Wat te denken van Kim Staelensquote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Marcoss het volgende:
Volleybal is alleen leuk met Flier in beeld
Dijkema en De Kruijf zijn ook prima te doen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Marcoss het volgende:
Volleybal is alleen leuk met Flier in beeld
Kan me echt niet voorstellen dat er met hem iets aan de hand is namelijk. Niets gebeurd in de koers, staat er qua vorm prima voor, dus niets om over hem te twijfelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik zie het niet zo.
Maar goed, als het helpt om beter aan de start van de TdF te komen dan is het ook prima.
twitter:EisengaL twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:18:12Wat een geneuzel over politiek correct zijn van een prof als slagter. Alsof beide heren nooit negatief zijn over hun werkgever... reageer retweet
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:20 schreef TheArt het volgende:
twitter:EisengaL twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:18:12Wat een geneuzel over politiek correct zijn van een prof als slagter. Alsof beide heren nooit negatief zijn over hun werkgever... reageer retweet
Wat een rare tweet van Eisenga.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat er met hem iets aan de hand is namelijk. Niets gebeurd in de koers, staat er qua vorm prima voor, dus niets om over hem te twijfelen.twitter:EisengaL twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:18:12Wat een geneuzel over politiek correct zijn van een prof als slagter. Alsof beide heren nooit negatief zijn over hun werkgever... reageer retweet
Interview met Slagter dat net te zien was, waar Slagter niks negatiefs zei over de ploeg (of durfde te zeggen, volgens Ducrot/Dijkstra)quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef knep het volgende:
Ik denk dat Mollema & Poels nog aan het infuus moeten voor volgende week.
Gesink hebben ze wel gevonden. Is tenminste al iets.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Herbert er een uur na de finish pas gaat achterkomen dat Mollema er niet meer bij was.
Tenzij Mollema helemaal niet gelost is natuurlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Herbert er een uur na de finish pas gaat achterkomen dat Mollema er niet meer bij was.
Ik zat ook met ditquote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef TheArt het volgende:
"Is dat Boom?"
Nee natuurlijk niet achterlijke gladiool
Was gisteren bij de vrouwen ook. Dat doet dit parcours met je.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Uitloop pogingen niet echt overtuigend. Pakken een paar meter en zitten dan al stik kapot.
Valt mee dat ie 'm niet voor Mollema aan zag.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef TheArt het volgende:
"Is dat Boom?"
Nee natuurlijk niet achterlijke gladiool
Een paar jaar terug zeiden ze volgens , daar gaat Flecha op het NKquote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt mee dat ie 'm niet voor Mollema aan zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |