Nee want wat ik al zei: een paar bedrijfjes waar ik heb gewerkt hadden helemaal geen pensioenregeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Betalen voor je pensioen is verplicht toch?
Ja dan wordt het pensioengat alleen maar groter ... Denk ook dat ik te laag zitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb het uitgerekend via die mijnpensioensite en zoveel krijg ik nietIk heb bij een aantal bedrijfjes gewerkt die geen pensioenregeling hadden.
Je ziet het nu pas?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw heeft wel een kekke zonnebril
[ afbeelding ]
Ze kreeg er vast een snorkel bij kado toen ze hem kocht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw heeft wel een kekke zonnebril
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Ik moet lachen om die mevrouw met zonnebril.
Ik ga naar de hel![]()
Ik zeg toch dat ik net pas ben ingeschakeld, paardenvijg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je ziet het nu pas?
Wij hebben al lopen lachen aan het begin van de uitzending
Maar als ze het wel hebben, heb je weinig keuze denk ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want wat ik al zei: een paar bedrijfjes waar ik heb gewerkt hadden helemaal geen pensioenregeling.
Deze bril is beter:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kreeg er vast een snorkel bij kado toen ze hem kocht.
Oké oké, jij bent altijd te laat bij topshows.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik net pas ben ingeschakeld, paardenvijg.
Dacht het dan wel inderdaad. Al lees ik tegenstrijdige berichten als ik even heel snel zoek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar als ze het wel hebben, heb je weinig keuze denk ik?
Ik bouw ook al pensioen op bij mijn bijbaan.
Hoe ga je dan later geraniums kopen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want wat ik al zei: een paar bedrijfjes waar ik heb gewerkt hadden helemaal geen pensioenregeling.
Nu begin je daar weer over, en ik pik het weer niet! Het is helemaal niet leuk!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké oké, jij bent altijd te laat bij topshows.
Gewoon europarlementariër worden in je laatste jaren.quote:
Zomaar Derksen uitroepen tot meest irritante BN'er... Maar ja, een prijs is een prijs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hertsenberg. Wat een vermoeiend betweterig persoon.
Gratis geld tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon europarlementariër worden in je laatste jaren.
Iemand hier die filmpjes van Geenstijl gezien?
Heb me lekker geërgerd weer jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon europarlementariër worden in je laatste jaren.
Iemand hier die filmpjes van Geenstijl gezien?
66% eens!quote:Mensen met woekerpolissen zijn geen slachtoffers, ze hebben de polis immers zelf ondertekend!!
Dat wist ik niet eens, maar vind haar gewoon bloed irritant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar Derksen uitroepen tot meest irritante BN'er... Maar ja, een prijs is een prijs.
Bovendien is hij slechtst geklede man van Nederland en sigarenroker van het jaar geweest. De prijzenkast van Derksen wordt voller en voller.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar Derksen uitroepen tot meest irritante BN'er... Maar ja, een prijs is een prijs.
Junks doen dat ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
Waar woont hij dat zijn buurman in oud ijzer handelt?
Rotterdam Zuid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
Waar woont hij dat zijn buurman in oud ijzer handelt?
Kampers vooral.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh waar ik vroeger woonde waren het zigeuners.
Dat vond hij helemaal niet erg toen hij zag wie er de best geklede man van Nederland was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien is hij slechtst geklede man van Nederland en sigarenroker van het jaar geweest. De prijzenkast van Derksen wordt voller en voller.
Zo'n lul uit een soap met 7 sjaaltjes en het overhemd tot de navel open.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond hij helemaal niet erg toen hij zag wie er de best geklede man van Nederland was.
Allemaal lekker kek, hip en verschillig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n lul uit een soap met 7 sjaaltjes en het overhemd tot de navel open.
Kooijemans?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n lul uit een soap met 7 sjaaltjes en het overhemd tot de navel open.
Ze heeft wel tot haar 36 kunnen zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
Is daar een filmpje van?
Filmpjes van mensen die opeens kunnen horen zijn geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |