Dit is minachting van de kijker.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef marcodej het volgende:
Verslag van het NK wordt afgewisseld met volleybal.
Met 2 ploeggenoten (Devenijns en Serry) en Bart de Clercq.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef groenen het volgende:
In Belgie denken ze dat er maar 30 renners de finish halen. Boonen is al in de aanval.
Serry kan wel lang standhouden. Is bij OPQS volgens mij ook één van de speerpunten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met 2 ploeggenoten (Devenijns en Serry) en Bart de Clercq.
Zal wel in dienst zijn van Meersman, lijkt me niet dat ze dat gaan redden.
Maar geen enkele echte favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:17 schreef marcodej het volgende:
Wat Mollema zegt is wel terecht. Vacansoleil heeft ook gewoon 14 man in koers.
Mwah, Theo Bos maar die had hier toch niks te zoeken. Dennis van Winden en Rick Flens kan je ook niet echt grote namen noemen, verder ook geen grote namenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Pedroso het volgende:
Ben niet up-to-date verder, zijn er al 'grote' renners afgestapt ?
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink was gevallen zag ik, maar zei een van die verzorgers nou 'Kom op, we gaan het gewoon proberen?' Wat een lafbek die Gesink, mentaal zo ontzettend zwak, en altijd maar vallen...
Gewoon faalangst, overal waar er gevallen wordt gaat hij er bij liggen om een excuus te hebben als hij straks weer in de bus rijdt als het bergop gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink was gevallen zag ik, maar zei een van die verzorgers nou 'Kom op, we gaan het gewoon proberen?' Wat een lafbek die Gesink, mentaal zo ontzettend zwak, en altijd maar vallen...
Ze gaan het combineren: wielrennen en volleybal (vanaf 3 uur). Als ik het verloop van volleybal zo kijk, vrees ik dat het vooral volleybal gaat zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef theodoor9 het volgende:
Komt straks het laatste uur wel zonder volleybal op tv?
Soms is het niet onaardig.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wie zit er nou te wachten op deze kutsport.
[wielrenhaatmodus]Wie zit er nou te wachten op die dopingsport?[/wielrenhaatmodus]quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wie zit er nou te wachten op deze kutsport.
De sport heeft het er zelf een beetje naar gemaakt he...quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
Als het NK wielrennen al niet meer live uitgezonden kan worden....
Van start tot finish uitzenden hoeft niet, maar de laatste 100km is toch wel het minste wat je zou mogen verwachten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
Net nu het zeker is dat er eens een Nederlander gaat winnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
En dan nog blijven ze schakelen met het volleybal.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Spies het volgende:
14:45 begint de uitzending staat nu onder in beeld..
Geen onaardige score in een jaar tijd:quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[wielrenhaatmodus]Wie zit er nou te wachten op die dopingsport?[/wielrenhaatmodus]
Mwah, ik probeer realistisch te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:33 schreef Reljem het volgende:
Ah, TheGOAT. Weer zo'n gezellige jongen. Stomme gesing.
Pirazzi? Die kan dus wel tijdrijden als hij op tijd isquote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef wimderon het volgende:
Verrassende uitslag in de tijdrit in Italië.
1. Pinotti
2. Pirazzi +1:11
3. Malori +1:28
4. Cataldo +1:40
5. Boaro +1:51
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
De sport heeft het er zelf een beetje naar gemaakt he...
Waarom reageer je op zo'n overduidelijke troll?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..], en dan nog zijn er 100x zoveel mensen die liever daarnaar kijken dan fucking volleybal, met hun blije scrums na elk punt.
inderdaad, je moet de beerput dicht laten zoals in andere sporten als tennisquote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
De sport heeft het er zelf een beetje naar gemaakt he...
Het is ook niet mijn mening hè, het was een stereotype mening van de Nederlander die niks met wielrennen heeft. In elke sport wordt doping gepakt, dat weet ik ook welquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen onaardige score in een jaar tijd:
http://www.fivb.org/EN/Me(...)_Rule_Violations.pdf
Ik doelde op je Gesink reactie. En de hypocrisie van de vaderlandse media met betrekking tot wel/geen dopingsporten is vreselijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Mwah, ik probeer realistisch te zijnHet NK wielrennen is niet de belangrijkste wielrenwedstrijd van het jaar he..
Eerst nog handbal en basketball.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef Bombvis het volgende:
Stream op NOS.nl zegt nu "NK Wielrennen - Vanaf 15.00 uur op NED 1 en NOS.nl"
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ah joh fuck de NOS we hebben altijd Sporza nog! *schakelt over*
Even kijken of die Eddy een goede vervanger van Gertje is.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ah joh fuck de NOS we hebben altijd Sporza nog! *schakelt over*
Nou ik zat liever voor de buis dan al dat gezever hier te moeten lezen bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Wat is iedereen aan het zeiken? Alsof de koers nu al boeiend is? Het is verdomme nog ongeveer 90 kilometer.
Woont hij nog altijd in dat pauperhuis in het bos?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Even kijken of die Eddy een goede vervanger van Gertje is.
Geld dus.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-06-2013 om 14:37:36En helaas is er op NOS.nl géén aparte stream voor het #NKwielrennen. Lang verhaal. Maar heeft met capaciteiten bij #NPO te maken. reageer retweet
Geen idee, eerlijk gezegd weet ik niet eens wie Eddy is.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Woont hij nog altijd in dat pauperhuis in het bos?
Planckaert. Mooie kerel.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd weet ik niet eens wie Eddy is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik zat liever voor de buis dan al dat gezever hier te moeten lezen bij gebrek aan beter.
Hij had vroeger een real life soap, hij woonde zeg maar in het middle of nowhere. Wel een leuke gast.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als er een schaatswedstrijd in Schubbekutteveen wordt gehouden, is er wel geld.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef marcodej het volgende:
Geld dus.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-06-2013 om 14:37:36En helaas is er op NOS.nl géén aparte stream voor het #NKwielrennen. Lang verhaal. Maar heeft met capaciteiten bij #NPO te maken. reageer retweet
Service he.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef marcodej het volgende:
Ok, ik laat me verrassen. Hij heeft i.i.g een vlotte babbel. Geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had vroeger een real life soap, hij woonde zeg maar in het middle of nowhere. Wel een leuke gast.
Hoe kun je eigenlijk Eddy Planckaert niet kennen als je Van Poppel als avatar hebt? Die 2 reden zowat in de zelfde jaren in het peloton. En de Planckaerts waren een echte wielergeslacht.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, ik laat me verrassen. Hij heeft i.i.g een vlotte babbel. Geef hem het voordeel van de twijfel.
Behalve als het gelijk staat bij 24-24, dan gaan ze door, er moet minstens twee punten verschil zijn. Of is het de 5e set? Dan gaat het maar tot 15.quote:
25, 2 punten verschilquote:
Nee, 2e set pasquote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve als het gelijk staat bij 24-24, dan gaan ze door, er moet minstens twee punten verschil zijn. Of is het de 5e set? Dan gaat het maar tot 15.
Bas van der Goor heb ik al wel gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef marcodej het volgende:
Doet die Zwerver nog mee, of hoe zit dat?
Wel streams voor de afscheidswedstrijd van Teun de Nooijer en het CHIO in Rotterdamquote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef marcodej het volgende:
Pirazzi voor Malori, Cataldo en Boaroquote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef wimderon het volgende:
Verrassende uitslag in de tijdrit in Italië.
1. Pinotti
2. Pirazzi +1:11
3. Malori +1:28
4. Cataldo +1:40
5. Boaro +1:51
Prioriteiten hé. Daarnaast is het hockey natuurlijk veel schoner.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel streams voor de afscheidswedstrijd van Teun de Nooijer en het CHIO in Rotterdam
Ik neem aan de regenboogtrui.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Mani89 het volgende:
En welke trui gaat Gilbert dragen als hij wint?
Apart volk blijft het, die wielrenners en hun publiekquote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prioriteiten hé. Daarnaast is het hockey natuurlijk veel schoner.
Er zijn nog best veel hockeyers betrapt, gezien het relatief lage aantal controles.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Apart volk blijft het, die wielrenners en hun publiek
Dopingquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Ut Beest met nog 70km te gaan, alleen op kop. Hij heeft ruim 2 minuten voorsprong op het peloton.
Demaré gaat het nog lastig krijgen, zit volgens mij nog een heuveltje vlak voor het einde. Hoewel het voor een sprinter misschien net kort genoeg is.quote:
Getrouwd met een Belgische, woont in België en voelt zich daardoor meer Belg dan Fransman.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
David Boucher is tegenwoordig blijkbaar ook Belg. Apart, rijdt bijna zijn hele leven in Belgische ploegen, laat zich dan naturaliseren en rijdt nu in Frankrijk.
Als het geen sprinter wordt daar, dan is het echt moeilijk te voorspellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demaré gaat het nog lastig krijgen, zit volgens mij nog een heuveltje vlak voor het einde. Hoewel het voor een sprinter misschien net kort genoeg is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:00 schreef marcodej het volgende:
Saai zeg dit. Kunnen we niet terug naar het volleybal?
Hij is uitgetraind.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gaat Westra de beentjes stil houden?
Dat heeft weinig zin meer. Nu is het de dood of de gladiolen. Maar als je hem zo ziet fietsen, had hij beter de finale kunnen afwachten.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gaat Westra de beentjes stil houden?
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:02:54Einde verhaal Bauke Mollema #Nkwielrennen reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:02:54Einde verhaal Bauke Mollema #Nkwielrennen reageer retweet
Waarom krijgt de nos dit niet mee?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef TheArt het volgende:
Hij is overleden?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef TheArt het volgende:
België, Duitsland, in Limburg is het 1 pot natquote:Op zondag 23 juni 2013 15:02 schreef Chiappucci het volgende:
Jezus Herbert, aan de grens met België?
Jij hebt persoonlijk contact met hem gehad?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef TheArt het volgende:
Mollema heeft zich gewoon vrijwillig laten lossen.
Dat klimmetje komt uit de Tro Bro Leon, zijn echt allerlei scenario's mogelijk daar.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demaré gaat het nog lastig krijgen, zit volgens mij nog een heuveltje vlak voor het einde. Hoewel het voor een sprinter misschien net kort genoeg is.
Ik heb ook Kouwenhoven nog zien zitten en dan zou Mollema moeite doen om het tempo te volgen, nog effequote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt persoonlijk contact met hem gehad?
Nou ja, als je weet dat Vaals het Drielandenpunt is, is het toch logisch dat Kerkrade, wat erboven ligt, aan de Duitse grens ligt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
België, Duitsland, in Limburg is het 1 pot nat
Tja, jij weet ook niet precies wat er aan de hand is natuurlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ook Kouwenhoven nog zien zitten en dan zou Mollema moeite doen om het tempo te volgen, nog effe
Die heeft gewoon getraind vandaag voor de Tour. Ze rijden bij Blanco dus vol voor Boom.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, jij weet ook niet precies wat er aan de hand is natuurlijk..
Geen risico in de finale?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou Mollema zich vrijwillig laten lossen eigenlijk ?
Tja, het lijkt mij te simpel, als je kunt, zou ik altijd uitrijden op het NK (of in ieder geval niet al ver voor de finale afstappen)quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die heeft gewoon getraind vandaag voor de Tour. Ze rijden bij Blanco dus vol voor Boom.
Kan gewoon het doel op voorhand zijn geweest.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Weer valt prima mee (droog en 16 graden). Dan kun je deze wedstrijd volgens mij gewoon uitrijden.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet de hele tijd droog geweest hè, het heeft geregend. Trainingsrondje en dan afstappen, zie het probleem niet zoquote:Op zondag 23 juni 2013 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Weer valt prima mee (droog en 16 graden). Dan kun je deze wedstrijd volgens mij gewoon uitrijden.
Vorig jaar werd Robert 6e, je bedoelt 2011.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef knep het volgende:
Vage shit altijd op die NK's, vorig jaar ook al met Gesink.
Volgens Slagter was Mollema een van de mannen die finale moest rijden. Gesink zij ook al zoiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan gewoon het doel op voorhand zijn geweest.
Slagter zegt dat hij, Mollema en Boom de mannen waren die het moeten doen vandaag.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:
Kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Robert 6e, je bedoelt 2011.
Ongetwijfeld, maar ik zie het niet zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat te denken van Kim Staelensquote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Marcoss het volgende:
Volleybal is alleen leuk met Flier in beeld
Dijkema en De Kruijf zijn ook prima te doen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Marcoss het volgende:
Volleybal is alleen leuk met Flier in beeld
Kan me echt niet voorstellen dat er met hem iets aan de hand is namelijk. Niets gebeurd in de koers, staat er qua vorm prima voor, dus niets om over hem te twijfelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik zie het niet zo.
Maar goed, als het helpt om beter aan de start van de TdF te komen dan is het ook prima.
twitter:EisengaL twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:18:12Wat een geneuzel over politiek correct zijn van een prof als slagter. Alsof beide heren nooit negatief zijn over hun werkgever... reageer retweet
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:20 schreef TheArt het volgende:
twitter:EisengaL twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:18:12Wat een geneuzel over politiek correct zijn van een prof als slagter. Alsof beide heren nooit negatief zijn over hun werkgever... reageer retweet
Wat een rare tweet van Eisenga.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat er met hem iets aan de hand is namelijk. Niets gebeurd in de koers, staat er qua vorm prima voor, dus niets om over hem te twijfelen.twitter:EisengaL twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:18:12Wat een geneuzel over politiek correct zijn van een prof als slagter. Alsof beide heren nooit negatief zijn over hun werkgever... reageer retweet
Interview met Slagter dat net te zien was, waar Slagter niks negatiefs zei over de ploeg (of durfde te zeggen, volgens Ducrot/Dijkstra)quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef knep het volgende:
Ik denk dat Mollema & Poels nog aan het infuus moeten voor volgende week.
Gesink hebben ze wel gevonden. Is tenminste al iets.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Herbert er een uur na de finish pas gaat achterkomen dat Mollema er niet meer bij was.
Tenzij Mollema helemaal niet gelost is natuurlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Herbert er een uur na de finish pas gaat achterkomen dat Mollema er niet meer bij was.
Ik zat ook met ditquote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef TheArt het volgende:
"Is dat Boom?"
Nee natuurlijk niet achterlijke gladiool
Was gisteren bij de vrouwen ook. Dat doet dit parcours met je.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Uitloop pogingen niet echt overtuigend. Pakken een paar meter en zitten dan al stik kapot.
Valt mee dat ie 'm niet voor Mollema aan zag.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef TheArt het volgende:
"Is dat Boom?"
Nee natuurlijk niet achterlijke gladiool
Een paar jaar terug zeiden ze volgens , daar gaat Flecha op het NKquote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt mee dat ie 'm niet voor Mollema aan zag.
Het coach Luicito effect.quote:
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:33:45.@BaukeMollema has abandoned: "I'm still not fully recoverd from the Tour de Suisse. But no worries, I'm okay. I want to focus on the Tour." reageer retweet
twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:33:45.@BaukeMollema has abandoned: "I'm still not fully recoverd from the Tour de Suisse. But no worries, I'm okay. I want to focus on the Tour." reageer retweet
Hij heeft een telegram ontvangen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema schijnt afgestapt te zijn. Sterke geruchten aldus Herbert.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef marcodej het volgende:
Tsja, het is ook lastig om up to date te blijven via twitter als je iedereen blocked.
Jij kan ook lezen ?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Ereinion het volgende:
Euh, na een week niet hersteld van de Ronde van Zwitserland?
Vind het ook wat apart. Zeker omdat hij gewoon als een van de twee kopmannen is gestart vandaag.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Ereinion het volgende:
Euh, na een week niet hersteld van de Ronde van Zwitserland?
Bart-Jon Londemen.quote:
Klap in het gezicht voor de NOS.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Ereinion het volgende:
Als Dekker zou winnen zou ik echt niet meer bijkomen. Heerlijk zou dat zijn.
Zou mooi zijn maar gaat niet gebeuren. Moet alleen aankomen.quote:
quote:En tête : William Bonnet, Arthur Vichot (FDJ), Jimmy Engoulvent, Jean-Lou Paiani, Maxime Médérel (Sojasun), Angelo Tulik, Sébastien Chavanel (Europcar), Steve Chainel (AG2R La Mondiale), Stéphane Pouilhès (Cofidis), Renaud Dion (Bretagne-Séché Environnement) et Alexandre Blain (Raleigh)
à 1'25" : Offredo, Bouhanni, Voeckler , Chavanel, Pineau, Petit , Bardet, Bouet, Kadri, Riblon, Minard, Dumoulin, Gadret, Roy, T.Pinot, Fedrigo, Geslin, Levarlet, Ladagnous, Jeannesson, Démare, Gérard, Lequatre, Le Mevel, Turgot, Pichon, Malacarne, Roux, Jérôme, Gène, Gautier, Galland, Fonseca, Vachon, Lemoine, Simon, Gallopin, Barguil, Chavanel
à 2' : Peloton d'une centaine de coureurs
Wie?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef Pedroso het volgende:
Waarom kan Geesing niet iedereen aan gort rijden ? Gewoon constant aan de kop sleuren en iedereen er gewoon afrijden, ik snap Herbert wel hoor.
Dumoulin is afgestapt en naar de commentatorbox gelopen?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef Zelva het volgende:
Geweldige koers toch?
Dumoulin met zijn commentaar
http://www.wielerflits.nl(...)n-de-tijdritten.htmlquote:Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Dumoulin is afgestapt en naar de commentatorbox gelopen?
quote:Over het parcours is hij niet te spreken. "Persoonlijk ben ik van mening dat het parcours te zwaar is en dat je daardoor helemaal geen attractieve wedstrijd krijgt. Dat was vorig jaar ook het geval. Het was meer een overlevingstocht dan spannende tv. Het was beter geweest om de wedstrijd in te korten."
Luluquote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Marcoss het volgende:
Clasificación:
1. Jesús Herrada (Movistar Team)
2. Ion Izagirre (Euskaltel-Euskadi)
3. Luis León Sánchez (Blanco)
Maar er kan er maar eentje winnen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef marcodej het volgende:
Van mij mag iedereen uit dit groepje NK worden.
Yep, om er dan opeens weer doorheen te zakken.quote:
Want dat doet hij altijd?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, om er dan opeens weer doorheen te zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |