quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef nostra het volgende:
Schaken naar Kiev voor 9 miljoen.
[ afbeelding ]
Keep on dreamin'quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef nostra het volgende:
Schaken naar Kiev voor 9 miljoen.
[ afbeelding ]
Mits het meer is dan het ons gekost heeft, voor een miljoen of 3 accepteren jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef PIETR het volgende:
Volgens @CCFCTransferNews wil Cardiff een nieuw bod doen op Immers. Direct accepteren natuurlijk.
quote:
Dan halen we Maher welquote:
Immers wordt onterecht gezien als 'iemand die een schop uit kan delen'quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef SaxoPower het volgende:
Ik heb wel het idee dat er met Immers wel wat staat. Druft best een schop uit te delen.
Zulken moet je gewoon hebben.
Een type ala John de Wolf zou ook erg leuk zijn
Hij ligt zelf ook wel erg vaak op de grond. Let er maar eens op.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers wordt onterecht gezien als 'iemand die een schop uit kan delen'
Hij gaat er juist bijna altijd als een halve tamme in. De keren dat hij een schop uitdeelt is hij gewoon rijkelijk te laat.
Elke wedstrijd raakt hij wel een keer ernstig geblesseerd, dat klopt (om 3 minuten later weer te lopen)quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij ligt zelf ook wel erg vaak op de grond. Let er maar eens op.
Hij ligt er dan echt bij alsof hij dood gaat en inderdaad, drie minuten later is alles weer goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef Bombvis het volgende:
ak op de grond. Let er maar eens op.
Elke wedstrijd raakt hij wel een keer ernstig geblesseerd, dat klopt (om 3 minuten later weer te lop
Immers krijgt hier pas enig krediet zodra hij werkelijk een pogrom tocht heeft opzet volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef PIETR het volgende:
Immers kan zeker een schop uitdelen. Zoals thuis tegen Ajax op het bovenbeen van Poulsen. Totaal idiote overtreding. Gevolg, doelpunt voor hunnie. Tegen Groningen idemdito.
Gewoon een halve debiel die Lex.
Was dat Clasie niet, die op dat bovenbeen stond?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef PIETR het volgende:
Immers kan zeker een schop uitdelen. Zoals thuis tegen Ajax op het bovenbeen van Poulsen. Totaal idiote overtreding. Gevolg, doelpunt voor hunnie. Tegen Groningen idemdito.
Gewoon een halve debiel die Lex.
Ja goed idee. Komt die nieuwe Kuip er nou wel of niet?quote:
Die komt er sowieso.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja goed idee. Komt die nieuwe Kuip er nou wel of niet?
Alleen als er een vergelijkbare, dan wel betere vervanger voor gehaald wordt....quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef PIETR het volgende:
Volgens @CCFCTransferNews wil Cardiff een nieuw bod doen op Immers. Direct accepteren natuurlijk.
Die Krek Belmeniet lijkt mij wel wat.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als er een vergelijkbare, dan wel betere vervanger voor gehaald wordt....
Dat is schier onmogelijk. Maar wel een realiteitscheck, want met een speler als Immers op 10 hoor je, in principe, niet bij de top 3. Dat is de rol waarin we ons nu al bijna 10 jaar moeten schikken. Bleeegh.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als er een vergelijkbare, dan wel betere vervanger voor gehaald wordt....
Ik wil gewoon een speler zoals hem in het elftal. Niet per se op 10.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is schier onmogelijk. Maar wel een realiteitscheck, want met een speler als Immers op 10 hoor je, in principe, niet bij de top 3. Dat is de rol waarin we ons nu al bijna 10 jaar moeten schikken. Bleeegh.![]()
En over welke karakteristieke eigenschappen heb je het dan? Ik neem aan dat je nu niet doelt op zijn handelingssnelheid en balbeheersing. Zijn loopvermogen, scherpte en mentaliteit mogen er dan wel weer zijn, maar dat hebben spelers met een goede techniek als Clasie of Schaken ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een speler zoals hem in het elftal. Niet per se op 10.
Mentaliteit. We hebben het nog steeds over de man die uit frustratie de bal wegschoot voor open doel tegen Ajax toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
En over welke karakteristieke eigenschappen heb je het dan? Ik neem aan dat je nu niet doelt op zijn handelingssnelheid en balbeheersing. Zijn loopvermogen, scherpte en mentaliteit mogen er dan wel weer zijn, maar dat hebben spelers met een goede techniek als Clasie of Schaken ook.
Bedoel je niet Kiev?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mentaliteit. We hebben het nog steeds over de man die uit frustratie de bal wegschoot voor open doel tegen Ajax toch?
Nee, toen schoot hij een bal vanaf 5 meter recht op de keeper en noemde dat pech.quote:
Zelfs dat valt wel mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef TC03 het volgende:
. Zijn loopvermogen, scherpte en mentaliteit mogen er dan wel weer zijn,
Supporters eigen. Mentaliteit verwarren met kwaliteit.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Happel het volgende:
Ach ja, doe er maar lacherig over. Ik vind mentaliteit een groot gemis binnen onze selectie.
Vind dat het met name bij de jeugdspelers ontbreekt, dus in die zin is het wel een gemis inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Happel het volgende:
Ach ja, doe er maar lacherig over. Ik vind mentaliteit een groot gemis binnen onze selectie.
Je ziet juist Boetius en Vilhena wel veel coachen e.d. in het veld. Maar mentaliteit is best wel prima in de selectie denk ik, alleen uit het zich bij iedereen anders.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat het met name bij de jeugdspelers ontbreekt, dus in die zin is het wel een gemis inderdaad.
Vind alleen dat mentaliteit/scherpte niet ten koste hoeft te gaan van kwaliteit, en dat is bij Immers toch wel het geval. Maar momenteel is een speler als Immers het hoogst haalbare, dat is nou eenmaal zo.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef PIETR het volgende:
Die nep mentaliteit van Immers. Laatste wedstrijd beetje stoer doen tegen Buijs, terwijl die hem zo in tweeen schopt, magere lat dat het is.
Doe ik dat dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Supporters eigen. Mentaliteit verwarren met kwaliteit.
Dat stoer doen van hem, maar ondertussen zelden een duel op fysieke kracht winnen. Of overal als een blinde invliegen en vervolgens geblesseerd raken. Echt lachwekkend.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Dat was gewoon een conflictje, zoals iedere speler die weleens heeft. Dat heeft niks met mentaliteit te maken.
Wat heeft dat met mentaliteit te maken dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat stoer doen van hem, maar ondertussen zelden een duel op fysieke kracht winnen. Of overal als een blinde invliegen en vervolgens geblesseerd raken. Echt lachwekkend.
Zou Goossens op 10 het vertrouwen geven. Vele malen talentvoller dan Immers.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe ik dat dan?
Met de gedachte dat we nagenoeg niemand kunnen halen heb ik liever dat er een speler rondloopt met wat meer mentaliteit dan kwaliteit, dan dat er helemaal niks van zulk soort spelers rondloopt op het veld.
Dan moet hij eerst maar eens 3 weken achter elkaar fit zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou Goossens op 10 het vertrouwen geven. Vele malen talentvoller dan Immers.
Je mist op het middenveld met name een speler die, wanneer het kut loopt, wel die rust kan bewaren. De lijnen uit kan zetten, poppetjes op de juiste plaats, dat soort flauwekul.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe ik dat dan?
Met de gedachte dat we nagenoeg niemand kunnen halen heb ik liever dat er een speler rondloopt met wat meer mentaliteit dan kwaliteit, dan dat er helemaal niks van zulk soort spelers rondloopt op het veld.
Jaquote:
Wat dacht je simpelweg van een groot gebrek aan voetbalkwaliteiten.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mist op het middenveld met name een speler die, wanneer het kut loopt, wel die rust kan bewaren. De lijnen uit kan zetten, poppetjes op de juiste plaats, dat soort flauwekul.
Immers is eerder de speler die als eerste ten onder gaat wanneer je het moeilijk krijgt.
Ik vind het geen mentaliteitsissue. Eerder een gebrek aan ervaring en leiderschap.
Het gemis van El Ahmadi is niet opgevangen. Blijf erbij dat je met hem het heel wat langer had volgehouden vorig seizoen.
Ontlast Clasie en Vilhena niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou Goossens op 10 het vertrouwen geven. Vele malen talentvoller dan Immers.
Ja no shit. Het vermogen om een wedstrijd te lezen hoort ook gewoon bij kwaliteit. Komt meestal wel met de jaren, daarom kan je Clasie en Vilhena niet zoveel kwalijk nemen. Bij Immers gaat dat simpelweg nooit komen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat dacht je simpelweg van een groot gebrek aan voetbalkwaliteiten.
Lijkt me wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef PIETR het volgende:
Kun je woensdag het nieuwe uitshirt ook al bestellen? Krijg helaas geen vrij.
Ik heb vorig seizoen het shirt vrij snel gekocht, ik wacht nu gewoon lekker tot ze weer met die acties komen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef PIETR het volgende:
Kun je woensdag het nieuwe uitshirt ook al bestellen? Krijg helaas geen vrij.
Ik haal hem wel direct.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen het shirt vrij snel gekocht, ik wacht nu gewoon lekker tot ze weer met die acties komen.
Nahh, tegen de tijd dat de shirts afgeprijsd zijn is het seizoen al weer bijna afgelopen. Toch een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen het shirt vrij snel gekocht, ik wacht nu gewoon lekker tot ze weer met die acties komen.
Grote kans dat ik straks alsnog die groene haal hoor als ik ze eenmaal zie hangen in de stad, maar het voornemen is er.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nahh, tegen de tijd dat de shirts afgeprijsd zijn is het seizoen al weer bijna afgelopen. Toch een beetje mosterd na de maaltijd.
Voor de wedstrijd tegen NAC. Gewoon verkrijgbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Fuszy het volgende:
Met het oude uitshirt was dat volgens mij niet? Die was na de afprijzing best snel weg. Volgens mij nooit in een fatsoenlijke maat echt goedkoop geweest.
Ik draag ze toch nooit. Puur voor de verzameling. Waarom zou ik ze dan voor 80 kopen terwijl ze een klein jaar erna 20 zijn.quote:
Alsof we het over Iniesta of Messi hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:20 schreef PIETR het volgende:
Dat gaat dus over het eerste bod, gisteren is er een tweede bod gedaan. En iedereen is te koop natuurlijk.
Vind dat juist twee spelers die dus snel het hoofd laten hangen en niet voorop in de strijd gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je ziet juist Boetius en Vilhena wel veel coachen e.d. in het veld. Maar mentaliteit is best wel prima in de selectie denk ik, alleen uit het zich bij iedereen anders.
Het is me wel opgevallen dat zij vaak wedstrijden of heel goed, of heel zwak spelen, maar heb niet het idee dat dat op basis van inzet is, gewoon jeugdige wisselvalligheidquote:Op maandag 24 juni 2013 08:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat juist twee spelers die dus snel het hoofd laten hangen en niet voorop in de strijd gaan.
twitter:FKRotterdam twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:54:28Oftewel: #Feyenoord heeft zich gemeld bij Fenerbahçe om Dirk #Kuyt komende zomer over te nemen. Volgens het Turkse Fanatik. #beetjevagebron. reageer retweet
Als het echt waar isquote:Op maandag 24 juni 2013 11:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op maandag 24-06-2013 om 10:54:28Oftewel: #Feyenoord heeft zich gemeld bij Fenerbahçe om Dirk #Kuyt komende zomer over te nemen. Volgens het Turkse Fanatik. #beetjevagebron. reageer retweet
quote:Cardiff en Napels Kuyt'a haak gemaakt voor deze tijd oude ploeg Feyenoord had geambieerd. Overleg met ervaren spelers uit de technische baas Ronald Koeman'ın Nederland van het team, "harde dagen achter ons, hebben we de herstructurering. Kunt u uw bijdrage Feyenoord'u kampioen. Zowel het management en de fans echt wil om terug te komen, "onthulde hij. Kuyt nog niet geleerd dat het antwoord op dit voorstel.
Als assistent trainer?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik zit niet te wachten op zijn terugkeer maar hij is wel beter dan schaken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk als reserve achter De Pel of De Schaak, maar de basis gaat ie never halen natuurlijk
Nou.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op zijn terugkeer maar hij is wel beter dan schaken.
Leuk. Die verwachting had jullie club een aantal jaar geleden ook al door een heel elftal oude bewoners in te vliegen. Ook niet echt een succes.quote:
cocu ook nogquote:Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk. Die verwachting had jullie club een aantal jaar geleden ook al door een heel elftal oude bewoners in te vliegen. Ook niet echt een succes.
van Bommel bij PSV ook niet.
Hoeveel terugkeerders zijn er nou echt een succes en hoe hoog is het afbraakgehalte.
Gio heeft het redelijk gedaan en een eeuw geleden Rijkaard bij Ajax.
Laat die renpaard dat maar lekker in Utrecht doen. Ik heb liever een technisch betere voetballer die een bal knap kan aannemen op de nr. 10 positie. En een spits hebben we al.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef vandermar het volgende:
Kuijt gaat voor dezelfde positie als Immers maar ook voor de positie van Pelle gehaald worden. Gewoon iemand die zijn meters maakt en anderen ontlast.
Dat was Bruins maar die werd uitgekotst omdat hij nooit een sliding maakte en niet achter zijn man aanliep. Immers doet dat laatste wel maar wordt vervolgens uitgekotst omdat hij geen David Silva is.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Laat die renpaard dat maar lekker in Utrecht doen. Ik heb liever een technisch betere voetballer die een bal knap kan aannemen op de nr. 10 positie. En een spits hebben we al.
Are you serious? Bruins - Demouge is zeker je droomkoppel.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was Bruins maar die werd uitgekotst omdat hij nooit een sliding maakte en niet achter zijn man aanliep. Immers doet dat laatste wel maar wordt vervolgens uitgekotst omdat hij geen David Silva is.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Are you serious? Bruins - Demouge is zeker je droomkoppel.
Kuijt is geen 10.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef vandermar het volgende:
Kuijt gaat voor dezelfde positie als Immers maar ook voor de positie van Pelle gehaald worden. Gewoon iemand die zijn meters maakt en anderen ontlast.
Immers ook niet.quote:
Je punt? Een 10 halen die geen 10 is om de 10 (die volgens jou) geen 10 is te vervangen.quote:
Immers moet je beoordelen op wat hij wel doet en niet op wat iedereen hem wil zien doen. Hij is geen Iniesta maar gewoon een harde werker met goede positionering en die andere spelers ontlast en dat kan je goed gebruiken bij ons.quote:
Ik had het over Kuyt man.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers moet je beoordelen op wat hij wel doet en niet op wat iedereen hem wil zien doen. Hij is geen Iniesta maar gewoon een harde werker met goede positionering en die andere spelers ontlast en dat kan je goed gebruiken bij ons.
Je hebt gelijk. Ik las Immersquote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had het over Kuyt man.Als je je mening wil verkondigen, prima. Maar quote mij dan niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik las Immersmy bad
Koppie laten hangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:07 schreef vandermar het volgende:
mmers moet je beoordelen op wat hij wel doet
Kop laten hangen? Doet anders altijd zijn stinkende best en staat zeker niet achteraan wanneer er strijd geleverd moet worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koppie laten hangen.
100% kansen missen
penalties tegen de joden overknallen
Dom rennen
Je kunt anderen die een andere mening hebben niet overtuigen hoe erg je ook je best doet en met goede argumenten komt..quote:Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kop laten hangen? Doet anders altijd zijn stinkende best en staat zeker niet achteraan wanneer er strijd geleverd moet worden.
100% kansen missen. Pelle mist ook 100% kansen.
Penalties missen. Pelle miste ook een penalty.
Dom rennen. Functioneel rennen, hij ontlast hiermee alle aanvallers en Clasie en Vilhena. In dienst spelen van is het.
Precies. Ook ik zie liever Maher op 10 maar daarmee ga je niet hoger eindigen. Heb je helemaal niemand meer die voor een ander wil of kan lopen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:24 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Je kunt anderen die een andere mening hebben niet overtuigen hoe erg je ook je best doet en met goede argumenten komt..
feit is gewoon dat je in een elftal met alleen maar technische voetballers ook geen kampioen word..
je hebt waterdragers nodig die de arbeid (meters) verzetten zodat anderen kunnen verzaken en net wel die ruimte voorin hebben om uit te blinken..
Kuyt was ook geen technisch wonder in zijn feyenoord tijd en werd toch een van de belangrijkste spelers
Dat wil jij zien. Maar kijk eens naar zijn lichaamshouding bij een 1-0 achterstand.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kop laten hangen? Doet anders altijd zijn stinkende best en staat zeker niet achteraan wanneer er strijd geleverd moet worden. .
Kijk naar AZ. Die zijn er niet beter op geworden. Maher piekt eens per 5 a 6 wedstrijden. Met Maher zou je niet hoger eindigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie zien echt alleen wat je wilt zien hè.![]()
![]()
![]()
En nu proberen jullie jezelf te overtuigen dat je met een Maher niet hoger eindigt.
EN die werden vaak uitgekotst omdat ze te beroerd waren om werk van iemand anders op te knappen. Zou Immers naast Clasie staan dan zouden veel meningen bijdraaien. Enkel omdat het heilige nummer 10quote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Immers is echt geen werker waarmee je kampioen kan worden, al die werkers in het verleden bij Feyenoord hadden meer voetballend vermogen in hun rechterteen dan Immers.
Het is twijfelachtig om te zeggen of je spel er bijzonder veel op vooruit zal gaan. Er zal ongetwijfeld nog meer voetbal in je elftal komen maar ik kan me nog een Maher op een AZ middenveld herinneren dat compleet overlopen werd door Clasie + Immers + Vilhena. Hij was onzichtbaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie zien echt alleen wat je wilt zien hè.![]()
![]()
![]()
En nu proberen jullie jezelf te overtuigen dat je met een Maher niet hoger eindigt.
Maher gaat zeker meer opleveren alleen past hij gewoon niet in ons huidige team. Of je moet Vilhena eruit halen maar dat zou wel echt achterlijk zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is twijfelachtig om te zeggen of je spel er bijzonder veel op vooruit zal gaan. Er zal ongetwijfeld nog meer voetbal in je elftal komen maar ik kan me nog een Maher op een AZ middenveld herinneren dat compleet overlopen werd door Clasie + Immers + Vilhena. Hij was onzichtbaar.
De volgende vraag is, wil je daar echt een risico van 7 miljoen euro op leggen?
Funfact: Als je op 10 speelt wordt je als 10 beoordeeld ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef vandermar het volgende:
nkel omdat het heilige nummer 10!!!!!!!!! het nummer van zijn positie is en hij geen fluwelen techniek heeft wordt hij uitgekotst.
EN Bruins werd uitgekotst omdat hij nooit achter zijn man aanliep maar wel talloze steekpasses gaf en een fluwelen balbehandeling.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Funfact: Als je op 10 speelt wordt je als 10 beoordeeld ja.
Natuurlijk niet, maar mensen die zichzelf wijsmaken dat Maher Feyenoord niet beter maakt praten onzin.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is twijfelachtig om te zeggen of je spel er bijzonder veel op vooruit zal gaan. Er zal ongetwijfeld nog meer voetbal in je elftal komen maar ik kan me nog een Maher op een AZ middenveld herinneren dat compleet overlopen werd door Clasie + Immers + Vilhena. Hij was onzichtbaar.
De volgende vraag is, wil je daar echt een risico van 7 miljoen euro op leggen?
Nou en?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN Bruins werd uitgekotst omdat hij nooit achter zijn man aanliep maar wel talloze steekpasses gaf en een fluwelen balbehandeling.
Dat de haat blind maakt. Mag je eens speler niet dan is dat bij velen voor altijd en zal dat niet gaan veranderen.quote:
Ik heb geen hekel aan Immers, kan alleen niet voetballen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat de haat blind maakt. Mag je eens speler niet dan is dat bij velen voor altijd en zal dat niet gaan veranderen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef Happel het volgende:
Iemand die het artikel over het nieuwe stadion in het NRC heeft gelezen en deze wil scannen?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)eel-goedkoper--.htmlquote:'Nieuwe stadion Feyenoord kan veel goedkoper'
Het nieuwe Feyenoordstadion kan mogelijk voor minder geld worden gebouwd. Dat stellen aanbestedingsdeskundigen en een stadionbouwer vandaag in NRC Handelsblad.
Voetbalclub Feyenoord wil een nieuwe Kuip neerzetten, waarvan de bouwkosten circa 278 miljoen euro bedragen. De gemeente Rotterdam ondersteunt het nieuwbouwproject door de grond onder het stadion aan te kopen en garant te staan voor de helft van de kosten: 145 miljoen euro. Mocht het stadion failliet gaan, dan is de gemeente dat geld kwijt.
'Vergelijkbare stadions kosten aanmerkelijk minder'
Uit een rondgang langs experts blijkt dat Rotterdam mogelijk een te hoge garantie afgeeft: het stadion zou goedkoper kunnen. Volgens stadionbouwer FCC Construcción kan het voor ‘ruim minder dan 200 miljoen euro’ worden gebouwd. Het bedrijf wijst op vergelijkbare stadions die aanmerkelijk minder kosten.
Aanbestedingsexperts bevestigen dat er een ‘reële kans’ is dat het stadion voor te veel geld wordt neergezet. Dat ligt volgens deskundigen aan de wijze waarop het stadion wordt gefinancierd. Partijen die geld inbrengen, krijgen contracten voor de bouw van het stadion. Dat betekent dat er geen concurrenten meedingen naar de opdrachten.
Aanbestedingsdeskundige Birgit Le Haen:
"Op het moment dat marktpartijen weten dat er concurrenten zijn, gaan ze scherper naar hun prijs kijken dan als ze de enige partij zijn waarmee de opdrachtgever praat."
'Het had misschien wel scherper gekund'
Als het stadion te veel kost, is dat een probleem voor Feyenoord en de gemeente Rotterdam. Hoe duurder het stadion, hoe hoger de financieringslasten en hoe risicovoller het project. De deskundigen dringen aan op een onderzoek naar de garantiestelling die de gemeente Rotterdam van plan is af te geven.
Jan van Merwijk, stadiondirecteur van Feyenoord, laat in een reactie weten ‘niet ongelukkig’ te zijn met de wijze waarop het nieuwe stadion wordt bekostigd. Hij erkent dat de bouwkosten ‘misschien wel scherper hadden gekund’ als uitvoerende partijen niet hoeven mee te betalen aan het stadion.
"Maar dan hadden we de financiering niet rond kunnen krijgen. Het is zoeken naar een balans. We hebben nu eenmaal eigen vermogen nodig om de plannen rond te krijgen."
Volgens de stadiondirecteur is de gekozen constructie ‘volstrekt gebruikelijk in deze business’. De bouwer van het stadion, VolkerWessels, verwijst voor een reactie naar Feyenoord.
De gemiddelde syndroom van Down patiënt in knapper dan Kelly Immersquote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bruins' moeder is knapper dan Immers' vriendin.
Dat is niet het hele artikel, maar een samenvatting.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)eel-goedkoper--.html
Deze?
quote:'Love nieuwe spits Feyenoord'
Maandag, 24 juni 2013 om 13:08
Vágner Love is de nieuwe spits van Feyenoord geworden, aldus Radio 1. De aanvaller van Flamengo kost de Rotterdammers rond de 2 miljoen euro.
De Braziliaanse spits staat te boeken als een goaltjesdief. De 29-jarige Love zal, hoewel het bericht door zowel Flamengo als Feyenoord nog niet bevestigd is, naar alle waarschijnlijkheid vanavond gepresenteerd worden in Rotterdam-Zuid.
Love, die tot nog toe het beste functioneerde in een 4-4-2 formatie, moet in De Kuip met Graziano Pelle strijden om een plek in de punt van de aanval.
22 jaar, uhuquote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Vágner Love is de nieuwe spits van Feyenoord geworden, aldus Radio 1. De aanvaller van Flamengo kost de Rotterdammers rond de 2 miljoen euro.
De Braziliaanse spits staat te boeken als een goaltjesdief. De 22-jarige Love zal, hoewel het bericht door zowel Flamengo als Feyenoord nog niet bevestigd is, naar alle waarschijnlijkheid vanavond gepresenteerd worden in Rotterdam-Zuid.
Love, die tot nog toe het beste functioneerde in een 4-4-2 formatie, moet in De Kuip met Graziano Pelle strijden om een plek in de punt van de aanval.
Kutquote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
22 jaar, uhu
De loting voor 1ste en 2de ronde is bezig: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2014/draws/index.html
Haha, was het maar waar.quote:
2x utrecht en 0x feyenoord, wij zijn al door?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
22 jaar, uhu
De loting voor 1ste en 2de ronde is bezig: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2014/draws/index.html
Volgens een Turkse vriend van mij gaat de Turkse pers er van uit dat beide clubs daadwerkelijk worden uitgesloten.twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 24-06-2013 om 14:23:17"Verwacht wordt dat UEFA om +-18:00 uur zijn beslissing bekend gaat maken." #Fenerbahçe #Besiktas #Matchfixing #Feyenoord reageer retweet
En terecht, kut turken.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens een Turkse vriend van mij gaat de Turkse pers er van uit dat beide clubs daadwerkelijk worden uitgesloten.twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 24-06-2013 om 14:23:17"Verwacht wordt dat UEFA om +-18:00 uur zijn beslissing bekend gaat maken." #Fenerbahçe #Besiktas #Matchfixing #Feyenoord reageer retweet
Omkoopschandaal van een jaar of twee geleden.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En terecht, kut turken.
Wat is er gebeurd dan?
Dat is niet slim neequote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omkoopschandaal van een jaar of twee geleden.
Ja illuminatie enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef DorperTed. het volgende:
Speelde net carrière in fifa 13, begin van het seizoen.
Speelde met de laatst geupdatete squads. Zit deze knakker opeens bij Feyenoord.
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_34527.html
Vooruitziende blik ?
Gierig.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Trainingspak van komend seizoen.
quote:
twitter:fr12live twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:02:43Fans niet echt postief over de nieuwe trainingspak: 'Lijkt gewoon op regenpak van de Kruidvat' http://t.co/CkhEPnC4ja reageer retweet
Dat slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:fr12live twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:02:43Fans niet echt postief over de nieuwe trainingspak: 'Lijkt gewoon op regenpak van de Kruidvat' http://t.co/CkhEPnC4ja reageer retweet
Zakelijk? Really?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Gezeur altijd, ik vind het er wel clean en zakelijk uitzien.
Alleen blijf ik wel vinden dat Opel veels te groot staat afgebeeld op de uit- en thuistenues.
Zakelijk? het is een godsgruwelijk lelijk trainingspak! Het enige wat er mooi aan is, is het Feyenoord logo.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen blijf ik wel vinden dat Opel veels te groot staat afgebeeld op de uit- en thuistenues.
Let niet op hem. Tomatenboer zit een beetje in de modus waar ik een aantal jaar terug in zat. Alle kritiek tegen de club verdedigen, ook al heeft hij ongelijk.quote:
Aandoenlijk, dat welquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Let niet op hem. Tomatenboer zit een beetje in de modus waar ik een aantal jaar terug in zat. Alle kritiek tegen de club verdedigen, ook al heeft hij ongelijk.
Ga toch weg joh.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Let niet op hem. Tomatenboer zit een beetje in de modus waar ik een aantal jaar terug in zat. Alle kritiek tegen de club verdedigen, ook al heeft hij ongelijk.
Ok...quote:Op maandag 24 juni 2013 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga toch weg joh.
Ben alleen wat genuanceerder.
Kwestie van smaak lijkt me dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok...
Wat betreft het trainingspak zit je er gewoon naast. Kansloze zooi is het.
Nou zeg, dat ik ooit voor dezelfde club als jij ben geworden getuigt wel van mijn slechte smaak inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen smaak ook nog. Kutleven moet jij hebben...
Buiten dat danquote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou zeg, dat ik ooit voor dezelfde club als jij ben geworden getuigt wel van mijn slechte smaak inderdaad.
zeuren ben je zelf ook goed in.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Vast wel, al ben jij soms ook een ster in spijkers op laag water zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Luni het volgende:
[..]
zeuren ben je zelf ook goed in.
Ik vind het er niet uit zien, Feyenoord onwaardig!
FIFAquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef DorperTed. het volgende:
Speelde net carrière in fifa 13, begin van het seizoen.
Speelde met de laatst geupdatete squads. Zit deze knakker opeens bij Feyenoord.
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_34527.html
Vooruitziende blik ?
Van ad.nlquote:Feyenoord meldt zich bij Fener voor Kuyt
Volgens de Turkse sportkrant Fanatik heeft Feyenoord zich bij Fenerbahçe gemeld voor Dirk Kuyt. Vorige week zette technisch directeur Martin van Geel de deur voor de spits uit Katwijk al op een kier door in Voetbal International een rentree op korte of lange termijn niet uit te sluiten. Volgens Fanatik hebben de Rotterdammers concurrentie van Serie A-topper Napoli en Premier League-nieuwkomer Cardiff City. Fanatik citeert zelfs trainer Ronald Koeman: 'We hebben een zware periode achter ons, maar de hele herstructurering is nu klaar. Het wordt tijd dat we onze ambities bijstellen. Met Dirk Kuyt, die fans en directie graag zien komen, kunnen we een gooi doen naar de titel.'
Citaat is sowieso bullshit, en de rest zeer waarschijnlijk ook.quote:
twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:12:18Geruchten worden door onze bronnen bevestigd: Feyenoord gaat naar Italië (Trentino) tussen open dag en openingsduel. Zal het dan toch? reageer retweet
Zal wat dan toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:12:18Geruchten worden door onze bronnen bevestigd: Feyenoord gaat naar Italië (Trentino) tussen open dag en openingsduel. Zal het dan toch? reageer retweet
twitter:AJTurkeyNews twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:00:52SON DAKİKA: UEFA, Beşiktaş'ı 2 yıl süreli, uluslararası müsabakalardan men etti. Cezalar kesinleşti. reageer retweet
twitter:FeyenoordlifeNL twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:11:17Volgens Al Jarzeera is Besiktas voor 2 jaar uitgesloten van Europees voetbal. Virtueel geplaatst dus. reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:15:08Er gaan wat geruchten op Twitter dat Besiktas en Fenerbahce zijn uitgesloten voor Europa, maar bevestiging ontbreekt. Veel fake-accounts.. reageer retweet
Nou, dan komt Kuyt zeker.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:32 schreef Grifte het volgende:
twitter:AJTurkeyNews twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:00:52SON DAKİKA: UEFA, Beşiktaş'ı 2 yıl süreli, uluslararası müsabakalardan men etti. Cezalar kesinleşti. reageer retweet
twitter:FeyenoordlifeNL twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:11:17Volgens Al Jarzeera is Besiktas voor 2 jaar uitgesloten van Europees voetbal. Virtueel geplaatst dus. reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:15:08Er gaan wat geruchten op Twitter dat Besiktas en Fenerbahce zijn uitgesloten voor Europa, maar bevestiging ontbreekt. Veel fake-accounts.. reageer retweet
22 juli was inderdaad een datum die ik ook heb gehoord. Geen idee of het zolang is. Zal morgen eens navragen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord belegt volgens Italiaanse media trouwens een trainingskamp in Italie. Van 22 juli t/m 26 juli. En speelt daar een oefenpotje tegen Fiorentina. Als dit wordt bevestigd direct een reisje boeken, valt in mn vakantie
Wat een bazen speler he die Toornstra.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor de 80e keer, Toornstra is net zo haalbaar als Maher. Niet dus, voor de duidelijkheid.
Geldwolf ja maar Judas hoezo?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef yvette1982 het volgende:
Kuijt blijft een judas. Het type kuijt qua mentaliteit en leiderschap kunnen we wel goed gebruiken.
Het trainingspak ziet er inderdaad lelijk en goedkoop uit.
Ben je verliefd op hem ofzo? Speelde vorig jaar gewoon kut en was de eerste seizoenshelft ook geen uitblinker bij Ado.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat een bazen speler he die Toornstra.
Is gewoon een uitstekende middenvelder voor eredivisie niveau en is gek van Feyenoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op hem ofzo? Speelde vorig jaar gewoon kut en was de eerste seizoenshelft ook geen uitblinker bij Ado.
Jij met je cultheldenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende middenvelder voor eredivisie niveau en is gek van Feyenoord.
Kan een cultheld worden.
Wil jij geen nieuwe Bosvelt in de kuip dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij met je cultheldenHet is ook een goede speler, maar totaal onhaalbaar.
Ik zie niet in iedereen een cultheld. Ik wil goede spelers bij Feyenoord, maar aangezien we geen geld hebben hoeven we niet eens te speculeren over Toornstra.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil jij geen nieuwe Bosvelt in de kuip dan?
Mooi zotwitter:Mkrabby twitterde op maandag 24-06-2013 om 20:56:09Veel vragen over #Feyenoord en Dirk #Kuijt: een transfer is absoluut niet aan de orde. reageer retweet
Ik verwachtte deze tweet erna:twitter:Mkrabby twitterde op maandag 24-06-2013 om 20:56:09Veel vragen over #Feyenoord en Dirk #Kuijt: een transfer is absoluut niet aan de orde. reageer retweet
Maar helaas.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 24-06-2013 om 20:56:09De reden ligt simpelweg in het verschil tussen vraag en aanbod tussen Feyenoord en Kuyt. Kuyt liet wel weten over 5 jaar tegen lager salaris in HNS te willen spelen. reageer retweet
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wil jij geen nieuwe Bosvelt in de kuip dan?
Gadverredamme.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Trainingspak van komend seizoen.
2 maanden te vroegquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef heiden6 het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
Ik ga het ook nog lang niet invullen hoor.quote:
twitter:fr12live twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:02:43DEFINITIEF: Feyenoord op trainingskamp naar Italië van 22 juli tot en met 26 juli. oefenduel tegen Hellas Verona op 24 juli. reageer retweet
Dat is wel de meest passende reactie, ja.quote:
tyfus. Daar wil ik heen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
twitter:fr12live twitterde op maandag 24-06-2013 om 23:02:43DEFINITIEF: Feyenoord op trainingskamp naar Italië van 22 juli tot en met 26 juli. oefenduel tegen Hellas Verona op 24 juli. reageer retweet
Jammer, dat trainigspak had Dirk goed gestaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Grifte het volgende:
Mooi zotwitter:Mkrabby twitterde op maandag 24-06-2013 om 20:56:09Veel vragen over #Feyenoord en Dirk #Kuijt: een transfer is absoluut niet aan de orde. reageer retweet
Je vergeet Driedetti, Vagner Love, Tymoschuk, Bruins, Duplan & Bulthuis nogquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Kuyt komt terug![]()
Kalou halen en Drenthe halen en gewoon in December kampioen jwz
En die Welshmanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vergeet Driedetti, Vagner Love, Tymoschuk, Bruins, Duplan & Bulthuis nog
quote:Feyenoord verhuurt Van Huijgevoort opnieuw
Mats van Huijgevoort wordt komend seizoen opnieuw verhuurt. Vorig jaar werd het jeugdexpotent nog verhuurd aan Excelsior, komend seizoen zal Van Huijgevoort zijn minuten maken bij het gedegradeerde Willem II.
Het Algemeen Dagblad maakt melding van dat de 20-jarige linksback voor het seizoen 2013-2014 wordt verhuurd aan de Tilburgse club die direct weer promotie naar de eredivisie wil afdwingen.
Ah! De extreem rechtse aanhang van Hellas kan vast gaan oefenen op de oerwoud geluiden.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
Al die taalfouten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:10 schreef Bombvis het volgende:
meen Dagblad maakt melding van dat de 20-jarige linksback voor het seizoen 2013-2014 wordt verhuurd aan de Tilburgse club die dir
Ik vond het alleen nodig om Max even te veranderen in Mats, verder vond ik het begrijpbaar genoeg.. Maar klopt, er staan flink wat fouten inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe veel taalfouten kan iemand maken in een klein stukje tekst.
Zo jammer voor die gast dat hij zoveel blessures heeft gehad, wat een sprinterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:10 schreef DonRaja het volgende:
Castelen traint bij RKC, Jaliens bij AZ
Ik hoef hem niet terug, maar ik gun Castelen wel een leuke club.
Iemand van plan om er heen te gaan? Lijkt me wel een leuk tripje opzich.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Zal trouwens wel gezellig worden in het stadion bij die oefenwedstrijd in Italie. Schijnen geen lieverdjes te zijn.
[ afbeelding ]
ZIet er inderdaad gezellig uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:28 schreef satecl het volgende:
Zal trouwens wel gezellig worden in het stadion bij die oefenwedstrijd in Italie. Schijnen geen lieverdjes te zijn.
[ afbeelding ]
quote:Volgens Rotterdam is de garantiestelling voor een deel van de kosten van de nieuwe Kuip "goed overwogen". De voorwaarden van deze garantiestelling zijn volledig marktconform. Mocht het stadion failliet gaan, dan is er volgens de gemeentewoordvoerder nog geen sprake van een miljoenenverlies voor de gemeente. Rotterdam wordt dan eigenaar van het stadion en kan haar garantiestelling op termijn terug verdienen door het stadion te laten exploïteren.
Het zal wel een reactie op dit bericht zijn.quote:
quote:‘Nieuwe stadion Feyenoord kan veel goedkoper’
Het nieuwe Feyenoordstadion kan mogelijk voor minder geld worden gebouwd. Dat stellen aanbestedingsdeskundigen en een stadionbouwer vandaag in NRC Handelsblad.
Voetbalclub Feyenoord wil een nieuwe Kuip neerzetten, waarvan de bouwkosten circa 278 miljoen euro bedragen. De gemeente Rotterdam ondersteunt het nieuwbouwproject door de grond onder het stadion aan te kopen en garant te staan voor de helft van de kosten: 145 miljoen euro. Mocht het stadion failliet gaan, dan is de gemeente dat geld kwijt.
Uit een rondgang langs experts blijkt dat Rotterdam mogelijk een te hoge garantie afgeeft: het stadion zou goedkoper kunnen. Volgens stadionbouwer FCC Construcción kan het voor ‘ruim minder dan 200 miljoen euro’ worden gebouwd. Het bedrijf wijst op vergelijkbare stadions die aanmerkelijk minder kosten.
Aanbestedingsexperts bevestigen dat er een ‘reële kans’ is dat het stadion voor te veel geld wordt neergezet. Dat ligt volgens deskundigen aan de wijze waarop het stadion wordt gefinancierd. Partijen die geld inbrengen, krijgen contracten voor de bouw van het stadion. Dat betekent dat er geen concurrenten meedingen naar de opdrachten.
Aanbestedingsdeskundige Birgit Le Haen:
"Op het moment dat marktpartijen weten dat er concurrenten zijn, gaan ze scherper naar hun prijs kijken dan als ze de enige partij zijn waarmee de opdrachtgever praat."
Als het stadion te veel kost, is dat een probleem voor Feyenoord en de gemeente Rotterdam. Hoe duurder het stadion, hoe hoger de financieringslasten en hoe risicovoller het project. De deskundigen dringen aan op een onderzoek naar de garantiestelling die de gemeente Rotterdam van plan is af te geven.
Jan van Merwijk, stadiondirecteur van Feyenoord, laat in een reactie weten ‘niet ongelukkig’ te zijn met de wijze waarop het nieuwe stadion wordt bekostigd. Hij erkent dat de bouwkosten ‘misschien wel scherper hadden gekund’ als uitvoerende partijen niet hoeven mee te betalen aan het stadion.
"Maar dan hadden we de financiering niet rond kunnen krijgen. Het is zoeken naar een balans. We hebben nu eenmaal eigen vermogen nodig om de plannen rond te krijgen."
Volgens de stadiondirecteur is de gekozen constructie ‘volstrekt gebruikelijk in deze business’. De bouwer van het stadion, VolkerWessels, verwijst voor een reactie naar Feyenoord.
Bron: Trouw
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 14:49:54Clubwatcher @MKrabby op VI Radio: "Feyenoord zal er alles aan doen Martins Indi te verkopen.Koeman heeft in zijn hoofd al afscheid genomen." reageer retweet
Met het audiobericht.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 14:52:31#Feyenoord zal binnenkort met Daryl Janmaat gaan praten om zijn contract financieel op te waarderen, zegt @MKrabby op VI Radio. reageer retweet
Joh, daar komen ze nu pas achter. Gister nog met HMF hier over gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel een reactie op dit bericht zijn.
[..]
Ik zeg het al vanaf het begin; Feyenoord heeft geen geld en zal dus altijd op de laatste plaats komen bij het nieuwe stadion. Gelukkig begint dat idee een beetje in te zakken bij meer mensen hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joh, daar komen ze nu pas achter. Gister nog met HMF hier over gehad.
- VW zit in de RvC
- De RvC stelt het bestuur aan en kan deze ontslaan
- Het bestuur is dus ook VW minded
- De aandeelhouders kunnen de RvC laten aftreden
- De aandelen zijn voor 49% in handen van de investeringsgroep van Blokland, die jawel jawel beheerd worden door een medewerker van VW.
Kortom: De club is doorspekt met VW mensen. Er is geen normale aanbesteding mogelijk, omdat men toch wel voor VW ipv een goedkopere concurrent kiest. De club neemt hierdoor onnodig hoge schulden op zich. Schulden waar de club al bijna aan onderdoor is gegaan.
Dat was onderdeel van dat artikel als ik het goed heb. Te kansloos in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel een reactie op dit bericht zijn.
[..]
Dat is wel het laatste waar ik me in Nederland zorgen over maak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje jammer inderdaad als nieuwe stadion gelijk met een dosis stank komt. Maar goed, zolang het qua kwaliteit maar in orde is. Geen Fyra-stadion.
Feyenoord zie ik er financieel helemaal niet op vooruit gaan in het nieuwe stadion, als het een beetje tegenzit zullen ze zelfs slechter af zijn en de inkomsten van het plan lijken mij wel heel erg optimistisch berekend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die garantiestelling kan wel marktconform zijn, dat zegt helemaal niks over de buitensporige kosten voor de bouw van dat stadion. De enige reden dat dat hele stadion privaat gefinancierd wordt is zodat er geen verplichte aanbesteding hoeft plaatst te vinden, waarbij VW helemaal kapotgeconcurreerd wordt qua aanbieding. Kind van de rekening zal de club Feyenoord zijn en Gemeente Rotterdam als het fout gaat. Grote winnaar VW.
Stadion op deze manier.![]()
Heb hem gister op de mat gekregen, kreeg hem gratis bij verlenging van VI abbo. Klein stukje gelezen, maar zag er goed uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor de mensen die Hard Gras over onze B2 willen bestellen, dat kan hier; http://www.vi.nl/webshop/product/Hard-Gras-editie-90.htm
okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
In de voorbereiding oefent MVV tegen Porto.
Je zal maar Mats heten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vond het alleen nodig om Max even te veranderen in Mats, verder vond ik het begrijpbaar genoeg.. Maar klopt, er staan flink wat fouten in
Collins John.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Ola John op proef bij GAE (ze willen misschien Achahbar huren, dat zal mede afhangen van of ze John halen).
Ja, die bedoel ik in het artikel staat 'ee broer van Ola John' dus ik zie Ola staan en neem dat over. Maar dat klopt natuurlijk niet.quote:
Voor de loting. Hanteert de UEFA een systeem voor op basis van de puntenranking. Ontlopen we op basis daarvan dus in elk geval de goede ploegen, zoals Spurs. Staan waarschijnlijk wel reisjes naar Luxemburg of waar dan ook voor tegenover.quote:
Dat we geplaatst zijn, mits er geen verrassingen plaats vinden in de voorronde van de CL.quote:
Duidelijk, thanks beide.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat we geplaatst zijn, mits er geen verrassingen plaatsvinden in de voorronde van de CL.
Nu het toch komkommertijd is.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:12:37Volgens Life Sports wil de Russische topclub Zenit Sint Petersburg Graziano Pellè deze zomer overnemen van Feyenoord. http://t.co/0VIhNf858g reageer retweet
Mooi nieuws!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het uitsluiten van Besiktas voor de Europa League door de UEFA is goed nieuws voor Feyenoord. Dit betekent dat we nu virtueel geplaatst zijn voor de voorrondes en hiermee tegenstanders als de Spurs en Dinamo Kiev ontlopen.
Süleyman Öztürk @SuleyOzturk
Besiktas is door de UEFA een jaar uitgesloten van Europees voetbal.
6:52 PM - 25 Jun 2013
Prima nieuws dus.
Laten we ons eerst maar eens kwalificeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi nieuws!
Heb zin in Europees voetbal, hoop dat het een betaalbare/bereisbare tegenstander wordt.
Ik heb het over de kwalificatieronde: 'tegenstander'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laten we ons eerst maar eens kwalificeren.
prima prima. de betere reisjes komen later wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor de loting. Hanteert de UEFA een systeem voor op basis van de puntenranking. Ontlopen we op basis daarvan dus in elk geval de goede ploegen, zoals Spurs. Staan waarschijnlijk wel reisjes naar Luxemburg of waar dan ook voor tegenover.
30 miljoen, doe ik er een strik omheen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu het toch komkommertijd is.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:12:37Volgens Life Sports wil de Russische topclub Zenit Sint Petersburg Graziano Pellè deze zomer overnemen van Feyenoord. http://t.co/0VIhNf858g reageer retweet
Voor 30 miljoen voor Pelle laat ik me in mijn reet neuken door BMI en Kongoloquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef Happel het volgende:
[..]
30 miljoen, doe ik er een strik omheen.
Jomandaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Laat Pelle nog maar ffies blijven, die wordt topscoorder dit seizoen
Dat doe je nu ook al achter Centraal, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor 30 miljoen voor Pelle laat ik me in mijn reet neuken door BMI en Kongolo
5 miljoenquote:'Zenit Sint-Petersburg wil Pellè overnemen van Feyenoord'
GERUCHT - Graziano Pellè is op de radar van Zenit Sint-Petersburg verschenen. Volgens Life Sports wil de Russische topclub de spits deze zomer overnemen van Feyenoord. Er wordt gesproken over een transfersom van om en nabij de vijf miljoen euro.
Zenit is op zoek naar een concurrent voor Alexander Kerzhakov. Ook omdat Alexander Bukharov niet aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen. In 2010 werd er nog twaalf miljoen euro betaald aan Rubin Kazan voor de aanvaller, die afgelopen seizoen slechts één keer scoorde.
Stefano Castagna, de zaakwaarnemer van Pellè, sluit een vertrek bij de Stadionclub niet uit. Zenit zou zelfs de meest serieuze gegadigde zijn om zijn cliënt aan te trekken. De Italiaan maakte afgelopen seizoen 27 competitietreffers namens Feyenoord, dat hem huurde en uiteindelijk definitief overnam van Parma voor enkele miljoenen.
Niet je eigen zonden afschuiven op een ander.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doe je nu ook al achter Centraal, wat is het verschil?
Ben jij de opvolger van Stijn als Feyenoord-watcher van het Ajax-topic?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje aan de hoge kant voor zo'n oude speler die pas één seizoen goed gespeeld heeft.
Ik was het niet van plan, maar je plant nu wel een idee in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben jij de opvolger van Stijn als Feyenoord-watcher van het Ajax-topic?
Blijkbaar was je het al van plan, want je post hier vaker dan menig Feijenoorder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan, maar je plant nu wel een idee in m'n hoofd.
Oh, oke, dan was ik het al van plan, prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blijkbaar was je het al van plan, want je post hier vaker dan menig Feijenoorder.
Nee, natuurlijk niet. Wat moet je dan helemaal zonder spits.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Siyara het volgende:
Voor 5 miljoen absoluut niet weg doen. Ondanks dat het heeel snel cashen is.
Ik denk dat Pellè het prima naar zijn zin heeft.quote:
twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:03:54Hier weer liveblog over vergadering nieuwe kuip vanavond in stadhuis. Bij binnenkomst net zelfs gefouilleerd! Voorzorgsmaatregel #hooligans reageer retweet
twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:12:48Overigens hebben de hooligans het stadhuis nog niet gevonden. Wel aanwezig stadiondirecteur Van Merwijk, hij zal zo inspreken. reageer retweet
twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:12:48Overigens hebben de hooligans het stadhuis nog niet gevonden. Wel aanwezig stadiondirecteur Van Merwijk, hij zal zo inspreken. reageer retweet
twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:29:06'We nemen verantwoordelijkheid voor oude kuip. Gaan komende tijd met gemeente op zoek naar nieuwe functie. Oude Kuip blijft' aldus V Merwijk reageer retweet
Zelfde blabla als altijd.twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:32:26Martin van Geel doet er nog schepje bovenop: richt vizier op toekomst en steun nieuwbouw. Voorziening jeugd blijft op dit moment ver achter reageer retweet
Die Danny van Haaren is wel een pleurisjoch zeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Voor de mensen die Hard Gras over onze B2 willen bestellen, dat kan hier; http://www.vi.nl/webshop/product/Hard-Gras-editie-90.htm
HOOOOOOLIGANS!!!!!einz!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Muto het volgende:
twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:03:54Hier weer liveblog over vergadering nieuwe kuip vanavond in stadhuis. Bij binnenkomst net zelfs gefouilleerd! Voorzorgsmaatregel #hooligans reageer retweet
![]()
Geen idee, ik ga hem van de week bestellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Die Danny van Haaren is wel een pleurisjoch zeg.
Momenteel wel, maar als hij het 3 dubbele kan verdienen in Soviet Russia?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pellè het prima naar zijn zin heeft.
Martintje hou daar je waffel nou overquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Muto het volgende:
twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:29:06'We nemen verantwoordelijkheid voor oude kuip. Gaan komende tijd met gemeente op zoek naar nieuwe functie. Oude Kuip blijft' aldus V Merwijk reageer retweet
Zelfde blabla als altijd.twitter:justuscooiman twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 19:32:26Martin van Geel doet er nog schepje bovenop: richt vizier op toekomst en steun nieuwbouw. Voorziening jeugd blijft op dit moment ver achter reageer retweet
Dan is hij uiteraard direct weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Siyara het volgende:
[..]
Momenteel wel, maar als hij het 3 dubbele kan verdienen in Soviet Russia?
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Die Danny van Haaren is wel een pleurisjoch zeg.
Klopt, stem PVV, alle Joden het topic uit!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef Muto het volgende:
GGMM mag hier niet posten. Dit is zijn topic niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |