Sowieso.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan niet, alle mannelijke fokkers zijn lelijk.
Behalve jij natuurlijk.quote:
Ja, maar het is roestig in het bejaardentehuis.quote:
GODNONDEJUquote:
Bejaardenhuis voor gingers, ja ;squote:Op zondag 23 juni 2013 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is roestig in het bejaardentehuis.
[..]
GODNONDEJU
Ja, want ik heb geen zielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen zielHahahahaha jij bent gingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen zielpics van je gingerbos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak ik zelf wel uit of dat klopt ;squote:
Hahaha.quote:
Niks over Gingers jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks over Gingers ja![]()
want mijn dochtertje..Goeien kleurencombi met dat rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet kleurenblind geworden nu.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks over Gingers ja![]()
want mijn dochtertje..Leugens.. Jouw kind zou een ware she-devil wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Het blijft niet altijd feestquote:
Is dat de slimste uit het nest?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leugens.. Jouw kind zou een ware she-devil worden
Dat hebben mensen die niet IDH zijn vaker ja.quote:
Dat mag tegenwoordig.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goeien kleurencombi met dat roze
Totaal niet kleurenblind geworden nu.
Kijk dan hoe kjoet, zou so so kroelen weetje.. Weenie :$quote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de slimste uit het nest?
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
Begint dat kindergeleuter hier nu ook al?
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij de slimste uit het nest?
Komt omdat we in malebolge wonen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leugens.. Jouw kind zou een ware she-devil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat we in malebolge wonen.Even mijzelf onzedelijk betasten terwijl ik deze post 95837373 x overnieuw leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik snap deze zin niet, probeer het eens met een kommaquote:
Ja dat is opwindend he? Als ik zilke dingen zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even mijzelf onzedelijk betasten terwijl ik deze post 95837373 x overnieuw lees
Ofquote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, probeer het eens met een komma
Blijkbaar nietquote:Op zondag 23 juni 2013 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan niet, alle mannelijke fokkers zijn lelijk.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is opwindend he? Als ik zilke dingen zeg.
Ik zal aan je denken, true storyquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat we in malebolge wonen.Dante ja, las ik in de wieg om de tijd te doden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Heb de hype van die serie nooit begrepen. Dat eeuwige gejengel met McDreamy, who gives a shit.quote:
Wat loop je nou te katten je bent toch geen azijnwijfquote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet, probeer het eens met een komma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |