abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128260122
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Huh?
Die rijdt tegenwoordig op een Israëlische licentie nadat hij van de alcohol af is. Eerste bericht wat ik daarover kan vinden dateert van begin juni.
pi_128261708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die rijdt tegenwoordig op een Israëlische licentie nadat hij van de alcohol af is. Eerste bericht wat ik daarover kan vinden dateert van begin juni.
Aha, gemist. Bijzonder verhaal van een bijzondere wielrenner.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:31:21 #53
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_128262185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zo had je toch ook Bodrogi die eerst op Hongaarse later op franse licentie reed.
en de Limburger Tjarco Cuppens rijdt op een Singaporese licentie.
Is al paar keer nationaal kampioen van dat land.
Heb het er eens met een oud collega over gehad die veel deed fietsen.
Zijn schoonouders waren van Albanese komaf.
Had hem voorgesteld om dan maar eens op Albanese licentie te fietsen.
Wie weet mag je nog naar een WK.
Net efkes anges
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:16:27 #54
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128264201
Rebellin wilde begin/midden jaren negentig ook onder een Argentijnse licentie fietsen, zodat hij wel naar het WK kon, aangezien hij toen dreigde buiten de selectie te vallen. Verder reed Froome in het begin van zijn carrière nog onder de Keniaanse vlag.

En natuurlijk Marc de Maar die voor de Antillen en nu dus Curacao is gaan fietsen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128266659
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef Redefine het volgende:
Rebellin wilde begin/midden jaren negentig ook onder een Argentijnse licentie fietsen, zodat hij wel naar het WK kon, aangezien hij toen dreigde buiten de selectie te vallen. Verder reed Froome in het begin van zijn carrière nog onder de Keniaanse vlag.

En natuurlijk Marc de Maar die voor de Antillen en nu dus Curacao is gaan fietsen.
Dat van Rebellin was in 2004 of 2005 als ik me niet vergis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')