BRING ITquote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een passende reactie
[ afbeelding ]
B. uit Arnhem?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mevrouw uit Arnhem, die we voor het gemak maar B. noemen, zei dat altijd
"Da zuuk ik nie heur"
En
"K bin nie gek.. K bin ook gien hoeah"
Hoezo ga je die twee totaal verschillende gebieden ineens met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in limboland, dus ik dacht: dan misschien ook in braboland.
Neequote:
"WAT IS JE HAND LEKKER ZACHT OP M'N GEZICHT SIS WOOOOOOOOOOOWWWWWW HEFTIG"quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Hand in gezicht drukt en zo op afstand houdt.
Klinkt wel heel crimineel jaquote:
Allebei achterstandsgebieden toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo ga je die twee totaal verschillende gebieden ineens met elkaar vergelijken?
quote:
Ik had een kaasschaaf in mijn hand, weenie?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
"WAT IS JE HAND LEKKER ZACHT OP M'N GEZICHT SIS WOOOOOOOOOOOWWWWWW HEFTIG"
Alsof die meetellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
In het oosten van brabant niet
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allebei achterstandsgebieden toch?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoef ik niet hoor.. doe maar aan zeelandquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof die meetellen.Cadeau doen aan Zuid-Holland.
Volgens mij is alles dan zacht, dus maakt niet uitquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een kaasschaaf in mijn hand, weenie?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Betonnen wand, jong geakquote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij is alles dan zacht, dus maakt niet uit
Oh shit, ik dacht dat we het over West-Brabant hadden. Want die bedoelde ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef ik niet hoor.. doe maar aan zeelandOf Limbabwe, qua ligging ook gunstiger
Ik ga er mee knuffelenquote:
Lol, IDH komt uit Oost-Brabantquote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat we het over West-Brabant hadden. Want die bedoelde ik.![]()
In Nederland heb je elf achterstandsgebieden, degene die dat niet is, is Brabant.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel..quote:
Mwoah, daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Nederland heb je elf achterstandsgebieden, degene die dat niet is, is Brabant.
De feiten dan weer niet, dat is het verschil.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoah, daar zijn de meningen over verdeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |