quote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef pagadder het volgende:
Omdat geen enkele tourdag compleet is zonder dit programma.
Gezien je reply heb je dit niet vaak gezien. Er wordt vaak deskundiger over de koers gepraat dan bij DeMart.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat is toch uit Vlaanderen? Van Sporza ofzo?
Echt kut vergeleken met de avondetappe, maar wel beter danTour
de
Jour
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat is toch uit Vlaanderen? Van Sporza ofzo?
Echt kut vergeleken met de avondetappe, maar wel beter danTour
de
Jour
Dat doen ze inderdaad leuk, maar qua inhoud stellen die interviews natuurlijk niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Keano het volgende:
En een enorm pluspunt: Lieven van Gils heeft vrijwel altijd de dagwinnaar of iemand uit de top 5 van het klassement aan zijn tafel.
Klopt zeker, maar toch is het knap dat ze dat altijd klaarspelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:50 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat doen ze inderdaad leuk, maar qua inhoud stellen die interviews natuurlijk niet zoveel voor.
Dat zeker, maar de sfeer bij De Mart is gewoon zo ontzettend veel beter. Bijna ongekendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:11 schreef Keano het volgende:
[..]
Gezien je reply heb je dit niet vaak gezien. Er wordt vaak deskundiger over de koers gepraat dan bij DeMart.
Ze zeggen daar wel "amai, maar allez"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit met Karl? Dat vind ik een sympathieke man
Het gaat om de inhoud.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zeggen daar wel "amai, maar allez"
Was echt bizar. Dag na de uitzending je afvragen wat hij bij de trending topics deed, was die uitzending dan zo bekeken? En dan dat bericht...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef Zhero het volgende:
Uitzending met Rob Goris van vorig jaar staat in mijn geheugen gegrift
Gewoon allebei.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef mincemeat het volgende:
Vive Le Velo is het best als je kwaliteit analyses wilt, maar ik kijk liever De Avondetappe omdat ik toch wel wat meer houd van "de romantiek".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |