quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso, het wordt pas een topshow rond 0:00
Dan moet ik nu echt gaan zappen, want anders val ik in slaap.... en mis ik de afterparty.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso, het wordt pas een topshow rond 0:00
Ik ben begonnen met de serie Hannibal, maar als ik dat ga kijken loop ik inderdaad de kans dat ik de afterparty mis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dan moet ik nu echt gaan zappen, want anders val ik in slaap.... en mis ik de afterparty.
Talpatactiekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je? Anders zapt iedereen na het eerste onderwerp.
Ik zit al een tijdje te wachten tot ze met een laserstraal iemand van tafel schiet..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Ik moet lachen om die mevrouw met zonnebril.
Ik ga naar de hel![]()
Met dat typische geluidjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te wachten tot ze met een laserstraal iemand van tafel schiet..
Of dat er zo'n waterstraal uitkomtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te wachten tot ze met een laserstraal iemand van tafel schiet..
Nou ik heb het uitgerekend via die mijnpensioensite en zoveel krijg ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
Ik ga toch niet voor Karina haar pensioen betalen.![]()
Net of er over 50 jaar nog wat over is.
Precies...ik houd nergens rekening mee. Je moet gewoon voor jezelf zorgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Tegen de tijd dat de 30-ers van nu met pension gaan is er toch niks meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |