Tegenstander van Djokovic in de QF van afgelopen jaar op Wimbledon...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
Die Mayer is toch niet serieus te nemen als tegenstander voor iemand als Djokovic?
Maar als je kijkt hoe hij speelt... Lijkt wel of hij die groundstrokes duwt in plaats van slaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:11 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Tegenstander van Djokovic in de QF van afgelopen jaar op Wimbledon...
Overdrijf je niet een beetje over Mayer? Dit is de eerste ronde he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat mist Mayer veel. Djokovic hoeft alleen maar te wachten tot Mayer mist.
Echt hèquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jezus FF, Mayer speelt niet op zijn allerbest, maar zo erg is het allemaal ook weer niet. Mayer is op zich een redelijk goede gras court speler een stuk beter dan bijvoorbeeld Hanescu, heeft vorig jaar de QF gehaald en blijft bij in de tweede set.
Hij is in feite één van de zwaarste eerste ronde lotingen die je als seed kan hebben.
Darcis ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje over Mayer? Dit is de eerste ronde he.
Break verschil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt de 5e set? Gaan ze dan niet tot de 6 games?
Op de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon standaard 2 games verschil in de 5e set. Alleen op de US Open spelen ze ook in de 5e set een tiebreak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt de 5e set? Gaan ze dan niet tot de 6 games?
Amerikanenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon standaard 2 games verschil in de 5e set. Alleen op de US Open spelen ze ook in de 5e set een tiebreak.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon standaard 2 games verschil in de 5e set. Alleen op de US Open spelen ze ook in de 5e set een tiebreak.
Is die wedstrijd van Sijsling nog ergens te volgen?quote:
Alleen scores, geen beelden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Is die wedstrijd van Sijsling nog ergens te volgen?
Ik kan hem niet 1,2,3 vinden op internet voor een livestream of iets.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:04 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Is die wedstrijd van Sijsling nog ergens te volgen?
Ik ook niet, zonde. Court 8 ook geen TV court hoorde ik net op Sport1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan hem niet 1,2,3 vinden op internet voor een livestream of iets.
Kan ook niet. Baan 8 is geen tv-baan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kan hem niet 1,2,3 vinden op internet voor een livestream of iets.
googlebril?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef PimFR het volgende:
Staat Mattek-Sands nog met Google-bril op de baan tegen Kerber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |