Weet je hoe brandbaar die shit is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je godverredomme geen wcspray ofzo
met milde rijst ook hoop ik:)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Fuck yeah, briljant recept gevonden dat niet pittig is
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
watwatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Nope, nog geen update gehad. Mag er toch wel van uitgaan dat ze niet weer een bed delen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand die weet hoe de stand van zaken nu is met Ama en A.? :p
Heldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
Oh oké.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in plaats van die aansteker toch.
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.quote:
Straight up tomaat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Voor Moira. jwzquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.
Nee, gewoon nee
Ja, ik ga het niet eten hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held
Ik moet wel even bijkomen voor ik de straten kan bewandelen en een ritje met het OV overleef, hoorMijn lichaam is nog even aan het bijtrekken van een flinke lading alcohol
Jij bent gewoon neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is als een mooie vrouw zonder tetten.
Nee, gewoon nee
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.
Dan gewoon Toy Story 3quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens Lion King gaan kijken, maar ik ben bang dat het dan toch saai blijkt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Allemaal pussy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ja, ik word oudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja.
[..]
Voor Moira. jwz
[..]
Ja, ik ga het niet eten hoor
[..]mietje.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Murdera het volgende:
mensen die niet ontzettend goed tegen pittig kunnen
Ik eet alleen maar pittig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |