quote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef pagadder het volgende:
Omdat geen enkele tourdag compleet is zonder dit programma.
Gezien je reply heb je dit niet vaak gezien. Er wordt vaak deskundiger over de koers gepraat dan bij DeMart.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat is toch uit Vlaanderen? Van Sporza ofzo?
Echt kut vergeleken met de avondetappe, maar wel beter danTour
de
Jour
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat is toch uit Vlaanderen? Van Sporza ofzo?
Echt kut vergeleken met de avondetappe, maar wel beter danTour
de
Jour
Dat doen ze inderdaad leuk, maar qua inhoud stellen die interviews natuurlijk niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Keano het volgende:
En een enorm pluspunt: Lieven van Gils heeft vrijwel altijd de dagwinnaar of iemand uit de top 5 van het klassement aan zijn tafel.
Klopt zeker, maar toch is het knap dat ze dat altijd klaarspelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:50 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat doen ze inderdaad leuk, maar qua inhoud stellen die interviews natuurlijk niet zoveel voor.
Dat zeker, maar de sfeer bij De Mart is gewoon zo ontzettend veel beter. Bijna ongekendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:11 schreef Keano het volgende:
[..]
Gezien je reply heb je dit niet vaak gezien. Er wordt vaak deskundiger over de koers gepraat dan bij DeMart.
Ze zeggen daar wel "amai, maar allez"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit met Karl? Dat vind ik een sympathieke man
Het gaat om de inhoud.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zeggen daar wel "amai, maar allez"
Was echt bizar. Dag na de uitzending je afvragen wat hij bij de trending topics deed, was die uitzending dan zo bekeken? En dan dat bericht...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef Zhero het volgende:
Uitzending met Rob Goris van vorig jaar staat in mijn geheugen gegrift
Gewoon allebei.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef mincemeat het volgende:
Vive Le Velo is het best als je kwaliteit analyses wilt, maar ik kijk liever De Avondetappe omdat ik toch wel wat meer houd van "de romantiek".
dikke negen krijgt zijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:09 schreef SanAnt het volgende:
Met Vanavond Lien Crapoen en Lucien Van Impe .
[ afbeelding ]
Mooie locatie inderdaad.quote:
"Bakelmans zegt die Smeets altijd hè."quote:
Ik geef dan ook maar een snel citaat van de beelden die ik gezien heb.quote:
Die gaat ook het hele rijtje af. Zal binnenkort ook wel bij Mart zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond Rob Harmeling. Jammer dat hij nu ook al bij de Belgen gaat zitten. Meer van hetzelfde.
Klopt, is al bevestigd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaat ook het hele rijtje af. Zal binnenkort ook wel bij Mart zitten.
geen idee, hij was blijkbaar bij de training van Olympique Marseillequote:
Volgens mij is hij de afgelopen jaren ook al langsgeweest in vive le velo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij kijkt hij wel vaak wielrennen, al is dat natuurlijk geen garantie dat hij er wat van af weet.
Volgens mij kijkt hij gewoon alles wat op tv komt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij kijkt hij wel vaak wielrennen, al is dat natuurlijk geen garantie dat hij er wat van af weet.
't is eerder oranjequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat is die Boskamp smerig bruin.
Duo commentaar van Bossie en Gijpie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef marcodej het volgende:
Bossie herkent de renners beter dan Dijkstra en Ducrot.
Greipel en Cavendish zijn lastig te herkennen wil je zeggen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef marcodej het volgende:
Bossie herkent de renners beter dan Dijkstra en Ducrot.
[open deur]quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Greipel en Cavendish zijn lastig te herkennen wil je zeggen?
Hoog niveau en ze praten veel meer over het fietsen en minder over randzaken. Wel soms een tikje saai, zeker als de gasten buiten België niet bekend zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef De_Fietser het volgende:
mooi programma, snap niet dat niet veel meer mensen op FOK! dit kijken.
Dat ik ze niet ken vind ik niet zo erg. Het moet inhoudelijk zijn. Vaak ver te zoeken op de Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoog niveau en ze praten veel meer over het fietsen en minder over randzaken. Wel soms een tikje saai, zeker als de gasten buiten België niet bekend zijn.
Met voor zich de Japanse en Nigeriaanse competitie op de tv, kan best.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Denken jullie dat Bossie echt 50 kilometer per dag fietst op zijn hometrainer?
Waar de f*** slaat dit op, heb je weer zitten zuipen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bwah er is een Hollander in het programma en lap aantal paginas zijn meteen verdubbeld
Hoe zielig kan je niet zijn. Als je anders niet reageert reageer dan nu ook niet he.....
Ik heb ook een stukje zitten kijken en Boskamp doet het gewoon leuk daar. Als Vincent Bijlo er had gezeten (bijv.) in plaats van bij TdJ had ik het zeker NIET opgezet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bwah er is een Hollander in het programma en lap aantal paginas zijn meteen verdubbeld
Hoe zielig kan je niet zijn. Als je anders niet reageert reageer dan nu ook niet he.....
Lol iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Zo daar word je ook vrolijk van, de hele uitzending die krekels op de achtergrond
Sprekend inderdaadquote:
twitter:mcewenrobbie twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 20:14:47Op weg naar @vivelevelo. Babbeltje met @Vannieuwkerke #altijdleuk reageer retweet
Dit jaar ook. Vaak de winnaar van de etappe.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef computergirl het volgende:
Voorgaande jaren was altijd een interview met een renner die handtekening op een tafel zette?
Heb ik vandaag dan zitten slapen?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit jaar ook. Vaak de winnaar van de etappe.
Ja, daarom hebben ze vandaag helemaal geen uitzending.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:24 schreef wimderon het volgende:
Dat zal wel vanwege de verplaatsing zijn lijkt me.
Een docu over "De verovering van de Ventoux"quote:Op maandag 8 juli 2013 06:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze vandaag helemaal geen uitzending.
En die was fenomenaal. Die gast die met 1 been op een mountainbike naar boven kwam. Wat een baas zegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een docu over "De verovering van de Ventoux"
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef Keano het volgende:
[..]
En die was fenomenaal. Die gast die met 1 been op een mountainbike naar boven kwam. Wat een baas zeg
Hij stopte voor het feestje dacht ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..], die oude man van 82 was ook leuk, die stopte halverwege omdat hij nog andere afspraken had.
Hoe kun je dat niet verstaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef RedFever007 het volgende:
Verstond dr geen fuck vanmaar Eddy xn dochter maakt veel goed
Museeuw zelf ook niet echt, matige spreker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die onbekende gasten zijn niet zo'n goed idee...
Ik heb vandaag niet gezien, maar gisteren was het item met het jongetje nog wel aardig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die onbekende gasten zijn niet zo'n goed idee...
Indurain was ook best wel saaiquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Froome moet toch wel de saaiste Tourwinnaar ooit zijn.
dooie lul iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:22 schreef Plantagehouder het volgende:
die kerel heeft ook niets te zeggen
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozonequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Sethje het volgende:
Is Vive nog ergens online terug te kijken ? Of te downloaden?
Bij Vive le vélo hebben ze het wel vrij vaak over Mollema/Ten Dam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef FredWielergek het volgende:
Er werd gesproken over wie Froome kon bedreigen. Ze hadden de hele tijd over tandems Valverde/Kreuziger en Valverde/Quintana. Helemaal niks over Mollema en Ten Dam. Wat is dat toch?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef baggerbaas het volgende:
Die Coucke vind ik echt moeilijk te verdragen
Vervelende vent ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef baggerbaas het volgende:
Die Coucke vind ik echt moeilijk te verdragen
Valt wel mee, of komt het dat ik ook een belg ben?quote:
Hoe moet ik dat weten? Het heeft niet met z'n accent te maken, daar heb ik geen problemen mee. Dat gezeik altijd over Evans enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt wel mee, of komt het dat ik ook een belg ben?
Neen ik bedoel dat Belgen meer kunnen verdragenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Het heeft niet met z'n accent te maken, daar heb ik geen problemen mee. Dat gezeik altijd over Evans enzo.
Dat is toch gewoon de essentie van sponsoring?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
En 10x ''omega België'' noemen, wat ze toch doen voor een beetje reclame.
Wij van Omega.....
Omega heeft......
Dat heeft omega....
Ik vind etappes van 120km al ruim voldoende, er wordt dan meteen harder gekoerst en aanvalles zullen moeilijker terug te pakken zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:53 schreef Wombcat het volgende:
De etappe van morgen had best 50 km minder gemogen, maar om nu te zeggen dat het onverantwoord is, zoals ze nu doen, is ook weer overdreven.
Gladjanus eerste klas idd. Had vorige week ook nog uitspraken over streng aanpakken van doping en zijn afkeer van doping e.d. Maar ondertussen wel de meest omstreden ploegarts van het peloton in dienst hebben (die mee kwam met z'n vorige ploeg Lotto).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Het heeft niet met z'n accent te maken, daar heb ik geen problemen mee. Dat gezeik altijd over Evans enzo.
precies. En ook wat meer het randgebeuren in beeld. Vind het wel leuk om ook de andere facetten er rondom te zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vive le vélo laat zien dat je ook een wielerprogramma kan hebben zonder het constant over doping te hebben.
Zijn stijl is niet mooi, het was tot nu toe makkelijk geweest en als De Clercq niet hoeft te knechten is 'ie even goed als Mollema.quote:
Even goed als Mollemaquote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn stijl is niet mooi, het was tot nu toe makkelijk geweest en als De Clercq niet hoeft te knechten is 'ie even goed als Mollema.
Hij zei ook dat Mollema geen echte klimmerstype is. Merckx was dat zelf ook niet en zijn stijl was best wel vergelijkbaar met Mollema. Hiermee kun je best ook grote rondes winnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn stijl is niet mooi, het was tot nu toe makkelijk geweest en als De Clercq niet hoeft te knechten is 'ie even goed als Mollema.
Juist ja..quote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind Merckx zelden verstandige uitlatingen doen.quote:
Net als Cruijff in Nederland dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Juist ja..
[..]
Ik vind Merckx zelden verstandige uitlatingen doen.
twitter:andremeganck twitterde op maandag 15-07-2013 om 15:28:07#sporza #tdf #vivelevelo - vananvond aan tafel bij Lieven Van Gils de Nederlandse tandem Ten Dam Mollema - #nietttemissen reageer retweet
Hoezo direct een vergelijking maken? Die slaat toch nergens op?quote:
Cruijff was de beste nl voetballer, Merckx de beste B wielrenner. Maar daarom is niet alles wat ze zeggen correct, zoals de media ons soms graag doet geloven.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoezo direct een vergelijking maken? Die slaat toch nergens op?
Volgens mij zei hij iets heel anders. De vergelijking Mollema - De Clercq werd gemaakt omdat De Clercq ook pas heel kort (5 jaar) fietst. Op de vraag van van Karl of De Clercq, die gisteren goed reed terwijl hij in de vlakke etappes hele dagen op kop heeft gereden, ook tot hetgeen Mollema nu laat zien in staat is gaf Merckx aan dat het volgens hem zeker mogelijk was in de toekomst.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, dat is de wat genuanceerdere versie. Maar je kan niet zeggen dat Merckx overliep van enthousiasme.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij iets heel anders. De vergelijking Mollema - De Clercq werd gemaakt omdat De Clercq ook pas heel kort (5 jaar) fietst. Op de vraag van van Karl of De Clercq, die gisteren goed reed terwijl hij in de vlakke etappes hele dagen op kop heeft gereden, ook tot hetgeen Mollema nu laat zien in staat is gaf Merckx aan dat het volgens hem zeker mogelijk was in de toekomst.
En nuance, dat moeten we niet willen met zn allen.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, dat is de wat genuanceerdere versie. Maar je kan niet zeggen dat Merckx overliep van enthousiasme.
Ja, leuk... Ik vatte het op als dat De Clercq in principe al zo goed kan zijn als Mollema, zonder het geknecht in deze ronde. In die interpretatie zal vast mijn afkeer tegen Merckx en het Belgische gecalimero gezeten hebben. Wimderon's versie is een letterlijke interpretatie en dus meer aannemenlijk ja. Maar ik zal voortaan proberen een tot op het bot genuanceerd, evenwichtig en compleet beeld neer te zetten.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En nuance, dat moeten we niet willen met zn allen.
ja, vond het ook al vreemdquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik schakel net in, geen Mollema en LtD?
niet aan de tafel ik denk dat ze zo een interview uitzendenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik schakel net in, geen Mollema en LtD?
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 15-07-2013 om 19:22:15Voor de Nederlanders: Bauke en Lau zitten aan tafel bij Lieven #vivelevelo om 21u25 op @een reageer retweet
lolquote:Op maandag 15 juli 2013 21:40 schreef THEFXR het volgende:
is dat een tuinsproeier of sprinkhanen van 30 cm?
De zinksnijder uit het Groningse land.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en Jules Deelder![]()
![]()
prominent reukorgaan
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:53 schreef marcodej het volgende:
Relevante vraag tussendoor, over dat biefstukje.
Die maken ze de pis niet Lau.quote:
Die beschuldigen ten minste niet eerst iemand impliciet van dopinggebruik, om vervolgens te vertellen dat 'de pers' daar eens over op moet houdenquote:
lolquote:Op maandag 15 juli 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Dries heeft veel rode bloedlichaampjes in zijn gezicht.
ASO zal veel in haar eigen zakken steken maar een deel zal zeker gebruikt worden voor andere koersen. Dat ASO in de afgelopen jaren zoveel koersen overgenomen heeft is niet voor niets.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef rubbereend het volgende:
waar gaat dat geld heen? Of organiseren ze daar ook die andere koersen van waarbij geld bij moet
Hij spreekt continue voor zijn beurt... Smoel houden iddquote:
Die was deze middag toch ook al op TV?quote:
niet meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die was deze middag toch ook al op TV?
das te koud voor hemquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef sausagin het volgende:
Luc vroeg aan froome om naar gent wevelgem te komen op persconferentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |