quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef nostra het volgende:
Schaken naar Kiev voor 9 miljoen.
[ afbeelding ]
Keep on dreamin'quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef nostra het volgende:
Schaken naar Kiev voor 9 miljoen.
[ afbeelding ]
Mits het meer is dan het ons gekost heeft, voor een miljoen of 3 accepteren jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef PIETR het volgende:
Volgens @CCFCTransferNews wil Cardiff een nieuw bod doen op Immers. Direct accepteren natuurlijk.
quote:
Dan halen we Maher welquote:
Immers wordt onterecht gezien als 'iemand die een schop uit kan delen'quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef SaxoPower het volgende:
Ik heb wel het idee dat er met Immers wel wat staat. Druft best een schop uit te delen.
Zulken moet je gewoon hebben.
Een type ala John de Wolf zou ook erg leuk zijn
Hij ligt zelf ook wel erg vaak op de grond. Let er maar eens op.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers wordt onterecht gezien als 'iemand die een schop uit kan delen'
Hij gaat er juist bijna altijd als een halve tamme in. De keren dat hij een schop uitdeelt is hij gewoon rijkelijk te laat.
Elke wedstrijd raakt hij wel een keer ernstig geblesseerd, dat klopt (om 3 minuten later weer te lopen)quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij ligt zelf ook wel erg vaak op de grond. Let er maar eens op.
Hij ligt er dan echt bij alsof hij dood gaat en inderdaad, drie minuten later is alles weer goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef Bombvis het volgende:
ak op de grond. Let er maar eens op.
Elke wedstrijd raakt hij wel een keer ernstig geblesseerd, dat klopt (om 3 minuten later weer te lop
Immers krijgt hier pas enig krediet zodra hij werkelijk een pogrom tocht heeft opzet volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef PIETR het volgende:
Immers kan zeker een schop uitdelen. Zoals thuis tegen Ajax op het bovenbeen van Poulsen. Totaal idiote overtreding. Gevolg, doelpunt voor hunnie. Tegen Groningen idemdito.
Gewoon een halve debiel die Lex.
Was dat Clasie niet, die op dat bovenbeen stond?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef PIETR het volgende:
Immers kan zeker een schop uitdelen. Zoals thuis tegen Ajax op het bovenbeen van Poulsen. Totaal idiote overtreding. Gevolg, doelpunt voor hunnie. Tegen Groningen idemdito.
Gewoon een halve debiel die Lex.
Ja goed idee. Komt die nieuwe Kuip er nou wel of niet?quote:
Die komt er sowieso.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja goed idee. Komt die nieuwe Kuip er nou wel of niet?
Alleen als er een vergelijkbare, dan wel betere vervanger voor gehaald wordt....quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef PIETR het volgende:
Volgens @CCFCTransferNews wil Cardiff een nieuw bod doen op Immers. Direct accepteren natuurlijk.
Die Krek Belmeniet lijkt mij wel wat.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als er een vergelijkbare, dan wel betere vervanger voor gehaald wordt....
Dat is schier onmogelijk. Maar wel een realiteitscheck, want met een speler als Immers op 10 hoor je, in principe, niet bij de top 3. Dat is de rol waarin we ons nu al bijna 10 jaar moeten schikken. Bleeegh.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als er een vergelijkbare, dan wel betere vervanger voor gehaald wordt....
Ik wil gewoon een speler zoals hem in het elftal. Niet per se op 10.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is schier onmogelijk. Maar wel een realiteitscheck, want met een speler als Immers op 10 hoor je, in principe, niet bij de top 3. Dat is de rol waarin we ons nu al bijna 10 jaar moeten schikken. Bleeegh.![]()
En over welke karakteristieke eigenschappen heb je het dan? Ik neem aan dat je nu niet doelt op zijn handelingssnelheid en balbeheersing. Zijn loopvermogen, scherpte en mentaliteit mogen er dan wel weer zijn, maar dat hebben spelers met een goede techniek als Clasie of Schaken ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een speler zoals hem in het elftal. Niet per se op 10.
Mentaliteit. We hebben het nog steeds over de man die uit frustratie de bal wegschoot voor open doel tegen Ajax toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
En over welke karakteristieke eigenschappen heb je het dan? Ik neem aan dat je nu niet doelt op zijn handelingssnelheid en balbeheersing. Zijn loopvermogen, scherpte en mentaliteit mogen er dan wel weer zijn, maar dat hebben spelers met een goede techniek als Clasie of Schaken ook.
Bedoel je niet Kiev?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Mentaliteit. We hebben het nog steeds over de man die uit frustratie de bal wegschoot voor open doel tegen Ajax toch?
Nee, toen schoot hij een bal vanaf 5 meter recht op de keeper en noemde dat pech.quote:
Zelfs dat valt wel mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef TC03 het volgende:
. Zijn loopvermogen, scherpte en mentaliteit mogen er dan wel weer zijn,
Supporters eigen. Mentaliteit verwarren met kwaliteit.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Happel het volgende:
Ach ja, doe er maar lacherig over. Ik vind mentaliteit een groot gemis binnen onze selectie.
Vind dat het met name bij de jeugdspelers ontbreekt, dus in die zin is het wel een gemis inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Happel het volgende:
Ach ja, doe er maar lacherig over. Ik vind mentaliteit een groot gemis binnen onze selectie.
Je ziet juist Boetius en Vilhena wel veel coachen e.d. in het veld. Maar mentaliteit is best wel prima in de selectie denk ik, alleen uit het zich bij iedereen anders.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind dat het met name bij de jeugdspelers ontbreekt, dus in die zin is het wel een gemis inderdaad.
Vind alleen dat mentaliteit/scherpte niet ten koste hoeft te gaan van kwaliteit, en dat is bij Immers toch wel het geval. Maar momenteel is een speler als Immers het hoogst haalbare, dat is nou eenmaal zo.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef PIETR het volgende:
Die nep mentaliteit van Immers. Laatste wedstrijd beetje stoer doen tegen Buijs, terwijl die hem zo in tweeen schopt, magere lat dat het is.
Doe ik dat dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Supporters eigen. Mentaliteit verwarren met kwaliteit.
Dat stoer doen van hem, maar ondertussen zelden een duel op fysieke kracht winnen. Of overal als een blinde invliegen en vervolgens geblesseerd raken. Echt lachwekkend.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Dat was gewoon een conflictje, zoals iedere speler die weleens heeft. Dat heeft niks met mentaliteit te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |