoor eigenlijk? Heb gearbeit, geen zin om terug te lezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Smoofie
Knut
Kapo
Typisch
Wie nog meer?
Caland vast wel?
kandidaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je me belachelijk wilt maken zorg dat dat je zelf niet voor lul staat
tetten en topickapenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk? Heb gearbeit, geen zin om terug te lezen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Jojo niet uit de kleren wilde destijds
Kapi is te verslaafd om zonder ban te studeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Topics kapen en tettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja altijd hetzelfde hier met die aidspatienten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi is te verslaafd om zonder ban te studeren.
De rest is groot onrecht aangedaan door volledig onterechte bans door de Noord Koreaanse leiding hier.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest is groot onrecht aangedaan door volledig onterechte bans door de Noord Koreaanse leiding hier.
Oke, jij gaat dus weer de positie invullen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Ik was sarcastisch. Maar misschien als ik klaar ben met m'n 'studie', als ze dan weer iemand zoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, jij gaat dus weer de positie invullen?
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heintje Davids.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Maar misschien als ik klaar ben met m'n 'studie', als ze dan weer iemand zoeken.
Waarom schrijf je: 'studie'? Is het geen volwaardige studie of was dat een lulsmoes om te kappen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. Maar misschien als ik klaar ben met m'n 'studie', als ze dan weer iemand zoeken.
Hoe is het?quote:
Dat is toch niet kapen?quote:
Primaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Dat is toch niet kapen?
Bedankt Caland.quote:
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is maar echt spannend zag het er niet uit. Mensen die de hele tijd over het weer praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch totaal niet boeiend ofzo.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Caland.
Er even van uit gaande dat je hiermee bedoelde dat mijn terugkomst bij voorbaat legendarisch is.
quote:
Oeh, ken je die knakker nog? Die meerdere keren voorzitter was van de supportersvereniging? Hoe heet hij ook alweer/...quote:
Humberto en het weer in timboektoequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er was iemand daar die post volgens mij steeds het weer uit een of ander land, toen gaf Knut daar commentaar op, waarna Knut weer commentaar kreeg. Toen opende hij dat topic. Wat er verder nog is gebeurd weet ik niet, maar volgens mij niet veel.
Geen idee wie er meerdere keren voorzitter is geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, ken je die knakker nog? Die meerdere keren voorzitter was van de supportersvereniging? Hoe heet hij ook alweer/...
Knut is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er was iemand daar die post volgens mij steeds het weer uit een of ander land, toen gaf Knut daar commentaar op, waarna Knut weer commentaar kreeg. Toen opende hij dat topic. Wat er verder nog is gebeurd weet ik niet, maar volgens mij niet veel.
Nee, zo een vent met dat witte krulletjeshaar. Ik ga even zoeken. Zijn bijnaam was op een gegeven moment ook Heintje Davids.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wie er meerdere keren voorzitter is geweest.
Eric van Dorp?
Oh ja, er was ook nog iets met Humberto daar ook, ik weet niet meer wat. Voor vandaag had ik eigenlijk nog nooit van dat onderdeel van het forum gehoord.quote:
Ook het enige wat ik heb meegekregen. Als het alleen daarom is dan is het wederom treurigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
Tuurlijk, hij heeft nu een ban van maar 2 dagen en over 3 dagen gaat hij op vakantie.quote:
Oja. Ik weet wel wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, zo een vent met dat witte krulletjeshaar. Ik ga even zoeken. Zijn bijnaam was op een gegeven moment ook Heintje Davids.
ik heb het nu maar even aan dven gevraagd in het ajax topicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
Nadalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat fifa u20 toernooi is ongeschikt om op te wedden, die zijn niet te peilen.
Wimbledon daarentegen is zeer geschikt.
Probeer je me nu spelfouten van iemand anders aan te smeren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het nu maar even aan dven gevraagd in het ajax topic
kandidaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |