Sowieso.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan niet, alle mannelijke fokkers zijn lelijk.
Behalve jij natuurlijk.quote:
Ja, maar het is roestig in het bejaardentehuis.quote:
GODNONDEJUquote:
Bejaardenhuis voor gingers, ja ;squote:Op zondag 23 juni 2013 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is roestig in het bejaardentehuis.
[..]
GODNONDEJU
Ja, want ik heb geen zielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen zielHahahahaha jij bent gingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen zielpics van je gingerbos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak ik zelf wel uit of dat klopt ;squote:
Hahaha.quote:
Niks over Gingers jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks over Gingers ja![]()
want mijn dochtertje..Goeien kleurencombi met dat rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet kleurenblind geworden nu.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks over Gingers ja![]()
want mijn dochtertje..Leugens.. Jouw kind zou een ware she-devil wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Het blijft niet altijd feestquote:
Is dat de slimste uit het nest?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leugens.. Jouw kind zou een ware she-devil worden
Dat hebben mensen die niet IDH zijn vaker ja.quote:
Dat mag tegenwoordig.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien kleurencombi met dat roze
Totaal niet kleurenblind geworden nu.
Kijk dan hoe kjoet, zou so so kroelen weetje.. Weenie :$quote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de slimste uit het nest?
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
Begint dat kindergeleuter hier nu ook al?
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij de slimste uit het nest?
Komt omdat we in malebolge wonen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leugens.. Jouw kind zou een ware she-devil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat we in malebolge wonen.Even mijzelf onzedelijk betasten terwijl ik deze post 95837373 x overnieuw leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik snap deze zin niet, probeer het eens met een kommaquote:
Ja dat is opwindend he? Als ik zilke dingen zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even mijzelf onzedelijk betasten terwijl ik deze post 95837373 x overnieuw lees
Ofquote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, probeer het eens met een komma
Blijkbaar nietquote:Op zondag 23 juni 2013 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan niet, alle mannelijke fokkers zijn lelijk.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is opwindend he? Als ik zilke dingen zeg.
Ik zal aan je denken, true storyquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat we in malebolge wonen.Dante ja, las ik in de wieg om de tijd te doden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Heb de hype van die serie nooit begrepen. Dat eeuwige gejengel met McDreamy, who gives a shit.quote:
Wat loop je nou te katten je bent toch geen azijnwijfquote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, probeer het eens met een komma
Ik snap 'm niet.quote:
Ja, saaie periode he.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dante ja, las ik in de wieg om de tijd te doden.
Er is ook niks grappigs aan. Behalve dat dit nog leuk kan worden wanneer dit echt doorgevoerd wordquote:
Zou Cr.. Nvmquote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb de hype van die serie nooit begrepen. Dat eeuwige gejengel met McDreamy, who gives a shit.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wat loop je nou te katten je bent toch geen azijnwijf
Ondergang van de site.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is ook niks grappigs aan. Behalve dat dit nog leuk kan worden wanneer dit echt doorgevoerd word
Ik vind het een leuke serie. Maar McDreamy.. meh, daar zie ik ook niks in.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb de hype van die serie nooit begrepen. Dat eeuwige gejengel met McDreamy, who gives a shit.
Wat voor serie dan? Ik ken dit toch allemaal niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke serie. Maar McDreamy.. meh, daar zie ik ook niks in.
Callie Torres![]()
Greys Anatomyquote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor serie dan? Ik ken dit toch allemaal niet?
Grey`s Anatomy.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor serie dan? Ik ken dit toch allemaal niet?
Jammer, ik raak mezelf graag aan wanneer iemand boos op me is.. Oh wellquote:
Teder? Dan wil ikbwel even boos voor je wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer, ik raak mezelf graag aan wanneer iemand boos op me is.. Oh well
Typ jij altijd zo verschrikkelijk?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Teder? Dan wil ikbwel even boos voor je worden
Nee nu wil ik niet meerquote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Teder? Dan wil ikbwel even boos voor je worden
Geen excuus.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja g wat dan
Ik zit op MN mobiel vandaar
Eigen schuld, je kunt spreekwoordelijk m'n rug opquote:
Spreekwoordelijk ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigen schuld, je kunt spreekwoordelijk m'n rug op
Zwaar levenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hebben mensen die niet IDH zijn vaker ja.
Ik letterlijk en ik kan het iedereen aanradenquote:
Ja, zo sterk is die rug van me nou ook weer nietquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik letterlijk en ik kan het iedereen aanraden
quote:
Jij mag datquote:Op zondag 23 juni 2013 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik letterlijk en ik kan het iedereen aanraden
Dat moet getest worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, zo sterk is die rug van me nou ook weer niet
Ok ik houd nog steeds van jequote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigen schuld, je kunt spreekwoordelijk m'n rug op
quote:
Ik vond hem behoorlijk sterkquote:Op zondag 23 juni 2013 00:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, zo sterk is die rug van me nou ook weer niet
Jij mag ookquote:
Jezelf zo voor m'n voeten werpen vind ik niet aantrekkelijkquote:
Doe normaalquote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk sterk![]()
Als je zo'n fatty als ik kan dragen.
O ja, wacht.. ik heb geen kont namelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij mag ook
[..]
Jezelf zo voor m'n voeten werpen vind ik niet aantrekkelijk
[..]
Doe normaal
Maar dank je voor het compliment
Ik wilde het nog zeggen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op zondag 23 juni 2013 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, wacht.. ik heb geen kont namelijk![]()
![]()
!!!
Als je dat zegt, zal het allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk sterk![]()
Als je zo'n fatty als ik kan dragen.
Is te makkelijk weet je .. Wil iemand die af en toe wat tegengas geeftquote:
Jij bent mevrouw obesitas, dat weet iedereenquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dat zegt, zal het allemaal wel meevallen.
quote:
Lol ik was niet serieusquote:Op zondag 23 juni 2013 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij mag ook
[..]
[..]
Doe normaal
Maar dank je voor het compliment
Als ik obesitas heb, heb ik toch juist wel een kont? Weeniehoowrquote:Op zondag 23 juni 2013 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent mevrouw obesitas, dat weet iedereen
De halve vrouw in je maakt op haar beurt weer een probleem van 'te makkelijk'.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is te makkelijk weet je .. Wil iemand die af en toe wat tegengas geeft
Ook niet teveel hoor, dat is dan weer lastig en snap ik zeg, halve man zijnde :$
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik heb verder ook geen idee.quote:
So so wispelturigquote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik obesitas heb, heb ik toch juist wel een kont? Weeniehoowr
Daarom half om half ehquote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De halve vrouw in je maakt op haar beurt weer een probleem van 'te makkelijk'.
"Teringlijers"quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
So so wispelturig
[ afbeelding ]
Ik weet wel hoe jij eruit ziet, dus ik heb verder wel een ideequote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik heb verder ook geen idee.
Ideeën zat, wed ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jij eruit ziet, dus ik heb verder wel een idee
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom half om half eh
Gulden middenweg ditdat alles
Goklustig type?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
So so wispelturig
[ afbeelding ]
Amen to thatquote:
Goede keuze, wbt doddiequote:
Een of andere fokuser.quote:
Ooooohhh, nicequote:Op zondag 23 juni 2013 01:02 schreef Moeraskat het volgende:
OMGik lees net mijn mail en ik geloof dat ik toegelaten ben op Avans
Gefeliciquote:Op zondag 23 juni 2013 01:02 schreef Moeraskat het volgende:
OMGik lees net mijn mail en ik geloof dat ik toegelaten ben op Avans
Weinig specifiek dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een of andere fokuser.
Beetje raar kind.
Jammerlijke waarheid eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammerlijke waarheid eigenlijk.
Als het echt zo is ga ik huilenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooooohhh, niceFeli (in de hoop dat je echt bent toegelaten)
quote:
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik dus ook
Ik heb ook zo'n vriend die altijd belt om te vragen of ik onderweg ben.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik dus ook
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als het echt zo is ga ik huilen
Geen grap.
[..]![]()
Dankdank
Ik alleen als op de bel drukken niet succesvol is.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik dus ook
" Bende gij al aangelopen? "quote:Op zondag 23 juni 2013 01:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vriend die altijd belt om te vragen of ik onderweg ben.Gare.
Laatst nog staan inhakken op een deur, want de bel deed het niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik alleen als op de bel drukken niet succesvol is.
Met je vuist of andere attributen?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst nog staan inhakken op een deur, want de bel deed het niet.
Ik wacht toch nog even op de brief waarin het zwart op wit staatquote:
Handen- en voetenwerk.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je vuist of andere attributen?
Oh nee okquote:
Ik ga GODNONDEJU NU aanrijdenquote:
" Ik zuuk t nu nie meer."quote:
Leuke MIquote:
*duimt*quote:Op zondag 23 juni 2013 01:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog even op de brief waarin het zwart op wit staat
Ja, zo irritant als dat ding niet doet, sta je daar.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst nog staan inhakken op een deur, want de bel deed het niet.
Zeg je ook: ik heb met haar gekust ipv gezoend?quote:
Hedde druks op?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee ok![]()
[..]
Ik ga GODNONDEJU NU aanrijden
Zo wispelturig he, terlinglijers.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo irritant als dat ding niet doet, sta je daar.
Waarom zou ik dat zeggen?quote:[..]
Zeg je ook: ik heb met haar gekust ipv gezoend?
quote:
PILLUUUHHHHquote:
Nam je maar eens pillen johquote:
Dat zeggen ze in limboland, dus ik dacht: dan misschien ook in braboland.quote:
Die mevrouw uit Arnhem, die we voor het gemak maar B. noemen, zei dat altijdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Jullie zeggen: ik heb er geen zin in?
Hier ook nietquote:
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik dus ook
Daar heb je alleen maar kale psycho'squote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in limboland, dus ik dacht: dan misschien ook in braboland.
Ja, ga ik lekker met je knuffelen.. De hele avondquote:
Dat zegt iedereen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Jullie zeggen: ik heb er geen zin in?
Een passende reactiequote:Op zondag 23 juni 2013 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mevrouw uit Arnhem, die we voor het gemak maar B. noemen, zei dat altijd
"Da zuuk ik nie heur"
En
"K bin nie gek.. K bin ook gien hoeah"
* Hand in gezicht drukt en zo op afstand houdt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ga ik lekker met je knuffelen.. De hele avond
BRING ITquote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een passende reactie
[ afbeelding ]
B. uit Arnhem?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mevrouw uit Arnhem, die we voor het gemak maar B. noemen, zei dat altijd
"Da zuuk ik nie heur"
En
"K bin nie gek.. K bin ook gien hoeah"
Hoezo ga je die twee totaal verschillende gebieden ineens met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in limboland, dus ik dacht: dan misschien ook in braboland.
Neequote:
"WAT IS JE HAND LEKKER ZACHT OP M'N GEZICHT SIS WOOOOOOOOOOOWWWWWW HEFTIG"quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Hand in gezicht drukt en zo op afstand houdt.
Klinkt wel heel crimineel jaquote:
Allebei achterstandsgebieden toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo ga je die twee totaal verschillende gebieden ineens met elkaar vergelijken?
quote:
Ik had een kaasschaaf in mijn hand, weenie?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
"WAT IS JE HAND LEKKER ZACHT OP M'N GEZICHT SIS WOOOOOOOOOOOWWWWWW HEFTIG"
Alsof die meetellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
In het oosten van brabant niet
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allebei achterstandsgebieden toch?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoef ik niet hoor.. doe maar aan zeelandquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof die meetellen.Cadeau doen aan Zuid-Holland.
Volgens mij is alles dan zacht, dus maakt niet uitquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een kaasschaaf in mijn hand, weenie?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Betonnen wand, jong geakquote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij is alles dan zacht, dus maakt niet uit
Oh shit, ik dacht dat we het over West-Brabant hadden. Want die bedoelde ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef ik niet hoor.. doe maar aan zeelandOf Limbabwe, qua ligging ook gunstiger
Ik ga er mee knuffelenquote:
Lol, IDH komt uit Oost-Brabantquote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat we het over West-Brabant hadden. Want die bedoelde ik.![]()
In Nederland heb je elf achterstandsgebieden, degene die dat niet is, is Brabant.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel..quote:
Mwoah, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Nederland heb je elf achterstandsgebieden, degene die dat niet is, is Brabant.
De feiten dan weer niet, dat is het verschil.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoah, daar zijn de meningen over verdeeld
Brabant is een groot zachte g -gebied.. alsof ik onderscheid kan maken..quote:
Nee, sletje.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik uit Noord![]()
Gaan jullie mij nu stenigen?
Wat ben je toch een warm mens.. So so in touch met je emotiesquote:
Dat gaat je pet te boven ja, mijn begrip heb je.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabant is een groot zachte g -gebied.. alsof ik onderscheid kan maken..
Gewoon een kuteind weg.. Kun je ook gewoon zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik uit Noord![]()
Gaan jullie mij nu stenigen?
Wat alleraardigst.quote:
Beter kom je hier wonenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een kuteind weg.. Kun je ook gewoon zeggen
Verbonden?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ben je toch een warm mens.. So so in touch met je emoties
Miep is terugquote:
Met jou altijdquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gaat je pet te boven ja, mijn begrip heb je.
quote:
Naaaisquote:
Oh nu we het toch over Miep hebben. Stuur Toby even naar huisquote:
Wtf gaat die tijd snelquote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naaais![]()
Nu mandje in, want al half 2
Toby is hier ook niet, moet ik 114 bellen?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nu we het toch over Miep hebben. Stuur Toby even naar huisis gister niet thuisgekomen
114 red een human centidier?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wtf gaat die tijd snel
Welterusten![]()
[..]
Toby is hier ook niet, moet ik 114 bellen?
Ja maarquote:Op zondag 23 juni 2013 01:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
114 red een human centidier?WAT DENK JE ZELF MALLEBABBE.
Ja?quote:
Gelijk heb je.. Wijn is op, dus ok.. Breng me maar :$quote:Op zondag 23 juni 2013 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja?
Kom ik breng je naar bed, dit word helemaal niks meer met jouTruste lelijkerds
Je nacht elf.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef Salatrel het volgende:
Dqod al naar bedwie gaat mij nu gezelschap houden?
ik speel al bijna 3 jaar geen wow meerquote:
harde neger, ik doe 0-60 in 2 uur.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik speel al bijna 3 jaar geen wow meerben wel gisteren een nieuwe char gestart in Diablo 3 lvl 29 barbarian inmiddels
Zo zo, ál 3 jaar niet meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik speel al bijna 3 jaar geen wow meerben wel gisteren een nieuwe char gestart in Diablo 3 lvl 29 barbarian inmiddels
Nooit gespeeld, ga ik ook echt niet aan beginnenquote:
Mooi woord trouwens; Zelflelijkquote:
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaalquote:
Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaal
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is lelijk zijn op je eigen niveau/in je eigen schaal
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Chai het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)dankt.-196489.0.html
quote:
Gestopt met lezen na "ik hang aan je lippen"quote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.
Ken je die scene uit Mirrors met Amy Smart in dat bad? Dat idee kreeg ik nu in m'n hoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer. Ik hang aan je lippen.
Goed moment, aangezien dit het laatste was wat ik typte in die post.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Gestopt met lezen na "ik hang aan je lippen"
Speciaal voor jou gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors met Amy Smart in dat bad? Dat idee kreeg ik nu in m'n hoofd
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed moment, aangezien dit het laatste was wat ik typte in die post.
Ze is zo aantrekkelijkquote:
Liefquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah lekkah hmmmm![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is zo aantrekkelijk
Da's nie Amy ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lief
[..]Ze prepared zichzelf voor fellatio met deze boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah lekkah hmmmm
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is zo aantrekkelijk
Ja, en dat is haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DANquote:
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien tochquote:Op zondag 23 juni 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze prepared zichzelf voor fellatio met deze boi
[..]
Ja, en dat is haar niet
Ja NOU SORRY HOORquote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DAN
[..]
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien toch
Hahaha nee gekkie ;Dquote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
BRENG ME EENS NIET ZO IN DE WAR DAN
[..]
Kan ze net zo goed de helft van d'r mond dichtnaaien toch
Wel even bij de les blijven!quote:
quote:mensen noemde me soms lelijk,
Ik weet van mezelf dat ik niet de knapste ben.
maar andere mensen hoeven mij dat echt niet te gaan vertellen.
alsof hun het toppunt van perfectie zijn.
neehoor!
t boeit me niet echt, als iemand wat wil zeggen mogen ze verwachten dat ze de volle laag terug krijgen!
Amen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef Chai het volgende:
ik ben nu eenmaal een sporty type, ik houd van broeken en t-shirts, met m'n haar in een staart en "au naturel" (lees: geen make-up), ik ga liever naar een voetbalwedstrijd van FC Twente, dan een dagje winkelen in bijv. enschede. lang leve de sneakers en haat aan fletjes en pumps. als je in de eerste niet meedoet met de rest, ben je lelijk, stom of gewoon vreemd. laat ze lekker!
vaak zeg ik als iemand mij lelijk noemt: liever lelijk op mijn manier, dan mooi op de jouwe. als ze vragen wat ik bedoel is mijn uitleg: liever lelijk van buiten dan van binnen. een mooie ziel in een minder mooi lichaam is mooier dan een lelijke ziel in een mooi omhulsel. je lichaam is maar een toevoegsel aan wat je bent, dat zal veranderen. je karakter is wie je werkelijk bent, dat is wat telt! de lelijk eendjes van vroeger, zijn de mooie zwanen van later.
Remind: iedereen is mooi op zijn eigen manier! iedereen die op jongere leeftijd niet het perfecte uiterlijk had, is later vaak prachtig! en omdat die mensen van jongs af aan een prachtig karakter hebben, zijn ze bijna hun gehele leven prachtig!
Jawel.. Spreek mij niet tegenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha nee gekkie ;D
[..]
Wel even bij de les blijven!
[..]
Jij jaquote:
Hou uw mond!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij ja![]()
![]()
Ik bedoelde alleen maar dat ze zo lekker is dat ik mijn tandpasta ervan op eet![]()
Doe ik lekker toch ;pquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou uw mond!
Van tandpasta eten krijgen je broze botten hoor.
[..]
Doe ik lekker toch ;p
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou uw mond!
Van tandpasta eten krijgen je broze botten hoor.
[..]
Doe ik lekker toch ;p
Ok, naast golfclubs/hockeysticks neem ik nu ook een tang mee wanneer ik je ooit tegenkom.. En een pear of anguish ;squote:
Ik vind het van lef getuigen dat je me zodanig zit op te windenquote:
ik krijg er kippenvlees vanquote:Op zondag 23 juni 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het van lef getuigen dat je me zodanig zit op te winden
Zin in rosbief gekregen :$quote:
wtf is dit?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, naast golfclubs/hockeysticks neem ik nu ook een tang mee wanneer ik je ooit tegenkom.. En een pear of anguish ;s
Klap op je..quote:
Met peperquote:
Ik waardeer niks wat van jou afkomstig isquote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wtf is dit?
[..]![]()
Ik dacht wel dat je dat gifje kon waarderen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer niks wat van jou afkomstig is
Nee, grapje.. Alles zelfs
zelfs zn funky spunkquote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik waardeer niks wat van jou afkomstig is
Nee, grapje.. Alles zelfs
Kom maar met je hoofd op m'n schoot, ga ik je liefkozend aaienquote:Op zondag 23 juni 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! ik schrok even, en toen las ik de 2e regel en was ik weer gerust gesteld
Nee.Dat.NOOITquote:
Ik hoef niet iedereens funky spunk hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar met je hoofd op m'n schoot, ga ik je liefkozend aaien
[..]
Nee.Dat.NOOIT
Dat mag jij wel hebben tho, mits je er behoefte aan hebt.. Anders laat ik Lupita het opruimen en gaan we m vervolgens steriliseren
Het is wel van nootmans eh, die gast is wel bijzonder.. Als in herpaderp bijzonder :$quote:Op zondag 23 juni 2013 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoef niet iedereens funky spunk hoorMaar bedankt voor het aanbieden, erg attent.
Even boffie inschenken
Wat liefffffffffffffquote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is wel van nootmans eh, die gast is wel bijzonder.. Als in herpaderp bijzonder :$
Boffieschenkze
Dat vind ik altijd zo spannend aan jou, ene moment mag je op je schoot en de andere een naaldhak in je voorhoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar met je hoofd op m'n schoot, ga ik je liefkozend aaien
[..]
Nee.Dat.NOOIT
Dat mag jij wel hebben tho, mits je er behoefte aan hebt.. Anders laat ik Lupita het opruimen en gaan we m vervolgens steriliseren
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat liefffffffffffff![]()
Dat herpaderp gedoetje las ik even niet...
[..]
Dat vind ik altijd zo spannend aan jou, ene moment mag je op je schoot en de andere een naaldhak in je voorhoofd
Ja!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ja, je weet nooit wanneer ik weer omsla, dat ervaar jij zeker als spannend en erotiserend eh? :$
Toch bedankt.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is wel van nootmans eh, die gast is wel bijzonder.. Als in herpaderp bijzonder :$
Boffieschenkze
Ywquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:51 schreef Dqod het volgende:
Ok, doe nu maar weer normaal hoor*trekt hoerenlaarsjes met naaldhak aan*
Relaties & Psychologiequote:
Is dat een pepermolen of een dildo?quote:
Ik denk een 2-in-1 combinatiequote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk een 2-in-1 combinatie
Maar k ga even eten gr gr :$
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Wow, sorry man. Wist niet dat je boos werdquote:Op zondag 23 juni 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ik haal juist mijn plaatjes altijd weg om deze shit... dat ie overal gequote word etc.
Om onzekerheiddaarom post ik ook vaker ja. En altijd door de mensen die zelf niks durven te posten.
Maar goed have fun
Ik had een 'u mad' verwacht..quote:Op zondag 23 juni 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, sorry man. Wist niet dat je boos werd.
Wie?!?!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had een 'u mad' verwacht..
Helemaal niet boos hoor btwik heb haar geweigerd, zij mij niet
Niks 'onzekerheidquote:Op zondag 23 juni 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ik haal juist mijn plaatjes altijd weg om deze shit... dat ie overal gequote word etc.
Om onzekerheiddaarom post ik ook vaker ja. En altijd door de mensen die zelf niks durven te posten.
Maar goed have fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 13:35:05 ]
Neequote:Op zondag 23 juni 2013 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ga ik ook echt niet aan beginnenJij wel?
Werken bijvoorbeeldquote:
Fair enough. Ik game sporadisch, als tiener me wel lens gegamed (had toch swag voor 2009 al, dus kan prima).quote:Op zondag 23 juni 2013 13:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Werken bijvoorbeeld. En andere dingen die je niet allemaal aangaan
. Hoop niet dat jij je dagen "vult" met gamen
.
Ja, op de middelbare heb ik ook wel veel gegamedquote:Op zondag 23 juni 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fair enough. Ik game sporadisch, als tiener me wel lens gegamed (had toch swag voor 2009 al, dus kan prima).
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks 'onzekerheid'. Wees blij dat je geen narcist bent.
Ik snap echt niets van deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
Niet? Narcisten trekken zich niks aan van mensen op het FOK!forum en ervaren nooit onzekerheid. Terwijl dat een heel gezonde emotie is.quote:
"Hij weer"quote:
Oh maar ik onderdruk sws al mijn emoties met drank en drugsquote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet? Narcisten trekken zich niks aan van mensen op het FOK!forum en ervaren nooit onzekerheid. Terwijl dat een heel gezonde emotie is.
edit: Dus vandaar: niks 'onzekerheid'
Na-aperquote:Op zondag 23 juni 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh maar ik onderdruk sws al mijn emoties met drank en drugs
Nee, deed dat al toen het nog niet mainstream was en jij nog op de basisschool zatquote:
Ja. [april 2012]quote:
Dude, je bent even oud (als ik me niet vergis)quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, deed dat al toen het nog niet mainstream was en jij nog op de basisschool zat
laat mij het maar doenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gvd, zit een graatje vast rond m'n hoektand, krijg 'm niet weg.
Negerhoektanden zijn kk groot heb ik gehoord?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgende keer mbhhh zich zelf laten wassen voor je downunder gaat vriendquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?quote:
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerdquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Negerhoektanden zijn kk groot heb ik gehoord?
M'n post zit je nog steeds dwars, is het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgende keer mbhhh zich zelf laten wassen voor je downunder gaat vriend
YES GELUKTquote:
Pics?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat laat ik andere bepalen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?
[..]
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerd
[..]
M'n post zit je nog steeds dwars, is het niet?
[..]
YES GELUKT.
Flossinnn'.
Ja, want ik zeg dit soort dingen alleen na dat soort posts van jouquote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je lekker? Laten we zeggen, 7,05/10+?
[..]
Haha nee is van olifant, heten slagtanden nerd
[..]
M'n post zit je nog steeds dwars, is het niet?
[..]
YES GELUKT.
Flossinnn'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |