Dit is minachting van de kijker.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef marcodej het volgende:
Verslag van het NK wordt afgewisseld met volleybal.
Met 2 ploeggenoten (Devenijns en Serry) en Bart de Clercq.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef groenen het volgende:
In Belgie denken ze dat er maar 30 renners de finish halen. Boonen is al in de aanval.
Serry kan wel lang standhouden. Is bij OPQS volgens mij ook één van de speerpunten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met 2 ploeggenoten (Devenijns en Serry) en Bart de Clercq.
Zal wel in dienst zijn van Meersman, lijkt me niet dat ze dat gaan redden.
Maar geen enkele echte favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:17 schreef marcodej het volgende:
Wat Mollema zegt is wel terecht. Vacansoleil heeft ook gewoon 14 man in koers.
Mwah, Theo Bos maar die had hier toch niks te zoeken. Dennis van Winden en Rick Flens kan je ook niet echt grote namen noemen, verder ook geen grote namenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Pedroso het volgende:
Ben niet up-to-date verder, zijn er al 'grote' renners afgestapt ?
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink was gevallen zag ik, maar zei een van die verzorgers nou 'Kom op, we gaan het gewoon proberen?' Wat een lafbek die Gesink, mentaal zo ontzettend zwak, en altijd maar vallen...
Gewoon faalangst, overal waar er gevallen wordt gaat hij er bij liggen om een excuus te hebben als hij straks weer in de bus rijdt als het bergop gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef TheGOAT het volgende:
Gesink was gevallen zag ik, maar zei een van die verzorgers nou 'Kom op, we gaan het gewoon proberen?' Wat een lafbek die Gesink, mentaal zo ontzettend zwak, en altijd maar vallen...
Ze gaan het combineren: wielrennen en volleybal (vanaf 3 uur). Als ik het verloop van volleybal zo kijk, vrees ik dat het vooral volleybal gaat zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef theodoor9 het volgende:
Komt straks het laatste uur wel zonder volleybal op tv?
Soms is het niet onaardig.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wie zit er nou te wachten op deze kutsport.
[wielrenhaatmodus]Wie zit er nou te wachten op die dopingsport?[/wielrenhaatmodus]quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso, wie zit er nou te wachten op deze kutsport.
De sport heeft het er zelf een beetje naar gemaakt he...quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
Als het NK wielrennen al niet meer live uitgezonden kan worden....
Van start tot finish uitzenden hoeft niet, maar de laatste 100km is toch wel het minste wat je zou mogen verwachten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
Net nu het zeker is dat er eens een Nederlander gaat winnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Chiappucci het volgende:
En dan nog blijven ze schakelen met het volleybal.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Spies het volgende:
14:45 begint de uitzending staat nu onder in beeld..
Geen onaardige score in een jaar tijd:quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[wielrenhaatmodus]Wie zit er nou te wachten op die dopingsport?[/wielrenhaatmodus]
Mwah, ik probeer realistisch te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:33 schreef Reljem het volgende:
Ah, TheGOAT. Weer zo'n gezellige jongen. Stomme gesing.
Pirazzi? Die kan dus wel tijdrijden als hij op tijd isquote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef wimderon het volgende:
Verrassende uitslag in de tijdrit in Italië.
1. Pinotti
2. Pirazzi +1:11
3. Malori +1:28
4. Cataldo +1:40
5. Boaro +1:51
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
De sport heeft het er zelf een beetje naar gemaakt he...
Waarom reageer je op zo'n overduidelijke troll?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..], en dan nog zijn er 100x zoveel mensen die liever daarnaar kijken dan fucking volleybal, met hun blije scrums na elk punt.
inderdaad, je moet de beerput dicht laten zoals in andere sporten als tennisquote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
De sport heeft het er zelf een beetje naar gemaakt he...
Het is ook niet mijn mening hè, het was een stereotype mening van de Nederlander die niks met wielrennen heeft. In elke sport wordt doping gepakt, dat weet ik ook welquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen onaardige score in een jaar tijd:
http://www.fivb.org/EN/Me(...)_Rule_Violations.pdf
Ik doelde op je Gesink reactie. En de hypocrisie van de vaderlandse media met betrekking tot wel/geen dopingsporten is vreselijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Mwah, ik probeer realistisch te zijnHet NK wielrennen is niet de belangrijkste wielrenwedstrijd van het jaar he..
Eerst nog handbal en basketball.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef Bombvis het volgende:
Stream op NOS.nl zegt nu "NK Wielrennen - Vanaf 15.00 uur op NED 1 en NOS.nl"
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ah joh fuck de NOS we hebben altijd Sporza nog! *schakelt over*
Even kijken of die Eddy een goede vervanger van Gertje is.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ah joh fuck de NOS we hebben altijd Sporza nog! *schakelt over*
Nou ik zat liever voor de buis dan al dat gezever hier te moeten lezen bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Wat is iedereen aan het zeiken? Alsof de koers nu al boeiend is? Het is verdomme nog ongeveer 90 kilometer.
Woont hij nog altijd in dat pauperhuis in het bos?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Even kijken of die Eddy een goede vervanger van Gertje is.
Geld dus.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 23-06-2013 om 14:37:36En helaas is er op NOS.nl géén aparte stream voor het #NKwielrennen. Lang verhaal. Maar heeft met capaciteiten bij #NPO te maken. reageer retweet
Geen idee, eerlijk gezegd weet ik niet eens wie Eddy is.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Woont hij nog altijd in dat pauperhuis in het bos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |