SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Whehe, kijk wel ffquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet herinneren wanneer ik zin had aan kotsen maar voel me wel altijd een stuk beter.
Gewoon doen, daarna nieuwe bodem erin en je bent weer helemaal de oude.
Whehehehe herkenbaar jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken het, lekker aan de diarree en shit, en de dag na drugs zo'n dikke stinkende zwarte drugsdrol
Morgen weer lekkere chemische schijtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef Murdera het volgende:
behehe die 1e keer naar de wc na goed gebruik
deed ik laatst op werkhalve gebouw rook naar chemische schijt.
![]()
Beachjequote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:17 schreef Ugjerke het volgende:
Nog een dag voordat we weten of 12 mensen ongelijk hebben?
Ja als het niet over de loze beloftes van mono gaat dan wel over wat hij in de plee loostquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef Snowballed het volgende:
Gvd gaat het topic nou alweer over allerhande ontlasting..?
Goedemorgen btw...
Als in gieten of gaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Gvd net op tijd binnen, nu giet het pas hard
Het is ook maar een rare man..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja als het niet over de loze beloftes van mono gaat dan wel over wat hij in de plee loost
ff met je aansteker erin staanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
Gvd ik moet ook schijten maar de WC is de komende uren nog niet begaanbaar omdat Mono er net zat...
Graaf een gat voor je poep.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
Gvd ik moet ook schijten maar de WC is de komende uren nog niet begaanbaar omdat Mono er net zat...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja als het niet over de loze beloftes van mono gaat dan wel over wat hij in de plee loost
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Morgen weer lekkere chemische schijt
quote:
Nee, is opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je godverredomme geen wcspray ofzo
Weet je hoe brandbaar die shit is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je godverredomme geen wcspray ofzo
met milde rijst ook hoop ik:)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Fuck yeah, briljant recept gevonden dat niet pittig is
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
watwatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Nope, nog geen update gehad. Mag er toch wel van uitgaan dat ze niet weer een bed delen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand die weet hoe de stand van zaken nu is met Ama en A.? :p
Heldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Oh oké.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in plaats van die aansteker toch.
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.quote:
Straight up tomaat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Voor Moira. jwzquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.
Nee, gewoon nee
Ja, ik ga het niet eten hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held
Ik moet wel even bijkomen voor ik de straten kan bewandelen en een ritje met het OV overleef, hoorMijn lichaam is nog even aan het bijtrekken van een flinke lading alcohol
Jij bent gewoon neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.
Nee, gewoon nee
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.
Dan gewoon Toy Story 3quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Allemaal pussy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ja, ik word oudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja.
[..]
Voor Moira. jwz
[..]
Ja, ik ga het niet eten hoor
[..]mietje.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Ik eet alleen maar pittig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |