Tegenstander van Djokovic in de QF van afgelopen jaar op Wimbledon...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
Die Mayer is toch niet serieus te nemen als tegenstander voor iemand als Djokovic?
Maar als je kijkt hoe hij speelt... Lijkt wel of hij die groundstrokes duwt in plaats van slaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Tegenstander van Djokovic in de QF van afgelopen jaar op Wimbledon...
Overdrijf je niet een beetje over Mayer? Dit is de eerste ronde he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat mist Mayer veel. Djokovic hoeft alleen maar te wachten tot Mayer mist.
Echt hèquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jezus FF, Mayer speelt niet op zijn allerbest, maar zo erg is het allemaal ook weer niet. Mayer is op zich een redelijk goede gras court speler een stuk beter dan bijvoorbeeld Hanescu, heeft vorig jaar de QF gehaald en blijft bij in de tweede set.
Hij is in feite één van de zwaarste eerste ronde lotingen die je als seed kan hebben.
Darcis ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje over Mayer? Dit is de eerste ronde he.
Break verschil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt de 5e set? Gaan ze dan niet tot de 6 games?
Op de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon standaard 2 games verschil in de 5e set. Alleen op de US Open spelen ze ook in de 5e set een tiebreak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt de 5e set? Gaan ze dan niet tot de 6 games?
Amerikanenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon standaard 2 games verschil in de 5e set. Alleen op de US Open spelen ze ook in de 5e set een tiebreak.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon standaard 2 games verschil in de 5e set. Alleen op de US Open spelen ze ook in de 5e set een tiebreak.
Is die wedstrijd van Sijsling nog ergens te volgen?quote:
Alleen scores, geen beelden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Is die wedstrijd van Sijsling nog ergens te volgen?
Ik kan hem niet 1,2,3 vinden op internet voor een livestream of iets.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Is die wedstrijd van Sijsling nog ergens te volgen?
Ik ook niet, zonde. Court 8 ook geen TV court hoorde ik net op Sport1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan hem niet 1,2,3 vinden op internet voor een livestream of iets.
Kan ook niet. Baan 8 is geen tv-baan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan hem niet 1,2,3 vinden op internet voor een livestream of iets.
googlebril?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef PimFR het volgende:
Staat Mattek-Sands nog met Google-bril op de baan tegen Kerber?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef PimFR het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/bijzake(...)en-tijdens-wimbledon
Die stopte voor de eerste keer toen haar tegenstandster geboren werdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Date-Krumm pakt ook de eerste set even met 6-0Alweer bijna 43 jaar oud!
Goede mentaliteit, spelinzicht en hard werken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar komt dat vernuft van Sijsling ineens vandaan? Heeft lang getennist in de schaduw van Haase en De Bakker, maar nu lijkt hij ineens de speler te zijn waarop alle hoop is gevestigd?
Betsiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een vies wijf is Mattek Sands toch.
haterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Robson veel leuker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:38 schreef superniger het volgende:
godver,
weer een lekker wijf uit het toernooi
Mooie chick weinig uitstraling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:38 schreef superniger het volgende:
godver,
weer een lekker wijf uit het toernooi
Als ze de vierde ronde haalt schrijft ze geschiedenisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef Niox het volgende:
Op de BBC hebben ze de eerste GS titel van Robson al bijna geteld.
"She has the ability to beat them all."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef superniger het volgende:
bij de bbc denken ze al dat Robson het toernooi al gewonnen heeft
Armoedig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef TheArt het volgende:
Igor heeft een nieuwe sponsor:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:49 schreef TheArt het volgende:
Igor heeft een nieuwe sponsor:
[ afbeelding ]
jinxingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef geindoctrineerd het volgende:
Igor stond 40-0 voor in eigen game, en toch laat ie zich rebreaken:(
quote:
Toch niet dus. Scorebord weer goed gezet en inmiddels 3-1.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef geindoctrineerd het volgende:
Igor stond 40-0 voor in eigen game, en toch laat ie zich rebreaken:(
jinx van een jinxquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een foto van Robson? Klinkt veelbelovend
ik heb het idee dat jij zijn wedstrijd ook volgt..quote:
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jij zijn wedstrijd ook volgt..
Simon - Lopez en Lisicki - Schiavone zijn toch aardige eerste rondes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:00 schreef Szura het volgende:
Jammer genoeg weinig interessants vanavond
Was gisteren wel anders
Zijn spel ziet er gewoon zo slap uit vind ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje over Mayer? Dit is de eerste ronde he.
quote:
Ik panisch een stream aanslingeren, maar het valt mee dus?quote:
quote:
Letterlijk ja en het bleek mee te vallen ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik panisch een stream aanslingeren, maar het valt mee dus?
Hij is er nog niet in de 1e ronde... Don't jinx itquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wat geven jullie Sijsling voor kans tegen Raonic in ronde 2?
25%. Als Raonic zijn service loopt is hij vrijwel kansloos.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zowel in Halle als Eastbourne geen set gewonnen dit jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eerst maar een uitserveren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
25%. Als Raonic zijn service loopt is hij vrijwel kansloos.
Maar wel goed genoeg om dhr. Sijsling te verslaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eerst maar een uitserveren.
Zo goed is Raonic trouwens niet op gras.
Igor is niet te onderschatten op gras. Denk niet dat Raonic blij is met deze tweede ronde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar wel goed genoeg om dhr. Sijsling te verslaan.
Misschien wordt het wel een epic 5 setterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Met Sijs zijn return zal het moeilijk worden om Raonic te breaken, maar dat geldt ook omgekeerd. Als Sijsling goed serveert zal het er denk ik op neer komen wie de weinige kansen of tiebreaks weet te pakken.
Laura, als je dit leest...quote:
Raonic ziet eruit als een kleuter die ze met een of ander apparaat vier keer zo groot hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:46 schreef Norrage het volgende:
Raonic is zo'n zaadje. Ik hoop dat Slice wint.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raonic ziet eruit als een kleuter die ze met een of ander apparaat vier keer zo groot hebben gemaakt.
Geen zin meer (serieus).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Szura het volgende:
Wtf zie het nu pas, waarom heeft Kohli opgegeven
quote:
Er was niets met hem aan de hand, maar hij was gewoon mentaal gebroken.quote:
Griep in zijn hoofd had ie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:02 schreef Introvert het volgende:
Hij gaf op omdat hij griep had en geen energie meer over had.
Cliff Richard staat al twee dagen in de startblokkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef Marcoss het volgende:
Bijna aan het einde van dag 2 en nog geen regenbreak
Dat kan niet!
Huh?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kan het dat de nummer 7 en de nummer 23 tegenover elkaar staan in de eerste ronde?
Waar haal jij vandaan dat ze de nummers 7 en 23 van de wereld zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Angelof9 het volgende:
Hoe kan het dat de nummer 7 en de nummer 23 tegenover elkaar staan in de eerste ronde?
Schiavone de nummer 7 van de plaatsingslijst? Weet niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Angelof9 het volgende:
Schiavone en Lisicki. Niet van de wereld, van de plaatsingslijst.
Schiavone is niet geplaatst? Lisicki wel, als 23equote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Angelof9 het volgende:
Schiavone en Lisicki. Niet van de wereld, van de plaatsingslijst.
dat is vreemd. staat er bij mij nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Angelof9 het volgende:
[ http://img16.imageshack.us/img16/2835/5xl5.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:De Bakker dacht aan een paar dagen rust na zijn kansloze nederlaag tegen James Blake.
Moeten we het wat rustiger aan doen?quote:* HET WAS GEEN BESTE DAG * Nee, het was geen beste dag voor de Nederlanders op Wimbledon vandaag. Gisteren zagen we al Robin en Kiki in de eerste ronde sneuvelen en vandaag waren Thiemo, Michaella en Arantxa die hun eerste ronde partij verloren. Tenenkrommend soms het commentaar op o.a. social-media. Waar een klein landje groot in kan zijn. Het volledig afzeiken van anderen die proberen hun (top)sport te bedrijven en een goede prestatie proberen neer te zetten. Er zitten er een paar bij die zich diep zouden moeten schamen. Figuren die met veel pijn en moeite de poulewedstrijden doorkomen op hun eigen clubkampioenschappen denken de wijsheid in pacht te hebben of menen een hetze te moeten voeren tegen bepaalde spelers. We zouden ons kunnen voorstellen dat de spelers/speelsters in kwestie onderhand met de staart tussen de benen en met knikkende knieen de tennisbaan opgaan. In afwachting van de hoon die komen gaat. Maar gelukkig weten zij beter. We hebben eens gekeken (waar we konden) bij de betreffende spelers die een facebookpagina hebben. Op momenten dat er iets leuks of een overwinning te vieren valt dan schieten het aantal 'vind ik leuks' en commentaren als een raket omhoog. En nu? Nul, komma, nul. Een steuntje in de rug zou misschien wel op zijn plaats zijn. Of niet soms? We hebben ook wat commentaren opgezocht van spelers en speelsters in de media. Daar gaan we;
Thiemo de Bakker
'Ik haalde totaal mijn niveau niet. Dit is een lastige periode in mijn carrière. Op dit moment moet ik niet denken aan tennis, noch op gravel noch op hardcourt. Ik ga nu 2 dagen balen en dan moet ik weer hard werken om terug te komen. Het is een kwestie van zelfvertrouwen, maar ik weet dat ik het niveau aankan', zei Thiemo De Bakker.
Arantxa Rus
"Het is moeilijk omdat mensen om me heen negatief zijn. Gelukkig heb ik een goede coach die me al van jongs af aan kent en heb ik de steun van mijn familie". Later verduidelijkte ze tegenover de Nederlandse pers welke negativiteit ze precies bedoelde. "Dan moeten jullie de kranten lezen denk ik", aldus Arantxa Rus.
Michaella Krajicek
'Toch heb ik wel genoten, maar als je met 6-1 6-1 verliest, kun je ook weer niet heel erg genieten. Ik heb nog niet het niveau en zij speelde goed. Ik was zelfs een beetje verrast hoe goed, ik kreeg weinig kansen. Niet dat ik slecht speelde, misschien had alleen mijn eerste service beter gekund', zei Michaella Krajicek,
Robin Haase
"Ik heb gedaan wat ik kon, maar het was niet genoeg. Hij was gewoon de betere speler, zo simpel is het. Dat moet je accepteren en weer doorgaan", aldus Robin Haase.
Kiki Bertens
'Het was geen goede wedstrijd. Ik ben niet tevreden', zei Kiki Bertens.
Wij willen bovenstaande spelers en speelsters graag een hart onder de riem steken. Jammer dat het er niet inzat. Bij sommige van jullie kunnen we ons nog goed voorstellen dat er goede redenen voor aan te dragen zijn. Blijf positief, dat blijven wij ook. Komt allemaal goed.
Hier zit het dus fout, volgens Siemerink. Kan ik wel in meegaan. Paplammeren zijn het! Twee maanden trainen in de goelag, dat zal ze goed doen!quote:Wij willen bovenstaande spelers en speelsters graag een hart onder de riem steken. Jammer dat het er niet inzat. Bij sommige van jullie kunnen we ons nog goed voorstellen dat er goede redenen voor aan te dragen zijn. Blijf positief, dat blijven wij ook. Komt allemaal goed.
quote:Figuren die met veel pijn en moeite de poulewedstrijden doorkomen op hun eigen clubkampioenschappen denken de wijsheid in pacht te hebben
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef TennispeRFect het volgende:
Krajicek heeft zich jarenlang door Jan en alleman laten palen in plaats van zich op tennis te focussen.
Bron?
twitter:AllistairMcCaw twitterde op woensdag 26-06-2013 om 02:28:45Judge the effort the athlete gave & not the result. Effort is something that's 100% in their control. #ChampionsTrainThisWay reageer retweet
Dat moet ik Haase nog maar zien doen, en over Thiemo hoeven we helemaal niet te beginnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Siemerink die kritiek levert op prestaties in GS's.!!!!!
Helaas kan ik niet knippen/plakken, maar die prestaties van Jantje op de Grand Slams waren ook niet echt geweldig.!!!!!
Toch in 10 jaar tijd (41 GS's) 2 4e ronde en een kwartfinale.
Godverdomme, ik dacht eerst aan Richardquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:44 schreef TennispeRFect het volgende:
Krajicek heeft zich jarenlang door Jan en alleman laten palen in plaats van zich op tennis te focussen.
Bron?
Siemerink 22x in de eerste ronde uitgeschakeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat moet ik Haase nog maar zien doen, en over Thiemo hoeven we helemaal niet te beginnen.
maar die stond ook niet bepaald bekend om zijn talent..quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Siemerink 22x in de eerste ronde uitgeschakeld
Meer als 50% dus.
De huidige generatie wel dan ? Ja de Bakker misschien. Maar in nederland zijn we nogal snel tevreden. Vierde ronde van Rus op RG vorig jaar en ze haalt de voorpagina Telegraaf, 20:00 journaal etc.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:59 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
maar die stond ook niet bepaald bekend om zijn talent..
Is altijd tochquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Overigens voldoe ik wel hieraan:
[..]
Als je met beperkt talent vier ATP-toernooien weet te winnen en totaal twaalf finales haalt, dan doe je het niet onaardig. Maar dat zie ik geen van alle huidige tennissers ook doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De huidige generatie wel dan ? Ja de Bakker misschien. Maar in nederland zijn we nogal snel tevreden. Vierde ronde van Rus op RG vorig jaar en ze haalt de voorpagina Telegraaf, 20:00 journaal etc.
Toch snap ik het niet zo, Nederland is in bijna iedere sport wel een uitblinker te vinden (voetballers, zwemmers, hockeyers, schaatsers, turners). Tennis is bij ons ook een hele populaire sport maar toch is dat een sport waar we al erg lang geen wereldtopper hebben gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De huidige generatie wel dan ? Ja de Bakker misschien. Maar in nederland zijn we nogal snel tevreden. Vierde ronde van Rus op RG vorig jaar en ze haalt de voorpagina Telegraaf, 20:00 journaal etc.
Haase is al op de helftquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je met beperkt talent vier ATP-toernooien weet te winnen en totaal twaalf finales haalt, dan doe je het niet onaardig. Maar dat zie ik geen van alle huidige tennissers ook doen.
Klopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je met beperkt talent vier ATP-toernooien weet te winnen en totaal twaalf finales haalt, dan doe je het niet onaardig. Maar dat zie ik geen van alle huidige tennissers ook doen.
Maar zet daar tegenover wel een KF en een paar vierde rondes Grand Slam. Daar kan de huidige generatie alleen maar van dromen. Richard Krajicek presteerde op Wimbledon ook niet altijd geweldig, totdat hij een uitschieter had. Volgens mij werd hij in 1995 zelfs in de eerste ronde uitgeschakeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Siemerink 22x in de eerste ronde uitgeschakeld
Meer als dan 50% dus.
Hiddink, van Gaal en Advocaat waren wel briljante spelers?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Siemerink die kritiek levert op prestaties in GS's.!!!!!
Helaas kan ik niet knippen/plakken, maar die prestaties van Jantje op de Grand Slams waren ook niet echt geweldig.!!!!!
Toch in 10 jaar tijd (41 GS's) 2 4e ronde en een kwartfinale.
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Brown gaat winnen in vier sets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef HulkHeld het volgende:
Kijk al uit naar de wedstrijd van HewittHoop op een makkelijke zege voor 'm.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar Brown gaat winnen in vier sets.
Als je dan dit rijtje ziet van de ranking in 2004, is er bij Krajicek aan talent in ieder geval geen gebrekquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:55 schreef Piperidine het volgende:
Ik heb het idee dat alleen Krajicek, mits met goede begeleiding, in staat is om blijvend in de top 30-40 te kunnen staan.
Who the f is Nederlander Coen van Keulen op plek 14? Heeft zelfs nog een set van Querrey en Del Potro gewonnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je dan dit rijtje ziet van de ranking in 2004, is er bij Krajicek aan talent in ieder geval geen gebrek
http://www.itftennis.com/(...)ankings.aspx?yr=2004
Dat zie je idd best vaak na een overwinning op een veel hoger gerankte speler.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het zou mij alleen niet verbazen als hij eruit zou vliegen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Who the f is Nederlander Coen van Keulen op plek 14? Heeft zelfs nog een set van Querrey en Del Potro gewonnen.
Laatst nog in Madrid. Nishikori versloeg Federer om vervolgens te verliezen van Andujar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zie je idd best vaak na een overwinning op een veel hoger gerankte speler.
Geinig om dat soort oude lijstjes te bekijken. Bewijst maar weer eens dat enorm succesvol zijn in de jeugd niks hoeft te betekenen voor prestaties bij de volwassenenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je dan dit rijtje ziet van de ranking in 2004, is er bij Krajicek aan talent in ieder geval geen gebrek
twitter:GraveyardFilip twitterde op woensdag 26-06-2013 om 12:41:40Hearing that Steve Darcis is NOT going to play against Kubot. Fell on his shoulder in match vs Nadal, can't move his arm today. Bad luck. reageer retweet
No wayquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:56 schreef TheArt het volgende:
twitter:GraveyardFilip twitterde op woensdag 26-06-2013 om 12:41:40Hearing that Steve Darcis is NOT going to play against Kubot. Fell on his shoulder in match vs Nadal, can't move his arm today. Bad luck. reageer retweet
Het is als PEC Zwolle met 3-0 wint tegen Ajax/Feyenoord/PSV en de week erna met 4-0 het schip ingaat tegen Willem II.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:56 schreef TheArt het volgende:
Neeejohhhhquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130626_027
Geen misselijk rijtje met Wozniacki en Azarenka.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mij wel. Kubot kan er echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het zou mij alleen niet verbazen als hij eruit zou vliegen
Baasquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
Paupertje Lleyton begint in de vierde game al "Come on!" te schreeuwen na een fout van zijn tegenstander.
wtfquote:
Kerber, Shvedova, Morita, Kudryavtseva, Kleybanova, Maria (ex-Malek), Makarova, King, Tatishvili en nog wat anderen zijn echt wel doorgebroken. Allemaal minstens top-100 gehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:02 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Geen misselijk rijtje met Wozniacki en Azarenka.
Het zegt ook wel iets die ranglijst, want alles lager dan de top 15 is nooit doorgebroken.
Hij moet het wel zo spelen. Hele korte punten, Hewitt geen ritme geven, telkens wat anders doen om onder die rally uit te komen. En hij zet met dat naar voren komen wel telkens druk op Hewitt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:11 schreef HulkHeld het volgende:
Ik weet niet wat Brown van plan is dat hij steeds naar het net komt, maar hij mist er belachelijk veel
Zo speelt hij altijd en het is ook de enige manier om vandaag te kunnen winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:11 schreef HulkHeld het volgende:
Ik weet niet wat Brown van plan is dat hij steeds naar het net komt, maar hij mist er belachelijk veel
Het heeft hem inderdaad al heel wat titels opgeleverdquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo speelt hij altijd en het is ook de enige manier om vandaag te kunnen winnen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het heeft hem inderdaad al heel wat titels opgeleverd.!!!!
Bummer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:56 schreef TheArt het volgende:
Eerste keer dat je hem ziet spelen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:33 schreef Norrage het volgende:
Break terug van Dustinwtf deze pot. Hij staat echt alles vol te slaan
Ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem ziet spelen?
Ach, je hebt je belangrijkste taak volbrachttwitter:stevedarcishark twitterde op woensdag 26-06-2013 om 13:43:44Had to withdrawn after a win like this!?THE most difficult thing i had to do!!!#triedeverythingtoplaybutdidntwork!!!! reageer retweet
twitter:PseudoRafa twitterde op woensdag 26-06-2013 om 13:47:45Ready to play Kubot in a few minutes. I'm the lucky loser, no? reageer retweet
Echt?????quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef IbanMayo het volgende:
Darcis trekt zich terug vanwege een schouderblessure![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Hoorde het op BBC dacht dat ik een primeur had![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:50 schreef IbanMayo het volgende:
Darcis trekt zich terug vanwege een schouderblessure![]()
Is ze weer gevallen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Azarenka gilt alsof haar been geamputeerd wordt.
Ik had het al voorspeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Norrage het volgende:
Dit deel van het schema man, als Brown dit wint![]()
![]()
Nee hoor. Maar wel de eerste keer dat ik hem alles zie raken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eerste keer dat je hem ziet spelen?
Daarvoor moet je inderdaad net geluk hebben die paar keer per jaar dat dat gebeurt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar wel de eerste keer dat ik hem alles zie raken.
Alleen maar goede jongens op de tour, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar wel de eerste keer dat ik hem alles zie raken.
Doet geen pijn om naar die meneer te kijken. Zijn tennis is ook best okee vandaag.quote:
Als hij zijn bruine racket achter in je * duwt piep je wel andersquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Doet geen pijn om naar die meneer te kijken. Zijn tennis is ook best okee vandaag.
Volgens mij is-ie nog niet klaar met Hewitt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij zijn bruine racket achter in je * duwt piep je wel anders
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als hij zijn bruine racket achter in je * duwt piep je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |