Dit jaar ook. Vaak de winnaar van de etappe.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef computergirl het volgende:
Voorgaande jaren was altijd een interview met een renner die handtekening op een tafel zette?
Heb ik vandaag dan zitten slapen?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit jaar ook. Vaak de winnaar van de etappe.
Ja, daarom hebben ze vandaag helemaal geen uitzending.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:24 schreef wimderon het volgende:
Dat zal wel vanwege de verplaatsing zijn lijkt me.
Een docu over "De verovering van de Ventoux"quote:Op maandag 8 juli 2013 06:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze vandaag helemaal geen uitzending.
En die was fenomenaal. Die gast die met 1 been op een mountainbike naar boven kwam. Wat een baas zegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een docu over "De verovering van de Ventoux"
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef Keano het volgende:
[..]
En die was fenomenaal. Die gast die met 1 been op een mountainbike naar boven kwam. Wat een baas zeg
Hij stopte voor het feestje dacht ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..], die oude man van 82 was ook leuk, die stopte halverwege omdat hij nog andere afspraken had.
Hoe kun je dat niet verstaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef RedFever007 het volgende:
Verstond dr geen fuck vanmaar Eddy xn dochter maakt veel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |