Oke, thug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een ban heb gehad.
Al zal het niet lang meer duren overigens. Vrees dat ik er binnenkort weer één aan mijn broek heb hangen
Ga je binnenkort stout zijn dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Al zal het niet lang meer duren overigens. Vrees dat ik er binnenkort weer één aan mijn broek heb hangen
Bloods of Crips?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Niet zo huilen. Iedereen hier op FOK! is zielig. Ook jij.quote:
Bloodsquote:
Mwoah, ik post gewoon zoals ik wil, maar post vooral veel in ONZ en die hele sfeer in ONZ is echt weg. Tijd voor revolutie daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je binnenkort stout zijn dan?
Doe Kapi ff de groetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Iedereen hier op FOK! is zielig. Ook jij.
Kapi en ik zijn overigens even aan het bijpraten via de DM. Onder andere over jou.
Wat een nuttige besteding van je tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
Kapi en ik zijn overigens even aan het bijpraten via de DM. Onder andere over jou.
Zijn eerdere poging tot een ban door tieten werd door de vingers gezien. Nu heeft hij dus Yvonne ingelicht dat hij tieten ging posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Hij is toch vriendjes met Yvonne
Vergeet HMF en Stokstaartje niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Smoofie
Knut
Kapo
Typisch
Wie nog meer?
Caland vast wel?
Insomnia_quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Smoofie
Knut
Kapo
Typisch
Wie nog meer?
Caland vast wel?
Jij kan niet eens een wrap opwarmen, vent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo huilen. Iedereen hier op FOK! is zielig. Ook jij.
We zitten hier op FOK!, waarde vriend. Hoe kan je nou spreken over een nuttige besteding van je tijd?quote:
Zozo. Dit zullen wel diepgaande gesprekken zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik praat met johannes_vermeer constant over Stijn.
Happel. Ik ga even Fifa spelen. Houd je het even gezellig tijdens mijn afwezigheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten hier op FOK!, waarde vriend. Hoe kan je nou spreken over een nuttige besteding van je tijd?
Er zijn dingen die zelfs op FOK een dieptepunt zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten hier op FOK!, waarde vriend. Hoe kan je nou spreken over een nuttige besteding van je tijd?
Jij bent een sprekend voorbeeldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dingen die zelfs op FOK een dieptepunt zijn.
ONZ is niet meer zo leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bloods
[..]
Mwoah, ik post gewoon zoals ik wil, maar post vooral veel in ONZ en die hele sfeer in ONZ is echt weg. Tijd voor revolutie daar.
Zal ik je slopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel. Ik ga even Fifa spelen. Houd je het even gezellig tijdens mijn afwezigheid.
Kom online dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja graag. Al had ik moeten winnen en niet jij.
nee joh, hij is geen WA-gesprek waardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas nou op GGMM straks gaan ze nog over whatsapp over je roddelen
Ik word nooit gebeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Blij dat ik geen WA heb.
teveel nutteloos gelul.
Als ze me willen spreken dan bellen ze me wel. Ideaal.
Knut onterecht voor topickaap, Insomnia en nog een paar volgens mij een ban omdat ze toen in hetzelfde topic gingen posten.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut onterecht voor topickaap, Insomnia en nog een paar volgens mij een ban omdat ze toen in hetzelfde topic gingen posten.
Kapiteintje wilde een ban een kreeg er eentje toen hij Yvonne jaloers maakte door Ancilla's tieten te posten.
Insoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Knut onterecht voor topickaap, Insomnia en nog een paar volgens mij een ban omdat ze toen in hetzelfde topic gingen posten.
Kapiteintje wilde een ban een kreeg er eentje toen hij Yvonne jaloers maakte door Ancilla's tieten te posten.
Het topic heeft zelfs Tom weer aan het posten gekregen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Mijn 'voorspel hier de eindstand van de eredivisie'-topic loopt best goed.
Tompsv18 z'n score tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het topic heeft zelfs Tom weer aan het posten gekregen.
Oh ja, ff posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Monopoly het volgende:
Was de score van afgelopen seizoen al bekend ?
Ik zal eerlijk zijn: we proberen je te dumpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft er aan mijn posts gezeten? Moest dit topic weer volgen.
tt's worden ook zo maar veranderd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie heeft er aan mijn posts gezeten? Moest dit topic weer volgen.
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh ja, ff posten.
Was de score van afgelopen seizoen al bekend ?
Ik had alleen ajax goed volgens mij
Keurigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013
[ afbeelding ]
3 na laatstequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2012 - 2013
[..]
Ik zal eerlijk zijn: we proberen je te dumpen.
Is goed joh. Ik ga met Smoofie zijn kloon wel in het Ajax topic praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: we proberen je te dumpen.
Je kan voor dit seizoen weer meedoen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had mee moeten doen, ik had Ajax op 1 en PSV op 2.
Hoop dat ik het onthoud. Eerst transfers afwachten hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan voor dit seizoen weer meedoen.
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
Je mag hem evt. nog tot 1 augustus wijzigen, dus je zou hem nu al kunnen invullen en dan na de transfers evt. nog aanpassen, dan doe je sowieso mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop dat ik het onthoud. Eerst transfers afwachten he
Tof initiatiefquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag hem evt. nog tot 1 augustus wijzigen, dus je zou hem nu al kunnen invullen en dan na de transfers evt. nog aanpassen, dan doe je sowieso mee.
Maar ik kick hem eind juli nog wel even als ik er aan denk.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Als Ajax Eriksen, Alderweireld en De Jong kwijt raakt, en PSV met hun leegloop geef ik Feyenoord echt wel een goede kans om kampioen te worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1. Vitesse
2. Heerenveen
3. Cambuur
4. Roda
5. Waalwijk
6. PSV
7 PEC
8 NEC
9 NAC
10 Heracles
11 Go Ahead
12 Feyenoord
13 Utrecht
14 Twente
15 Groningen
16 AZ
17 ADO
18 ajax
Ja, maar als Feyenoord Pelle kwijt raakt worden ze 7'de.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Als Ajax Eriksen, Alderweireld en De Jong kwijt raakt, en PSV met hun leegloop geef ik Feyenoord echt wel een goede kans om kampioen te worden.
Ik las net dat je op zoek was naar een ban, is dit nu je trolpoging?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn voorspelling is natuurlijk de goedste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |