SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Whehe, kijk wel ffquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet herinneren wanneer ik zin had aan kotsen maar voel me wel altijd een stuk beter.
Gewoon doen, daarna nieuwe bodem erin en je bent weer helemaal de oude.
Whehehehe herkenbaar jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken het, lekker aan de diarree en shit, en de dag na drugs zo'n dikke stinkende zwarte drugsdrol
Morgen weer lekkere chemische schijtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
behehe die 1e keer naar de wc na goed gebruik
deed ik laatst op werkhalve gebouw rook naar chemische schijt.
![]()
Beachjequote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
Nog een dag voordat we weten of 12 mensen ongelijk hebben?
Ja als het niet over de loze beloftes van mono gaat dan wel over wat hij in de plee loostquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef Snowballed het volgende:
Gvd gaat het topic nou alweer over allerhande ontlasting..?
Goedemorgen btw...
Als in gieten of gaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Gvd net op tijd binnen, nu giet het pas hard
Het is ook maar een rare man..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja als het niet over de loze beloftes van mono gaat dan wel over wat hij in de plee loost
ff met je aansteker erin staanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
Gvd ik moet ook schijten maar de WC is de komende uren nog niet begaanbaar omdat Mono er net zat...
Graaf een gat voor je poep.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
Gvd ik moet ook schijten maar de WC is de komende uren nog niet begaanbaar omdat Mono er net zat...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja als het niet over de loze beloftes van mono gaat dan wel over wat hij in de plee loost
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Morgen weer lekkere chemische schijt
quote:
Nee, is opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je godverredomme geen wcspray ofzo
Weet je hoe brandbaar die shit is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je godverredomme geen wcspray ofzo
met milde rijst ook hoop ik:)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Fuck yeah, briljant recept gevonden dat niet pittig is
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
watwatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Nope, nog geen update gehad. Mag er toch wel van uitgaan dat ze niet weer een bed delen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand die weet hoe de stand van zaken nu is met Ama en A.? :p
Heldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Oh oké.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in plaats van die aansteker toch.
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.quote:
Straight up tomaat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Voor Moira. jwzquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.
Nee, gewoon nee
Ja, ik ga het niet eten hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held
Ik moet wel even bijkomen voor ik de straten kan bewandelen en een ritje met het OV overleef, hoorMijn lichaam is nog even aan het bijtrekken van een flinke lading alcohol
Jij bent gewoon neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.
Nee, gewoon nee
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.
Dan gewoon Toy Story 3quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Allemaal pussy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ja, ik word oudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja.
[..]
Voor Moira. jwz
[..]
Ja, ik ga het niet eten hoor
[..]mietje.
Ik eet alleen maar pittig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ik vind die kip curry al pittig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar pittig eigenlijk
Heeft Lompevrouw ook een pittig uiterlijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die geen hap "tomatensaus" bij de shoarma tent nemen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Ik moet dan binnen 10min naar de pot rennen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb wel eens om 18.00 iets pittigs gegeten, 18.10 zat ik op de plee en om 20.45 begon een champions league wedstrijd, uiteindelijk 10min kijken.. om 23.15 ongeveer hielden mijn darmen eindelijk op met kut doen.![]()
LompeVrouw is gewoon een lekker wijf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft Lompevrouw ook een pittig uiterlijk?
Moiraquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
Wat zit iedereen hier nou godverdomme te haten op mij danPleur toch op
hahaha hommoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
wowquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet dan binnen 10min naar de pot rennen..![]()
Heb wel eens om 18.00 iets pittigs gegeten, 18.10 zat ik op de plee en om 20.45 begon een champions league wedstrijd, uiteindelijk 10min kijken.. om 23.15 ongeveer hielden mijn darmen eindelijk op met kut doen.
Je zit gewoon lekker..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
Als ze op jou lijkt wel ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
LompeVrouw is gewoon een lekker wijf.
Kast vol dvd's, pijpe(hihi)krullen, pittig vreten... Ben je mijn verloren broer?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen nostalgische gevoelens voor Toy Story.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan gewoon Toy Story 3of de hele trilogie kijken.
Wel tomatensaus en tomatenketchup en tomatensoep enzo hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MoiraWat een wijf is dat, lust geen tomaat en geen pittig
![]()
x1100
Ik hou er ook niet van hoor babequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel tomatensaus en tomatenketchup en tomatensoep enzo hoor
Alleen geen verse 'onbewerkte' tomaat
Oh zeg dat dan, dan maak ik er wel gewoon tomatensaus bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van hoor babe
Alleen verwerkte tomaat
Damnquote:
Ja da's lekkahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan, dan maak ik er wel gewoon tomatensaus bij.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn. En ik neem altijd de madras, dat is met 3 pepertjes op de pot en nog een extra peper erinflikkeren
Dat past toch ook niet meid.... als je ze eerst met een mes bewerkt gaat eten veel beter...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is doorgaans mild inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Pittig eten is lekker.
In het wok restaurant altijd gewoon vreten met de saus waar de meeste pepertjes bij staan.
Maar valt altijjd nog wel tegen
Pittig in een nederlandse supermarkt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
Als er op een product uit de Nederlandse supermarkt pittig staat dan kan ik het 9/10 nog eten.
Goede zaakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn. En ik neem altijd de madras, dat is met 3 pepertjes op de pot en nog een extra peper erinflikkeren
Whehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat past toch ook niet meid.... als je ze eerst met een mes bewerkt gaat eten veel beter...
Jij bent een neger, dat is anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die nootjes met katjang nogwat van dat ene merk in die blikken.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
Als er op een product uit de Nederlandse supermarkt pittig staat dan kan ik het 9/10 nog eten.
Lust je het wel in de yoghurt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe
Maar zo'n verse tomaat (in plakjes of stukjes of cherrytomaatjes of whatever) smaakt gewoon heel anders dan wanneer het in een saus is gepureerd of als ketchup of tomatensoep enzo
Niet zomaar een neger, een Surinamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een neger, dat is anders.
Hehe.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een neger, dat is anders.
Hehe.
Staat daar nou 'Human Sauce'?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die een keer kopen, die is wel heet.
Ja, zelfs moeder zegt tegenwoordig dat ik er wel meer peper in mag flikkeren, vroeger was ze juist anti-pittig en liep te zeuren om het minstequote:
Nooit geprobeerdquote:
Gewenning hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs moeder zegt tegenwoordig dat ik er wel meer peper in mag flikkeren, vroeger was ze juist anti-pittig en liep te zeuren om het minste
Mussert is toch dood?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
Ok nu even mn bek houden voor er een speach als van mussert uitkomt.
Oh oke, doe hem de groetjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn reïncarnatie waart rond in vele Fokkers.
Volgende keer maar een Bhut Jolokia erdoor dan maarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs moeder zegt tegenwoordig dat ik er wel meer peper in mag flikkeren, vroeger was ze juist anti-pittig en liep te zeuren om het minste
Negersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mij maar een madame jeanette jaDoor de nasi of roti
![]()
Oh men, dan gaat mn anus zo'n pijn doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgende keer maar een Bhut Jolokia erdoor dan maar
Bhut... Jolokia, zouden ze het daarom zo genoemd hebben?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh men, dan gaat mn anus zo'n pijn doen.
wen je er vast aan tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh men, dan gaat mn anus zo'n pijn doen.
Deze witman houd anders ook wel van negerinnen pittig eten op zn tijd...quote:
Oja had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bhut... Jolokia, zouden ze het daarom zo genoemd hebben?
butt yolo KIA (killed in action)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bhut... Jolokia, zouden ze het daarom zo genoemd hebben?
KIA aan mij uitleggenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe mij maar een madame jeanette jaDoor de nasi of roti
![]()
Niet voor jou snufferdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
KIA aan mij uitleggenman ik vocht naast je opa in Korea toen jij nog niet eens in de planning stond joh snotneus.
Inclusief deze vrouw hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor jou snufferdIk denk dat alle mannen hier KIA wel snappen
OKE OKE ik dacht dat vas het niet zou snappen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
OKE OKE ik dacht dat vas het niet zou snappen.
Waarom laten jullie me dit soort dingen uitspreken.hufters.
Rij dan door ook naar grunn..quote:
Fucking doodquote:
Aaaw...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:39 schreef Monopoly het volgende:
Ama is nogal ziek en kotst constant alles uit wat ze eet/drinkt.
A niet gezien iig.
vind het lullig dat je zo over ama praatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fucking dood3 koeien en een schaap tegen gekomen volgens mij.
Groningen - Emmen is maar 40 minuten rijden maxquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 juni 2013 13:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Rij dan door ook naar grunn..
[/quote
Das toch veel te ver
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind het lullig dat je zo over ama praat
Moeten nog terug naar Almere, dan Nasr Utrecht en ook nog ff ikeaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groningen - Emmen is maar 40 minuten rijden max
Tuurlijk niet... Maar je durft natuurlijk niet omdat je bang bent dat het je hier zo zal bevallen dat je nooit meer weg wilt...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 juni 2013 13:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Rij dan door ook naar grunn..
[/quote
Das toch veel te ver
Ow dat is zuur jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moeten nog terug naar Almere, dan Nasr Utrecht en ook nog ff ikea
nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaagroter dan ik dacht zelfs
Shit je hebt me doorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Maar je durft natuurlijk niet omdat je bang bent dat het je hier zo zal bevallen dat je nooit meer weg wilt...
seizoen 16 - sarcastaballquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
FF south park aflevering kijken en dan eens klaar maken om richting Hoorn te gaan.
Tto zo.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Shit je hebt me doorben trouwens pas 1 keer in Groningen geweest, niet in het centrum tho
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fucking dood3 koeien en een schaap tegen gekomen volgens mij.
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Ik woon ook niet in het centrum... (15 min ervandaan)
Maar iedere FOK!ker is welkom voor een kop koffie.. dus als je wel een keer in de buurt bent...
Das goed hoor.. ruimte zat hier...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nicedaar ga ik je aan houden
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:50 schreef OllieWilliams het volgende:
kebabje als lunch dan maar
[ afbeelding ]
Dat was een goed idee van jouquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Lekker biertje overigens.
Zo eens wat paprika chips naar binnen werken als ontbijt
wel primaquote:
Wat is een tijd? Een paar weken? Niet opgeven hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel primahou het nog aardig vol, ben alleen al een tijd niet omhoog gegaan in gewichten.
Maar goed, ik ben al blij dat ik het aardig blijf volhouden.
en bij jou?
haha ja een paar weken ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is een tijd? Een paar weken? Niet opgeven he
Bij mij wel goed op zichlangzaam maar zeker.
Ik ook.quote:
Ah okee, gewoon rustig een deload doen en dan weer opbouwenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja een paar weken ofzo![]()
Maar voor squatten kan ik niet omhoog, want dan krijg ik dat ding niet meer op mn schouders![]()
heb alleen een bench, geen squadrack.
En met military presses heb ik nog steeds moeite met het gewicht waar ik al een tijd op zit.
Merk je al veel verschil?
Mono.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
Kwarktaart
Wie neemt het mee naar de meet?
Nice!quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah okee, gewoon rustig een deload doen en dan weer opbouwendan komt het wel weer.
Kan je er niet zelf één timmerenis tenminste goedkoop en onveilig.
Wat doe je bij de mp? En die is lastig ja.
Ja best welqua fysiek begin ik het te merken en ook aan de reacties van andere mensen.
Huh is je bar maar 8 kilo? Ik 35quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]"goedkoop en onveilig"_O-
Mwah, ik blijf gewoon zo doorgaan, vind het allemaal eigenlijk wel best.
ik doe 30 MP, dus incl bar 38.
Jij?
Sweet sweet
Mag aannemen dat je bar wel zwaarder is.... meestal 16 voor zilveren en 20 voor olympische.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]"goedkoop en onveilig"_O-
Mwah, ik blijf gewoon zo doorgaan, vind het allemaal eigenlijk wel best.
ik doe 30 MP, dus incl bar 38.
Jij?
Sweet sweet
Hoezo geen oly barbellquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoiets dacht ik
even opzoeken
http://gorillasports.nl/s(...)0-cm-schroefsluiting
Onee 10
Ik prefereer je zonder hartslag om mijn lusten te botvierenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
Kay ik ben doen alsof ik een levend mens ben enzogroetjes
Ahh een set.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat ik dit heb:
http://gorillasports.nl/s(...)-halterset-gietijzer
Sociaal doen, hoe doe je datquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
Ook pleite. FF aankleden en sociaal doen beneden! gr gr
Ja, dat is niet fraai.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef Monopoly het volgende:
FF south park aflevering kijken en dan eens klaar maken om richting Hoorn te gaan.
Tto zo.
Hallon.quote:
hihihhi xdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de Bank of China.
nouja, het is ondertussen toch best bekend in nederland?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
NiceNiet zoveel Nederlandse fans helaas.
Met het nieuwe album een stuk meer ja, maar de fanbase is niet zo super groot hoor (denk Ik) .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, het is ondertussen toch best bekend in nederland?
Wel nice op zich, is beetje zelfde als die van gister he :pquote:
het 1e nummer is van le baskquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wel nice op zich, is beetje zelfde als die van gister he :p
Boards of Canada enzo is het genre wat ik normaal meer luister
Nieuwe album nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste van het nieuwe album? Ik kan maar niet kiezen tussen reach for the dead, cold earth en jacquard causeway
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nieuwe album nog niet geluisterd
ernstig hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Boete binnengekregen, durven ze nog 7 euro administratiekosten te vragenWtf is that shit, je wordt toch godverdomme betaald voor je werk.
oja shitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja dat fietsen zonder licht een paar maanden terug
dieven zijn het verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Boete binnengekregen, durven ze nog 7 euro administratiekosten te vragenWtf is that shit, je wordt toch godverdomme betaald voor je werk.
Nog niet aan toe gekomen, moet je even rustig voor gaan zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik kon niet meer wachten dus ik ging al meeluisteren toen ze het album gingen streamen. Wat een ervaring was dat manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, moet je even rustig voor gaan zitten natuurlijk
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kon niet meer wachten dus ik ging al meeluisteren toen ze het album gingen streamen. Wat een ervaring was dat man
Was ook ideaal. Was alleen thuis, alles donker, en mee praten met mensen hier op fok en op twoism tijdens het luisterenquote:
Ik ging echt letterlijk alleen de hoek om naar de coffeeshopquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef stefanhaan het volgende:
Je moet ook niet fietsen zonder werkend licht.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging echt letterlijk alleen de hoek om naar de coffeeshop
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:13 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon een zaklamp aan je stuur duckttapen.
ik heb altijd van die losse lampjes maar die vergeet ik altijd en worden er dan afgejat.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mensen die steeds hetzelfde herhalen
Ik vroeger.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb altijd van die losse lampjes maar die vergeet ik altijd en worden er dan afgejat.
en draadjes van lampen worden echt binnen no-time doorgesneden. Welke teringlijer doet dat soort dingen eigenlijk?
kom je nu pas mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
Mur als je hier was zou ik je verdomd hard neuken in de 1e klas van de trein en daarna de controleur in zijn mond spugen omdat hij dat verdient.
Moira zit hier braaf met een blikje limonade en zingt liedjes terwijl ze braaf naar buiten staart
Schattig meisje![]()
Alleen bij mensen die je niet mag uiteraard. Niet gewoon random.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
waaromhoe tyfus kansloos ben je dan.
![]()
Stelletjes op elkaars accountquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Moira hier.
Mono is z'n nagels aan het knippenmale-manicures
2 laptops meenemen in de trein zodat je allebei op je eigen laptop kan internetten in de treinquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]wat een bizar slechte cumbek heb je.
Zegt degene die volledig bij bewustzijn "pype" typtequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]wat een bizar slechte cumbek heb je.
Ik probeerde naar jouw niveau af te zakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zegt degene die volledig bij bewustzijn "pype" typte
gewoon wegfietsenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja dat fietsen zonder licht een paar maanden terug
Nog nooit van mijn leven breezer gedronken maar leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeerde naar jouw niveau af te zakken.
Ik had er nog een breezer bij moeten doen, dan had je het gedaan, ik weet het zeker.
Doe eens lief murriequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeerde naar jouw niveau af te zakken.
Ik had er nog een breezer bij moeten doen, dan had je het gedaan, ik weet het zeker.
Jillz danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit van mijn leven breezer gedronken maar leuk geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |