Nee want wat ik al zei: een paar bedrijfjes waar ik heb gewerkt hadden helemaal geen pensioenregeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Betalen voor je pensioen is verplicht toch?
Ja dan wordt het pensioengat alleen maar groter ... Denk ook dat ik te laag zitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb het uitgerekend via die mijnpensioensite en zoveel krijg ik nietIk heb bij een aantal bedrijfjes gewerkt die geen pensioenregeling hadden.
Je ziet het nu pas?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw heeft wel een kekke zonnebril
[ afbeelding ]
Ze kreeg er vast een snorkel bij kado toen ze hem kocht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw heeft wel een kekke zonnebril
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Ik moet lachen om die mevrouw met zonnebril.
Ik ga naar de hel![]()
Ik zeg toch dat ik net pas ben ingeschakeld, paardenvijg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je ziet het nu pas?
Wij hebben al lopen lachen aan het begin van de uitzending
Maar als ze het wel hebben, heb je weinig keuze denk ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want wat ik al zei: een paar bedrijfjes waar ik heb gewerkt hadden helemaal geen pensioenregeling.
Deze bril is beter:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kreeg er vast een snorkel bij kado toen ze hem kocht.
Oké oké, jij bent altijd te laat bij topshows.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik net pas ben ingeschakeld, paardenvijg.
Dacht het dan wel inderdaad. Al lees ik tegenstrijdige berichten als ik even heel snel zoek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar als ze het wel hebben, heb je weinig keuze denk ik?
Ik bouw ook al pensioen op bij mijn bijbaan.
Hoe ga je dan later geraniums kopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want wat ik al zei: een paar bedrijfjes waar ik heb gewerkt hadden helemaal geen pensioenregeling.
Nu begin je daar weer over, en ik pik het weer niet! Het is helemaal niet leuk!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké oké, jij bent altijd te laat bij topshows.
Gewoon europarlementariër worden in je laatste jaren.quote:
Zomaar Derksen uitroepen tot meest irritante BN'er... Maar ja, een prijs is een prijs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hertsenberg. Wat een vermoeiend betweterig persoon.
Gratis geld tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon europarlementariër worden in je laatste jaren.
Iemand hier die filmpjes van Geenstijl gezien?
Heb me lekker geërgerd weer jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon europarlementariër worden in je laatste jaren.
Iemand hier die filmpjes van Geenstijl gezien?
66% eens!quote:Mensen met woekerpolissen zijn geen slachtoffers, ze hebben de polis immers zelf ondertekend!!
Dat wist ik niet eens, maar vind haar gewoon bloed irritant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar Derksen uitroepen tot meest irritante BN'er... Maar ja, een prijs is een prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |