Die rijdt tegenwoordig op een Israëlische licentie nadat hij van de alcohol af is. Eerste bericht wat ik daarover kan vinden dateert van begin juni.quote:
Aha, gemist. Bijzonder verhaal van een bijzondere wielrenner.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijdt tegenwoordig op een Israëlische licentie nadat hij van de alcohol af is. Eerste bericht wat ik daarover kan vinden dateert van begin juni.
Zo had je toch ook Bodrogi die eerst op Hongaarse later op franse licentie reed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijdt tegenwoordig op een Israëlische licentie nadat hij van de alcohol af is. Eerste bericht wat ik daarover kan vinden dateert van begin juni.
Dat van Rebellin was in 2004 of 2005 als ik me niet vergisquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef Redefine het volgende:
Rebellin wilde begin/midden jaren negentig ook onder een Argentijnse licentie fietsen, zodat hij wel naar het WK kon, aangezien hij toen dreigde buiten de selectie te vallen. Verder reed Froome in het begin van zijn carrière nog onder de Keniaanse vlag.
En natuurlijk Marc de Maar die voor de Antillen en nu dus Curacao is gaan fietsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |