ik hoop dat geo haptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je me nu spelfouten van iemand anders aan te smeren?
Kun je nog wat geld op Maher naar PSV zetten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat fifa u20 toernooi is ongeschikt om op te wedden, die zijn niet te peilen.
Wimbledon daarentegen is zeer geschikt.
Mij staat nog bij dat hij altijd van die hele foute jasjes aanhad. Al was dat toen wellicht mode.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Gevonden! Willem Veenman.
[ afbeelding ]
bazoer die is pas goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Bakkali is echt ziek goed. Niet normaal gewoon.
Maak een Bakkali topic aan, j0rdiii doet het bij elke speler uit de ajax-jeugd die meer dan 3 wedstrijden voor de F-jes heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef mrstylo het volgende:
Bakkali is echt ziek goed. Niet normaal gewoon.
Onmogelijk. Ajax koopt spelers in vanaf de B.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een Bakkali topic aan, j0rdiii doet het bij elke speler uit de ajax-jeugd die meer dan 3 wedstrijden voor de F-jes heeft gespeeld.
Dat betekent niet dat ze geen F-jes hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ajax koopt spelers in vanaf de B.
jij heb het gedaan bij slabbekoorn ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was puur als parodie op die Jordii topics.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij heb het gedaan bij slabbekoorn ofzo
Ah leuk, Caland doet typetjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was puur als parodie op die Jordii topics.
Noa Lang zit anders in de Ctjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je een gif voor me maken? Hem filmpje als, dus je bent binnen 10sec klaar.quote:
Feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een Bakkali topic aan, j0rdiii doet het bij elke speler uit de ajax-jeugd die meer dan 3 wedstrijden voor de F-jes heeft gespeeld.
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
TBBT afleveringen aan het terug kijken.. is eigenlijk niet leuk, ik weet bijna alles nog wat er komen gaat
AFFquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De seizoenen voor Amy wel ja
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je een gif voor me maken? Hem filmpje als, dus je bent binnen 10sec klaar.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, niet gezien.
Maar nu ik weet dat je mij kut vindt heb ik hier nog weinig zin in.
Kan ik filmpje naar je sturen, of wil je zelf knippen?quote:
Stuur maar, moet je hem ff ergens uploaden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik filmpje naar je sturen, of wil je zelf knippen?
PSV topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur maar, moet je hem ff ergens uploaden.
En waarvoor ga je hem gebruiken?
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Valt het op dat ik deze kaart zelf gepaint heb?
Cocaine?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Je had moeten zeggen: wat valt er op aan deze kaart?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/#!sN0m(...)bNiARu2XalLS2I7Y1LRw
Hmm... Ik ga het eens in een andere SC proberen. Goede tip welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: wat valt er op aan deze kaart?
En als dan niemand of iemand het was opgevallen dat er aan deze kaart door jou gepaint was dan had je je antwoord.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur anders naar mij, dan probeer ik het
Ja alles.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet het van het hele filmpje, of van een aantal seconde of wat?
Bestand zelf is 5 mb ofzo. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Bij mij is hij 44 MB
moet er nog even aan sleutelen.
Nee dat moet niet man. Ben die fase allang voorbij.quote:
Jij gaat wel snel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat moet niet man. Ben die fase allang voorbij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |