Ik heb ook Kouwenhoven nog zien zitten en dan zou Mollema moeite doen om het tempo te volgen, nog effequote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt persoonlijk contact met hem gehad?
Nou ja, als je weet dat Vaals het Drielandenpunt is, is het toch logisch dat Kerkrade, wat erboven ligt, aan de Duitse grens ligt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
België, Duitsland, in Limburg is het 1 pot nat
Tja, jij weet ook niet precies wat er aan de hand is natuurlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 15:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ook Kouwenhoven nog zien zitten en dan zou Mollema moeite doen om het tempo te volgen, nog effe
Die heeft gewoon getraind vandaag voor de Tour. Ze rijden bij Blanco dus vol voor Boom.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, jij weet ook niet precies wat er aan de hand is natuurlijk..
Geen risico in de finale?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou Mollema zich vrijwillig laten lossen eigenlijk ?
Tja, het lijkt mij te simpel, als je kunt, zou ik altijd uitrijden op het NK (of in ieder geval niet al ver voor de finale afstappen)quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die heeft gewoon getraind vandaag voor de Tour. Ze rijden bij Blanco dus vol voor Boom.
Kan gewoon het doel op voorhand zijn geweest.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Weer valt prima mee (droog en 16 graden). Dan kun je deze wedstrijd volgens mij gewoon uitrijden.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet de hele tijd droog geweest hè, het heeft geregend. Trainingsrondje en dan afstappen, zie het probleem niet zoquote:Op zondag 23 juni 2013 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Weer valt prima mee (droog en 16 graden). Dan kun je deze wedstrijd volgens mij gewoon uitrijden.
Vorig jaar werd Robert 6e, je bedoelt 2011.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef knep het volgende:
Vage shit altijd op die NK's, vorig jaar ook al met Gesink.
Volgens Slagter was Mollema een van de mannen die finale moest rijden. Gesink zij ook al zoiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan gewoon het doel op voorhand zijn geweest.
Slagter zegt dat hij, Mollema en Boom de mannen waren die het moeten doen vandaag.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:
Kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Robert 6e, je bedoelt 2011.
Ongetwijfeld, maar ik zie het niet zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |